Nic to nemeni na tom, ze to dlhe roky tajili v USA jeden typek sedel koli tomu asi 3 roky. Tym toyota spadla s top znaciek sveta a az ani nieje najcenenejsou znackou, lebo toto sa nerobi. Vedeli o tom a neriesili to.
Na vině byl kobereček, pod který se při plném knédlu za určitých okolností mohl dostat plynový pedál. Je to sice malér, stát se to nemělo, ale žádníá konstrukční chyba brzd.
Som človek, ktorý sa snaží poučiť z chýb druhých ľudí. Ano, máš pravdu: nové nemecké auto som nevlastnil. Bužilal sklamaní z "made in Germany" v najbližiej rodine a kruhu blizkych kamarátov bolo a je toľko, že spravím všetko preto aby to tak ostalo.
Prepáč escorpion, neviem prečo spomínaš HYUNDAI v súvislosti článku/ témy. BMW je podľa mňa precízne spracované auto s kvalitným interierom. Bohužial neni spoľahlivé. Majiteľ si nemôže žiť s pocitom, že každý deň naštartuje alebo sa mu nerozsvieti palubka celou radou " Achtung/ Warning " messages počas jazdy. Každý samozrejme túži po nemeckom aute, no rozhodne nie pre ich spoľahlivosť. Image, interier, design a bezpečnosť tam nemci dominujú. Nedominujú v spoľahlivosti, nemecké autá su veľmi kazové. Útecha je, že sú neni až tak ako talianské alebo francúzske. Pekný deň prajem.
Nereaguji na obsah jeho příspěvků, ale na formu, jakou se rozhodl vyvrátit něco, co očividně není pravda. Tohle je přístup, který na mě zapůsobí, né stupidní házení bláta jeden na druhého bez věcných argumentů.
Nemecká kvalita ? Radšej by si chcel auto z Indie, Turecka ? Nemecká kvalita a precíznosť je ťažko spochybniteľná.
Moje "staré" auto z Mníchova je z roku 2008. Katikatus mi vyčítal, že som vymenil "nový" i30 3-ročný za vrak. Trojročný hyundai za trojročné BMW. Pozri si fórum hyundaclub. Napr. problémy s brzdovými kotučmi pri 15 tisíc km. Na mojom aute je 108 tisíc a kotúče pôvodné. O poddimenzovanej, smrdiacej spojke u i30 ani nehovorím. O koŕozii už vôbec nie.
Takto se mi líbí argumentace!!! :yes: Proti tomuto není co namítnout, jen odejít se staženým ocasem lhát opět někam jinam :yes:
Ač s tvými názory nesouhlasím, takto se diskutuje :yes:
Ta tvoja slavna Toyota dlhe roky tajila problem s brzdamy a nic nezvolala a az po rokoch, ked boli uz aj ludia odsudeny priznali, ze tam bola konstrukcna vada. To si myslim, ze nieje dost pekne. Tu aspon vidno, ze vyrobou auta v nemecku kontrola nekonci a venuju sa hned vzniknutim problemom a su ochotny ho opravit a to je to co spravna automobilka ma robit. Japonci ci nemci robia to najlepsie v automobilovom priemysle a to je vse!!
Objeví se svolávačka na korejký či japonský auto, ty zalezeš do nejtemnějšího kouta a jako správný prizdisráč nenapíšeš ani čárku.
Pak přijde článek o svolávačce němců a tvých blafů je plná diskuze.
Uvědom si, že toto zde provádíš jen ty, jen ty tu vypisuješ nesmysly a děláš jen a jen ostudu. Žádné hrdinství, jen ubohost a přizdisráčství. :-!:no:
tak tak... absolutny suhlas.... keby slo o japoncov korejcov uz by tu das auto pozitivni a ini germanci namachrovani nadavali na nich.... ake su to sunty.... ked sa stane nieco vw alebo bmw alebo fordu zrazu ticho tma klud ziadne prispevky.... bod mrazu..... nikto nic nevie nevidi nechce vidiet pocut.... cas sa akoby zastavil...... uvidis ked bude clanok o kii alebo hyundai s nejakym problemom to tu budu saskari vyskakovat a ujabavat sa jak male deti ***kovia... teraz su ticho * vysrani...
keby tu bol clanok o problemoch korejcov tak by sa im tu kazdy dement posmieval a bolo by tu 1234 debilnych prispevkov ake su to sunty.... ked je tu clanok o problemoch s bmw zrazu nikto nic nechce vidiet pocut a pod.... kazdy je ticho.... zaujimave nie >:D