Krásné to sice není (zvlášť s tím "návlekem" na předním nárazníku a maximalistickým designem kol na odkazu), ale proč hned "hnus"?
To, že tak nutně potřebuješ Audi k diskusi o designu BMW, o tobě a Audi vypovídá víc, než by ti mohlo být příjemné... :*);-)
F10 svým způsobem navazuje jak na E60 (celek), tak na E39 (umírněnější styl, detaily, viz třeba M-paket) . F10 a je (dle mě) důkazem, že E60 byla v podstatě jen přehnaně/necitlivě předesignovaná (viz světla), což vlastně zbytečně snižovalo nespornou hodnotu celkového designu (opět až na interiér).
Já zase docela divím tvému "téměř všichni". Máš k tomu nějakou statistiku, nebo je to jen tvůj dojem z tvého okolí apod.?
Mimochodem, když těm šikmým "orlím" očím dali téměř všichni za pravdu, proč je měla prakticky jen E60 a dneska už taky nejsou u BMW vidět, aspoň v té podobě (šikmosti) jakou měla původní E60 určitě ne. ;-)
Já myslím že ty korejský světla zavedl Bangle ještě před Korejci..
Ale tenhle názor na design se objevoval když ta pětka vyjela poprvý.
A ještě během výroby dali téměř všichni Banglovi za pravdu (světla jako orlí oči).. Včetně právě častých kopií. Předchozí pětka měla obrovský charakter.
I když interiér byl pro mě taky skoro moc strohý..
so stredovym tunelom sirsim ako chrbat mamuta 8-s , priestor pre vodica opat minimany kdesi na urovni seatu arosa....., a za tie prachy? no nekup to 8-s:no: , pristrojovy stit podobne ako u vsetkych ostatnych bmw akoby z roku 98, chlapci z dojclandu zaspali dobu.... samozrejme logo bmw to spravi... co tam potom ze je to neprakicka obluda.... bude to aj tak superseller... , ku krasnemu autu ma toto auto dalej ako slovak k moru..., a ten mix farieb v interieri je skutocne gyccc jak z cirkusu , nechutne ;-\
Tak vyhlížej SL. Také mám rád vysokootáčkové motory, tenhle ti stejný zážitek nenabídne, ale pořád, ten zvuk, bože... V době přeplňované má člověk s krásným jekotem vysokootáčkového motoru trochu utrum. Turbodmychadla slouží jako tlumič, kompresory mají tendenci kňučet. A tahle 63 AMG má (alespoň s Performance paketem) opravdu brutální zvuk (bráno relativně ;-) ). Je to jiné, ale líbí se mi to.
V těhle výšinách ti podobnou sofistikovanost nabídne tak Bentley, nebo Rolls Royce. Jinak více či méně trpíš. O něco níže podle mne Panamera odvádí celkem dobrou práci, jen ti nesmí vadit její karoserie. V mých očích by Quattroporte mělo být takovou Panamerou, jen s italským motorem a karoserií. Ale to bych chtěl po Italech moc.
Že je A7 fastback (mimochodem další důkaz, že to není liftback) je jasné jak facka, to jsme tady řešili s MT už stokrát. Kupé to být nemůže především proto, že má dva páry dveří, ale ty má i CLS i 6GC. ;-)
C63 AMG má kousek ode mě stání v podzemní garáži...zvuk je to zajímavý, ale mě spíš oslovujou vysokootáčkové motory (a zvuk s nimi spojený), takže kdykoli bych dal přednost takové M3 nebo M5 - zvlášť s výfukem Meisterschaft je to paráda. Dole tichý a nahoře až fyzicky nepříjemný zvuk...prostě cirkulárka.
eSko jsem neslyšel, to je fakt, asi bude naladěné jinak. Normální pětistovka (nebo šesti?) jen hučí.
