a proč bych Ti to psal? Já vyjadřuji svůj osobní názor, auto je to pěkné, já osobně bych si ho nekoupil, ale jinak na něj opravdu negace nepěji. To, že se Ti to nelíbí je pouze Tvůj problém:-)
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Ano Ado, lidé stejně blbí, jak ty, si rádi koupí Rapida 1,6 TDI. Možná sem naivní, ale pevně doufám, že takových duševních mrzáků, jako seš ty, tu po naši vlasti neběhá zrovna moc...
GTI, býval jsi tady pojem a pro některé dokonce modla, apoštol a já nevím co všechno superlativního. Ale buď máš nějaké závažné problémy, které nemají s tímto webem nic společnýho. No a nebo ti přeskočil řetěz...nadobro. Minimálně v této diskuzi si za úplnýho vola a si k smíchu. Jediný, kdo je na stejné straně břehu, je kompletně zmagořelý duchovní mrzák, co má přezdívku stejnou, jako první 3 písmena té mé.
Máš to zapotřebí? Na nic jinýho v mým příspěvku raději ani nereaguj... znáš se ;)
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Tak uvidíme kolik bude kolem chrochtat těch "Rapídků"... Spíš to vidim že kupující si nebudou ochotní připlatit ani 10 tisíc za čtyři válce, stejně jako u Fóbií, ze který mimochodem "Rapid" částečně vychází... To to dopadlo, z nejrychlejší vyráběný Škodovky se stala suveréně nejpomalejší...
Já teď jel v Meganu 1,5 dCi sloužícím jako auto na rozvor pizzy právě z toho roku, najeto přes 300t km bez větších investic. Kamarád měl služebáka s kterým jezdil jako prase, doslova, najeto 360t, teď má Megana III a zatím bez problémů už přes 100t km.
Já jsem byl vyzkoušet nové Toledo a s Eurotestem Rapidu tedy můžu souhlasit. Sice jízda následovala po svezení s dobíhajícím Leonem, ale i tak vypadá auto docela solidně. Žádné nadšení, ale solidní dojem, to jo :yes:
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Není rozhodující, jaká je cena za rendlíka, kterého si stejně nikdo, kdo to má v hlavě srovnané, nekoupí, poněvadž by byl před ostatními za loosera. Snížením ceny Rendlík jen prodělá a prodej nezvýší.
Důležité totiž je, že lidé si nejraději koupí Rapida 1,6TDI, protože to je pro ně optimálně použitelné auto. A proto prodejci ze Škody Auto nastavili cenu tak, jak nastavili. A nastavili ji správně. Je jim totiž dobře známo, že inteligentní zákaznici dobře ví, že koupit rendlíka jsou vyhozené peníze. :-!
Nechtěl jsem srovnávat duo od PSA a Fluence jako auta, ale čistě podle ceny. Než vzít za 220 000,- 301 nebo dvojče tak raději 14 000,- připlatím a koupím si za ty peníze plnohodnotné auto.
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Já přece vůbec netvrdím, že 301/Elysee jezdí stejně dobře jako Rapid. Já jen tvrdím, že současná cena Renaultu Fluence je na takto elegantní, svižné, prostorné a vybavené auto fantastická. A že jestliže chce Škoda Auto začít Rapid na českém trhu pořádně prodávat, bude jej muset chtě nechtě pořádně zlevnit. Toť vše :-) Přeji ti GTI dobrou noc, i když teď asi míváš zlé sny >:-[] >:-[] >:-[]
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
sorry, ale tohle je opravdu ubohé :no: jestli posuzuješ lidi podle toho, kolik nahrabou, pak ti gratuluji k naprosté duševní prázdnotě 8-s
Až se ve svým kočkolapu omotáš kolem sloupu veřejného osvětlení a přijede parta s hydraulickými udělátky, až tě bude záchranář brát na vyhlídkový let, až ti zdravotní sestra bude utírat zadek, tak si vzpomeň... TO jsou ty nuly, co neuměj vydělat slušnější prachy 8-s:no: Tak jim to nezapomeň říct. Že raděj měli jít do bysnysu a že jsou nuly.
Možná ti to stále nedocvakává. Tady jsi na diskusi o automobilech. Stále nic? Je to nevídané, ale sem se píší názory a o nich diskutuje. Máš s tím problém? Tak jdi k šípu :-!
myslíš 900tisíc km nacouval? >:D >:D >:D >:D ty seš mi kláda.... 8-s >:-[] >:-[] ...běž se ukájet nad mrtvolama. Mi je jedno, k jakým výrobkům tíhneš... taky jsem mě Ren jak jsem psal. Měl bys vyhledat pomoc ...zvěrolékaře... protože prase k lidskému nesmí.... :-!:no: dokonale ses tu dneska zařadil... Jsi pro mě odpad... lidský odpad...
tady to bude těžké...takže:
1) nauč se prosím tebe číst, protože...
2) "...Díky tobě hloupý národe, že Renault má TAK špatnou pověst...."
3) "...Mlátíš prázdnou slámu, hloupý národ jsem vůbec v příspěvku nespojoval s Rapidem, ale s pověstí Renaultu v ČR, tak se prosím alespoň nauč číst..."
nepředhazovat mi něco, co jsem nenapsal... :-!
ad. dream car - je ti po tom houby a hlavně - PROČ by proboha mělo být dreamcar zrovna auto, které koupím AŽ na něj našetřím? TO je jen tvoje pojetí 8-s:-!
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
vypustil jsi fluence a doplnil logana.... jen překlep?
z této čtveřice by byl na prvním místě ve všem Fluence.... oproti Rapidu je po všech stránkách. Pokud máš oči na správném místě, ruce a rozum, tak musíš, ano musíš uznat, že interier Rapidu je opravdu mizerie. Fluence proti rapidu paráda. 301 a C-E ...rapid vypadá moderněji - ale jen zvenku... uvnitř si tito tři budou dělit druhé místo.
tak tímto názorem ses dokonale potopil. Dělají to všichni tak proč ne Škoda 8-s >:-[]:no: ?
Tak zaprvé - všichni kradou, tak co je špatného na tom, že krade taky... že (příklad tvého uvažování)? A za druhé - tady přeci vůbec nejde o Škodu, ale o to, že objektivní a profesionální novinář tohle MUSÍ zohlednit a napsat, že vozy neodpovídají specifikaci pro český trh!
Za třetí - JÁ psal o srovnávacím testu, který proběhl tištěnými plátky. Tehdy 1.2 MPI nebyla, na VŠECH fotografiích byl 6kvalt.
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Pane jo, ty jsi tvrďák >:D >:D >:D >:D jestli sis, King Kongu nevšiml, tak to tahání rapidu do všeho tu zatáhla redakce... posléze někteří diskutující a hlavně...ono to není od věci, protože se jedná o auta podobně zaměřená. A v tom případě to srovnání je na místě. Dneska jsi, jak jsem si přečetl výše, takový diskuzní Vlado Mečiar >:D >:D:no: tvrďáku.... >:-[]8-s;-)
Já bych spoíš počkal na facelift, první generace vypadá jak Hitler v nejlepších letech.JInák nádherné auto, skvělá výbava a jelikož vlastním renault tak se nebojím kvality.A GTI a Ada mi může políbit rozpálený výfuk, ať si z toho něco odnesou.
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Možná by sis měl projet Logana, 301/C-Elysée a Rapida. Tahle čtyři auta si posléze zatřiď tam kam patří v rozpětí dané jakostní třídy, a až teprve pak se vyjadřuj k tomu, jestli je cena Loganu či Rapida příměřená nebo nepřiměřená. Evidentně jsi ani jedno auto nejel, jen tu plácáš pubertou o zeď svých nářků.
A... možná by ti mohlo částečné světlo vnést do hlavy toto: [odkaz] [odkaz]
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Bože, to je zase blábol, proč už i k tak neviným článkům, jako je Fluence se slétává taková horda * a blábolí tady o škodovkách?
Prostě se smiř s tím, že jsi nula s holou zadelí a na auto nemáš a za pět pade ti neprodají toho Rapida ani kdyby byl v angličáku. Tak tady přestaň kňourat, nauč se něco pořádnýho, čím si vyděláš slušnější prachy a možná i ty si budeš moct koupit svého Rapida......
