Novinky
Klaudius
0
Tak sedel som jak v krátkych, tak v kombíkoch, aj v sedanoch, a nejaké rozdiely v použitých materiáloch či kvalite v interiéri alebo exteriéri nemôžem hovoriť (a že som na detaily vnímavý). Čo sa týka podvozka alebo pohonu, predstava, že do sedanov montovali niečo iné a lacnejšie, je dosť absurdná.
Přejít do diskuze
No je fakt, že i kombi ze Španěl byl někdy levnější než HB. Sedan byl určen pro východní a rovíjející se trhy. Byl v podstatě obdobou Thálie. Bylo na něm použito i dost rozdílných dílů vyráběných také v Turecku.
Tak o tej cene neviem, nebudem sa hádať, a o rozdieloch voči kombi a hatchu už vôbec nie. Nebolo to dané skôr miestom výroby?
Sedan Megane II stával o 100 000,- kč méně než HB a bylo to na něm vidět / zpracování, jízdní vlastnosti, atd../
Megane nie je Cli👋Thalia. Kedy bol u Meganu sedan lacným autom s veľký priestorom? To je výsada áut o triedu nižšie, lebo ako je známe, sedany v riede malých áut sa predávajú najmä na istých menej náročných trhoch, kde je nižšia cena nutnosťou. Malý sedan za ceny zodpovedajúce ostatným variantom na vyspelejších trhoch neslávil práve úspechy. Napríklad Fabia seda, Polo Classic...
Nižšia stredná je niečo iné, to nejde porovnávať...
Nižšia stredná je niečo iné, to nejde porovnávať...
No jméno bude jiné, ale o kvalitu bych strach neměl. Teda dílenské zpracování těžko hodnotit, ale materiály snad budou stejně dobré jako u Meganu Hatch.
Já si naopak myslím, že by měl být sedan od Megana oddělen, tak jak je to u Clia s Thálií. Turecký Megan totiž sráží celého Megana mezi lowend. Stalo se to tak s minulou generací, kdy si většina lidí udělala na Megana názor jen na základě zkušeností se sedanem. Proto bude jen dobře, když sedan ponese své vlastní jméno.