Ale to je teď trochu "out of my league". >:D
Na Italech mám rád to, že se zase tak nešetří, že mají zajímavá řešení a techniku...bohužel u té konstrukce zase tak nepřemýšlí. Moje auto má krásný design, skvělé sedačky, na svou dobu parádní motor, špéru...ale na Flóře se dole v garáži napoprvé nevytočím. Koukám, že o tři mega výš je to stejný...tůdle. 8-s Možná tak to Ferrari.
Chápeš to dobře. Nad D3 jsou nádherná auta, ale kolikrát pro jejich vlastnictví musíš hodně obětovat. Proto mám v těch vysokých patrech rád MB, podle mne nabízí solidní kompromis. Ale uřvaný Ital to nikdy nebude.
Kdyby vzali S-klasse, dali tam jejich motor, oblékli to do jejich karoserie, dali tomu dobrý výfuk, který bys mohl přepnout mezi klidem a "rachotem", možná elektronicky ovládaný zvukovod do kabiny, tak by to bylo geniální auto. Ale to prostě Italové nějak neumí.
Nevím, jestli jsi slyšel 63 AMG... no Ital to není, spíš Američan, ale wow.
Nojo, jenže Metcalfe si může dovolit mít na každou příležitost jiné auto... >:D
Pokud možno, bral bych to QP, které testovali onehdá tady na serveru, to GTS v černé...nádhera. Mě překvapilo množství kompromisů a nedomyšleností - to bych byl schopen akceptovat ve sporťáku na víkend, ne v autě na všední den. No říká se: You shouldn't meet your heroes.
Začínám chápat úspěch D3 - ta auta nemají "příliš charakteru", ale nepostrádají vůbec nic pro běžný život. U QP je to naopak, charakter a testosteron pomalu vytéká i z výfuku, ale na běžnou jízdu je to bída. A já se divil, proč to auto, v kterém jsem jel, mělo na najeto po třech letech jen 17 tisíc a za rok prodeje spadlo z 65 tis Euro na 45... 8-s
Interiéry jsem neřešil jen venkovní vzhled a bez ohledu na ostatní sám za sebe píšu, že e60 je jednou z nejkrásnějších "pětek". Přesto jsem rád za návrat k umírněnějšímu designu. F10 by na E39 navázat nemohla...
Tady je to trochu přesněji...ani jeden se úplně netrefil ;-)
Jen bych dopsal, že hrana na víku má spíš než jakoukoliv podobnost se sedanem funkci odtrhu vzduchu :-)
"Velmi podobnou karoserií je fastback, ten ovšem postrádá „schůdek“ vizuálně připomínající sedan, funkčně jde ovšem o stejný typ karoserie, rozdíl je jen v designu zádě. Typickým fastbackem je například Audi A7"
Problém je, že tady už je člověk ve vodách marketingu. Kupé jsou v kurzu, kupé jsou exkluzivní, tak tomu budeme říkat kupé. 8-s Já osobně proti sedanům nic nemám.
Kufr 6er byl zvláštní, zvláštně pěkný. Strávil jsem ho mnohem rychleji, než pozadí Panamery. Na šestce byla krásná právě ta syrovost. To auto člověka dokázalo chytnou za srdce. A k tomu ta V10, moje slabost. Interiér i tady rozhodně nepatřil k silným stranám.
Podle Audi je A7 čtyřdveřový fastback, což je pravda. Dočteš se jen, že nabízí linie normálně vyhrazené klasickým dvoudveřovým kupé. Tady je ta inspirace 100 Coupé S. Jinou zmínku o kupé nenajdeš.
Další pár dveří má smysl hlavně s dětmi, pokud vyndaváš sedačky. Popřípadě musíš-li vozit někoho starého/ nemocného, kdo by se dozadu jen těžko poskládal.
Jak řekl Harry Metcalfe, Panameru si vezmeš na konferenci, Maserati na večírek. :-)
QP rozhodně pozdější výroby. Určitě bych dal přednost ZF před Duo Select. Ale shodneme se, na tom autě je nejgeniálnější motor (zvuk) a karoserie. Naprostá lahůdka. Ale ten zbytek více či méně pokulhává. Interiér mne neoslovil ani, když to byla novinka.
