No jako nevím, ale redakce má v tom řádný zmatek. Nepozná rozdíl mezi Škoda Rapid a Škoda Octavia III a volně je zaměňuje. Copak nepoznají, že ty "postupně uvolňované" fotky jsou za Škody Octavia III a nemají s Rapidem nic společného????
Bohužel ten na koho reaguješ má hlavu v oblacích a když si přečteš jeho příspěvky poznáš z nich že má patent na vše a ať mu řekne kdokoliv cokoliv tak má vždy pravdu... některé boje se prostě vyhrát nedaj... jestli si tohle přečte rád bych ho požádal aby mi napsal třeba svůj názor na bentley continental gt...
"Spor" Thalia vs. Rapid trochu není na místě. Thalia je skutečně až příliš naladěna na komfort a když se "přitlačí na pilu," autu se to nelíbí ani trochu, zatímco koncern umí podvozky odladit lépe, i když, řidičských kvalit Mazdy nedosahuje. Takže pokud otázka stojí tak, jestli Rapid nebo Thalia, jednoznačně Rapid, a to ani nejsem fanda Škody.
Ronaulte,tak na toto musim reagovat:
Po prve: Nechces vymenit fotku? Som troska alergicky na vsetkych europanov, co maju volant napravo. Maju plnu hubu kecov o kvalite automobilov a ich dedkovia sa teraz tocia v hrobe ako ventilator ked vidia, ako ich skvosty vlastnia indovia a ini aziati
Po druhe: tesnenie na dverach je preto, aby tesnilo dvere. Ak niekto vymyslel tesnenie, ktore tesni a nevypadne pocas zivotnosti auta, a zaroven sa lahko montuje a demontuje bez pouzitia lepidla, tak ten clovek teraz vylihuje na Bahamach, fajci Havanu a sleduje, ako mu na konte nabiehaju peniazky.
Po tretia: rovnako mam na Audine vyberatelnu gumu na dne priehradky a sluzi na to, ze ked si tam nadrobis omrvinky, tak ju jednoducho chytis za uska po bokoch a vysypes to bez toho aby si to musel vysavat.
Co jsi "hovoril" jsme neslyšeli, co jsi napsal, lze snadno přečíst o kus výš. Blábol o škodovce v Americe je opravdu perla.
I ty by sis mohl změnit nick - DBS a pořadové číslo - tady by to bylo tak 96....bohužel NS nebo dokonce IS tady lze spočítat na prstech jedné ruky.....
Protože GTI píše tak, že to je vždycky zábavné, provokativní a originální, zatímco onen boberko je jenom jedno ze zde se bohužel stále častěji vyskytujících hovad, který si tady podle všeho léčí skutečně jenom komplexy méněcennosti. GTI hodí udici a pak se asi jenom klidně baví, jak se prosťáčci pohoršují a pitomečkové vybublávají.....
Mně GTiho příspěvky baví a kdyby tady nebyl, byly by ty diskuze asi o dost horší. JInak jsou ale jeho příspěvky taky testem inteligence a mentality - pokud onen tebou tak "ochraňovaný" boberko chtěl psát v podobném stylu, ukázal jaká je ve srovnání s GTi (a nejen s ním) nula.
No vseobecne maji liftbacky mensi Cx nez hatchbacky, takze jestli ma Focus 0,29 tak mi prijde na Sade tech 0,29 hodne. To uz ani nemluvim o Civicu s 0,27 ;-)
Tak to pripadne dostuduj s Josefem stihacko ;-)
Octavka a Superb meli pred 10lety take 0,29. Dnes bych bral jako prumernou hodnotu pro liftback 0,27. Takze 0,29 je fakt bida :no:
Váhu to má ohromnou, které jiné auto projelo NS s platem vajec na zadním okně >:-[] , tím škoda své skalní zákazníky zajisté osloví. No jen si dělám srandu.
Souhlasím s tebou. V současný době už na Rapidu nic ladit nebudou. Pokud by tam lítali před půl rokem tak budu věřit tomu, že ladí tlumiče a nastavení podvozku v čemž bych ovšem neviděl nic divného. Nejde o ježdění Nordschleife na čas ale o to, že se tam dobře testuje. Je to rychlá trať se spoustou zatáček. Stoupání a klesání. Prostě nevidím důvod proč by tam jakákoliv automobilka neměla testovat svoje prototypy.
Jak píšu sériová podoba auta je už hotová. Teď už chce mít Škodovka hotový a připravený všechny sériový díly na Octavii3, která má vyjít za půl roku, čili to že by něco ještě teďka ladili na Rapidu, jehož vydání je za dveřmi, je víc než nepravděpodobný. Jedná se teda jen o předvádění.
Možná ta cena nebude až tak rozdílná. Kámoš teď kupoval Thaliu se základní benzinovou 1.2 na ježdění do práce a dal za ní 220 000,- kč (taky jsem koukal, proč za ni nedal 100 000,-, jak je vidět všude v reklamě). Rapid bude tak za 250 000,-. :-)
....tak jak uvnitř nevím, to zatím asi ví málokdo, ale pohled zepředu je opravdu hrůza, ta úzká "kastle" je prostě otřes, samozřejmě je tam řada maskování, ale jinak, prostě fabia s kufrem, nic víc :no::no: , tohle i za 300 v plné polní bude drahé, >:-[]
To je věc druhá a odpověď samozřejmě známe oba...
