Novinky
Omlouvá Vás neznalost technologie.
Vodíkový článek, nebo nějaký vyvíječ vodíku pracuje při napětí 12V a již od 1A. Tedy fotovoltaický panel o rozměrech cca 50x50cm Vám zaručí dostatek energie, jak na vývoj směsi tak dobíjení baterie vozidla.
Ano s tím ukládáním energie máte pravdu, protože nejsme schopni efektivně energie uchovávat, je jednodušší a levnější vyrábět aktuálně požadované množství.
Vodíkový článek, nebo nějaký vyvíječ vodíku pracuje při napětí 12V a již od 1A. Tedy fotovoltaický panel o rozměrech cca 50x50cm Vám zaručí dostatek energie, jak na vývoj směsi tak dobíjení baterie vozidla.
Ano s tím ukládáním energie máte pravdu, protože nejsme schopni efektivně energie uchovávat, je jednodušší a levnější vyrábět aktuálně požadované množství.
No svym zpusobem je to spis elektromobil - benzinovy motor slouzi pouze jako generator (tak jako uhelna elektrarna pro Leaf) a nikdy nepohani kola primo, ty jsou vzdy pohaneny jen a pouze elektrinou. Je to elektromobil s vlastni elektrarnou 😄
A ten vodík si vyrobíte jak? Zase elektřinou z uhlí... A pokud už budete mít dostatek neuhelných (neplynových, atd.) zdrojů elektřiny, tak už je jedno, zda tu energii narvete přímo do accu nebo vyrobíte vodík.
Každfoá forma uložení energie má své výhody a nevýhody...
Každfoá forma uložení energie má své výhody a nevýhody...
Myslím, že to v celku jasne vypovedá o prektickom využítí elektromobilu >😁
Amepera je hybrid a kto tvrdí niečo iné, popiera nos medzi očami ...
Amepera je hybrid a kto tvrdí niečo iné, popiera nos medzi očami ...
😄 Neekologicka auta za luxusni cenu... presne tak to ma byt 😄
Jeste zapominate dodat, ze pokud 50% elektriny jde z uhli, tak ten zbytek jde v drtive vetsine z jadra, ktere se (z nepochopitelnych duvodu) ekofasos taky nelibi. Ti by asi videli nejradeji, kdyby na kazdy elektromobil bylo 50hektaru fotovoltaik a 30tun vyrovnavacich baterii, kdyz zrovna nesviti slunko. To by bylo nejvic eko.
Jeste zapominate dodat, ze pokud 50% elektriny jde z uhli, tak ten zbytek jde v drtive vetsine z jadra, ktere se (z nepochopitelnych duvodu) ekofasos taky nelibi. Ti by asi videli nejradeji, kdyby na kazdy elektromobil bylo 50hektaru fotovoltaik a 30tun vyrovnavacich baterii, kdyz zrovna nesviti slunko. To by bylo nejvic eko.
Mně to přijde jako celkem racionální řešení, protože podobné auta mají mnohem blíže k luxusu než k ekologii.
Jo jo u nás je to prostě postavené na hlavu. Osobně považuju elektromobily, tak jak jsou dnes nabízeny za slepou kolej, používání el. s klasických neobnovitelných zdrojů, u nás z víc jak 50% uhlí. Až se tohle změní bude to mít význam. Budoucnost má vodík jako zdroj energie, buďto přímo pro pohon, nebo jako článek pro výrobu el. energie. Dnešní Hybridy a elektromobily jsou jen testovacím prostředím.
Jinak nevím jak jste na tom s Amperou v reálu, ale je to neskutečně zajímavé auto, jak kdyby nepocházelo ze standardního automobilového průmyslu. Působí jak sci-fi na kolečkách, opravdu parádní. Jen ta cena.
Jinak nevím jak jste na tom s Amperou v reálu, ale je to neskutečně zajímavé auto, jak kdyby nepocházelo ze standardního automobilového průmyslu. Působí jak sci-fi na kolečkách, opravdu parádní. Jen ta cena.
Vaše tvrzení, že jeden FV panel stačí na pokrytí příkonu pro dobíjení baterie vozidla či pro výrobu vodíku k pohonu je naprosto SMĚŠNÉ a naprosto mimo realitu.
Pokud by to bylo tak snadné, nedomníváte se, že už by se toho někdo chytnul? Víte jaký by to byl rozmach elektroaut či vodíkových aut, když by stačilo dodat jeden FV panel na barák a každý den byste měl připravenu další energii pro váš vůz na další den? Tak teď ještě mi povězte tu o Červené Karkulce...
A pokud se domníváte, že je tu nějaké spiknutí naftařů, tak si to prosím patentujte, nechte si to vyrábět a jednou zemřete bohatý jako Steve Jobs. Nebo aspoň jako Bill Gates.
A věřte mi, že bych bych hrozně šťastný, pokud byste měl pravdu a bylo to tak. 😄