Kecáš tady kraviny, Oktávie stojí v Rusku ceníkově od 684 (1,6) do 876 tis. rublů (1,8 TSI) mimo RS a Fluence stojí od 609 tisíc (taky 1,6) do 829 tisíc (ovšem s dvoulitrovým motorem)...
Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Ceny Peugeotu 301/Citroenu Ulysee byli pro oddělení Škody Auto, která má na starosti český trh, jistě velmi nemilé překvapení. Ovšem snížení ceny předfaceliftovaného Fluence na 234 900 Kč (se čtyřválcem 1.6 16V/80 kW a velmi dobrou výbavou!) je další drtivý úder zasazený pokusu Škody Auto nabízet low-endový model za mainstreamové ceny. Již nyní je ale zřejmé, že Škodovka hrubě podcenila inteligenci českých zákazníků - podle dealerů jsou totiž dosavadní objednávky na Rapid hluboko za očekáváním výrobce, ba přímo žalostné - to co se prozatím prodalo jsou většinou "povinné" odběry prodejců + pár aut nakoupených fanatickými příznivci značky.
A je moc zajímavé sledovat, jak koncernový profesionální vymívač mozků GTI propadá stále větší panice :-) a pseudoargumentační křeči, čímž se stává ještě zábavnější >:-[] Jediný argument, který zbývá už je jen vnější design (a páté dveře). Jen tak dál :yes:
P.S. Proti Rapidu jako takovému nic zásadního nemám, je to vcelku elegantní a praktický low-end, jen tomu musí výrobce přizpůsobit taky cenu. Až bude ceník Rapidu (verze 1.2 HTP, pardon MPI) začínat alespoň na 249 900 Kč, začnu o něm uvažovat :yes: Verze 1,2 TSI/77 kW s kompletní výbavou za 300 000 Kč je maximum, co by u tohoto auta bylo ještě snesitelné.
Kecáš blbosti, protože jestli to nevíš, tak Renault je třetí nejrozšířenější fleetová značka v České republice a já na rozdíl od tebe znám řadu firem, co Reanulta jako fleet měly nebo mají.
Problém těch tvejch dobrejch prodejních čísel je ovšem v tom, že Renault je v Evropě ve ztrátě a ekonomicky může těm eurokorejským značkám jenom tiše závidět. ono je prodávat a prodávat, ale protože se tady dneska (obvzlášť) prezentuješ jako slepičí mozek, tak je mi jasné, že tohle je na tebe už moc složité. Naštěstí u Renaultu tohle vědí a podobná nesmyslná prohlášení, jako tady pouštíš ty, by ani nevypustili z huby.....
Na tohle argument od pána neuslyšíš žádnej, jenom se nám tady společně s dalšími exoty rozjel a cítí potřebu se hádat za každou cenu.
Ale pravdu máš, protože to, co píšeš tady už svého času bylo. V celé ČSSR se prodalo ročně tak max. 100 tisíc aut a z toho 80% byly škoda 105 a škoda 120. Ten zbytek tvořila směska tisíců žugulíků, Dacií, Wartburgů, Trabantů a polskejch Fiatů a desítky až stovky aut z Tuzexu.
Paradoxně se v desetitisícových počtech neprodává ani Logan, ani ti různí prckové taky do magické hranice 200 tisíc.
Já jezdím kolem komína se spotřebou 6,9. COž je podle mě zcela přijatelná hodnota na daný objem. Tvoje názory jsou možná aplikovatelné na auta typu Fabie, u nižší střední už jsme prostě jinde a to nemluvím o turbomotorech. Tam je to zase jiná liga. Pokud někdo chce auto do města, určitě nepřemýšlí o Fluencovi, ale Twingu. Kde je prosím informace o tom, že do faceliftu budou dávat motory 1,2 TCe? Zatím se hovoří pouze o stávajících motorech doplněných o 1,6 dCi...
Já jsme byl dřív taky spíš pro PSA (přes bohaté zkušenosti s auty firmy Renault a to včetně Vel Satisu), řada peugeotů se mi hodně líbila, C5 v kombíku je podle mně jedno z nějhezčích aut na trhu v téhle kategorii, nicméně srovnávat Fluence s dvojkou 301/Elysse (či jak se to píše) opravdu nelze. 301 jsem měl v pátek možnost si prohlédnout a prolízt naživo a dojmy mám úplně stejné. Je to auto, které působí dojmem, že se vyrábělo před dvaceti lety. Když si vezmu podle mně dost povedený design posledních Peugeotů, tak za tohle by se stydět měli.....to pro mně není skutečnej Peugeot ani skutečněj Citroen (i když čínský sedan z předchozí čtyřky bylo taky děs...).
Přes reklamu Alfréde do klubu je Fluence celkem povedené auto, které nevypadá ani lacině ani zastarale. Celkově se dá říct, že strategie Renaultu je na rozdíl od PSA daleko propracovanější, protože kromě Thalie (ta současná není dokonce ani ošklivá...) je ten systém levných aut sofidtikovanější jak časově tak v šíři produkce a ti i ve vazbě na Dacii a její použtívání pod značkou Renault mimo Evropu, takže dlouhodobě se zdá, že Renault ví co dělá a hlavně proč to dělá. Dvojčata od PSA jsou takovým rychlým plácnutím do vody a je to na nich až přiliš vidět. Nový Logan a Sandero vypadají (aspoń na fotkách) o dost líp než první generace, ale i původní Logan nebyl tak příšernej jako 301/Elyssee. Ono holt když dva dělají totéž, není to totéž a PSA asi skutečně v rozhodujícím momentě zaspal dobu. Bohužel......
petrumr četl jsi ten test? Ten test je na 1.2 MPI jenom (!) ani slovo v článku není, že se "testovalo více", ani slovo k fotkám, že jsou i jiné motorizace a výbavy (na té červené tdi jde vidět). O to jde.
ehm? nechápu. Tu nejde o škoda auto, tam je to jasné, i když se to tu neprodává - fotky auta v nejlepší výbavě vypadají vždy lépe. Tohle je o novinařině, kdy zveřejní fotky plné palby aniž by napsali, že se tu neprodává a z auta kde Vaverka sedí - vínová, bez mlhovek a dalších věcí - ani fotka z interiéru. Já se jenom ptám proč? proč jít tak průhledně na ruku škoda auto, proč nezmínit, že dává novinářům model, který ani nebude v ČR prodávat?.....nechci spekulovat, ale odpověď se jaksi nabízí velmi sama.... :-|
ACZ sa vyrazne kvalitativne posunulo za posledny cas. Smerom dole. Medializacia jeho blogov by bola opodstatnena keby ten sasek vedel prijat kritiku na svoj text. On ale pourazal v diskusii vsetkych, ktori s nim nesuhlasili a bol to dost velky balast v tej diskusii. Mam odlozene linky na to, este sa to zide do buducnosti ;-)
Papouškuješ tady jenom furt dokola nějaké bláboly o Rapidu - článek je o Fluence, tak nechápu proč tady máš ty a tobě podobní zase potřebu začít vykládat, proč si kupovat nebo nekupovat Rapida?
Myslíš, že je někdo z těch, co si koupí jedno či druhé zvědav na tvoje moudra a rady, co si kdo kupovat má?
Myslíš snad opravdu, že někdo, kdo si bude kupovat auto, si půjde číst kváky podobných "géniů" jako seš ty sem, na AUTO.cz A přečtě si jak pan rohYpnol napsal, že jenom hlupáci si kupují Rapida a tak se zastydí a půjde hned pro 301 nebo Fluence? Zklamu tě, ale i kdybys ty a tobě podobní uvztekali k smrti, koupí si co kdo bude chtít, na co bude mít a nebo co mu firma dovolí.
No na té fotce v úvodu je fakt 5kvalt, takže to může být ještě 1.2 TSI 63kW. Ale jestli je to 1.2 MPI v Elegance, tak je to k popukání, protože tato verze se v ČR vůbec nenabízí a auto.cz fotilo plnou palbu....aniž by toto zmínili. Super novinařina. >:D
A proto si celej národ kupuje hodinky dražší než QQ - třeba Detomaso. Protože je to excelentní hodinářská práce. I když to jsou hodinky z Číny za 10,- USD. To docela sedí.
a dnes bych bral dvou litra. Předělávka na lpg , dostatečný výkon, šestikvalt a totálně spolehlivý a jednoduchý motor. Byl bych moc spokojený. Bravo Renault :yes:
To možná je, jenže to srovnání není fér... 1.6dCi je horká novinka a možná nejlepší motor své kategorie, za kterou si Renault také nechá pořádně zaplatit.