Pravdou ale je, že tyhle auta od sebe budou cenově dost vzdálený, takže úroveň jízdních vlastností vyžadovaných kupci thálie bude jiná než ta, kterou budou očekávat kupci Rapida... Tyhle auta nemá cenu porovnávat.
Já se mám s něčím smiřovat v otázce Rapidu ??? Vtipálku, to je ale vedle >:D ... To povídej adorantům ( ale těm je zase všechno jedno, hlavně že... )...Koukám, že vlastně všichni vědí, jak to bude vypadat vně i uvnitř, Severní smyčka pokořena, prezentace po kouskách téměř jako na Enterprise...Hmm, pro mne to kecy jsou, dokud to neuvidím - s tím se smiř ty...
Už to, že čteš, je pro Tebe úspěch - nesnaž se pochopit víc než jeden řádek...Ještě že tě mám, téměř bych netrefil domů, kdyby jsi mi to nevysvětlil...Pozdravuj strejdu. Ostatně jsi na něm vyrostl...
Inu, jak to bude doopravdy se skutečným hiearchickým zařazením, se necháme překvapit...Jedničková octa se myslím už ani nevyrábí...O novém vydání nevím -> maximálně, že by šlo o OII před faceliftem...
V pohodě ;-) Jen nechápu tu tvou narážku, že jinde to s prodeji tak slavné není. Vždyť Škoda pořád roste, v Číně se i udělali jméno, o západě nemluvě. Toho bych se nebál, Škoda už má na čem stavět a kde se posouvat.
Taky jsem ten růst OIII moc nepochopil už jen kvůli Supa. Uvidíme, co v Ženevě vyleze na svět.
Na mne pozdě ??? Popořadě pro ty, co to potřebují pomaleji, a o souvislostech tak akorát píší...Thálie budiž zmíněna v příspěvku , na který reaguji po svém a dle mne po bodech k tónu příspěvku původního . Kdosi jiný ( nehledej, jsi to ty ) , hodí do placu Roomstera...Upozorňuji v reakci, že Thalie nebyl můj nápad, dodávám, že onen Rapid bude nejspíše konkurentem právě oné Thalie, přidávám skepsi k provedení testovaného vozu ( o němž se čtenář dozvídá - považte - že jde o testovací prototypy ) a polemizuji na téma: co s těmi, jimž Thalie bude vyhovovat stejně, nebo nedej bože více ... Ty máš problém s formální logikou, natož dialektikou - tudíž jakákoliv rádoby inteligentní výtka na adresu oponenta od tebe je klasický výstřel slepce slepou patronou...
Jen jsem se ptal, no hard feelings. :-)
Čekal bych, že právě mezeru proti Focusu, Astře a Corolle nechá Škoda nevykrytou. Těmto modelům nemohou (co se prodejů týče) konkurovat a Škodě se vždy vyplácelo zalepovat díry na trhu - malý kombík Fabia, nafouklý liftback Okta ve spojení se slušnou technikou dokázaly trhy zahýbat. Jenže jen ve střední Evropě, jinde to tak slavné není.
A i tak pochybuju, že Okta nějak moc vyroste, pak by (mně) modelové rozdělení v koncernu moc nedávalo smysl.
A jestli budou chtít konkurovat HuKi, budou se muset sakra snažit. Korejce rád nemám, ale to co s Ceedem a i30 předvedli je paráda.
Jen jsem nahlas přemýšlel a pak sám uznal, že to je blbost. Sám jsem opravu zvědav jak to dopadne s OIII, protože jestli opravdu půjde výš (asi půjde, ale cenou by měla zůstat krom levných verzí na současné úrovni), tak kdo pak bude konkurovat Focusu a Astře? No Rapid těžko, to jsem sám hned zavrhl právě kvůli jeho původu u Fabie.
Na nejspodnější Ceed by ale mít měl. Tam se zákazník rozhoduje hlavně podle ceny a tam bude právě na výběr Rapid a levné verze HB nižší střední.
Thalie x Rapid? Prober se, clovece. Tam bude okolo 100 tisic rozdil, nemluve o podvozku a motorizacich.
Jednickova octavka v novym vydani pry bude stat proti thalii na vsech trzich. Vzdyt i ta stara ji deklasuje v zakladnim motoru s prstem v nose.
No právě, že ty myslíš a to je ten kámen úrazu. Jediný, kdo je tady chytrák, tak to jsi ty. Celou diskuzi tady silně nezvládáš, dokonce teď mám problém po tobě něco přečíst, protože interpunkce ti asi nic neříká, ale hlavně, že vše víš a přitom neznáš ani tak základní pojem jako je mula. Rád ti to osvětlím. Mula je automobilový prototyp, který se užívá v raném stádiu vývoje typu vozu (takže už z podstaty je vyloučena mula u Rapid, když je jeho premiéra za rohem) a to tak, že se na starou karoserii naroubují nové "vnitřnosti". Ideálně se tak testuje nástupce nového modelu na tom starém, byť musí pár cm sem tam přibrat. Stačí takhle? Pokud ne, tak pomůže strejda google ;-)
Jsem na to srovnání zvědavý. Ale mám echo, že Ceed je jízdně lepší s 1,6 GDI, jenže, ten není nikde k mání, všude jsou jen 1,4 CVVT a já jel i30 v GDI. Ono se to nezdá, ale stačí jiná motorizace a auto se chová klidně hodně odlišně. Asi těžko bych si koupil auto, které bych si nemohl odzkoušet s danou motorizací.
