bude zajimavy sledovat da silvu jak si donckerwolka (konecne, jako günaka) bude zvat na koberecek... ne, ze bych da silvu nemusel, ale nekdy je to divnej strejc. jeho vylevy o "cistoe bocnich linií" g7 a hrdost na vitezstvi, nad nekym, kdo si (v koncernu) dovoli "vtisknout vozu osobnost". poznamka pro rejpaly: to jsou jeho slova...
p.s. ale osobne si myslim, ze byl lepsi, nez egger...
Neviděl bych to tak tragicky. Za A) není tam sám B) musí to stejně schválit vedení C) i Bentley se dá vystinout v několika jednoduchých linkách (jestli jen ve třech, to nevím).
jak rika o sobe donckerwolke: "miluji manga, prisel jsem do sveta automobilového designu z kresleneho sveta." a dodava: "auto v mem podani je jako manga, kde je nutne zachytit podstatu tvare osoby pouhymi tremi jednoduchymi linkami. s mymi aut je to podobne-kdyz zavru oci, chci mít pred sebou jasnou strukturu, jak oboci, jak jsou svaly..."
p.s. mimochodem, donckerwolkovym velkym konickem je kresba karikatur...
Keby mala vylepseny interier a o cca. 1000 evri mensiu cenu ako aktualna s rovnakym motorom, sla by ako teple rozky...z dizajnoveho hladiska sa na 5dverak da pozerat aj dnes, rovnako aj na kombi, sedan uz bol trosku slabsi ;-) V suvislosti s tym ma napadlo, ci redakcia neuvazuje pisat aj o dizajneroch, nemyslim len o slavnych Talianoch, ale najma o tych, ktori stoja za dizajnom masovych aut.
Tenhle pán je kapacita. Navrhnout auto, které se bez zásadních změn vyrábí 14 let a stále se prodává jako na běžícím pásu je umění. A to nemluvím o jedničkové Fabii, která designem předběhla dobu a dlouho určovala směr a počty prodejů v segmentu malých vozů. Za mě každopádně :yes:
bola nahodou na tu dobu pekne auto... aj ked odklon od tvarov felicie bol citelny a mnohym sa nepacil.... ked sa na to vsak pozrieme teraz po par rokoch.... treba povedat ze fabia ani inak vyzerat nemohla... a bola vtedy urcite vydarenejsia dizajnovo ako terajsia fabia v tejto dnesnej dobe.... ;-)