Tady to jde jednoznačně na Panameru. Pokud bychom se bavili konkrétně o cca 130 tisících €, pak jednoznačně GTS, byť by zbylo jen na pár příplatků. To nejdůležitější by se tam vmáčklo.
:yes: Přední mlhovky kousek nad zemí tě moc nezvýrazní. (Ze stejného důvodu, proč nemá smysl k zemi strkat denní svícení.) Starý trik, jak bojovat s "bílou stěnou."
Taky ta 6er (na rozdíl od 5er/E60) se mu docela povedla, teda až na ten hrb na kufru.
A E9X taky, zejména kupé. Ovšem E90 (sedan) na F30 nemá,a to nejen interiérem, který je naštěstí o pěkný kus dál. Interiéry BMW byly vůbec za Bangleovy éry jedna velká tragédie...
nechápu ty nářky nad Banglem. Ten chlap se nebál a udělal z BMW, po generace stejném, něco úplně nového. A zrovna šestka nová je jenom evolucí šestky předchozí.. v M-paketu to vypadá jako připláclá kopie... třeba F30 se designově na E90 po faceliftu vůbec nechytá...
Jenomže CL, byť s dvěma dveřma, nabízí vzadu lepší svezení. Je to podobné jako u 5 GT, zadní sedačky mají sklon laviček v parku a nedá se to nijak nastavit. Skutečně nechápu v čem je rozdíl oproti šestce kupé. Tohle auto prostě není pro čtyři cestující... A CL je prostě velká jachta. Osobně bych bral radši šestku kupé...
Ne, že bych s Dinarem nesouhlasil, ale že by byl zrovna E60, a ještě k tomu i dnes, jeden z nejpůsobivějších sedanů (designově) si snad nemyslí ani on..., nehledě na absolutně tragický "prémiový" interier (zvlášť před faceliftem). Stačí sundat loga a zbude mu především "baworsko-korejský" design. Co je tak působivého na šikmých očích (světlech) vpředu i vzadu? 8-s >:-[]
P.S. Ještě štěstí, že ty šikmé oči/světla neaplikoval Bangle i na dalších modelech, kde mu ke štěstí stačil např. hrb na víku kufru apod. Celkově největší designový omyl Bangelovy éry je (dle mě) ovšem 1er 5dv. hb I.g. a naopak povedená a osobitá je jeho Z4, která byla po faceliftu designově téměř dokonalá a pěkná je i "jeho" generace 3er coupé, kde je jasně vidět, že mnohdy méně znamená více.
Souhlasím, dodnes když vidím kombi nebo klasiku 60tku v Mpaketu a v černé či té tmavě modré... le mans ne?? Tak se mi to auto krutopřísně líbí!!! Mělo jen jedinou chybu.... naprosto tragickej interiér... vrzal, lowcostovej vzhled no fuj...
To právě podmínkou je, to bys pak mohl tvrdit, že třeba Focus hb není hb, ale lb a u takové Oktávky zase přesně naopak.
[odkaz]
Prostě liftback musí mít alespoň naznačený tzv. třetí prostor (jako u sedanu), viz první obrázek, část "D".
Nebo mi napiš podle čeho jiného rozeznáš hb od lb?
A7 je profilem typické kupé, stejně jako jeho nepřímý předchůdce, který má slovo coupé přímo v názvu:
[odkaz]
Myslím v globále...ať se to někomu líbí nebo ne, má Audi jednoznačný a jasný postavení mezi prestižními výrobci...nemluvě o násobně delší tradici než třeba japonský lux výrobci...
:yes: jj design byl více do prostoru, takový plastický, extravagantní, agresivnější. Za "starou" 5 E60 a 6 se otáčím i dneska. I když to muže znít ve spojení s BMW divně, ale novější design je nudnější.
Přesně, rozumné regulace naopak pomáhají - Italové zavedli daň nad 2000 ccm a vznikly takové rakety jako Busso V6T a obě Fiaťácká turba - kopírovači od Mitsubishi z nich žijou dodnes.
