Toto je další důkaz že ošklivost nezná mezí. Zdálo se že jejím dnem je 500l. Ale pánové z turína ukazují že může být ještě hůř - 500 XL. :no:
Musím říct že zatímco dřív Fiaty nestály za nic, ale měly aspoň hezký design, tak dnes... nestojí za nic. Ta firma by měla skončit dřív než dosáhne absolutního vrcholu trapnosti. Nebo kompletně vyměnit vedení.
Jestliže volba dneška je zda mají jezdit po silnicích auta typu 500L 500X 500Xl, nebo cee´d, sportage, optima, tak velmi, ale velmi nerad musím uznat že se radši budu na silnicích dívat na kie. (Pozor toto rozhodně neplatí o fluidním čemsi od hyundaie). Ještě před rokem bych si nemyslel že mne toto vůbec kdy napadne, natož abych to psal. :'-(
Na víc se nezmůžeš, to je na dementa s nickem DRBNUTY a fotkou stále ještě největšího slovenského nácka současnosti slabota. Veliká slabota......polepši se, i kdyby ti to mělo trvat celou noc.
Nad LIAZ-kou rozhodně naříkat nemusíš a my s tím u nás doma problém nemáme, asi jsi si nevšiml, kolik a jakých aut se dělalo na Slovensku před rokem 1989, že? Pokud lituješ Škody 1203 z TAZ, tak nemůžeš bejt normální....
Jinak ti děkuji, že jsi nikoho nejmenoval, nejsem zdaleka sám, komu by to tady nic stejně neřeklo. A pamatuj si, žalovat se nemá.....
Chápu, že tě tak rozrušil můj omyl stran Sedici/Stilo. Chápu to tím spíš, protože když pokládáš 500/L za pěkné auto, ačkoliv je to stejný hnus, jako tohle (co mně opravdu vyděsilo, jenom proto jsem sem zašel do diskuze, abych si ověřil, kdo nad tím bude jásat), tak pak není co dodat.
Sorry, měl jsem na mysli Stilo, mně tyhle jejich šunky občas dneska už tak vyděsí, že si to člověk poplete....na druhou stranu máš naprostou pravdu, od toho Suzuki odlišuje Sedici skutečně pouze znáček na kapotě, ale i ten stačí, aby prakticky stejné auto dělané ve stejné fabrice bylo skoro neprodejné a v nabídce ho drželo právě jenom to, že se liší tím znáčkem od originálu....
Zato ty umíš všechno, óbrblbe. Argumenty jsi nikdy neměl, a tohle jsi podle všeho potil celou noc....nevadí, chápu z něčeho tak ohavnýho, jako je nahoře, se silně labilní jedinec s nizoučkým IQ jako máš ty (což tady neustále pilně dokazuješ) může pominout....a voprskat obrazovku i klávesnici.
Ty víš, co je psychiatr? Nick Magistr je značkou značné inteligence, chápu že ten hnus od krachujícího Fiatu vás zcela rozhodil, ale s tím se nedá nic dělat. Doporučuji orientovat se na Great Wall....to je tak tvoje liga, ale pozor, jde na rozdíl od tebe vzhůru.
Tak jsem si tak říkal, že si píchnu a napadlo mě, že aspoň ten jednookej mezi slepejma pochopí a bude zticha. No a stalo se, jak se stalo, právě jsi promeškal svoji příležitost.
Nicméně i tak mám velkou radost. Pár blbečků se sejde a hned je srandy plnej pytel. Je dobře, že jste hošánci pohromadě, vrána k vráně sedá, demnt dementa si hledá....a znakem dementa je obhajoba Fiatu za každou cenu a láska k podřadným produktům z bankrotující země na pomezí Evropy a Afriky. No, taková grupa, jako jste vy tady skutečně není. Jste originální a to se cení. I když jak a kde....
francuzske kreatury s privlastkom grand su voci F500 predlzenej o pol metra skvosty na kolesach. Grand scenic a grand picasso nevyzeraju tak nasilne nasrobovane na kratke verzie ako tato F500 XL a tuto fiatku s prehlado strcia do kapsy. Mimochodom, C4 GP je len o nejakych 12 cm dlhsia ako C4 P ;-)
hochu nevím, proč Wollfovi píšeš něco o poprskaném monitoru, když zrovna z tvých příspěvků poslední dobou ty komplexy a nenávist doslova tečou.... Byla tady spousta primitivů a fanatiků, ale tak patologickou zlobu tady nevykazoval snad nikdo.... To i s tím Ádou se člověk jednou za 10 příspěvků zasměje.... Tebe nezbývá než litovat.... :'-(
Jinak kromě emocionálního krachu tady předvádíš i krach vědomostní, Bravo opravdu nemá se Sedici společného vůbec nic a kromě toho je to možná model staršího data, ale ve spoustě věcí (například ergonomie) by se od něj mohly učit i novější auta a spolehlivost turbobenzínů mu může závidět asi každý....