HTP by sis pro takové auto přál a 1,6 od Renaultu je pro Tebe zjevně přemotorovaná? pak nejspíš musíš s volbou auta o třídu níž. Ono to HTP je v nižší střední prakticky unikát. Ale jestli by ti to stačilo, pak si kup Škodu Rapid. Ona ani ta 1,6 u Fluence není žádný motor pro závodníky. Protáčet pneu dokázali lidi i ve Škodě 120, není to o motoru ;-\
A na závěr dotaz, v čem je ta HTP lepší?
Tentokrát musím s gétéíčkem jen souhlasit. O DS3 bych nemluvil jako autu SNŮ...(Dream car), takové si, až si našetřím, prostě koupím.
Teď o Fluence kontra Rapid pro Rohypnola, který stopuje jakýsi odpad: Je svobodnou volbou každého z nás, jaké auto si vyberu. Líbí se ti Fluence? Chceš jej? Kup si ho! To jsou tvoje prachy. Chceš Rapida? Líbí se ti? Kup si ho! Je za tvoje peníze a tvůj rybíz, za co je utratíš. Rozhodně ale protestuji proti tomu, aby jsi náš národ považoval za hloupý, hloupý mohu být já, hloupý můžeš být ty, národ ale nikoliv. Při tvé logice dojdu k tomu, že národ je hloupý, protože si nekupují všichni hodinky Q+Q, ačkoli jsou velmi levná a ukazují čas prakticky stejně jako hodinky několikanásobně dražší.
Maloobjedmový? něco jako 1,2 HTP? Tak to by to auto totálně zabilo... Nebo myslíš malý turbomotor? Pokud ano, tak mi chceš říct, že tento způsob ti pomůže k nižší spotřebě ve městě?
To je teda diskuze, ono snad stačí zlevnit auto na takovou úroveň, aby se tady místním jinochům dalo přičichnout k nový káře a najednou to v diskuzi začne vypadat jako ve frontě při výprodejové akci. 8-s:no:
Možná by bylo dobré si uvědomit že ty auta byly stavěny s důrazem na to aby se dala nasadit ta nízká cena a ne že jsou nuceny nasazovat tak nízkou cenu. Rapid byl stavěný s tímtež záměrem jen se to koncernu nepodařilo uhlídat a Češi tam vnutili škrabku na led. Tím pádem se to musí prodávat dráž a koncern znovu oznamuje že tam kde je Renault úspěšný s Dacii nic nemá a musí tam něco postavit, takže na volks wagen od koncernu VolksWagen si musím počkat. ;-)
Hele Ádo, spíš jde o to, že by ses mohl zamyslet nad tím, že to s tím reálným pohledem na Francouzká auta přeháníš?
Hele, taky Rendlík moc nemusím, ale vyjadřuji to tím, že si ho prostě nekoupím. Jinak frantíkama jezdím už dlouho, ale jsou z PSA. Měl jsem P306, C4 GP a teď mám P5008 a vždycky v pohodě, nemůžu říct křivé slovo ;-)
Btw mezi tím jsem měl ještě 2x Fabie Combi, Octavii TDi a teď nejvíce jezdím další Octávií II FL 2.0TDI a taky jsem spokojený, jsou to srovnatelná auta. Jak kvalitou, tak jízdními vlastnostmi. Je jen jedna věc, kde PSA zaostává a to je manuální převodovka, ikdyž se dost lepší :yes:
V Čechystánu je možné opravdu všechno, proto se bude Rapid prodávat i za tyto nesmyslné ceny. Karel, Pepa i Jarda vezmou útokem Provident a spol, aby bylo na akontačku a pak hurá do Škofinu... :-)
Tady jsi si naběhl fajn. Za prvé jsme se dozvěděli že jsi majitel bordelu. Odtud nadšení pro německé vozy - chápu. ;-) A za druhé by ti měl nějaký podnikatel vysvětlit že kšeft je kšeft a je jedno v čem člověk přijede, důležité je jakou dohodu s ním uzavřu a kolik na tom trhnu. To je vše.
No tak to srovnání se přímo nabízí, ikdyž v téhle třídě bych asi volil uplně jinak a to nejspíš P301 s 1.6VTi 115k ;-) Fluence mě ničím neoslovuje, po FL bude určitě lepší. Rapid se mi docela líbí, ale ta cena, to je úlet :no:
Tak ti nevím GTI, DS3 je zrovna docela slušný počin a chválí ho kde můžou a srovnávají s Mini, takže proč by ho rohYpnol nemohl mít jako auto snů? Nevidím problém ;-)
Po FL se to asi otočí. Ale Fluence bych moc s Rapidem nesrovnával. Přece jenom je min o půl třídy výš a to i zpracováním a použitými materiály (v tomto ohledu min o třídu).
Plusy Rapidu vidím dva: liftback a český původ (= dobrá dostupnnost a nízká cenu dílů a servisu).
Minusem je nabídka benzínových motorů, u dieselů to vidím na remízu (1.6 TDI sice není tak kultivovaný, ale 1.5 dCi patří mezi diesely, co moc nevydrží). A samozřejmě vysoká cena.
Co tě překvapuje na tom že GTIho redaktoři ACZ prezentuji a poukazují na něj? Vrána k vráně sedá. Pokud ti přijde ACZ jako profesionálně zvládnutý tak mne tedy vůbec ne. Úroveň ACZ a GTIho je plus mínus stejný bulvár. ;-)
301 jsem viděl již před týdnem a dnes jsem měl možnost s druhým kouskem os PSA. Děs bída a utrpení. Chtějí li frantíci argumentovat tím že ustřihnou koberec pod pedály, podlážka v kufru není v celé délce navíc v podobě papírového kartonu a proto auto stojí 220 000,- ? No nevím. Jestli tímhle ušetřili proti konkurenci cca 70 000,- tak bych se tím moc nechlubil. Obě auta jsou co se týče provedení na úrovni Felicie za tu bych dnes přes 200 000,- určitě nedal. Než tohle tak raději Thalii a i ta je pro uživatele který nejde ročně do 10 tkm jako nová zbytečný luxus. Fluence za tuhle cenu je ovšem velká výzva! I když zase jen pro duo od PSA.
tak např. AutoTip (nebo SM?) zvládl napsat srovnávací test, který vyhrál Rapid 1.2 MPI v době, kdy ani nebyla známa cena, ani nebyl ve výrobě a novináři jej ještě neměli k dispozici... Ale Rapid nabídl NEJKOMPLEXNĚJŠÍ řešení >:D >:D >:D >:-[]
Chceš-li objektivní test, jdi rovnou jinam... Tady to jde silně z kopce.
co má na zdi za plakát je mi jedno. Já hodnotím lidi podle názorů, tedy zde příspěvků. A nutno uznat, že žasnu, jak hluboko do diskusního bahna dokáže GTI svoji dlouhodobě budovanou pověst zašlapat pár desítkami, stovkami příspěvků na úrovni... vlastně naopak bez jakékoliv úrovně 8-s:-! Ale je to jeho vizitka, jeho obraz.
No vidíš to a ony v dnešní době jsou i auta, kde dokonce můžeš vidět i celé pojezdy sedaček :-) Každopádně jako vadu interiéru bych toto neviděl, pokud není na elektrické ovládání, pak je toto jeden z běžných způsobů podélného nastavování sedačky ;-)
tieto auta boli vyvinute primarne pre vychodne trhy, neprekypuju novinkami, alebo extra technikou, boli poskladane z toho co uz je davno vyrobene (len dostali iny kabat) a to ma zasadny vplyv na vyrobnu cenu
Tak pěkné autíčko to je to se musí nechat. Ale jinak mě to neoslovilo. Já jsem vždy jezdil v německých autech a k tomu mají pořád francouzi daleko. Ale jinak si myslím, že za ty prachy se tomu rozhodně nedá ani fň vytknout a nejsou to vyhozené prachy. Ale z čeho mám dost, že je ta fotka interieu, poměrně hodně kvalitní zpracování přístrojovky, šalt páky, elegantní tapec a do toho ta naprosto nechutná trubka od šoupání sedadel dopředu dozadu. To nemá chybu!!
