Jo, jo, ty tisíce Californií, která dle mne nejvíce stojí za vysokým počtem prodaných kusů Ferrari jsou vyloženě sběratelské záležitosti. I 458 vyloženě rarita do vytríny. Podívej se, kolik bylo vyrobeno kusů Enza, 599GTO, FXX. To jsou ty raritky, které lze považovat za investici a sběratelské kousky. V kontextu k počtu prodaných Ferrari je to velmi malá část. Vlastně ta největší rarita FXX a Evo jsou jen pro radost a ježdění.
Je to přesně naopak. Kdyby Ferrari vyrobilo žebřiňák tak si tak rychle zkazí pověst, že by si už v této "cenové skupině" ani neškrtlo.
Když vyrobí žebřiňák Fiat tak si toho už nikdo ani nevšimne protože je to jaksi normální, maximálně naslibují hory i s horákama ohledně nové generace a jede se dál.
Pri vsetkej ucte, keby Ferrari vyrobilo rebrinak za $150,000, tak by si ho ti, co na to maju kupili.
Maloktore Ferrari sa kupuje na jazdenie ci pre radost - tie auta sa kupuju ako investicia alebo preto, lebo niekto nevie, co s peniazmi.
Takze menezovat firmu, ktora ma o odbyt postarane, nie je az take umenie. Umenie je predavat auta sirokej verejnosti aj v case krizy a zarabat pri tom.
Posledni dobou jsem hodne skepticky k vysledkum anket ruznych "odborniku".
Auto roku Ampera (v Evrope i USA) Motor roku Ford 1.0 ecoboost .. , no , snad se aspon tentokrat trefili... .