Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tovární bodykit pro novou Mazdu 6

28 komentářů

Mazda vyraba rocne cca 1.3-1.5 miliona aut. Nissan viac ako 4 miliony.

Takze Mazda logicky nemoze predavat viac ako Nissan, pretoze nemoze predat viac, ako vyrobi 😄

Okrem toho, europsky trh je pre Mazdu tercialny - po USA a Japonsku. V Japonsku napr. kupis kazdu Mazdu aj ako stvorkolku, aj malu Dvojku, pretoze dolezitost trhu si to vyzaduje.

Ak Mazda preda v EU 130 000 aut, je to celych 10% jej produkcie. Nissan predal medzi Marcom 2011 a Marcom 2012 v EU cosi vyse 700 tisic aut, to je cca 17% produkcie. Takze ten rozdiel az taky velky nie je 😄

Mazda je maly vyrobca.
Avatar - Doval
Doval
Mazda 3 trpi na podivnu ponuku motorov?

Ved atmosfericka 1.6 je podla teba idealny motor, nie? A ich naftova 1.6 je podla teba lepsia nez 1.6 TDI.

V jednej skupine diskusii kritizujes male turbobenziny a chvalis atmosfery a ked zrazu niekto ponuka staru atmosferu, tak to nazves "podivna ponuka motorov". Tak teda ako?
blowiik
to vymezování vůči japonské "konkurenci" ti Toppe moc nejde 😉
blowiik
Musím přiznat, že jak se mi nová M6 opravdu líbí, tak tyhle bodykity teda ne-e, absolutně zabíjí to co M6 tak poctivě buduje, tedy poměrně originálně a pohledně tvarované auto, které ovšem netrpí kýčem a přeplácaností. A tyhle bodykity právě druhou devizu posílají k šípku, s nimi by zmizela jakákoli záruka pomalejšího tvarového pomalejšího stárnutí, navíc některé kousky mi přijdo opravdu jako pěst na oko :no: Jsem rád, že se u nás tohle na mazdách neobjeví
ponco84
toppor, ty nevzdelanec !!! :no:
igorvrazic
Tak si to porovnaj ty noumo
Nova M6 vs i40
[odkaz]

Neviem,kde su vlnky vacsie...ale ked sa hovori o i40,nevadi ti nic,strielas tu linky ze vyhrala cenu za dizajn a teraz si davas do ust slova,ktore pouzivaju tvoji kamarati pri haneni i40.
:no: :no:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tuppere, opět tu dokazuješ svou neuvěřitelnou hloupost, až si říkám, že to musí být záměr.
martindr
viem ze pocitujes potrebu sa vyjadrit ku vsetkemu, to ze si nielen magor ale aj nevzdelany z oblasti automobilizmu si tu uz nespocetne vela krat dokazal. A preto ti do noveho roka radim prispievat len pod korea clankami, urobis tym sluzbu nielen nam ostatnym ale aj sebe.
Avatar - skejpa
skejpa
:yes:
Avatar - skejpa
skejpa
:yes:
Avatar - skejpa
skejpa
:yes: No vidis. Tak CX-5 je na tom dobre i cenove. Ono to bude mit asi taky spojitost s tim, ze Mazda nestiha CX-5 vyrabet a museli v americe domlouvat druhou tovarnu.
Avatar - ZaklinacTristan
ZaklinacTristan
Pises absolutne kraviny, ktorymi akurat ukazujes, ze sa v dizajne vobec neorientujes.
Mazda vzdy isla cestou evolucie svojho dizajnu a JEDINA "vlnka", ktora tu je pritomna, je predny blatnik. Skus sa pozriet na sucasnu (tj uz za chvilku predchadzajucu) 6, co vidis? RX-8, co vidis? Viacere koncepty Mazdy, co vidis? Ano, presne ten blatnik! Je to Mazdia charakteristicka crta!
Rovnako ako predna maska, prelis kapoty atd, vsetko ma svoj zaklad napr. v prvej generacii Mazdy 3.
Skus dakedy trocha studovat miesto svojich oslavnych od na Koreu.
A co sa tyka predaja, je to jednoduche - vysoka cena. Pozri sa, ked v Cechach klesli ceny, 6 sa okamzite dostala do prvej desiatky najpredavanejsich.
_MT_
Mazdy tu byly před skoro dvaceti lety hodně oblíbené. Nevnímám nějaký strach z cen náhradních dílů. Ostatně nevnímám většinu žvástů na účet národa. Problém je v zastoupení a jejich politice - hlavně ohledně firemních zákazníků, jak jsi napsal. Vstřícnější by jich určitě přitáhla více. A pak ve výrobě v Japonsku, která je prodražuje.
tempe73
co ty ?chlastáš metanol? >😁
tempe73
Musíš to brat především z toho pohledu,že Mazda se zaměřuje především na australský trh,protože tam jsou inteligentnější lidi.Češi a Slováci jsou telata,kteří raděj koupí Rapida a myslí si,jaké neudělali terno.Mazda není auto pro každého a na takové musíš nejdřív mentálně dozrát.Do té doby je potřeba si kupovat Passaty,Škodovky,Audiny,Oplíky,nebo Kie.Kdo ale jednou zkusí Mazdu a má rád řízení,tak si už nic jiného nekoupí.Já už sem na to přišel před 12 lety a nic na tom v budoucnu ani měnit nehodlám.
martin_MPS
Z velké části je to pravda. U Mazdy je ale také problém v tom, že se jedná o malou automobilku a doba tomu nepřeje.
Jinak Mazda 2 je jedno z nejlepších aut, ve kterých jsem kdy jel - tak perfektní řízení a podvozek, to jsem opravdu nečekal. Jenže to dneska nikdo moc neocení. Navíc se vyrábí v Japonsku a to jí prodražuje neúnosně.
U CX-5 se mi ty ceny nezdají vysoké, pouze chybí nižší cena "již od"
augustin
Uplny suhlas :yes: , snad az na cenu CX5. Neviem ako na SVK, ale v inych krajinach ma skoro rovnaku cenu ako Kia Sportage (napr. v AT) a je o niekolko tisic eur lacnejsia ako Tiguan alebo Kuga (porovnavam vsetky s 4x4). Navyse ak nestihaju tu CX 5 vyrabat, tak by si aj tu cenu (podla teba vysoku) mohli dovolit, zvlast po financnich stratach z minulych rokov
Avatar - skejpa
skejpa
Mazda ma vice problemu v EU ale naprosta vetsina netkvi v autech. Jde spis o spatny marketing a vysoko nastavene ceny.