Ano, EU tu hranici určuje, ale kdo za tím skutečně stojí? Automobilkám to vyhovuje, ta hranice 130 nebo kolik gramů totiž funguje jako parádní (skrytý) protekcionistický opatření do budoucna proti Číňanům.
Za těmito nařízeními a rozhodnutími stejně obvykle stojí nějaká lobby, úředníci jen přijmou návrh, který se jim zdá nejpřijatelnější. Případně ho upraví v pracovních skupiná, jejichž členy jsou "experti". Experti, kteří mají instrukce buď od příslušných organizací členských států nebo častěji od lobby, která návrh přinesla.
Bohužel, někdy i dobrej úmysl má nepříjemný následky.
Samozřejmě, jsem pro reálnější měření, ale pochybuju, že se skutečně přesné normy dočkáme. Tenhle stav vyhovuje automobilkám (hele, jezdíme za čtyři a můžem si účtovat ucpaný DPF), EU (hrajeme na ekologickou notu), zahraničnímu obchodu (Číňani ty zatím starý R4 Mitsubishi pod 130 nedostanou) i konečnému spotřebiteli...
Prskají jen nadšenci. :-)
:yes: přesně tak. Pro mě je Bangle pan designer. A BMW 5 E60 zůstává, alespoň pro mě nepřekonané. Ta zád, začlenění zadních světel, tvar víka kufru. A tak bych mohl pokračovat...
Nová pětka se mi líbila na fotkach, pak jsem ji viděl párkrát naživo. A sedan se mi za tu dobu co se prodává okoukal, prostě ten design je příliš konzervativní a nemužu si pomoct nudí mě. V kombíku je aspon trochu zajímavá. Interiér je posun, to je bezdebat.
Ale to už řešíš něco úplně jiného. Že jsou kupé od BMW tradičně "s kufrem" samozřejmě vím a už vůbec neřeším komu se líbí/nelíbí (a proč) A7.
Řeším tvar/profil - více/méně typický pro kupé, a ze zmiňované trojice má profilem nejdál od kupé (a zároveň nejblíž k sedanu) právě GC.
P.S. Postav si třeba vedle sebe dvě dvojice: 7er s 6erGC a A8 s A7. Rozdíl v odlišnostech profilu je naprosto zřejmý.
Ono je to asi trochu sloitější. Myšlenka dávat sankce za emise CO2 nad určitou hranici (vlastně spotřebu paliva) je rozumné. Nutí automobilky na motorech pracovat a hledat řešení. Jenže jaksi hranice, za kterou sankce dostáváš a tu určuje EU se posouvá rychleji a nerespektuje rychlost vývoje nových technologii. A jejich uvádění do seriové výroby, tak aby byly dostupné bez výrazného zdražování vozů.
Je jasné, že automobilkám takové měření emisí vyhovuje. Díky němu jsou schopné požadavky EU plnit. Pokud by jim změnou měření tedy normy stoupla všem papírová spotřeba, stalo by se jediné. Automobilky by platily více za flotilovou spotřebu. Jejich placení by se projevilo v konečné ceně vozu. Bud to zaplatí zákazník zvýšením ceny vozu. Nebo se cena udrží díky konkurenčnímu boji, ale na úkor kvality. Tak co si vybereš? Dražší nebo méně kvalitní auta, jen když budeš znát reálnější spotřebu...
To ne :-)
Jenže tím popřeš celý smysl toho auta, asi by se ti nelíbilo, kdyby kolem tebe lítaly dvoustovkou naftový 7er za rozumnou spotřebu i s tichem na palubě. Ale jako masírka na Pařížskou nebo pro radost, no proč ne, rachot z těch duplexů je parádní.
Qp je skvělý auto, jen majitel musí leccos obětovat - na druhou stranu zase hodně získá. Určitě je možnost nechat tam namontovat pořádný (tichý) tlumič, ale proč to dělat? Je to trochu schizofrenní situace, záleží holt na osobních preferencích.