Zase mimo , ostatně jak je u person tvého ražení zvykem - o souvislostech nemluv, protože kdyby měly ručičky, nepřej si , jak by to pro tebe dopadlo...Chytráku z virtuálu, kdyby ti byly zřejmé souvislosti, o kterých tak rád vyprávíš druhým, věděl by jsi , jak to s tou mulou já vzhledem k zveřejněnému videu myslím, ale tím si speciálně ty nic nelámej...
>:D tak teď ses obnažil v plné výši a zoufalé výkřiky jsi dovedl ještě dál.
Nevím jak ti to mám říct... Rozhodně nic nebaštím, to je tvá mylná představa. Spíš jen mám fungující oči, znám pár souvislostí a pak není moc těžké si dát věci dohromady, ale to ty nepochopíš.
Jen k Ceedu: S tím jsem jel, ale nebudu předjímat své dojmy (s i30 jsem nejel - čistě pro základní porovnání zkusím). Ceed určitě vyzkoušej a... napiš jak ho vidíš.
Jestli znáš finální verzi z toho, co tady stylem pro nízké IQ pouštěla po jednotlivých obrázcích automobilka , tak v tom případě tiše vyjadřuji úctu před tvojí pragmatickou obrazotvorností...
Co že ??? Veřejným tajemstvím bude tak leda finální verze a nad tou se může vést polemika - zatím jde o kecy typu: jedna paní povídala...To, že baštíš každou marketingovou fámu, je tvůj boj a kdyby si skutečně měl možnost se mimo zdejších "kdyby" dostat ke skutečným informacím ( což u Tebe totálně nehrozí ), musel by jsi mudrci držet pysk z mnoha důvodů...Tudíž, když už tady okouzluješ důvěřivější jedince rádoby přehledem, mne vynech, včetně významového výkladu... ;-) Mně na tenhle phishing neuděláš, střelče...
Nevím jak to děláš, ale asi je už na tebe pozdě. Nebyla tvá reakce na blowika a jeho srovnání podvozeků Rapid vs Thália? Nezmiňuješ snad i ty ve svém příspěvku jízdní vlastnosti těchto vozů? Nevím, jestli jsi tak natvrdlý nebo jak to děláš, ale já jen spekuloval, jak by asi mohl Rapid jezdit, když bude používat cca stejný podvozek jako Roomster, co na tom vidíš nepochopitelného?
Ty očividně potřebuješ vysvětlování hodně jak tak vidím 8-s
Ze skály si shazuj koho chceš, ale hlavně zapoj trochu sebereflexe, protože dnes to silně nedáváš.
A znova tě upozorňuji, že vůz na videu rozhodně není mula, vyhledej si, co tenhle termín znamená, abys ho mohl adekvátně užívat.
Ty očividně nevíš, co píšeš. A hlavně mě asi nečteš, tak jak bys měl, pokud na mě chceš reagovat.
Ten tón, resp. způsob byl podmiňovací, že asi OIII půjde výš a že tím pádem by asi měl Rapid částečně konkurovat v nižší střední (což je blbost, protože krom délky je to pořád auto segmentu B). A na ten jsi ty nasadil ten zoufalý plk o Merglu či co, nebo se mýlím?
Reálně to vidím tak, že Rapid bude konkurovat té levnější sortě z nižší střední a OIII tomu o něco dražšímu + zase o něco víc nakoukne do střední třídy.
Ježíši, tady už bylo podobných keců a realita byla jiná...Co aliance R+N provede v případě Thalie já nevím, neznám jejich modelovou politiku tak, abych tady byl za hlasatele nových zítřků, jak zde zvykem...Je místním koloritem cpát produkci Škody tam, kam nepatří a kde mimo zdejších diskuzí a přání ani sama není...
Co sem pleteš Roomster ??? Já o něm někde mluvil ??? Jak jsi přišel na souvislosti ??? Proč ho sem vůbec pleteš ??? Je tu o něm někde z mé strany zmínka ??? Mně Roomstra nevysvětluj - já to nepotřebuji. Thálii si předhodil kdosi výše a proti Thálii bude Rapid na většině trzích namířen - jaká bude finální verze nikdo neví, nikdo ji neviděl a především ji nikdo mimo továrních jezdců nejel - obzvláště ne v testovací mule upravené na okruh - ovšem tady už všichni vědí všechno...A co když se najdou panebože lidičky, kterým více vyhovují ty tragické Thalie - shodíme je jako ve staré Spartě ze skály, nebo je prohlásíme šmahem za popletené socky ???
Beztak mi přijde,že Rapida udělali jen proto,že je v bazarech málo "kultovních" jedničkovejch vochcávek >:D
Ale sám jsem zvědavej...inspirace MissionL je velká :yes:
Copak číst, ale jestli pak vlastně víme, co vlastně píšu ??? Jaký tón a jaká nejistota ??? Nezkoušej na mne mimikry opomenutého CEO , já na zdvižené palce a vysvětlování tam, kde nic není nehraju ...
