dobre-ale to je obdobne u vsetkych Europskych vyrobcov v USA(vid ceny BMW, Mercedes, Porsche). Dokonca neviem ci Octavia(ceske auto) nestoji tiez tak 20-30% menej v Cine
no hovorite daktory ze sa nechcete odlisovat,a to vazne ste ochotni davat okolo 40tis. EUR(1mil.Kc) za nieco co ma kazdy ako spomenul standa.d? Inak- minule som bol v BMW v Kosiciach- 530d za cenu 80tis(2mil.Kc) vo vybave teraz akcia za 52tis.(1,25mil. Kc). ANo je pravda ze generalne tu narod na to pada(ci v SK alebo v CZ) ale...myslim si ze cim dalej tym viac tu ludi unavuje fakt ze je tu plno BMW a Audi a to vacsinou v TDI a v striebornej farbe. ATS bude v diesely, bude 3,6 V6(ktory polovica z Vas v CTS oplulavala ako obludu co zere aj travu a deti kolo cesty). A co sa mna tyka, zvazujem ci nepockat na iny motor,ale ta vybava Luxury sa mi paci... :-) Kto sa chce povozit?
Záleží, proč si auto kupuješ. Já se odlišovat autem nepotřebuji. Pokud však míří na individualisty, měli sem šoupnout šestiválec. V principu se něčemu neobvyklému nebráním, mám někdy zajímavé chutě a nálady, ale čtyřválec? Špatný vtip. To si může dovolit "mainstream". A i ten občas nabídne šestiválec. Když už kusovka, tak se vší parádou, ne?
kdyz se chce tak se da i do EU dovest a prodat za castku ktera bude zajimava pro kupce i prodavajiciho, to auto vyrobne proste nestoji tolik a neni v takovem postaveni, aby ho evropani kupovali za ty jejich vybasnene cifry, a je furt lepsi vydelat na 1000 prodanych kusek po 200 tisicich, nez vydelat 400 tisic na jednotkach prodanych kusu, a ze s takovouhle cenovkou to proste kusovka bude
odhaduju ze mnohem vic se tech aut proda na "individualnim" dovozu nez oficialnim prodejem >:D
Cena nie je na urovni D3, po zapocitani vybavy je nizsia. Aj tak to vidim v absolutnych cislach ako tazko predajne. Ani BMW 328i nabite vybavou nie je bestseller, absolutna vacsina su 320d s nejakou strednou vybavou.
ale pro ty, co tech par kousku koupi, to je spise vyhoda. kdyz se zacal prodavat novy bmw 5, behem par mesicu pred kancelari parkovali hned tri vedle sebe, navic stejne barvy. s cadillacem to urcite nehrozi :-)
Jenže když to nemá na kapotě vrtuli, zaměřovač nebo čtyři kruhy, tak tak za mega skoro nikdo nekoupí. Caddilac už měl několik pokusů a nikdy se na evropském trhu neprosadil. Kdyby nabídl skutečně americké auto (šestiválec, nízká cena), tak by alespoň vyplnil mezeru na trhu. Jenže oturbený čtyřválec za vysokou cenu dnes nabízí kdekdo.
za louzej prijde o vice nez 200 tisic levneji (ano porovnal jsem stejnou verzi, ne zaklad) takze Evropan si priplati za dovoz takoveho auta vpodstate 200+ tisic, za milion ma Amik tu nejdrazsi verzi s poradnym motorem a Evropan vpodstate lepsi zaklad, to opravdu cekaj ze s takovou cenovou politikou uspejou? pokolikate to takhle zkousej? kdy se poucej?
dat tomu cenovku zacinajici na 600-700 tisicich, tak to ma uspech alespon na desitky kusu rocne v CR, v EU tak stovky az drobne tisice
Vidím to jasně.
Vidím auto s průměrným designem tak, aby si ho spletli třeba s Chevroletem.
Vidím v tom nějaký ten dobrý technický základ.
Vidím marketing zaměřený proti evropský prémii a on se někdo chytne.
Vidím to s cenou okolo 1 000 000 pro čechy.
Tiež zastávam názor, že sa tu predá len pár kúskov a bude to pôsobiť rovnako exoticky, ako Escalade. Auto môže byť technicky na vysokej úrovni (202 kW a zrýchlenie na stovku za 6s sú slušné čísla), ale ten hranatý dizajn ťahaný do výšky či vysoké úzke svetlomety nebudú sedieť mnohým; o nezanedbateľnom imidžovom deficite oproti BMW nehovoriac. Cena v porovnaní s rovnako výkonnou konkurenciou nie je zlá, ale skrátka nezačína "už od..." a túto cenovku image automobilky u nás neunesie.