Výroba Pontiacu Solstice a Saturnu Sky byla ukončena toto úterý. Zájem o malé americké "sporťáky" překonal očekávání, i tak ale jejich relativně drahá výroba padla jako oběť úsporných škrtů při revitalizaci General Motors
Plácáš, Opel GT se začal prodávat až rok po Pontiacu nebo Saturnu a v Evropě se nikdy nevyráběl. Smiř se s tím, že Opel není a nebyl pupkem světa (a ani GM)... GM je globální koncern, který intenzivně mixuje napříč všemi svými značkami. Že ty znáš jenom Opel, na tom ale nic nemění...
BTW v článku zabývající se tímto vozem mě docela zaráží, že autor zcela ignoruje, že tohle auto se prodávalo také jako Daewoo G2X, a to stejně dlouho jako Opel GT.
Pontiac Solstice je designove jedno z nejpovedenejsi USAcaru vubec. Osobne se mi velmi libi ta targa (hodnoceno pouze z foto - do USA nejezdim ;-) ) Po strance designu to bude skoda.
Snad je to jen gesto kvuli veritelum, za chvili pujde vse do normalu, amik nebude jezdit v evropskem miniaute, bude chtit pick up 8V , pristehovalec zase bude chtit evropsky opdvozek a sportovni vozy,takze vse se vrati do normalu..vis jak to myslim.. je toted jen takova cistka, aby se mohlo zacit znovu a s novym a s novejma cenama hlavne, protoze soucasne modely sli moc dolu, jejich zdrazeni by neospravedlnili, tak to musej vylikvidovat a zacit ,,novou eru" zase o par set tisich vejs...
Nevím co si od těchto kroků management slibuje. Sice možná něco ušetří, ale nebudou mít nic co by je definovalo. Zbaví se veškerých "stylovek" a co jim potom v nabídce zbyde? Trochu překarosované evropské modely jim zajistí image podobnou tak korejským značkám, nebo i horší. I ti korejci se snaží vyrábět kupé i když ví, že s nimi žádné prodejní rekordy netrhnou. A značky Pontiac je velká škoda, to je bez debaty.