Rapid je ve své podstatě UŽITKOVÝ vůz - zcela jednoznačně totiž upřednostňuje náklad před obsahem kabiny. Fluence je svým pojetím opravdová limuzína. Na bagáž se myslelo až v poslední řadě :-!;-)
S benzínem jsem nacouval tolik km, co ty jsi najezdil. ;-) Odporný hovadský hnus tady píšeš ty. V showroomu rendlíku jsem byl a dokonce jsem si jednoho před 20 lety koupil. Byl jsem potor rád, že jsem se toho křápu pod cenou zbavil :no:
Jinak jsi, s odvoláním na body výše, totální hov.ado a tupec!!!!! a říkám ti to jako člověk, starý řidič....distancuj se napříště od takových lidských faulů, jako jsou nadávky na margo těch, kdož mají na francouzské výrobky reálný pohled, vyplývající z vlastní zkušenosti. :-!
a já si teprve dneska všiml, že interiér k článku nepatří k testovanému auto. Pro jistotu se ptám lze nakonfigurovat Rapid 1,2 MPI v nejvyšší výbavě (Elegance) včetně béžového stone interiéru? Má někdo zkušenost? Konfigurátor škoda auto toto neumožňuje.
Může se k tomu vyjádřit i redakce tedy proč dávají jiný interiér než testované auto, když evidentně interiér 1,2 MPI měli k dispozici? viz foto p.Vaverky?
Přesně tak, za danou cenu jde o jeden z nejlepších modelů.
Ale zcela určitě nejde o bezchybné auto, například ty vzpěry v kufru mají k ideálu daleko. Celkově ovšem jde o opravdu povedené auto, bez výraznějších chyb.
tak tak.. nezda sa ti ze v poslednom case je tych lejn na jeho garazi nejako vela? Je dost agresivny a nadava tu vsetkym s opacnym nazorom. Je to smiesne ze ho potom este vyberaju z ACZ a prezentuju blogy tohto hulvata a nacka... 8-s
Ale i Fluence má své ...viz kufr a vzpěry, když jsem se tam koukl, tak tam byla jakási bílá hmota podobná induloně....mít tam věci a zavřít, tak mám špinavé kufry.
keby si nebol taky kus * a hlupak, vedel by si ze bezne crash testy sa nerobia ani pri 80 ani pri 110 km/h. Keby sa pri takychto rychlostiach robili testy, tak by nepresli ani take auta ako A6 alebo 5er. No to takemu chudakovi ako ty nedojde lebo nemas ani paru o autach a veciach okoo nich. Cele tvoje prispevky len pizdujes na renault a benziny. Nic viac, hodnotovo prazdne.
zase si sa predviedol ako to ide s tebou dolu kopcom. Najprv tu palcujes toho nacka Adu, teraz sa tu pustas do ludi co maju iny nazor a smejes sa im... Ide to chlape s tebou dolu vodou, cim to bude??? Zeby depresie z rapida? Ci kruta pravda rozdielu dizajnu medzi yetim a cx5? Chlapce, pisem ti to uz niekolky krat, radsej nepis pod inymi ako koncenrovymi clankami lebo tvoj spolocensky status tu na diskusiach ide dolu vodou. Za posledne obdobie klesol o 3 triedy ;-)
ty si taky vesnicky sedlak, nic viac. Odkedy je spolocenske postavenie zavisle od toho ci mas renault alebo skodu? Obe auta su priemer. Ty mas v hlave fakt riadny prievan.
Ti, co oba auta vyzkoušeli, najeli nějaký ten kilometr, důkladně si prohlídli hlavně interiér, ti vědí, kde se více šetřilo, které auto je podstatně "kRAválnější", tvRdší atd.
Ten zbytek bude bezhlavě šoupat srovnávací fotky Daewoo Tacuma s Fluencem, hádat se, dělat závěry.
Shrnuto, ti, co nepotřebují nutně liftback, ocení nezničitelné 1,6 16V a 2,0 16V, úsporné, kultivované 1,5 dCi a teď i zajímavou cenu, ti ostatní se budou muset spokojit s pochybnými řetízky a interiérem osekané Fabie.... ;-)
Smutné je, že rozdíl v reále Rapidu je naprosto stejný, jak na fotce... resp. jeden rozdíl v reále je, logo na volantu není přelepené lepící páskou... jinak prostě auto za 340t vypadá včetně toho otřesného reálu tak, jak na tvé vložené fotce... to je opravdu k pláči. 8-s
A opět GTI diskutuje jak v mateřské školce:
"Ty jsi blb"
"Ne, ty jsi blb, kdo to říká, ten to je"
"Ne, ty!"
"Ne! Ty, ty, ty, ty a ty!"
"Ne! Sto milion tisíc ty!"
Opravdu... Tenhle crashtest probíhal při 80km/h místo běžných 64km/h. Je jasný že následky budou horší, jaky vždy když se upraví bezpečnostní normy... to auto dopadlo ještě dobře...
Já nevím, co na tom nechápeš. Renault a Nissan prodají stejně jako koncern VW a mají trhy jen jinak rozdělené. A jasné, že když Renault není v Číně nebo USA, tak nemůže být ve světové TOP10. A i tak to není zase tak špatné. A než začneš psát o lowendových modelech, tak se podívej, co se po světě prodává pod názvy jiných značek.
28 Renault Clio/Symbol/Thalia
30 Renault/Dacia Logan
55 Renault/Dacia Duster
63 Renault/Dacia Sandero
71 Renault Megane
104 Renault Kangoo
Navíc se začne prodávat nové duo Logan/Sandero a u Dusteru čekej za listopad hodně velký skok. Pak začne Renault vyrábět v Číně a to už bude na jinou diskusi.
Škodovka má v TOP100 jen Octávku na 40. místě. Mimo stovku je ještě Fabie, která má stejné prodeje jako Scénic.
Nutně si potřebuješ hrát se slovy? Nepotřebuji po Tobě přesné vyčíslení hodnoty, stačí nadhodit rámcově, litr sem, litr tam. Pokud ty čísla nemáš, pak tu vaříš z vody a hodnoty tvých příspěvků mají nulovou váhu. A zdravíme tvýho šéfa ;-) určitě nás poslouchá....
Myslíš? Co takhle 2.0TDi, a oba benzínový turbomotory? Naprosto bezproblémový? Doba spolehlivých motorů je pryč, ono by se jim to nevyplácelo...
Jinak ti stále nedochází, že diesel není motor pro každýho, kdo jezdí častěji krátký trasy, ten by diesel po krátký době oddělal, protože se nestihne ani zahřát.. Nemluvě o potřebným nájezdu aby se stihly vrátit investice do dražšího motoru a oprav...
To snad GTI nemyslíš vážně! Okamžitě si jdi nafackovat... fujtajxl, že ty budeš podporovat tohodle nácka a hulváta, to jsem nečekal. A ještě zvedneš palec srovnání 1,6 16V a 1,6 TDI... potěš koště.
Tímto se dostáváš na jeho podúroveň... :no::no::no:
Převelice jsi mě dnes zklamal, čekal jsem, že i ty máš nějakou hranici, pod kterou nepůjdeš, asi chyba.
Ano, Fluence se stále prodává v předfaceliftové verzi. Ten s novou maskou se začne prodávat až v druhém kvartále příštího roku. Pokud jsi seděl ve verzi výbavy TechnoFeel, pak je to možné, ty už měly digi verzi rychloměru jako MIII a nejinak tomu bude i u faceliftovaného modelu.
Fluence i Rapid si nemají co vyčítat - Rapid ze zadu OK, Fluence taky, Rapid zpředu vypadá jak Daewoo Tacuma, Fluence taky bída. Ani jedno z aut není krasavcem, navíc Rapid zpředu vypadá hrozně levně.
Smutné je to, že frantíkům ani dumpingové ceny u novinek jaksi v prodejích nepomáhají ....
A zatímco Škoda třeba teď diskutuje s odbořáři, jestli by byli tak hodní a přišli mezi svátky do práce, tak ve Francii jen oddalují uzavření nadbytečných kapacit ....
Ešte stále sa predáva Fluence so starou tvárou? Kedy bude ohlásený facelift? Vážne ho budeme mať až po Turkoch niekedy v polovici budúceho roka?
Inak minule som bol v predajni Renaultu, bol tam vystavený Fluence, tiež so starým predkom, ale kupodivu v prístrojovke bol osadený digi rýchlomer ako v Mégane... Potom tomu už vôbec nerozumiem...