Ale no tak.
Jistě že Thalia II je limitovaná tím, že to je jen předělaná kastle původní Thalie I, tedy i podobná prostornost.
Jenže pro průměrně vzrostlého (ano, čteš dobře), jedince je to naprosto dostatečné. Vyšší postavy budou mít vepředu problém usadit se pohodlně, ale i s mojí výškou 184 cm nemám s Thalií problém (není to nižší střední...).
A navážet se co do prostornosti do Fabie je zcela mimo. Fabie II je velmi prostorná v podélném směru (sedí se poměrně vysoko...) a Fabie 1 neměla svého času (ano, před těmi 15 lety) konkurenci. Ve své době jednoznačně nejprostornější. Takový P206 nebo Clio té doby byly jako o číslo menší...
Nevím, čo vedia všeci zo štúdie, hej ... Tyhle zevšeobecňující kecy už tady má patentovány jiný týpek , a boční profil jakési verze jakéhosi vozu v top verzi je trochu mimo, že. Tak že design budeme hodnotit po představení či uvolnění ofiko materiálů, ale lépe bude po tom představení naživo ...Zatím je to - nejen z hlediska designu - spíš slušně nadržená panická masturbace místních fans nad "ornamentálními podvazky"...
Tohle je ale trochu jiný případ, nemyslíš? Podobu Rapidu už prakticky známe. Maskování možná zmate 90 % veřejnosti, není ale problém z něj vyčíst konečný vzhled, který bude kopírovat MissionL.
Je veřejným tajemstvím, že Rapid bude vypadat jako Mission L, že to nevíš ty, tak to neznamená, že má někdo přístup k tajným informacím.
A o mulu už vůbec nejde. Když nevíš co to slovo znamená, tak ho neužívej ;-)
A kam bude to auto venku - mimo českého nanebevzetí mířeno ??? To, že tady panují orgie na téma vozu, který nikdo neviděl, nezná výbavy, motorizaci a cenu, ještě neznamená, že na jiných trzích to nebude konkurent třeba právě Thalie...
A kde byla finální verze vidět ??? Kdy byla veřejnosti představena ( mimo stupidních poodhalení znaku na kapotě a blinkru ) ??? Jak tvrdí místní odborníci, jde o maskovanou mulu , tak jaké kecy o designu toho auta, nebo snad máš přístup k jiným materiálům ??? Že se tady onanuje nad autem, které nikdo neviděl, je klasika... Výrobce a majitele ať si odvodí každý sám...
Co prosím? Umíme číst, mistře Andromedo? Kde kdo co glorifikuje? Ty nevidíš ten tón s nejistotou do budoucna v mém příspěvku? Teď jsem tě opravdu nepochopil, ale rozviň to, třeba se já něco dovím.
Proč hned takový tón. Faktem je, že Roomster na velice podobné koncepci podvozku sedí víc než hezky. Já Roomstera jel a jeho jízdní vlastnosti bych řadil na daný typ vozu vysoko. A to v jeho neprospěch vůči Rapidu hovoří vyšší těžiště a stavba celého vozu. Thálii II jsem nejel, jel jsem jen jedničku a byl to poměrně tragický zážitek. No a dvojka podle ohlasů asi nebude jiná. Takže když se na to podíváš takhle, tak to vyzní celkem jasně, ne?
Ale samozřejmě, reálná porjížďka vydá za víc než tisíc slov >:D
Já vím, že se každé auto testuje na okruhu... Ale zelené peklo přeci jen má svá specifika, navíc je za rohem. Shodneme se, že to testování určitě k něčemu bylo. My navíc nevíme, kolikrát to Rapid obkroužil a jak dlouho tam Škoda byla.
Každopádně ten propagační účel asi převažuje, ale to jsou jen spekulace.
Jak vidíš, tak účel propagace to splnilo ;-)
A ještě si neodpustím poznámku, že na dálnicích byl Rapid přece taky zastižen a ne jednou.
Ano, někteří místní odborníci podvozek prohlásí za dokonalost samu, sami si vytvoří a zničí nepřítele ( to už si oboje udělal ) a rektální alpinismus dozná opět nových met .. Je Ti už hezky, nebo něco opět objektivního přidáš ???
Podle mě je to vyndávací proto, že když se někdo poblije, tak se to lépe umývá, prostě to hodíš do pračky a vypereš na 40°C bez aviváže >:D ... jako celé auto.
Jinak podobnou fičuru jsem našel i ve starém Ceede. Před řadičkou je přihrádka, kde je na dně taky guma. Je sice přilepená, ale jen uprostřed, takže když tam strkáš ruku, tak se pěkně po krajích odlepuje. Asi se mezigeneračně šetřilo nejvíce na lepidle, které auto drží pohromadě >:D
Tak já se v Ceedu neprojel, nebyl zrovna volný, ale asi se objednám. Prostě jsem zvědavý.
Chceš říci, že celý koncern VW nemá dostatek testovacích míst a to včetně pronajatých a uzavřených, takže nutně potřebuje testovat na Nurburgringu, jo? >:D Tohle je samozřejmě jen předvádění.
Já jsem se na rozdíl od tebe tohodle "problému" nechytl. Pro mne to není žádný problém, jen pouhá propagace.