Čili dneska ses tady vyvztekal jak ubohoučký fracek, což je vzhledem k tomu, že ti asi není 15, docela smutné.... Možná by sis měl od čtení ACZ odpočinout, myslím to s tebou dobře.... :*)
Taky mám ten pocit, ještě jednou budeme říkat, jak byla ta Multipla krásná proti 500 XXXXXXXXXXXXXXL... Tohle je paskvil, jak nafouknutý balon ve vzdálené pobobě F500... Brrrr :no:
Na to, že osoba s tímto nickem neumí číst, vytvořila pozoruhodný odstavec... Ale.. nejspíš se jedná pouze o robotické náhodné generování písmenek, či textu...
Zajímavý je, obrblbe, že jiná auta podle marketingových (nevím co je marketový obrázek, to víš asi jenom ty...) fotek hodnotíš a to dost často. Takže jinde si troufáš a když se ti to nehodí do krámu (či spíše tvé žumpy, nic jiného nejsi...), tak tady vedeš podobný kecy.
O tom, jak ladí Touran nebo Sharan tady nemusíš špekulovat, žádná krása to sice není, ale i z fotek je zřejmé, že takovejhle hnus to rozhodně není.
Nakonec od doby původní Pandy, původního Una a ještě tak možná třídvéřové verze původního Brava už FIAT nic pořádnýho a hlavně hezkýho stejně dohromady nedal, takže proč by se spotvořenina spotvořeniny měla povést.....hnus Multipla a nic neříkající Idea nemůžou být základem pro něco byť jen průměrně slušnýho.
Takže so to blbe přeber ještě jednou......a přečti si, co napsal pod tebou McMurphy, i přes více než kladný vztah k Fiatu je schopejn se srovnat s tím, co tohle opravdu je....ale na to ty nemáš. Nakonec, kdo jezdí tak zastaralou vykopávkou, jako je FAIT Bravo (druhé generace....), tedy překapotované Sedici a myslí si, co má za superauto, tak ten je jenom mimoň šaškoidní.
Tak sem zase napiš ňáků další moudro, ať se pobavím, a nezapomeň si utřít monitor, jistě ho máš poprskanej vzteky.......
Ale ešte predtým je tu veľa horších ľudí, ktorý si to zaslúžia viac. Nebudem ich menovať, ale takí ľudia, ako je ten čo zničil LIAZ-ku a TAZ-ku, mnohí politici, starostovia...
hlavně je potřeba si uvědomit, že tahle F500XL bude měřit jen něco kolem 4,3m (základ je 4,2 a tohle teda prej o 10cm víc). A holt kdo chce stavět na této délce auto pro 7 lidí tak holt chtě-nechtě skončí u krabicového vzhledu.... (tebou zmiňované "grand" Sceniky event Peugeoty jsou minimálně o 30 cm delší....).
Narovinu, taky se mi to nelíbí (ikdyž podle maket to fakt neřeším) ale ono to asi ani jinak dopadnout nemohlo.... A vlastně tahle pidi-krabice pro 7 lidí navazuje na ideje té úplně prapůvodní Multiply....
Odvázanej z toho nejsem, ale při současné ekonomické situaci v Itálii bych se nedivil, kdyby se tam to auto chytlo a fakt v tom v těch pěti a více pasažérech jezdili.... (za což je teda lituju....)
Celkem souhlasím. Současné Doblo, taky vypadalo na prvních snímcích strašidelně a výsledek tak špatný není.
Náhodou Grand Scénic mi připadá v delší verzi hezčí než krátký.
Jinak hodnotit auto podle maketových obrázků... to už chce být velký hrdina si na to troufnout.
Jinak je jasné, že nic prodlužované nevypadá tak hezky jako kratší, kompaktnější verze...
Příkladem budiž kreace od Renaultu a PSA..., kde verze s přídomkem Grnad, taky nejsou žádný zázrak...
Jinak..., kdo viděl nový Touran, případně Sharan, tak asi taky těžko prohlásí, že jsou to esteticky dokonale ztvárněná auta (ty světla z osobáků tam vůbec neladí, stejně tak jako za každou cenu protažená linie)... Řekl bych, že to jsou doslova ošklivá auta, zejména ze zadobočního pohledu.
Tohle je prostě daň za prostor... Estetiku je nutné hledat u verzí 500 L a 500X.
No vzhledem k tomu, že to je opravdu bývalý Sodomka, co dnes patří Ivecu - Fiatu, tak v tom problém nevidím. Je to krásný bus..., tak třeba se něčeho podobného dočkáme.. ;-)
motoristické fanoušky, náš interní zdroj v Turíně potvrdil, že příští devítimístná XXL verze Fiatu 500 bude mít také limitovanou edici RTO na počest legendárního českého autobusu u nějž se designově inspirovala. :-);-)
je pekne auto ale toto? Ten dopasovany narubany previsnuty zadok tam vobec nepasuje.... vyzera to akoby k nejakemu inemu autu nalepili predok a zadok z uplne ineho auta... ta strecha hm....