[odkaz]
Tvůj příspěvek je sice jízlivý a stupidní ale přece jenom bych k němu dodal, že jsem psal, že to vím jen u korejců a ty píšeš "automobilky", tak si to prvně přečti. A nerad bych, aby mě vyhodili z práce.
Zase mimo míso, Když k tématu nemáš co napsat za ódu, tak sem raději nepiš. Přeci jsi nečekal, že tu někdo začne chválit koncernovej předraženej pekáč? A kde je přesně psána informace o nejlepším voze planety? To zde padlo? Já myslím, že si zde zase vytváříš vlastní diskuzi pro hádání se s Tebou.
Jinak je dobře že už aspoň přibližně víme, kde je tvé pracoviště. Tak věrohodný popis dokáže zplodit pouze zaměstnanec ..... no a nebo pacient ;-)
Nevím, co furt řešíš. Jedná se o celosvětovou tabulku, kde francouzi těžce propadají. Ptám se - proč? Když podle téhle diskuze jde super poměr cena / výkon.
Ty jazdíš na rendlíku? A ide to aj v lete, keď nie je sneh? Ja jazdím na aute. A popravde, rendlík používam radšej v kuchyni, na varenie sa hodí viac... ;-)
Kup si co chceš, to že mneleš nesmysly na tom nic nezmění. Jestli na té hračce budeš mít nápis TDi nebo něco jiného nás nezajímá. Každopádně s videama pozor, už jsi jednou spálil. Prostě jsi diskuzní póvl a tím to hasne...
podle tvoji rovnice bys mi při vstupu, pokud bych za tebou přijel jako pot. o.p., vyleštil boty kravatou..... :-!:-!:-! ...bych ti jen řekl, hledám obch. part.,ne čističe bot. Dal bych ti 20korun a poděkoval. :-! ....už chápeš, co za de.b.ility tu přepisuješ ze svého ubohého života hmyzu?
Asi jsem to měl víc vysvětlit i pro méně chápavé případy. Je to tabulka dle spolehlivosti dle prodeje náhradních dílů. To znamená, že čím víc prodaných dílů, tím horší umístění v tabulce. :-)
Možná tak starýmu dědulovi, co kašle na jízdní dynamiku nebo zvukový projev dieselu... Diesely jsou na šetření, ne na ježdění... Ovšem to šetření je otázka při takových cenách...
Zajímavý, předtím jsi nadával na francouzské diesely, teď už to jsou i ostatní motory? Nevím nevím, poslední dobou mi i u slavného VW připadá že čím novější motor, tím horší s životností...
krásně jsi mi to popsal, tak to hend víme na čem vlastně ty automobilky jsou a že to tím pádem jde k šípku. A můžeš se s námi o tyto vzcné údaje podělit, abychom i my neznalí věděli, jak moc velkou ztrátu na jednom autě mají? :-)
O čem to tady meleš. Renault má v Evropě celkem stabilně 2 modely v TOP10 a to neprodává za tak nízké ceny jako Škodovka Octávku nebo Fabii. Už konečně pochop, že pár kusů prodaných v ČR k argumentaci nestačí. A pokud jde o celosvětové prodeje - Aliance Renault-Nissan má skoro stejné prodeje jako koncern VW.
tak i v tomto případě jsi omezený.... mi je jedno v čem potenciální o.p. přijede. Mě spíš zajímá, co může nabídnout..... opět si se projevil v celé své "kráse"... jsi prostě ňup...
čet, ale napovím.... myslíš, že pro tohle auto je tu dostatečný trh? ...poptávka? ....pro nás je přece jen auto i určitou nálepkou a čecháčství se nezapře. On ten dotyčný raději za kilo koupí 10roků staré, ale na oko "lepší" káru než nové, ale v očích levné....
Upřímně, obě značky jsou mi šum a fuk. Základní otázka zní, proč Škoda nemá problém s odbytem ani někde vyššími cenami, je zisková a jede, a to 2 klíčové modely jsou dnes již "stará" Octavia a nepříliš povedná Fabia.
To, že frantíci nejsou svoje auta mimo domoský trh prodat a nutí je to jít brutálně pod ceny, je fakt. Viz. např. tato tabulka.
[odkaz]
Nejlepší je P207 na 58. a C4 na 74. místě. Pročpak nejsou schopni prodávat auta celosvětově, jako WV, Toyota, Ford a jiní? A Renault tam mimo Clia/Thalie zachaňuje lowendová Dacia.
Vím, kolik mají třeba korejci z jednoho auta, u Rendlů to nevím ale jejich náklady budou určitě vyšší. No a když ty auta prodávají za pět švestek tak jim to určitě prospěje...
... >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D ada to pěkně švihá ve tvídovém sáčku na schůzku společensky vysoce postavených ..... jsem padnul pod stůůůůůůůůůůůůl :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes: >:D >:D >:D >:D
A nenapadlo tě náhodou, že je ta Škodovka třeba levnější než ten Renault a proto se třeba i prodává. Nebo si snad myslíš, že se auta prodávají jen v ČR. A chtít po tobě trošku popřemýšlet o tom, které trhy se nejvíc propadají a které značky tam jsou silné, by bylo asi moc odvážné. V každém případě zkus příště trošku popřemýšlet, než zase přijdeš s nějakou odhalující teorií.
Renault tvrdí muziku dost nekompromisně. V druhém stupni výbavy by to bylo uspokojivé auto... až na pětistupňovou převodovku se mi zvolenými prvky výbavy trefuje do vkusu (snad bych oželel dešťový a světelný senzor výměnou za vyhřívané sedačky). Ale příplatek 55.000 za 1.5dCi je asi v dané třídě těžko obhajitelný.
...OMG... symbol je thalie pro turecko... relevance tvého argumentu by byla jen a pouze tehdy, pokud by se vedle rolovalo stejným způsobem i tvé vwlhké snění a dopadlo by líp. Tak jsi jen a opět za blbeč.ka stejného jako je ten na tom videu, který neumí jezdit a velmi se diví, že se autíčko rozbilo..... Ado, Ado.... :no: ...ty bohatý nejsi...na duchu myslím.
Podle nové statistiky prodeje náhradních dílů je to tvoje Mitsubishi na 38. místě (předposlední) a VW je 19. První je Dacia a Renault je 8. Podle skoro všech nových statistik dnes Renault dělá jedna z nejspolehlivějších aut. A cenu nemá cenu řešit. Třeba v zahraničních testech dávají u Clia moc velkou cenu a třeba u Fiesty je jako plus nízká cena. Tak buďte rádi, že si můžete koupit kvalitní auto za nízkou cenu. Já kdybych žil třeba ve Francii, tak bych si taky možná koupil za pár euro vcelku dobrou škodovku nebo vw a něco ušetřil.
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D Mokrý hadry se fasujou zhned vedle vrátnice vpravo. Aplikuj dvojitou vrstvu a nezapomeň na ledovou vodu. Po zahřátí dávku dvakrát zopakuj. EKG se měří od půl páté v prvním patře. Čípky má vrchní sestra v dostatečném množství... :yes:
to nějak znáš moc dobře, padre..... a .... pomohlo? >:D;-)
Tak jsme se to zase všechno pěkně dozvěděli. Ostatně silniční pravdy zaznívají na diskusích výhradně přes víkend. Nájezd internátových expertů k domácím kompům je prostě znát. Dovolil bych si tedy diskusní garážovou brilanci shrnout do přehledné a lehce zapamatovatelné myšlénky:
Snížením ceny se z Fluence stal v podstatě nejlepší vůz planety.
Díky za osvětu, člověk potřebuje čas od času aktuálně nakopnout, aby znal tu správnou garážovou míru.
P.S. Mokrý hadry se fasujou zhned vedle vrátnice vpravo. Aplikuj dvojitou vrstvu a nezapomeň na ledovou vodu. Po zahřátí dávku dvakrát zopakuj. EKG se měří od půl páté v prvním patře. Čípky má vrchní sestra v dostatečném množství...
...to ale seber mentalitu Němců a Francouzů. V tom je zakopaný pes....