Napriklad Mazda 2 - Vyborne male auto. Podvozkove jedno z nejlepsich na trhu. Spolehlive, s vykonymi motory (1.3i 63KW je podle me naprosto idealni volba). Ale ta cena je proste vysoko.

Mazda 3 - Cenove dobre ale motorove zastarale. 1.6i, ktera by mela tahnout prodeje je starej motor a nalejme si cisteho vina, ne kazdemu se libi zadek soucasne Mazdy 3...

Mazda 5 - Totalni designovy preslap. Jinak dobre auto.

Mazda 6 - Krome z pocatku vyssich cen je to prakticky auto bez chyb.

CX-5 - Vyssi cena, jinak pohoda.

CX-7 - Dlooouho chybel v EU diesel, pak uz bylo pozde. Cena taky nebyla nejnizsi.

Co je ale dobra zprava jsou ceny nove Mazdy 6. Design je na jednicku, technika na jednicku s hvezdickou a cena velmi prizniva. Ja osobne davam nove sestce velke nadeje. Uvidime jak to bude s Mazdou 3. Tam by stacil trochu klasictejsi design a modernejsi motory (coz by melo prijit) a treba se zase dostane mezi ty prodejnejsi auta...

Nejvic by ale chtelo zabojovat na poli firemnich vozu. Tam Mazda jakoby nebyla. Kupujou si ji lidi pro sebe, co radi ridej a chteji spolehlive auto. Ale to jsou jednotlivci. Kdyz si firma koupi treba 100 octavek nebo 50 passatu, je to hned o necem jinem...
Cesi taky porad trpi komplexem "Mazda ma drahe nahradni dily" , pritom by na to stacila nejaka pitoma reklama...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
hlavne aby bola mazda predajne uspesna.... lebo mazda v europe je ako znacka dost slabo na to..... 100 000 aut predat rocne v celej eu je mizeria..... to len kaskaj od nissana preda viac ako cela mazda.. co si budeme hovorit

uz teraz kia predava v eu 3krat tolko aut za rok ako mazda a to pred 6 rokmi kia v eu fakticky bola "neznama" "nekvalitna" "nechcena" "pofiderna" znacka a pozri kde je kia dnes a kde je mazda..... v mazde akoby sa zastavil cas...

mazda 2 je uplne mimo, mazda 3 trpi aj na podivnu ponuku motorov, mazda 6 ---- kym sa jej predaj rozbehne este to trosku potrva ale ziadna slava to asi nebude.... CX5 je podla mojho nazoru dost dizajnovo nudne auto.. pohlad spredu no nic moc..... cena vysoka.... , mazda 5 nema nastupcu.... mazde chyba crossover, nejake male mpv-ecko a pod.... a hlavne mazda 2 je dost malo uspesna.... od tejto mazdy som cakal podstatne viac....
ZdéňaP
Naopak já si myslím, že i současná mazda 6 po skoro 5-ti letech vypadá furt k světu 😉 Tahle na tom bude podobně..
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
rychlo zostarne.. vlnky vacsie jak pri hyundai ale kedze je to mazda tak je to nadhera >😁

to auto uz bude zajtra vyzerat ako keby bolo 5 rokov na trhu
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
508 vyzera perfektne ... tam by som problem nehladal 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aladeen
Aladeen
Passat , Superb , Exeo , A4 , Octavia .508 , C5 ! Učte sa ako urobiť niečo viac ako škatuľu !
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
U sedanu ano, u kombi spíše ne.
milanSUV
jj, mazda a hudba z návratu do budoucnosti, co více chtít😒br />
youtube.com/watch?…
igorvrazic
:yes: :yes: :yes: