Mám pořád větší pocit,že čím novější auto,tak tím větší křáp.....dřív nebyl problém aby atmosferické motory najely klidně přes půl milionu a vůbec nic jim nebylo......a není to jenom subaru....známý-motor 1,4 TSi (koncern)řetěz bááác v 55 000km-reklamace neuznána
Jakýsi peuegot,nevybavím si typ.....dvouhmotový setrvačník....bááác kolem 90 000km
Proč někdo nemůže vyrobit auto se čtyřmi koly,atmosferickým motorem a hlavně bez milionu mrvících věciček.....klidně by to mohlo být bez výbavy....takové auto bych bral všema deseti
Jedna se o poruchu motoru, ktere se vyrabeli do 2009/2010. Taky jsem v listopadu dostal novy motor do Outbacku 2.0 D MY2010 (vymena pri cca 60000 km). Udajne motory od 2010/2011 jsou konstrukne zmenene a problem by nemel vzninkut ... doufam >:D
Vysvetlim na benzine. Dostanes 50l benzinu ako bonus k novemu autu. Vratis sa po pol hodine, ze si vsetok spotreboval, pritom ti mal vydrzat 700km. Ludia su svine a zneuziju vsetko a zakony su nedokonale, lebo negativne zasahuju aj poctivcov. Mozno na Subaru fore je rozbor, preco tie spojky odchadzaju, zeby to bolo tym pohonom?
taky už jsem byl svědkem toho že po několika (pár) tisicích odešel vstřik a majitel u dealera nepochodil je to škoda že se k tomu takhle staví prodeje mají miniaturní a ještě se takhle chovají k zákazníkům , jen blázen by si tam šel koupit další auto po takový zkušenosti :no: takže když subaru tak s normálním motorem :-)
o jakem motoru je rec? 1,4TSI Ecofuel na CNG ktery mel 13,5:1? Ale tady je rec o benzinu. Toyota by mela delat ted 12,5:1. Kuva to je takovy problem sem misto otazky" kolik ma?" napsat motor, typ, palivo a KP???
Wine tak od toho preci mame tohle forum, pokud si vsechno najdu jinde tak uz sem nemusim chodit. Nikdo nerika ze ten motor neni dobrej, take si myslim ze bude skvelej a bude mit pokrokova reseni.
Moje kolegyně, které u Forestera D odešla spojka ve 25 tis.km, se taky zmínila u prodejce, že by ji chtěla vyměnit bezplatně, protože je to příliš brzy. Nepochodila. Odpověď: je to spotřební materiál a možná neumíte spojku správně používat. :no:
Tak nevím chlapci, ale psalo se o tom hodně a já jsem to četl, vy zjevně ne. Dalo to hodně práce, zabránit detonacím, aby se dal kompresní poměr 14:1 využít. Je tam celá řada zajímavých pokrokových řešení, je to snadno na webu k vyhledání, přečtěte si to, nebuďte líní...
Tak si "woe" přečti, kolik má KP 1.4 TSI z roku 2006/7. SKY-G/D je nejvíc marketing a potom využití všech dnešních možností a kurvítek s vyjímkou turba. Tím neříkám, že to není dobrej motor, ale revoluci nečekej.
Ví někdo jak složité je zjistit, zda v motoru je ten silikon a jak náročné odstranění? Předpokládám, že ten silikon bude někde napráskaný v olejové vaně...
Ty woe a kdybys umel cist tak to uz pisu o prispvek vysse, ty kulovej ;-)
Byly motory okolo 11,5:1 a to pred 10 lety. Spis me zajima jak to maj poreseny.
Zatim dle videi to vypada na dlouho otevreny saci ventil, takze nevim co si o tom myslet
feature=player_embedded&v=2nlvZlD3P5Q
Hlavně, že sis našel modlu. Tenhle motor může být v budoucnu klidně problémový, stejně jako nové EA211. A jen tak mimochodem, přeplňované verze mají shodnou konstrukci s těmi atmosférickými. Některé díly jsou jinak dimenzované, ale konstrukce stejná a montují se na jednom místě. Pokud bude mít problém jeden, budou ho mít nejspíš všichni (pokud nepůjde o problém u nějakého konkrétního dílu u dodavatele, to může klidně postihnout konkrétní typ).
Ale aby spojka odchazela po par tisicich, to rozhodne normalni neni a i presto, ze se jedna o spotrebni dil bych od vyrobce nebo prodejce pozadoval bezplatnou vymenu. A pokud na to nepristoupi, nemuzou se divit, ze se zakaznik priste jejich autosalonu obloukem vyhne...
Když se o tom začne psát, tak to hned lidi chápou jako 100% poruchovost, přitom konkrétní problém u konkrétního motoru bývá obvykle v řádech promile. Jestli si opravdu někdo myslí, že při dodávkách desítek tisíc vyrobených kusů bude u každého dodavatele 100% výstupní kontrola se 100% kvalitním materiálem (který má také své dodavatele) tak je dobrý blázen :-)
.... jestli je úmrtnost nějakých 110 ze 12.000, tak to je 1%....
Docela by mě zajímalo, jaké procento potkaných a jinak zničených motorů mají první generace 1.2 TSI a spol.... ;-)
Vím, že tehdy za to mohl subdodavatel a ne automobilka, ale stejně.... ;-)
Ty woe ty vis tedy opravdu kulovy o Sky-G a presto sem prispivas. Reknu ti to takhle. SKY-G i SKY-D maji oba kompresni pomer 14 : 1, staci? Podotknu, ze benziny mely do ted cca 10 : 1 a diesely 16 az 18 : 1. Co z toho vyplyva, na to si odpovez sam.....
Tyto problémy ale nijak nesouvisí s tím o jaký druh motoru jde. Silikon v klikové skříni daný šlendriánem při výrobě nebo blbě navržená ložiska vačkového hřídele mohou stejně tak postihnout třeba Sky-G.
Je v necem SKY-G nejaky prevratny? Honosny nazev je hezky, ale zatim jsem slysel o snizeni hmotnosti vozu, delsi prevody , primy vstrik, vyssi kompresni pomer, nove saci a vyfuk potrubi, nizsi treni a mozna nejaka dalsi uprava. Takze ve vysledku je cesta novy, dle dnesnich znalosti a moznosti udelany, klasicky atmo motor. Na atmo se neprdi, staci se podivat ze skoro vsichni japonci nabizej atmo motory a nabizet budou jeste dlouho, ted budou prichazet nove generace ;-) Takze at se Mazde dari kvalitne vyrobit, vydelat a vlastnikum spolehlive provozovat :yes:
U nekterych motoru byly vadne spojky, u nekterych zase vstriky odesly i po nekolika desitkach tisic km. Coz by se dalo u noveho motoru tak trochu pochopit, kdyby ovsem vyrobce a dealeri tyto zavady uznavali na reklamaci... :no: