Jistě, ale je to minimálně dalších x desítek kg navíc....+ nutnost jiné převodovky, která by se tam dozadu asi nevešla jako tahle od Getragu.. nevím nevím, to už bych tam radši narval kompresor od Weistecu
[odkaz]
místa je tam ještě dost a dvanáctiválec (pokud by vzali současnou verzi s objemem 6 litrů) je delší tak max. o 10 cm (menší vrtání cca 8cm vs. 10 cm u V8).
Večer si dám tu práci a najdu to, někde to tu na portále je, bylo tam, že v závodech těžce nestíhá, že mu Porsche dává vteřiny na kolo atd....pokud si to tedy už nesmazal >:D
Hele v podstatě s tím co si TEĎ napsal souhlasím, ale výkonově to auto supersport je, dokazuje to na okruzích, kde mu právě 458 a MP4-12C ve FIA GT1 byly konkurenty.
Tabulkově resp. naturelem to pravý supersport jak si napsal dle těchto měřítek není, protože se s tím narozdíl od Aventadoru a 458 dá přejet celá Evropa. Jenže má to jedno ALE, ten motor prakticky uprostřed JE, jen sedíš za ním a ne před ním.
O žádných závodech ve vztahu k SLS jsem zde nikdy nemluvil, nevím proč si vymýšlíš.
Já v tomto autě vidím GT, motor vpředu, vyšší stavba, vnějšími rozměry odpovídá prakticky 4 místnému vozu, relativně pohodlné. Takže konkurent Jaguaru XK-RS, F 599, Astonů etc. Supersport = motor uprostřed, 458, Aventador, MP4-12C, LFA a mezi tato auta mi nepasuje.
Kolego to snad ne???? Vzpomínám si jak si tu před cca rokem povídal, že to auto v závodech nestíhá a EJHLE ono vyhrálo tituly FIA GT a FIA GT3, ADAC masters atd atd atd.... takže pokud z toho nejde udělat SS, tak zajeď do Affelterbachu, asi hledají nového marketingového specialistu >:D >:D Hame probohaaaaaa
Mimochodem supersport to je a to neříkám od stolu, ale jako člověk co s tím měl možnost najet přes 150km za den a ne si leštit bambus nad plakátem..... jako 99% zde diskutujících a odsuzujících valnou většinu podobných aut.
Možná sem to napsal tvrdě, ale už me tyhle řeči nebaví... A dvanáctiválec je už totální kravina.... víš jak by se asi rozhodilo vyvážení? Víš kolik by pak to auto vážilo?? 12 válec jedině, kdyby zrealizovaly ten 4dveřovej koncept z SLS
Ano, těch klasických linií zprzněných difuzory je docela škoda, vypadá to poněkud jako od tunera. Supersport z toho stejně udělat nejde, logičtější by mi připadlo držet se linie krásného GT a když sahat na motor tak tam vrazit dvanáctiválec, ta krásná, dlouhá haubna o to přímo žadoní.
určitě pekelně rychlý... škoda jen, že ta krásná linie se pod nánosem křídel, deflektorů a difuzorů poněkud ztrácí. I tak je to ale pořád charismatický auto.