A pozor, každé auto se ne nějakém okruhu testuje, často uzavřeném. Zelené peklo se od nich nijak výrazně neodlišuje od získaných dat, jen je tady spousta novinářů, fotografů a má určité image.
A ty si jakože myslíš, že když párkrát obkrouží severní smyčku, tak je to o něco více než když si objedou pronajatý okruh třeba 14 dní v kuse?
A ano, nebránil tomu nikdo, prostě propagace. I když teda taková propagace... pro tohle auto by bylo důležitější, kdyby ho propagovali na největším českém polygonu D1.
Všetci vieme už zo štúdie Mission L, ako bude Rapid vyzerat. Ak by náhodou mal niekto ešte pochybnosti, tak tu je nový Rapid: [odkaz]
Dizajn myslím sa veľmi podaril, teším sa na Kabaňov návrh Octávie.
presne jak pises troubo. mita by to dal za stejnej cas a stacila by mu na to polovicni rychlost. to jak se chova tenhle sunt je videt uz z toho videa. proste katastrofa
Jak už jsem zmínil, testovat auto na Nürburgringu je pouze marketingovou nutností, bez které auto nemůže existovat. Řeknu to jinak - myslíš, že po těhle jízdách ladili podvozek na to, aby auto lépe sedělo v zatáčkách? Silně o tom pochybuji. Podle mě s tím autem neudělali vůbec nic, jen potřebovali narvat videa do médií. Nehledě na to, že i kdyby to měnili, aby lépe sedělo, tak by to byl krok špatným směrem, neboť by jistě bylo méně komfortní, což je ale u tohoto auta priorita narozdíl od jezdění Severní smyčky na čas.
James May by ti o testování na Nürburgringu určitě povyprávěl samé hezké věci a to i u mnohem sportovnějších aut. :D
Ano >:D Takze korejski inzinieri pouzili tuto ficuru aj v Ceede. Asi to ma dake prakticke vyuzitie, ktore my este nepozname. Inak Ceeda som este neskusal a asi ani nebudem. Mne tie auta proste nesedia...
Pro každý typ auta má smysl testovat a ladit jeho chování v zatáčkách. Jestli to podle tebe nemá smysl svez se ve Š1203 a pochopíš, že i přiblblá dodávka musí držet na cestě co nejlíp, jinak je to nebezpečný auto.
No to bych teda netvrdil naopak mi přijde, že se to auto chová na daný segment víc než dobře. Náklony v zatáčkách minimální a vypadá to, že vůbec chování auta i při rychlým průjezdu zatáčkou je klidný a nesnaží se to chovat nijak jankovitě. Prostě to sedí a drží stopu.
Kde jinde chceš ladit auto na chování ve vysokých rychlostech než na okruhu. Spousta aut se testuje na Nurgurgringu, tak proč ne Rapida. A nepochybuju o tom, že i průměrný klient lowcostového sedanu chce, aby mu auto na silnici sedělo co nejlíp a chování auta bylo co možná nejodladěnější. Nicméně teď je už sériový auto dávno hotový a nic se už neladí, takže v tomhle případě se jedná ze strany Škodovky myslím jen o takový předvádění.
Je pravda že aerodynamika vozu se zhoršuje s rostoucím množstvím vzduchu které teče motorovou kapslí. Jenže Josef - za prvý mezi plochou žebrování a průtokem motorovým prostorem neexistuje žádný jednoduchý vztah a za druhý (jak už je tady odkazováno výše) u spousty motorizací jsou cca 3/4 masky zaslepeny. Ty mi přijdeš zaslepený ze 4/4.
No jestli je to trik od silikon valley tak to beru, ale jestli je to trik od Kabana, tak ať si vyhoní svýho "emana" :-) Jaký asi bude rozdíl mezi Fabkou sedanem a tímhle hotentot Škoda??? A koupíš tohle pseudo auto?? Já nikdy!!! I za cenu Loganu!!
Do ničeho jsem se nezamiloval, jen mě zaujalo, jak se toho problému s NS chytl.
Jak víš, že konkurence na NS nebo podobném okruhu netestovala?
A jak víš, že Škoda měřila čas, jak jsi na tohle přišel? >:D
Zkrátka já si myslím, že Škoda jen dolaďovala nastavení tlumičů, možná zkoušela nějaký paket (proto ty velké kola) a někdo je u toho vyfotil a natočil. Podle kvality videa se tomu asi nikdo nebránil a test probíhal na veřejných jízdách. Zkrátka nic, kvůli čeho bych se měl vzrušovat.
Ne, pochopil jsem to moc dobře. Kritizuješ už nějakou dobu koncern VW za jeho filozofii, kdy někdy používá starší techniku a balí ji do nového balení a Xawier ti svým tvrzením o Rapidu, který podle něj bude auto o dvě třídy výš a hlavně o tři generace novější, naběhl na ránu, takže jsi mu věnoval ironickou poznámku o tahokovu. Neboj, v mém příspěvku byla taky ironie ;-)
Tak nějak mi tam ten víceprvek z tvého příspěvku vypadl sám.
Tak předně Rapid bude lákat na velký a přístupný kufr, na který slyší nejen Češi. Kdoví jak to s tou budoucností bude. Jak bude OIII opravdu velká, jaké bude mít ceny. Pokud se potvrdí prognózy a OIII půjde opravdu vysoko, tak ani mě Rapid nepřijde jako adekvátní konkurence nejen k Ceedu, ale třeba i k Astře. Počkejme si na obě auta oficiálně, nedělal bych ukvapené závěry.
