SEAT se s novým Toledem vrací ke kořenům této modelové řady a stejně jako první generace i novinka má představovat rodinný ideál v podobě sedanu s výklopnou zádí.
To jednoznačně...nevím jakou cenovou politiku importér nastaví..ale i kdyby byla cena stejná či i o něco vyšší, šel bych do Toleda (tedy oproti Rapidu samozřejmě).
Jen bych řekl, že emocion auta stále umějí i přes unifikaci - nový Leon, Ibiza po faceliftu...v porovnání s VW a nedej bože Škodou jsou to stále "emocionální" auta..
Tolepid vyzera lepsie nez Rapiledo. Cumak dostal lepsie proporcie, hoci su nalepene na spolocny zaklad.
Len opat najvyssie vybavy z oficialnych platkov tvoria par promile produkcie a zvysok na cestach bude zaklad, ktory nezaujme.
Na konci videa uz nie je Seat - Auto emocion. Skoncila sa jedna mala era Seatu a emocion zapredali za koncernovu unifikaciu.
Sakra, borci... máte asi pravdu. To Toledo je hezčí... Jen teď nevím, jestli mám být rád a nebo ne... Uvidíme dle cen. Kdyby bylo Toledo ještě o chlup levnější než Rapid, pak by to byla teprve pecka..
Přesně tak, jak málo stačí k tomu, aby low-end auto mohlo vypadat hodnotněji a vážněji než sesterský model. Zadní partie a přední nárazník se opravdu povedly, zadní světla integrovaná do kufru jsou určitě dobrý nápad s úspěchem použity v Cordobě, Leonu, Altee XL, Exeu, auto opticky rozšiřují a nějak mi to mnohem víc sedí než to "C" co má Rapid.
Nemůžu si pomoct, ale Rapid na mě působí opravdu jako "low-end" narozdíl od Toleda, které sice také "low-end" jistě je, ale obléká mnohem slušivější kabát.
Nevím nevím, uvažuju o novém Seatu /mám Alteu/ a asi budu rozhodovat mezi novým Leonem ST (až bude) nebo Toledem..:-)