Novy Yaris se prodava na zapade velmi dobre, az prekvapive.
Auris snad bude vypadat jinak a ten predek snad bude vypadat aspon pro evropu jinak
Avensis jedno z nej aut ve tride, oproti Passatu vypada fakt lepe ;-)
Takze Toyotu jako vyrobce vyrabejici kvantitu jako koncern hodnotim lepe, kdyz pridam jeste vehlasnou kvalitu ;-)
To je ten klasický podvod s tím, co všechno do toho započítáš. U VW tam v tom jsou navíc ještě všechny Audiny, Škodovky, Seaty a další okrajové záležitosti. Za chvíli tam bude i Porsche a kdyby VW čistě teoreticky koupil třeba Renaulta, tak je rázem největším výrobcem vozů na světě.
No jestli narazis na pruzkum agentury R. L. Polk, tak z nej prave Prius vychazi dobre. Opetovny nakup hybridu je obecne odhadovany na 35%, loajalnost zkazniku Toyoty v "hybridnim" obdobi vzrostl z 49% na 60%. Muze se, ale take nemusi toto prisoudit prave hybridum. To dana studie nerika.
Ja osobne, bych hybrid znovu koupil, i kdyz ne Priuse :-)
Nevím proč, ale ten Avalon Hybrid na titulní fotce na mě vyzařuje takovou pozitivní energii. Jako kdyby říkal: "pojďme jezdit"... :yes: Gratuluji Toyota! :-) PS. víte jakou práci mi dalo zjistit, co to je za model?? :D
přesně tak: Toyota dokáže vyrobit auto pro masy(corolla), do špatných podmínek pouštních zemí(LC/Prado, Hilux), SUV(RAV4), manažerské(camry), hybrid který skutečně použitelný, stejně tak vůz pro taxikáře 3.světa(avanza) :-)
Hehe, vsak jsem psal, ze to nekomu prijde mozna divny :-) Z pocatku, kdy se Prius zacal prodavat, tak se na nej vytvarely poradniky. A to dokonce v zemi abs. prebytku jako je USA. Ted je nejprodavanejsim autem soucasnosti [odkaz] , takze i kdyz se ti to muze zdat byt divne, tak se da rici, ze i po Priusu lidi sili :-)
Hlavně když shrnu vývoj:
poslední generace Corolly (E140, E150) - nemastná neslaná, ale jinak ok
Auris - bída a děs (interiér obvzlášť
Auris po faceliftu - stále bída, co taky čekat. aspoň dostala špetku šmrncu
Auris 2013 - jak nemá vypadat vůz 8-s:no:
tedy víc než sestupná tendence.
Přitom Prius, ať je technicky jaký chce, po vzhledové stránce žádný průser není. Hilux, Land Cruiser taky bez připomínek...Avensis - tam už začíná nuda a roztrpčení... Tohle nechápu. Toyota prostě malé vozy neumí a po odchodu Corolly jako takové a nahrazení Aurisem je to čím dál větší katastrofa.
Celosvětově to ale není dramatický prohřešek, třída Aurisu je doménou Evropy a jak každý ví, prodeje v Evropě jdou do *** a čísel Golfu, Astry nebo Focusu nikdy japonec nedosáhne.
Toyota začala v Evropě nabízet, to co se Evropanům líbí - podívali se na několik pežotů, na padesátý facelift golfu (nebo 49-tý, místní vodborníci upřesní), na Fóbii, na Romster a řekli si, navrhneme to nejošklivější co dokážeme ... a vznikl Auris a Yaris (i když ten nový Yaris se mi líbí, škoda že není i kombík, bylo by to šikovné autíčko ... a Auris po faceliftu vypadá taky líp než dřív)
Toyota je globalni znacka a nabizi vse, co zakaznici chteji. Mozna prave proto se ne vzdy a kazdemu libi. Dokaze vyrobit uspesne auto v kazdem segmentu. A je jedno jestli si v nem nekdo vozi nakup ze supermarketu, notebook na sluzebce, na korbe paletu cihel nebo se rozhodne vyrazit na Dakar. A to zvlada po celem svete. A kdyz potrebuje, tak udela auto, po kterem lidi blazni jako Prius (mozna divny, ale je to tak), Supra, GT86, LFA.
Z vlastni zkusenosti vim, ze kdo si jednou poridi Toyotu, tak nenachazi moc duvodu ke zmene.
Proč podle tebe zrovna Toyota "vyrábí nejhezčí a zároveň nejcharizma(tič)tější vozy na světě"???
Touto "logikou" pak třeba VW vyrábí nejhezčí a zároveň nejcharizmatičtější vozy v Evropě.
toyoty sice nejsou nejkrásnější, nemají nejkrásnější interiér, nejlepší jízdní vlastnosti ale umí jedno: hybridy(to by mohlo být klíčové ve střednědobém horizontu) a hlavně trvanlivé vozy pro potřeby trhu třetího světa-tam se na něj nechytá žádný jiný výrobce-jedině toyota umí dokonale vykrýt jakýkoli trh ať už je to nigérie, čína, rusko, usa nebo EU ;-) navíc má jedny z nejspolehlivějších vozů
nemám přehled o modelech Toyoty za louží ani na východě, ale co se týká Evropy - nemůžu si pomoct, ale to, c opředvádí Toyota v segmentech ryze evropské domény, tedy Auris, Yaris, Avensis... Bída a nevkus:
Avensis - ok, ten nám po faceliftu prokoukl a vzhled není nic hrůzného. Jenže na druhou stranu tu je mnoho o kus atraktivnějších modelů. A není třeba chodit daleko. Nová Mazda 6 se začíná rýsovat v naprosto dokonalém světle...
Auris - zatímco ten současný je vzhledová bída, tak novinka, jejíž snímky už unikly, to je podle mě holá katastrofa a designérské zoufalství...
Yaris - neharmonický kam se jen člověk podívá
Když Japonce, tak Mazdu :-!
Má to vůbec nějaký praktický smysl být světovou jedničkou v počtu prodaných aut?? Když se podíváme na koncern VW, to nemají z hlediska globální strategie nic zajímavějšího než se snažit "sundat" Toyotu? Když se na to podívám z hlediska místních VW fans, to vás takováto meta opravdu jakkoliv oslovuje? :no:
No tak to zase není takové překvapení že společnost, která vyrábí nejspolehlivější, nejhezčí a zároveň nejcharizmatější vozy na světě jich zároveň i nejvíce prodává. Většina lidí na světě není hloupá a jdou za kvalitou.
Na místní poměry typicky omezená reakce, něměl by se pod podobným článkem slavit spíš úspěch Toyoty, než "neúspěch" VW? :*)
Nehledě na to, že plány VW na prvenství mají poněkud odlišný letopočet, viz 15:34... ;-)
Hmm, takže zase nic! Snad příště! Možná! Možná, že někdy to už konečně vyjde! ;-)
Jo je to blbý být vždycky až ten třetí v pořadí, ale jednou to musí už konečně vyjít! ( jen tak mezi námi, někteří pořád tvrdí že jo a ono pořád nic).
Jinak všem příjemný letní víkend, doporučuji chladit, chladit a zase chladit! ;-)