A my jsme více germání než galové.... proto i psychologie prodeje a nákupu jsou u nás jaké jsou...
dalším problémem je politika... vysvětlím na jednoduchém příkladě. Můj dobrý známý, kterého potkávám pravidelně v pátek večer na šipkovém turnaji, jako obchodní manager dostal budget na své služební vozidlo. Jeho zaměstnavatel dodává jak do škodovky, tak do VW a do spousty jejich subdodavatelů. Takže dostal nařízeno, škoda/VW, výbava elegance/highline, 2.0 TDi + DSG... jake auto si koupi, bylo na něm. Ale takovým způsobem si konzern zajišťuje prodeje do firemních fleetů. Spousta firem by přešla k jiným značkám, ale aby udržely obchody, nemůžou. Na druho stranu to dělají všichni, druhý známý pracuje jako veducí v autosalonu KIA a na jednání nemůže přijet v ničem jiném, než v Kii, kdyby dorazil v soukromém passatu, letěl by na hodinu....
Podle sebe soudím tebe? Kdepak chlapče! Jak už jsem řekl, jen nejsem tak bohatý, abych si koupil nekvalitní francouzský krám, který své majitele nejen společensky deklasuje, ale navíc i ohrožuje. [odkaz]
Na svém autě zatím mám jen asi 160 tisíc km, takže je právě slušně zajeté. Ano, kdybych měl rebdlíka, byla by to vylítaná plečka, ale já rendlíka nemám. A až si půjdu koupit auto nové (tak za rok a půl) tak to bude určitě za hotové a určitě nebude mít jiný motor, než TDI. :-!
ty máš v hlavě řádný chaos koukám. A1 nekonkuruje Polu/Cliu. Clio a Polo jsou rovnocenní konkurenti... Navíc zatímco prodeje ve Francii a celé jižní Evropě padají dramatickými čísly, tak Clio si zatím čísla udrželo, zatímco Polo hodně ztratilo. Přitom jako první se přestávají prodávat dražší vozy (ne luxusní, těm se v krizi daří)...
...mnooo... ono Renault si za tu svou pověst může sám... A to nejen tím, že měl své opravdu černé období, kdy přes svou "francouzskou povýšenost", která je u tohoto národa pověstná, neviděl na předek kapoty. Rencky nebyly nekvalitní, ale krajně nespolehlivé. A Ren to řešil, jak to řešil. Ještě bude čas trvat, kdy lidi budou ochotni jít zpátky. Měl jsem Lagunu od funglu rv. 2002, ještě byla roční záruka, PC 892tis. 1.9 grandtour, mírně dovybavenější expression.... servis tragedie.... pak Vel Satis 3.0dCi, Initiale.... jedna velká tragedie. Ren se k tomu stavěl jak stavěl. A věř mi, levné auto to nebylo. Od té doby, i když se mi Ren. líbí a jsem přesvědčený o jejich spolehlivosti i kvalitě, si prostě raději vyberu jinde. I když současná např. Laguna je krásné auto, kvalitní, spolehlivější než passat - etalon. Ale ... jednali se mnou jak jednali, měl to na stole i tehdejší generál pro čr... tak at si ted nacpou svou značku někam. A pokud bych byl ochotný si Renault koupit, tak právě proto, že bude mít velmi nízkou cenu. Ale to je můj případ.
Bez mého "předsudku" má dnes Ren opravdu výbornou nabídku, špičkový jednašestkový dizl, špičkové turbo benziny a kabiny, kam je radost nastoupit. Fluáns opravdu působí hodnotnějším dojmem než Rapid. Za mě říkám, že jen fanatik by si koupil rapida a ne fluans.... nebudu li brát v úvahu "můj" případ.
Pak tu je jiná liga jezdců, těch pravých kovbojů, co nemají na Renault a proto tahají loket ven ve vylítaných passatech s nájezdem přes půl milionu....ale toho neřešme, je to vesnický popleta..... >:D >:D >:D
A čem je problém? Kdyby lidé hleděli JEN na cenu, tak přece všichni kupují Thalii za 99tKč. To, že se tyhle auta obecně u nás neprodávají v desetitisícových počtech tedy svědčí o tom, že jen o ceně to tedy není ....
Neumíš "číst" tabulku. Clio je centrálním autem motorizující Francii, Polo je v německu autem třetím v rodině. Je to podobné, jako bys tu křížil třeba zase kvalitu a jásal nad tím, že AUDI A1 má horší čísla než to clio. Nastav si pořádně přepočítací koeficient, vyjdou ti poměřitelná čísla.
...ty jsi prostě vesnický blázen. 8-s ....není pěkný pohled se dívat na to, jak se svou hloupostí a tupostí chlubíš... Ado, vem to za jiný konec.
1. Omluva za ten odporný hova.dský hnus s odkazem na tragickou nehodu
2. Zkus jízdu s benzínem
3. Panáka na kuráž a běž si prohlídnout vozy do šourůmu Renault
Pak se bude s tebou dát vést debata alespoň na úrovni smajlíků.....
Jinak jsi, s odvoláním na bod č. 1, totální hov.ado a tupec!!!!! a říkám ti to jako člověk, řidič....distancuj se od takových lidských faulů.....
Rozhodně je na prvním místě design, jakmile se potenciální kupec "najde" v daném modelu, pak jde na techniku, tedy volí motor, pohon atd... Ono to jde ruku v ruce, ale (u svobodné volby) je prioritou vždy a jedině - design.
ať si jezdí v čem chce, podle toho jej nebudu nijak hodnotit. Ale můžu jej hodnotit podle jeho názorů, které prostě nemají ani hlavu ani patu a mají znaky totální neznalosti.
....proto jezdíš v dělu s cenou 11tis. s DPH... které nechtějí ani na vrakáči, proto ho daruješ synovi.... ty mi jsi ale Xtrassss >:D >:D >:D >:D ještě tu prosím dej nějaký odkaz na tragickou autonehodu, kde byl renault.... :no::no::no::no::no::no:
Ano, pokud vezmeš do úvahy pouze republikové prodeje, nezbude než Škodě pogratulovat. To ovšem nemusí hned znamenat neoblomnou kvalitu. Prostě se tomu říká patriotismus a je to vlastně postoj zákazníků v daném státě. Pro rozšíření obzorů aspoň na evropský kontinent doporučuji přečíst toto [odkaz] . Kde je prosím ta Škoda?
...to víš... na nový Renault nemá, tak jen závistivě plive a jezdí ve vylítané srač.ce, která má najeto půl mega a na seslích už jen rákos. .... >:D >:D >:D
odpověď hledej v tom, kdo vozy kupuje. Když bys dokázal rozlišit prodeje PO a prodeje FO, tak by ses možná divil. Neznám mnoho firem, které by kupovaly Renault. Ale znám spoustu fyzických osob, které kupují Renault...
Navíc Renault má v Evropě velmi dobrá prodejní čísla. Clio, Mégane, Scénic... vůbec se neprodávají zle. Taková i20, i30 můžou zatím jen závidět...
Pořád nechápu, když je Škoda takový předražený * a frantíci taková levná kvalita, proč Škoda nemá problém tyto předražená a již i zastaralá auta (viz. OII) prodávat za tyto ceny a v takových počtech a hlavně, být stále více zisková a mít dlouhodobě rostoucí odbyt.
Když přece proti tomu jsou ty levnější a kvalitnější auta z Francie, kde jsou automobilky ztrátové, mají obrovský nadbytek výrobních kapacit a jen hledají, kde co zavřít nebo s kým se spojit, aby přežily. A prodejům tak asi nijak extra nenapomáhají ani tyto nízké ceny, které musí nasazovat už při uvedení aut na trh (viz. aktuální duo PSA).
Stačí se kouknout na prodejní čísla obou diskutovaných aut u nás - Rapid, přesto že je v prodejích sotva pár týdnů, tak se ho prodalo 50% z celkových čísel Fluence za 01-10/12.
Zřejmě je to o tom, že i v této kategorii lidé stále méně hledí jen na cenu a zvažují i jiné zcela subjektivní faktory (líbí - nelíbí, chci - nechci).
Vidím, že porozumění psaného textu ti moc nejde. Nehodlám rozvíjet tvoji slaboduchou debatu o ničem, V tom si tu pokračuj sám a s někým jiným. Dokazuješ zde pouze svoji diskuzní vyprahlost. K tématu jsi prakticky nenapsal nic, ale kopat kolem sebe zvládáš dokonale... Další tvůj komentář budiž mi důkazem
na základě všeobecné zkušenosti s vozy vyráběnými před 10 lety. Jenže čas nejde zastavit a co platilo pro Rendlíka r.v. 2001 prostě nemá nic společného s Rendlíkem r.v.2012. TO národ u nás ještě nepochopil. Až pochopí, nebude Rendlík tak levný a půjde s relativní cenou vzhledem ke konkurenci na úroveň obvyklou v zahraničí. Jak prosté.
Myslíš, ty experte, že špatnou pověst v celé české veřejnosti získaly výrobky fy Rendlík a syn jen na základě mých příspěvků na webu Auto.cz, nebo spíš na základě všeobecné zkušenosti s těmito nekvalitními francouzsko - arabsko - rumunsko - tureckými krámy? >:-[]
něco k věci by nebylo? TO, že u nás má Renault díky hlouposti národa TAK špatnou pověst a je TAK levný, jako nikde jinde v Evropě, je holý fakt. Tak se s tím smiř :-!
Nikdo nikdy se tu už nemůže odkopat více, než ty. Ty, který tu bezostyšně píšeš o našem národu jako o národu hloupém :no::no::no: Dej si facku a pak se tu všem omluv.
Všechno, co tu nyní napíšeš je jen mazání si svého vlastního diskusního lejhna po skráních, ty hloupý národe :no::no::no: Máš jedinou možnost - omluvit se tu.
"Škodafil" nejsem. V rodině žádnou škodovku nemáme. Co se týká společenského postavení, tak u škodovky je to průměr, nicméně o voze fy Rendlík a spol je společenské postavení majitele na úrovni minus 3.
Pokud se tu pasuje do bonvivána garáží, o našem národu píše jako o národu hloupém a jako silniční expert si dá do auta snů citroen, pak ho může dospělý člověk brát navážno asi těžko, to snad chápeš.
GTI v tehle diskuzi se tu opravdu jen strapnujes, mas opravdu zapotrebi pritakavat blbci ktery pomlouva Francouzska auta snad i doma u obeda jen aby byl stastnej, mas duvod nekoho degradovat jen proto ze ma nejake vysnene auto a zrovna to neni to same co mas jako vysnene ty sam? a mas duvod se strapnovat necim takovim, jako je myslenka ze design ktery je vzdy individualnim faktorem kazdeho jedince, je vzdy na prvnim miste a ze zrovna tvuj nazor na design je tim spravnym?
ze ti to za to stoji se takto strapnovat jen proto aby jsi poukazal na Rapida
Personifikovat jsi tu opět a jako ostatně vždy začal výhradně ty. Já jen reaguji na tu doslovnou názorovou otřesnost, kterou jsi tu napsal. Ano, zoufalec, co se tu vymezuje proti rapidovi neurvalou primitivností o hloupém národu, má jako auto snů CITROEN DS3 >:-[] Pozdravuj v mateřské školce, experte 8-s:no:
Jistě, poznámka směřuje na neserioznost auto.cz, které testuje 1,2 MPI a čtenář musí investigativně zjišťovat, že fotky jaksi nesedí a na obrázcích máme de-facto jiné auto.
Čekal jsem kdy vytáhneš kufr.....a dočkal jsem se. >:D
Jo myslet si můžeš co chceš, o tom tato diskuze není. A tobě to může být naprosto putna! Jak to souvisí s tvým komplexem nechápu. Nevadí, nerozvádějme to, ty už tu diskuzi zase vedeš do sedínky... každého pomluvit, urazit, každého znáš nejlíp, protože jsi ho prokoukl. Zkus diskutovat k tématu ;-)
Jistě, já nepíši o osobních sympatiích, o vkusu. Já hovořil o racionálních faktorech. Když někdo koupí Rapida, protože se mu líbí a je si vědom předraženosti, proč ne? Dal za to na stůl svůj keš.
Já hovořil o těch zájemcích, kteří po rodinné úvaze dospějí k Rapidu jako nejlepší volbě, protože má levný servis, je levná, spolehlivá... atd. ;-) Prostě Rapid Henline.
Jediné plus Rapida je prostor na nohy vzadu (jenže Fluence zde nabízí i pro dospělého naprostý dostatek) a přístupnost kufru. TO je jediný klad Rapida. Otázka tedy zní, kdo vymění komfort, výbavu a pohodlí za přístup do kufru a ještě si za to pořádný balík připlatí? To by si měl uvědommit každý potenciální kupec. Volba je pak samozřejmě na něm ;-)
a na základě čeho tak usuzuješ??? je poroto že nejsem fanatický automobilový germanofil, nepěju ódy na každý výrobek konzernufau vé jako ty??? pár těch tvejch výblitků jsem četl, náboženskej fanatik je proti tobě máslíčko...
Ten základní motor není poviností. Když nechceš Rapida a upřednostníš Golfa, pak tě lze samozřejmě pochválit. Golf je ovšem hatchback, to si doufám všiml... >:D Já vím, na plakátu je to jedno... [odkaz]
takže v tom případě takhle [odkaz] vs.[odkaz] nebo
[odkaz] vs. [odkaz]
mno nevím, pro mně je furt výhodnější volba ten fluence, a to o frantících mluvím vždycky jako o francouzských sráčích... jenže začíná platit, že čím novejší auto, tím větší sráč to je, takže v tom sráčovství se němcům povedlo frantíky docela slušně dohnat :-)
opět tu začínáš předvádět svoji diskusní prázdnotu. Když už nemáš čeho se chytit, tak opět začínáš personifikovat a chytat se auta snů atp. TO, proč mám jako auto snů DS3 ti může být úplně jedno. Tedy ano - tvá reakce, kdy opět naprosto nereaguješ na obsah příspěvku, ano - to opravdu vysvětluje úplně všechno >:-[]:-!:no:
Hlavně ten motor, to je parádička....55kW, mimochodem ty fotky jsou celkem veliký podvod na čtenáře, protože žádná 1.2 MPI nemá interiér béžový stone (viz konfigurátor škoda auto), jak je na fotkách. Ten interiér je u Elegance kde ceny začínají na 359 900,-. Což je na lowend docelá pálka, viz Golf, kde za stejnou cenu budu mít mnohem modernější a dotaženější auto.
Národ, který je ochoten platit za tu zbastleninu ty nechutné peníze, je opravdu hloupý. Teď nic proti rapidu, auto je to hezké, s tím problém nemám, ale bavím se o tom, že tuhle věc proste managementu Škoda Auto nezežeru a nenechám se o*** o své peníze jen proto, že budu mít na kapotě logo domácího automobilového výrobce...
Co to meleš??? Ty budeš nějakej zaslepenej škodafil, nebo ůplnej blbec..
1.) srovnávám základní modely, katalogové ceny
2.) základní výbava u rapida je mnohem mnohem chudší než u renaultu, tempomat rozhoddně neobsahuje
3.) s to kvalitou bych pomlčel, od roku 2004 se dílenské zpracování srovnalo u všech značek, doby nezničitelných interiérů od škody nebo VW jsou už dávno pryč, to samé platí o montáži a celkovém dílenském zpracování.
4.) design je subjektivní záležitost, nehledě na to že v low cost třídě kouká na design jen ten, co v ní nikdy jezdit nebude.
5.) jediný pradivý fakt
6.) společenské postavení??? v low cost třídě??? tam se kouká na cenu a ne na to, co kdo vozí na kapotě, jinak pouze v ČR má škodovka status "něčeho víc", všude jinde ve světě je to auto jako každé jiné. Ale pokud ty máš pocit nadsamce jen proto, že se vozíš v šáde...
Hloupý národ... ty tedy budeš expert :no::no::no: No, ono, když je někdo schopný si dát do rubriky auto snů DS3... >:D >:-[] to myslím vysvětluje mnohé... To vlastně vysvětluje úplně všechno... >:-[]
Tohle je druhý extrém. Proč se musí řešit to, že dá někdo přednost Rapidu? Nechť každý ať si vybere co mu vyhovuje a vyhodí peníze za co chce on. Fluence není bez chyb a není "nejlepší", "nejvýhodnější" koupě obecně.
Rapid je designově dotaženějším autem, otázka ceny je pro každého jednotlivého kupce - jestli je ochoten dát ty peníze co chce Škoda a jestli je ochoten - tak v čem je problém? Ve výběru mohou hrát zkušenosti, tradice, preference konzervativního vzhledu atp.
Když už ani nevíš, jak se píše skóre, tak jej nepiš. Opravdu to vypadá jako od prvňáčka...