Teď, když se relativně hezký kousky dají sehnat okolo milionu a něco, není to až tak nedostupnej sen. Ale náklady spojený s údržbou jsou příšerný a na kombinovanejch 15-17 taky nemá žaludek každý.
Taky je to můj favorit, jednou bych ho hrozně chtěl, ale je tam klíčový to "jednou". Až ty prachy budou přede mnou ležet, nevím nevím. Po Německu jich stojí na prodej spousta, jdi si nějaký projet. Buď budeš nadšen, nebo tě trochu zklame. Mě původní automat na Skyhooku s normálním motorem celkem zklamal - drncá, škube...ale ten zvuk a design, to je žrádlo. :-)
Při troše fantazie jde všechno, ale právě u A7 k tomu potřebuješ té fantazie nejméně (u GC naopak nejvíc), v podstatě si stačí jen odmyslet zadní pár dveří a máš (tvarem/profilem) větší kupé jak vyšité. ;-)
Ono je něco jinýho se na Quattroporte dívat a něco jinýho poslouchat na cestě přes Evropu ten uječenej výfuk. Interiér už je taky dost mimo...
Tak snad v příští generaci, mě by ke (zcela platonickému) štěstí stačilo upgradovat interiér, motor a nějaké ty speciality běžné už o třídu níž a zbytek nechat tak, jak je. Ten design už není možný vylepšit. :-)
Jo, Panamera mě samozřejmě napadla jako první (a vybírat mezi Panamerou a BMW, tak to bych do toho autosalonu BMW asi fakt ani nešel), ale nakonec jsem jí nezmiňoval, protože jsem si říkal, že bys mi pravděpodobně vytkl slabší naftový motor, a tím pádem by to nebyl přímý konkurent. Takže jo, ono podobně střižených aut bude opravdu málo, na druhou stranu si myslím, že o takové auto i málo lidí stojí. Ono ty 3 mil. už jsou taková zlomová částka - buď jsem úspěšný (nebo jak ty říkáš "relativně chudý" :-) a mám na auto plácnu třeba 1,5 mil. a pak řeším naftu atd., a nebo jsem totálně za vodou a je mi asi jedno, jestli to auto stojí 3,2 nebo 3,5 a jestli to jezdí na naftu nebo benzín. Já tedy kolem sebe nikoho tahového nemám, kdo by koupil auto za 3 mega a řešil spotřebu. Stejně to auto za pár let ztratí na ceně dva miliony, tak proč řešit, jestli projedu o 100k víc nebo míň. A jak píšu - kdybych byl za vodou, kašlu na naftové BMW a jdu do Maserati :-) Zatím ale tajně doufám,že budu jednou tak "chudej", že si budu moct koupit M3 >:D
Ja se ani tak nesnazil najit naprosto primeho konkurenta ve forme diesloveho motoru atd. Spis 4 mistne luxusni auto se sportovnim strihem. To splnuje treba to Maserati, ale zase to je docela okrajovej model, a o to mi prave jde, ze v teto cenove relaci (cca 3mil) moc luxusnich sportovne strizenych 4 mistnych a 3 dverovych aut clovek nenajde.
535d a M3 jsou uz moznosti mimo, resp. 535d muze byt takove to 6er GC pro chude (kdyz to hodne prezenu) :-)
Me opravdu napada jen ta Panamera, ktera ma u me vyssi renome znacky Porsche ale zase nepadne do oka kazdemu a cenove by to i sedelo.