Mám pocit, že ses nám tady buď zamiloval do Rapidu nebo se snažíš bojovat proti radikálním názorům, což se rovná boji s větrnými mlýny. Jen se ti ti radikálové při tom boji stírají s realitou.
Já v tom problém nevidím, ale současně v tom nevidím nějakou extras či výhodu proti těm, co auto na Nurburgring vezmou, hlavně v této třídě.
Jinými slovy, mě jako potenciálního kupce takového auta zaujalo, kdyby na Nurburgring to auto najelo v plném zatížení 100t km a to bez poruchy, ale jestli to zajelo za 8,28m nebo 13m je mi zcela a úplně u "fuk".
Morte, snad se nepletu, ale bavili jsme se spolu o té vyndávací gumě ze dveří i30, že? Dneska jsem ji totiž vyndal i v novém Ceedu >:D Koncernová řešení se nezapřou. Měl jsem chuť si ji odnést domů ze showroomu, ale alespoň jsem ji otočil >:-[] >:D
Nevykrucuj se, to by pak na NS nemusel testovat nikdo... A ani na polygonu nenasimuluješ všechno a tak rychlý polygon jako je NS nemá nikdo. Nechápu, proč v tom vidíš takový problém. Já bych neměl nic proti, kdyby na NS testovali třeba nový Spark, čím víc testů, tím líp pro výsledný produkt.
Já nepíšu nic o tom, co bych v Rapidu chtěl mít, pokud jo, tak mi napiš kde?
Pokud má být nová Octavia větší, tak Rapid bude hrát roli v nižší střední třídě, čili konkurenci Ceedu a i30: A to, že to nikdo nevyužije je tvůj sen. Ono se stačí s tím i30 svézt. Jo, v běžné jízdě to moc rozdíl není, ale ty rozdíly tam bohužel jsou. A jde to prostě poznat a to i tehdy, když použiješ ty nejzkušenější tvůrce vlečky jako je Renault.
A teď je otázkou, jestli bude stát Rapid stejně jako i30, ale i30 pojede lépe a nevadí mi její design, tak proč brát Rapid? No a to bude to, co píšu dříve, fans škodovky se vždy najdou.
Ne, to ty jsi první hovořil jen o SR a ČR, tak se nevykrucuj. Dost ses do toho zamotal. A když ti říkáme, že Škoda roste i celosvětově, tak to nevidíš.
Ano, Rapid dostane zadní nápravu ze skoro 16 let staré OI, ale já na tom nevidím nic špatného. Protiřečíš si, sám hledáš smysl testování Rapidu na okruhu, přitom bys tam chtěl mít víceprvek, který stejně nikdo nevyužije a svou větší nákladovostí je spíš ke škodě. A dobře naladěné vlečné ramena v takovém autě udělají tu samou práci. Proč by lidové a jednoduché auta měla být rádoby hi-tech? To pak jaksi odporuje té samotné logice.
To si piš,že není! Thalia je auto s vnitřní prostorností mnohem menší,než má třeba Fábia... O 15 let staré konstrukci,která už v té době platila za podprůměrnou se ani bavit nebudem... Rapid je auto o dvě třídy výš a o tři generace novější.
Z propagačního modelu taky, ale i z důvodu odzkoušení podvozku v extrémních situacích. Jasně, že takhle nikdo asi jezdit nebude, ale o tom to přece není. Na NS se už testovaly i horší auta a nikomu to nepřišlo divné.
Takže na nic to určitě nebylo.
Já s tím souhlasím, vypadá to jako nová generace Loganu. Stačí tohle postavit na patnáctky plechy a uni červenou a bude to neskutečně levně a staře vypadající auto.
Strohost má svůj smysl, třeba na Audi, jenže kdo si kupuje A6 na 15" kolech, v červené základní a bez chrom. doplňků?
Ceed a i30, to bude asi konkurence, ale kdo ví, co Škodovka vymyslí. Jen se obávám, že spíše starší techniku zabalí do levného, ale pro ultrafanoušky nového (ve skutečnosti starého 20 let) a prodají za cenu novinek trhu... ale tak každému toliko štěstí, kolik sám chce.
Thalie začíná na nějakých 150t kč, tohle bude začínat minimálně na 250t. Kde vidíš konkurenci. Uvědom si, že 100t Kč je pro klientelu Thalie skoro polovina auta a celých 8-10 výplat nebo důchodů.
Proč? Protože si to pár lidí nafotí a bude to v médiích. Ty čekáš, že při tvorbě levného liftbacku jsou k něčemu data z Nurburgringu? Hlavně tehdy, když mají vlastní polygon schopný simulovat vše potřebné a to nejdůležitější - nerovnosti?