Srovnání benzínu a nafty myslíš vážně? Srovnej 1,6 dCi a 1,6 TDi a dej sem svoje poznatky. Druhý bod - když jde o běžnou výbavu obou vozů, tak proč ji Rapid běžně nemá? Srovnej si znovu ty základy. Tu kvalitu jsi poznal jak? Že sis to prostě řekl nebo to povídali děti na pískovišti a ty jsi to zaslechl? Praktický liftback? jako že tam narveš ledničku a pračku, jak mistní novináři musí vždy připomenout? A o společenském postavení nemá cenu polemizovat, to je další volovina.
Tobě přijdou francouzská auta v porovnání s konkurencí levná? Ano, dokáží nabídnout i levné auto, ale tobě přijde Megane III, C4 apod. jako levná auto? Podle mě se nabízejí za podobné peníze jako konkurence, takový je prostě stav v nižší střední. A to, že se někdo snaží prodat srovnatelné auto za mnohem větší peníze, jako výhodu nevidím...
Však on Tě nikdo nenutí, nikdy by sis ho nekoupil, ale zase skvěle víš, jaká dobré koupě to je a není. Tobě to snad nikdy nedojde, že tu plácáš nesmysly ;)
Jak si někdo může jít koupit Rendlíka??? jen zběžné shrnutí Rendlík vs ŠKODA
1) 1,6 16V vs 1,6 TDI (!!!) - 4:0 pro Škodu
2) klima, tempomat, rádio v základu - běžná výbava obou vozů - 1:1
3) kvalita českého, vs nekvalita arabského zpracování - 5:1 pro Skodu
4) design interiéru i exteriéru - 4:1 pro Škodu
5) sedan vs praktický liftback - 4:2 pro Skodu
6) společenské postavení majitele Rendlíka - 4:1 pro Škodu
Naprostý souhlas. Po FL bude při zachování současných cen (před zlevněním) pořádný kus auta za dobré peníze.
A z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že Renault je na tom se spolehlivostí u důležitých částí vozu (motor, elektronika) daleko lépe, než celý koncern. Drobnosti, které se u Renaultů řeší, jsou oproti vážným problémům u Škody, VW atd. bezvýznamné.
Rodinný Rolls, vynikající volba bez zásadních kompromisů :yes: Za cenu Rapida ve verzi "holobyt s šidítkem pod kapotou" tady máme plnohodnotné řešení - slušný základní 1.6, který navíc svojí životností a spolehlivostí TSI doslova knockoutuje.
K tomu pořádná porce výbavy Techno feel. Myslím, že není co řešit. Přitom i základ rozhodně neurazí, vše nezbytné pro tradičního zákazníka je v ceně - klima, el. okna, tónovaná skla, rádio...
Když dnes rodinný klan po zralé (ne)úvaze zvolí Rapida, tak se jen musím znovu a znovu ptát - PROČ 8-s ?
Pro rodiny není na našem trhu lepší nabídky, tady prostě nezbývá nic jiného, než doporučit všem, aby místo olítaného Passata/Octavie ze tří Áček zvolili neodmítnutelnou nabídku Renaultu.
Díky tobě hloupý národe, že Renault má TAK špatnou pověst. Dáváš tak příležitost všem, kteří nejsou zamindrákovaní Garážoví Tapetoví Intelektuálové, možnost koupě rodinného dostavníku, u kterého se nemusí obávat, zda vydrží další dekádu a 1/4 mil. km...
Máš pravdu, zrovna u Renaultu není důvod se bát turbobenzínu. Ale co by mnozí majitelé 1,2 TSi či 1,6 THP za starý benzín dali... Nová 1,6dCi je jednoznačné plus. :yes:
To je otázka... příplatek za ni není u Meganu až tak dramatický. A když může Fluence dostat i novou 1.6dCi... kdybych si měl tipnout, vsadil bych spíš na 1.2TCe.
Absenci jakéhokoli motoru lze sotva vydávat za výhodu.
Počkejme na vizáž FL v reálu v salonu, zatím bylo možno vidět pouze promo foto ;-) Jisté je to, že vzhled půjde od zdrženlivosti k větší "odvázanosti". Jestli je to dobře nebo špatně je otázkou do diskuze ;-)
Ano, absenci turbobenzínu neberu jako nevýhodu, ale celkem vhodně by renaultovská 1,2 TCe doplnila nabídku. Bohužel by se cenově Fluence s tímto motorem dostal mimo původně zamýšlenou klientelu. Dvoulitr se dostal do oblastí, kdy o něm mohou reálně uvažovat téměř všichni potenciální zákazníci :-)
Jedine dobre atmosfery od VW byly sestivalce (konkretne mam zkusenost s VR6 v Corradu, ktere jsem mel pujcene na cca 2500Km)...vse ostatni "atmosfericke" co jsem mel od VW v ruce bylo podprumerne (1.6FSI, 1.4, 1.6) a nebo rovnou tragicke (1.2HTP a neskutečně rozežraná 1.8 20V) >:-[]
1. pakety by v této ceně měli nabízet zdarma po celou dobu prodeje...
2. to máš pravdu, HTP přestalo tímto cenovým rozdílem dávat zcela smysl, jestli se TSI vyvarovalo předchozích chyb se teprve uvidí
3. Také pravda, pokud se budeme bavit o aktuálním ceníku jako startovacím a čeká nás za nějakou chvíli akční ceník, pak by to byla dobrá zpráva pro všechny zákazníky. Já si myslím, že tohoto kroku ale spíše nedočkáme
absenci turbobenzinu beru jako velike plus, pohybovat se v teto hladine automobilu, tak jednoznacne sahnu po tom dvoulitru ve vybave Sportway :yes: skoda jen ze k teto motorizaci neni mozny automat
1. pakety plus budou zdarma ještě nejméně celé jaro
2. HTP v Rapidu patří při desetitisícovém příplatku za TSI už teď k ceněným sběratelským kouskům.
3. pokud bude Škoda potřebovat, tak udělá výprodejovou akci nebo plošné snížení cen taky
ono i v je v Evrope Fluence vnimany jinak nez Rapid, na ostrovech jsem se docela divil kdy v pujcovne radili Fluence na stejnou uroven jako Astru sedan nebo Jettu, neznali clovek k takovemu autu dokonce prirazuje cenovku temer 2x takovou, coz je myslim docela uspech pro Renault, s timhle autem se proste trefili :-)
V aktuální nabídce nižší střední třídy se jedná o nejlepší nabídku, i nové duo C-Elysée a P301 (veškerá čest i těmto modelům) se nachází cenově o nějaký kousek výš. I základní výbava musí vyhovovat naprosté většině zákazníků automobilů této třídy. Komu by něco chybělo, pak do 300 tisíc Fluence nabízí i nejvyšší výbavu. Konkurence se v tomto má co učit. Ano, nepopírám tím, že technika již není výkřikem moderní techniky, turbobenzíny nenabízí, je to ovšem vykoupeno dlouhodobou spolehlivostí, což ocení každý kupující ;-)
Z ceníku se vytratila možnost "slevy" při nákupu na jejich značkový úvěr, kdy se cena dříve dostala ještě o něco níže, ale budu-li brát v úvahu cenu cash, pak objektivně vzato se jedná o nejlepší nabídku v této kategorii ;-) Bravo Renault :yes:
Jak si někdo může jít kouit RAPIDA??? jen zběžné shrnutí RENAULT vs ŠKODA.
1.) 1.6 16V vs 1.2 HTP (!!!) - 1:0 pro RENAULT
2.) klima,tempomat,rádio v základu vs. klima jen do konce roku, bez tempomatu - 2:0 pro renault
3.) plnohodnotná rezerva vs. plnohodnotná rezerva za 1200,- - 3:0 pro renault
4.) kvalita výroby v dnešní době je naprosto srovnatelná, takže tady remíza - 4:1 pro renault
5.) sedan vs. praktický liftback - 4:2 pro renault
6.) 235.000,- vs. 290.000,- (!!!) - 5:2 pro RENAULT
Upozorňuji, že sám jsem fanda škody, jezím ve Fabii, se kterou jsem naprosto spokojen, ale tohle prostě škodovka ***a. RENAULT má u mně oborvské plus, protože než dorovnámservisní náklady na ten cenový rozdíl (55.000,-) tak se vozím 5 let zadarmo.