V základních rysech, základní linka, je to především bmw, ta linka se nemění, neměnil ji ani Bangle, základní linka určuje proporce, je to linka BMW, definující tvarový princip shodný pro všechny modely. Její původ lze hledat někde v časech Hofmeistrových. S ostatním souhlas, jakkoliv se mi ta nová generace líbí více, originálnější je jistě ta Bangleova. Je to v tom, že jeho pojetí je agresivnější, surovější, cokoliv s mírně obroušenými hranami bude vedle jeho pojetí vypadat nudněji. ;-)
Podobně střiženého bych toho asi opravdu moc nenašel - přeci jen sportovní čtydveřové kupé s přeplňovaným dieselem - jen tento popis v sobě nese tolik protikladů, že to auto v mých očích nemá reálný význam. Samozřejmě se za ním rád ohlédnu a i bych se svezl, ale to je asi tak vše. Kdybych chtěl zainvestovat 3,2 mil. do auta, tak bych šel do luxusnější značky. Ač jsem fanoušek BMW, tak BMW u mě spadá do cenové kategorie 1-2 mil. Kdybych chtěl utratit lukrativnější částku, budu chtít lukrativnější zboží. Třeba takové Maserati GranTurismo by se mi líbilo :-) Na druhou stranu mít reálně volných 3,2 mil, koupím si něco levnějšího (třeba M3 nebo 535D dle aktuální potřeby) a zbytek peněz použiju nějak smysluplně (třeba na benzín :-)
Taky jsem toho názoru, že současný design BMW jen čerpá z Banglovy éry. Zrovna řada 6 je nejlepší příklad - stačí vedle sebe postavit minulou a současnou generaci. Ta nová jenom obrousila všechny kontroverzní prvky. Je velmi hezká a elegantní, ale vedle Banglovy nečekaně konzervativní/nudná a v základních rysech velmi podobná
Bez Bangla by nebylo tvarů bavoráků současné generace, čistě jeho designu děkuje bmw za to, že mohlo svou "low cost" dekádu přežít bez ztráty kytičky, resp. za růstu svých prodejů. Protože problém modelů bmw z let cca 2001 - 2008 je to, že svými kvalitami, jak projevu, tak materiálů, tak montáže neodpovídají tradici značky. Teď se to lepší a postbangle design vycházející z jeho předchozích modelů je bonus, který žene značku vpřed. ;-)
Mlhovky ustupují, přestávají se jako světelná výbava aut dávat, to je to, co má p. Vaverka na mysli. Pro auto osazené současnou generací bixenonů anebo ještě lépe led potkávacích světel jsou mlhovky jako dodatečná světla do mlhy zbytečností, nepřináší v mlze nic, standardní osvětlení je natolik dobré, že mlhovek netřeba, ani těch umístných nízko nad vozovkou.
Já cenu GC chápu ze strany BMW jako pokus "utrhnout" své dva konkurenty, testuje sílu image značky, buď se mu povede záměr stavět GC coby konkurenci panamery nebo ne, a v příští generaci se to auto trochu zmenší a "zlidoví" směrem k CLS. ;-)
Souhlas, to auto je nádhera, ale za dvojku v základu a 3,2 s výbavou, to už je trochu moc. Ač jsem fanda BMW, mít tolik peněz na auto, tak se BMW vyhnu obloukem..
Nesuhlasim s vasim nazorom. Svetla do hmly nie su len o technike, ale aj o ich umiestneni na vozidle! "Mlhovky" umiestnene v hlavnom reflektore (~30cm nad vozovkou) su platne asi ako plutvy na Sahare. Je totiz dolezite aby boli co najnizsie k vozovke, aby mohli hmlu "podsvietit" a osvetlit cestu bez toho aby svetelny luc prechadzal vrstvou hmly (navyse sikmo, takze ide o poriadne "hrubu" efektivnu vrstvu)...
A len tak na okraj, osobne som mal moznost to porovnat. Mali sme tu dve mazdy6, jedna mala "mlhovky" v hlavnom reflektore a druha oddelene, v narazniku (neviem preco, ale asi to boli rozne modelove roky). Ten rozdiel bol uplne jasne v prospech samostatnych svetiel do hmly, dole v narazniku...
eFkový řady BMW jsou pro mě návratem ke klasickýmu sportovně střiženýmu a jednoduchýmu BMW. 6GC pak akutálně vrcholem s vyváženějšími proporcemi než výchozí kupé.
Nebudu předstírat nezaujatost...řady 5 i 6 mi osobně sednou jako pr...l na hrnec a těžko se mi hledají výtky. Motory, sladění, ovládání...to vše mi přijde naprosto perfektní.
