Poměrně důležité kriterium konkurenceschopnosti motoru je jeho výkon, tam pokud jde o turbodiesely ani Honda ani Mazda zrovna nedominuje. EU6 bez AdBlue je dobrý výkon, ale na druhou stranu, tohle předčasné plnění přísnějších norem nemusí být pro zákazníky vždy plus. A už vůbec nic to neříká o tom, jak se s EU6 vyrovná třeba BMW nebo Hyundai.
škoda motorizácie 3.2 V6, ktorá sa montovala pred pár rokmi. Bola to super vozba a žralo to asi toľko ako ta 2.4 s archaickým 4 stupňovým automatom. Okrem iného to mohlo ťahať až 3.5 tonový príves.
k vyššie spomenutej debate. G. Vitara má výhodu oproti voňavkovým wanna-be SUVčkám vo vyššej svetlej výške v kombinácii s dlhými zdvihmi pérovania, redukciu, rám, uzávierky, nájazdové úhly. Potom má veľa nevýhod, ale treba to zvažovať podľa určenia samozrejme.
Věta "Korejce ne." moc logicky nezní. Řekl bych, že Korejci jsou ve vývoji dieselů dál než Japonci, jejich 2.2 145kW v kombinaci s 6-st. automatem, nemá u japonských suv v podstatě konkurenci... navíc při záruce 5 let...
Otec má tento 2,4 benzín, rok 2009. Před necelými dvěma tedy to koupil jako předváděčku, od té doby najezdil 75000km se spotřebou mezi 9 a 10 litry na 100km. V situaci, kdy nafta by jezdila za 8 a po 75000km se mění rozvody a vše co s tím souvisí a stojí to bratru 25000Kč jen za díly se nafta do tohoto auta absolutně nevyplatí, nehledě na potenciálně problematický filtr pevných částic nebo turbo. Je ale fakt, že díky tomu, že auto má jen pětikvalt, jsou převody díky Euro 5 příšerně dlouhé. Například dvojka se dotočí na nějakých 105km/h. Jsem asi deformovaný ze svojí Mazdy 6 1.generace, kde dvojka udělá podle tacho 85km/h. Je to již třetí otcova Vitara (dvě současné generace a jedna minulá) a tento vůz platí za odolný a spolehlivý terénní vůz, není to žádná leštěnka, nemá to náhražky typu Haldex, je to poctivá a fortelná mechanika (navíc s klasickou redukcí s poměrem 1,97:1). Kdo ke své práci či koníčku potřebuje terénní auto (čímž nemyslím SUV s předním náhonem nebo v lepším případě s Haldexem), je Vitara za svoji cenu naprosto skvělý auto, zvláště při pořízení skladovky. Pokud však schopnost v terénu není klíčovou podmínkou (jako u mého otce), bude taková Mazda CX-5 2,0G 4x4 lepším autem.
Tak mě osobně se ze všech nejvíc líbí CX-5.
Já osobně o ní tka trochu uvažuju taky. Ale když si zmínil ten terén, tak bych možná dal šanci tomu outbacku (i když cvt taky ve mě taky nebudí důvěru).
Kuga asi nebude špatná (máš na mysli starou, nebo novou?).
A možná co se týče vlastností, nemusel by být špatný nový outlander. Ale ten design taky vidím jako otřesný.
Návrhu plno, ale k CX5 obstojí jen Tigi, který prostorově zaostává. Subaru nemá automat. Koleos je designový otřes. Korejce ne. Stále není z čeho vybrat do 850. Nikdo nenavrhl Kugu, co má za problém?
Co takhle Peugeot Partner Tepee 4x4? Motor 1.6 HDI 110HP s overboostem úplně stačí, spotřeba cca 6 litrů, obrovskej kufr a modularita zadních sedaček, dobrá výbava vč. navigace, famózní střecha Zenith ... atd. Mám ho a obrovská spokojenost. Test auto.cz tady:
Nevím jaký máš cenový strop, ale já osobně kdybych řešil silniční suv tak do doby než přijde nový Tiguan bych šel do nového SantaFe. Minimálně si domluv předváděcí jízdu, abys pak nelitoval! Ujel jsem s ním jen pár desítek km, ale to auto na mě udělalo výborný dojem.
Ten benzín 2.4 je výkonově dostatečný, bude určitě spolehlivý, ale při mírně dynamické jízdě v kombinaci s městským provozem jsem se nedostal pod 15 litrů. To samozřejmě není nic divného při hmotnosti auta, stálého pohonu 4X4 apod., ale přeci jen s turbodieselem to jde téměř za polovinu a to je sakra rozdíl...
akcni cenikova 681tis(normalni cenik 767tis)za takhle stary auto tradicne bez vybavi, park. senzoru, hlidani tlaku, metly, coz je slusna pecka.
Tak to rozhodne CX5 nebo CRV
Sorry za ten benzin, cumim na to abych nekecal a pak se stejne prekouknu ;-) Vybavy cca stejny, obe jsou druhe, nekomu chybi kozeny volant jinemu metla.
takze cena CRV 2012 v dieslu 629tis a vybava cca 4x4, mateliza, duální klima, tempomat, parkovací senzory P+Z, kožený volant a řadicí páku, mlhovky, hlinikace, tlaky v pneu, potahy sedadel s kombinací textilie a Alcantary mi neprijdou jako malo.
Je to model 2012, takze to neni posledni model, to souhlas, ale porad je to povedenej kousek ;-)
Novej model CRV 2013 nejlevnejsi 4x4 v dieslu a manualu 689tis. s vybyvou cca stjnou jako predesly model.
Mazda nabizi peknou cenu za predokolku v dieslu za 549, sice vybava nic moc, plechace, manual klima, bez tempomatu, ale cena pekna.
To bola moja prvá myšlienka: ako chce konkurovať GV ostatným SUV s maximálne 95 dízlovými kilowattmi? Veľkoobjemový štvorvalec je v EU mimo úplne, takže GV ako inak vydarené a schopné SUV dochádza na absenciu vhodných motorov. 8-s
Přesně tak, nejdříve je třeba se rozhodnout, co chci koupit. Zadávací kriteria by jako první bod měla obsahovat, zda se jedná o auto, které bude jezdit v terénu anebo zda chce dotyčný koupit silniční suv.
dle ceniku nejlevnejsi 4x4 za cenikovych 699tis, coz se mi zda dost, kdyz se da dnes koupit vybehovy model CRV 4X4 s velmi slusnou vybavou koupit za akcnich 549tis ;-)
Edit: obe auta bez automatu, ten bych tak nejak neuzivil
Poraďte co by jste koupili za Gazíka, zadávací kritéria jsou nafta od 110 kW, schopný aspoň 6°automat a dostatek místa pro 4 a slušný kufr. Mi vychází jedině CX 5.
Výkonnější turbodiesel Suzuki citelně schází, po krachu partnerství s VW to zatím vypadá, že Suzuki nějak přešlapuje na místě. Já jsem čekal, že spolu s faceliftem se objeví silnější diesel třeba od Fiatu...