Já ale nemluvil o ČR nebo SR. To zaprvé. Zadruhé Škoda celosvětově roste (ano, krom západní Evropy vinou krize) a model Octavia ten růst táhne, takže tady jsi mimo. Její nadčasovost je tudíž nesporná. Přesně jsem čekal, že se budeš vymlouvat na jakousi lokální oblíbenost.
to vidím jako silnou konkurenci úspěšné Thalie. Nechápu zdejší rozhořčení. Někdo z toho snad čekal BMW? Škoda dělá auto pro mainstream a je v tom veleúspěšná. Proč by měla dělat něco, co se zavděčí pár auto fandům,ale ve výsledku si to koupí jen hrstka lidí? Jsem predevším zvědavý na novou octavii, tohle je mimo můj zájem,ale o kupce jistě nouze nebude. Zadek je sice hodně velký úlet pro mé oko, ale ten se ani u Thalie nepovedl :-)
Dizajnovo je to auto zrhuba na urovni Dacie Logan... necakal som od Skody dizajnove zazraky, na "klasicky" a "nadcasovy" dizajn sme si uz zvykli, ale toto je katastrofa.
Octavia II sa predava v tomto regione preto tak dobre, pretoze ludia maju zakorenene uz od davna ze škoda je to spravne auto .... tu by som bol preto opatrny .... Skoda sa v celosvetovom meradle straca .... a ludia na nu stavia preto lebo ma klasicky uhladeny dizajn ... nikoho neurazi, nikoho nesokuje ....
Mazde sa dari hlavne v inych krajinach aako v SR a CR .... cize porovnavame neporovnatelne ....
Ano, to je problém nejen korejské produkce. Mazda se svým zoom-zoom stylem zprvu sbírala vavříny kde mohla, ale už v půli životního cyklu klesaly prodeje vysokým tempem.
Krásným příkladem nadčasového designu je OII. Na trhu je uč osmým rokem a prodeje rostou a rostou. U Rapidu si troufám tvrdit, že to nebude jiné, protože je navržen podobným designovým jazykem.
A víš o tom, že prototyp na videu je maskovaný? Napovím, pokud chceš vidět Rapida, tak si najdi studii Mission L, odmysli si velké kola, diody a pár fičur a máš Rapida. Tobě může design přijít neatraktivní, pro mě je nadčasový, který jen tak nezestárne. To o novém Ceedu říci nemohu.
Nene, tím nenarážím na zemi původu.... udělat velmi výrazný design je jedna věc, udělat velmi výrazný design tak, aby stárnul pomalu je věc druhá, a to je právě ono, jednoduše nevěřím že ty přehnaně fluidní tvary budou vypadat "moderně" i za pár let
Na rozdíl od tebe,který čekáš na BMW já s ním i jezdím.Od roku 1990 mám jen nová auta.Favorita jsem sedlal za komanče cca.1rok.V té bídě to tenkráte celkem ušlo.Měl jsem v době,kdys nebyl na světě Simca-Chlysler,Tatru 603,Škodu-Felici a jiné.To byly moje jediné ojetiny.Ve straně jsem nikdy nebyl,neudával jsem STB a nikdy nikoho neosočuji ze závisti,neboď závist nechávám jiným.Na rozdíl si může,respektive i musí ve své třídě BMW udržovat tvary.Škoda je nedrží,ta je zoufale přetírá.Chtěl jsem je v předešlém říci,že dresingem toho auta je majonéza z náhražky.Máš ještě dotaz? Moje konto? Číslo bot?Vše ti rád,milý Jiříku,vše ti rád vysvětlím.Ale komplexy méněcenosti na mne neskoušej; ani číslo 2222 u mne nikdy nevystopuješ. :-!
to ze som auto definoval pojmom NUDA. neznamena ze hladam sport .... skor som narazal na dizajn pretoze ten je uz tak okukany, ze by som ho zaradil tak do roku 2005 a nie do roku 2012 a to ma akoze fungovat mozno do roku 2016 alebo aj neskor. A prave preto spominam i30 a Ceed, ktore maju sucasny dizajn.
Ano, cenou se tyto vozy budou poměřovat, takže určitě všechny budou v merku zákazníka s 300K v kapse, ale snad nechceš tvrdit, že jsou Korea brothers zábavnými auty vhodnými pro volný čas nebo sport? To bys mě rozesmál. Ono to totiž jsou dobré auta, ale na ten samý účel jako je Rapid. Pokud se chceš v autě bavit, tak hledej jinde.
Aha, prosím ukaž mi ten zástup větších aut nižší střední třídy než OII. Rád se podívám. Ano, nová generace HB typu Astra, Focus nebo Mazda 3 jsou větší, ale délku přes 4,5 metru má málokterý vůz C segmentu. Ani se mi teď nic nevybavuje.
Co se týká zařazení OIII do stření, tak znova opakuji, že to není z mé hlavy.
Proč by měly být nové? Copak se novinka musí poměřovat jen s novinkou? Až přijde Rapid na trh, tak se bude měřit s tím, co bude na trhu. Konkurence má Rapid požehnaně, přímé moc ne, ale ta opravdová, mezi kterou se bude rozhodovat reálný kupec, je široká a tam žádnou designovou zábavu (abych užíval tvé výrazivo) nevidím.
Měl by sis uvědomit, že tohle není auto pro volný čas nebo sport, tohle je levný rodinný vůz, ovšem žádný low end typu Thalie. To si dovolím tvrdit, aniž bych viděl finální verzi.
az na to ze rozmerovo je OII jedno z najmansich aut nizsej strednej triedy... takze ak OIII nebude rozmerovo rovnaka so Superbom/Passatom, tak do strednej triedy sotva...