Jak správně připomněl Johny.Rico byl jsem dost překvapenej cenovkou. Pokud ale marketing vrtule dokáže obhájit 6GC jako spíš sportovnější aletrnativu k řadě 7 je to jen jejich problém. Pokud ne, dá se očekávat úprava ceny někam mezi 5 a 7.
Jinak nemám GC co vytknout.
U mě vždycky vedlo Audi, ale poslední dobou musím říct, že MB mi je hodně sympatický a v mých očích je ted Audi a MB jednička. Za to BMW u se mi líbí čím dál tím méně. Jag se hodně zlepšil.
Jiny pohled:
7er je porad vrchol pro ty co jezdi vzadu.
6er GC je novej vrchol pro ty co auto ridi. Oba vozy prodava to nejlepsi z BMW jen jedno strizeno do sportovna a vzhledu na skodu mista v zadu, kde naopak 7er na to jde klasicky. Jinak mi 6er GC rozhodne neprijde jako ochuzena sedmicka za stejne penize => takze dle me neni prestrelena, proste miri lehce jinde nez CLS a A7.
Ad konkurence: CLS je pro me dodnes vrchol v teto kategorii, ale prvni generace. Ta proste predbehla dobu, i dnes se za tim autem ohlednu. Stavajici CLS je nejhezci MB, coz ale nepovazuju za vyhru bo mu konkurenci dela dle me nepovedene E classe. A7 je vylozene nepekne auto, radeji A6 ktera sice taky neni muj salek kavy, ale je neuveritelne povedenejsi nez A7 a jeji zad. Takze priplatek za GC muze byt opodstatneny designem samotnym (ikdyz to je subjektivni).
Z druhe strany cenoveho spektra, BMW skousi sahnout na prodeje Panamer, myslim ze miri hlavne sem a uprimne k tomu nemusi mit nakroceno vubec spatne a pokud se mu dopreje srovnani s rapidem (ikdyz ano, ten je proste stale jina liga,ale uz ne tak okate jako ve srovnani s A7) a neobstoji v nem spatne tak si BMW muze sahnout vys nez zamyslel MB a Audi pri svych projektech.
Nakolik se mu to povede teprve uvidime. Ale GC fandim, bude to rozhodne prijemne ho potkat. :yes:
Bluetooth a USB je v seriovej vybave, ale mlhovky nie? A to v aute ktore v zaklade stoji cez 2 mega? No toto asi nespracujem. Chapem ze u premie patri tak akosi k "bontonu" ze zakaznik si ju pri nakupe doplni priplatkovou vybavou, ale ze tam chyba aj takyto zakladny prvok bezpecnostnej vybavy, to by mi skutocne nenapadlo...
jediné BMW po 535D Tourning, co bych si ještě koupil!! :yes::yes: Dost specifickej model... taková mírama modelka z řady 7.
Troufám si říct, že to ani nemá konkurenci... CLS je menší jak vevnitř tak z venku a cenově je o půl milionu jinde, A7 nevím tu nestuduju... napadá mě ještě tak ta Panamera... nebo mi to spíš říká, že to mám řadit někde na úrovni CL-klasse ale se 4 dveřma... tudíž novej segment "4dverových coupe" v nejvyssich patrech.
... za "sedmičkový" love 8-s A to už mi trochu vadí. Pořád platí, že špička má být špičkou, a ne to, aby model v hierarchii níííííž byl na tom cenove stejně. Dyť to pak udává prestiží řadě 7. A tipl bych si, že uvidí-li tohle potenciální kupec BMW, co chce to nejlepší = 7er, a zjistí si ceny 6GC... no, nezatočí k M-B nebo Audi?
Jak řekl webpaja (byls to ty, že?) - tohle auto je cenově přestřelené, neskutečně...
Tím ovšem kritika končí, neb dle mě CLS tomuto vozu konkurovat nemůže, o škaredé A7 ani nemluvě.
Poznámka k AMRapide: Nesesazený leader této kategorie...