Testy
praptak
0
Smutný souhlas. :yes:
Přejít do diskuze
Té BMW 330i je škoda, alespoň že je tu s námi ještě BMW 530i (Snad ještě nějaký čas vydrží).
test zajímavej, ale co je tohle za dobu? všude se cpou přeturbený nesmysly kterým když se šlápne na krk žerou tak, jak žádná atmosféra. asi jsem ze starý školy ale právě na bmw R6 jsem mel rád tu přesnost reakce na plyn,charakter motorů a slušnou spotřebu.
Ohledně motoru by to chtělo trochu více nadšení, trojhrnek klepe na dveře a tester takto ohrnuje nos.
>😒]
[odkaz]
>😒]
[odkaz]
Přesně tak! Text je vtipní,výstižný a dle mých zkušeností s autem i naprosto objektivní! Možná jen zmínka o brzdách mi tam trochu chybí,ale to je tak všechno z toho,co mě u takového auta zajímá a v testu není podrobněji zmíněno...
Doporučuji číst autoforum.cz - testy pana Jandy jsou naprosto neskutečné. Neodbude auto pár odstavci, o jízdních vlastnostech píše dlouhé statě a přitom se v nich člověk skutečně něco dozví. Famózní testér. Tady nená nikdo, kdo by se mu mohl rovnat aspoň z poloviny.
Tentokrát je kritika voči testérovi nedôvodná; text sa dobre číta, jasne vyjadruje názor testéra a otvorene pomenúva nedostatky. Môžeme tu čítať kopec iných, "politicky korektných" testov, kde sa všetko vychváli a aby sa nepovedalo, skritizuje sa nejaká nepodstatnosť, aby sa malo čo uviesť do záporov. Ja si radšej prečítam takýto test.
Ad radio: Tak tak
Ad zbytek: Já si třeba myslím, že to byl dobrý test. Když to srovnám s impotentními testy od pana Vaverky, je tohle opravdu dobré.
Ad zbytek: Já si třeba myslím, že to byl dobrý test. Když to srovnám s impotentními testy od pana Vaverky, je tohle opravdu dobré.
Nechci tobě ani Stealthovi brát iluze, ale základní rádia jsou u většiny objednávek nahrazena dispayem navi. Obecně v F-kových řadách se už s ničím podobným nesetkáš. Vyjma BMW1 bez příplatkovýho LCD (10.000???)
A jestli to bereš jako vzkaz pro automobilku obecně, pak je mi tě líto.
Redaktor mohl ubrat z pubescentního projevu alespoň fotkou, když už nemůže v textu... 8-s
A jestli to bereš jako vzkaz pro automobilku obecně, pak je mi tě líto.
Redaktor mohl ubrat z pubescentního projevu alespoň fotkou, když už nemůže v textu... 8-s
No, jenže, aby to Audi nějak vypadalo, tak to taky stojí nemálo. Pokud se platí u Audi, tak je výsledek obdobný jako u BMW, když se platí. A aby nová A6 vypadala, tak to stojí nemálo. Je to už pak věcí osobních preferencí...
Z tohoto hlediska to u mě vyhrává Mercedes 😄
Z tohoto hlediska to u mě vyhrává Mercedes 😄
Spracovanie interiéru a motor boli dva najdôležitejšie dôvody prečo som namiesto z4 kúpil slk350 r172 (aj keď priznám bez mučenia, že z4 sa mi z vonku páčila o trošku viac).
sDrive v žargonu BMW znamená pohon zadních kol. Chtěli tak přeznačit celou nabídku, očividně z toho sešlo.
Trochu to s tím rádiem přehnali. Rozmazlovat zákazníka dvouřádkovým špičkovým displejem a oranžovou barvou? Myslím, že měli v Mnichově zůstat věrni tradici a dát tam černobílý jednořádkový panel s grafikou roku 1984.
A ty tlačítka měli udělat z bakelitu, tak kvalitní plasty si fanoušek BMW nezaslouží. 8-s
Jo, holt to se hned pozná prémiová luxusní značka aut. Kam se na tak krásný a kvalitní interiér plný hodnotných materiálů hrabe třeba to otřesné a předražené audi.
A ty tlačítka měli udělat z bakelitu, tak kvalitní plasty si fanoušek BMW nezaslouží. 8-s
Jo, holt to se hned pozná prémiová luxusní značka aut. Kam se na tak krásný a kvalitní interiér plný hodnotných materiálů hrabe třeba to otřesné a předražené audi.
Na rozdíl třeba od 😁rive, tohle má pouze jednu hnanou nápravu. A třeba ten 2litr v Hondě s2000 taky uměl 180 kW..bez turba a točil 9300. Panečku já radši tu Hondu 😄
Kubatura jak od hondy... holt ty pořádný motory se už nevrátí. Zrovna v tomto nebo 1 Coupé je to velký škoda.
A co ten název? To se tomu nemohlo říkat třeba Z4 2.0T? koho zajímá nějaký sDrive, vždyť to ani nic neznamená!
A co ten název? To se tomu nemohlo říkat třeba Z4 2.0T? koho zajímá nějaký sDrive, vždyť to ani nic neznamená!