Já jsem mimo? To co jsem napsal není z mojí hlavy, dočteš se to všude. Takže přehled opravdu nemáš. Příští Octavia má razantně povyrůst, protože Rapid se jí na délku dost přibližuje. OIII tedy bude mít okolo 4,65 metru. V některých zemích je OII řazena do střední třídy řazena už teď, tak nevím čemu se dívíš.
Bože to je hnus, ale asi mám jiný názor ;-) než 80% čechů, protože je to vlastně "český auto" Nechápu, co vede VW k tomu, že Škoda z koncernu produkuje hnus na kolech!!
Určitě, když si to koupíš, tak se v tom autě budeš tak nudit, až se unudíš k smrti. Protože konkurence, tam se bavíš a směješ od rána do večera >:D Kluci už fakt dost, boberko, Jose1 a ty mě tady slušně bavíte, vy budete asi lék na nebohé kupce nudného Rapidu >:D
Máš pro svá jistě velice moudrá tvrzení nějakou faktickou oporu, nebo jen vaříš z vody? Tipuju, že B je správně >:D Dneska je tady sranda kucí s váma "jinak myslícíma" >:D
Vracím se k první větě, když to dělá každý, ztrácí to efekt.
Co se týče testování, tím jsem chtěl jen říct, že je spíš potřeba to odladit na špatné cesty a ne se producíravat na smyčce, to ať si zas testují kde chtějí ten běžný provoz.
jak napsali jind, tady nejde o vyladění jízdních vlastností, ale o to, aby se to fotilo a tím pádem se o tom mluvilo.
P.S.: Vzhledem k velikosti českého trhu, nechápu, proč tady nějaká auta testovat, pokud tu není i část vývoje (viz. Mercedes)
Ale jakou to má dneska váhu, když to dělá každej? Dřív se chlubili, že své sportovní auto vyladili na jednom z nejtěžšívch okruhů světa, proč, ale když po tom jezdí levná škodovka? To už je moc... Nehledě na to, že pro takový typ auta to nemá žádný přínos, tohle má význam testovat v ČR na okreskách třetí třídy a navíc žádného budoucího kupce to zajímat nebude.
Ty budeš aerodynamik minimálně z Red Bull Racing. Když už důsledně ignoruješ součinitel odporu vzduchu, tak sis aspoň mohl všimnout, že většina Škodovek má žebrování masky zaslepeno [odkaz]
No vidíš, já zase netrpělivě chodil před barákem, čekaje na nový model BMW - a opět jsem viděl recyklát, základní tvar BMW drží už přes třicet let a jak vidět, nikomu to nevadí - jen blbým našincům, kteří nejsou nikdy s ničím spokojeni, protože jejich komplexy méněcennosti jim nic lepšího nedovolí... :-):-):-) >:D Jestli to nebude tím, že jen nasupeně závidí, protože na nic lepšího, než starého Fava nebo žigula se za celý život nezmohli... ;-)
A jak se pozná vliv předního žebrování na aerodynamiku? ;-) Jestli je někomu málo Cx 0,29, tak ať si pořídí stíhačku, ty mají okolo 0,16... >:D >:D >:D
Než něco napíšeš, tak si o tom nejprve něco nastuduj, nebudeš vypadat tak blbě... :-)
Tvoje starosti na mou hlavu - věříš, že je lidem naprosto jedno, v jaké třídě to auto je? Buď se jim líbí a koupí, nebo nelíbí a nekoupí. A nějaké třídy skutečně neřeší... ;-)
Mám v tom hokej, v ktorej triede bude vlastne zaradená. V malých je a bude Fábia. V nižšej strednej je teraz Octávia a v strednej Superb. Žeby to bolo v triede malých, ako Fábia s kufrom? (viem je to liftback) Alebo posunú Octáviu a Superb o triedu vyššie?
jsou videt na prvni pohled. aby sedelo tak to obuli do 40% gum. totalni propadak. video tocene radeji na max speed 80km/hod. proste typicka skodovacka katastrofa. tohle si da na severni smycce i plne nalozena dodavka.
Na toto odhalení jsem netrpělivě čekal,chodil po kanceláři sem a zase tam a hle: je to tady!
Majstrštika,oku lahodící tvary,nestárnoucí model opět recyklován.Kam se hrabe evropa!
Bože,jak jsem hrdý na naši německou škodu vyráběnou na slovensku a kupovanou námi,čechy! Kdo neskáče....co to říkám kdo nekupuje škodu,není čech. >:-[]
,že tu někteří místní odborníci zcela vážně přirovnávají Rapida k Thálii, se škodověnka toho asfaltu docela poctivě drží ne? Nemusím snad ani naznačovat, jak by na záběrech v zatáčkách ve stejné rychlosti vypadala Thálie s parníkoidním podvozkem >:D
Tak to máš konečně všechno červené na černém - ukázková neutralita, špičkově odladěná zadní náprava, trakce na na vrcholu třídy, agilita roku. Cože? Že by to dal i Míťa? Jasně, dal, ale... poloviční rychlostí >:D
Podle tempa uvolňovaných fotek jízd před veřejností bych řekl, že se Rapid nepředstaví v Paříži, nýbrž dříve. Možnosti jsou Lipsko, které začíná tento pátek, nebo autosalon v Moskvě (konec srpna). Ale je to jen můj dojem.