Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferdinand Piëch: Kdyby koncern jednal fér, quattro by nevzniklo!

Šéf dozorčí rady VW Group Ferdinand Piëch v exkluzivním rozhovoru popisuje vznik Porsche 924, jak coby šéf Audi vycházel s vedením Volkswagenu a proč se tovární piloti báli závodního typu 917.
Zpět na článek
15. 1. 2013 10:23
Re: fu
Je mi sympatický tím, že se snaží myslet ne tupě respektovat pravidla a nařízení jako ovce. Viz vznik Quattra.
10. 1. 2013 19:57
Re: fu
Ty výsledky jsou nepopiratelné.

Ale to neznamená, že je mi ten člověk sympatický ;-)
10. 1. 2013 09:58
Re: fu
keby nemal ego, asi by nebol tam kde je. Rozhodovať štýlom to by bolo dobré, urobiť, ale nemusí to vyjsť, radšej to neurobím ... to môžeš doma.
9. 1. 2013 20:04
Re: Ono quattro
Jinak samozřejmě vím, že Audi koupilo FF ke studiu. Z technického hlediska podle mne zásadnější Jensen byl FFF 100, za kterým stálo GKN.
9. 1. 2013 16:56
Re: Ono quattro
Tym ze Daimler vyrobil draheho nastupcu Mungy, tak to dalo sancu Audi navrhnut quattro
Avatar - KubikCv
9. 1. 2013 14:38
článek
Víte proč je to tak dobrý článek?
Protože jako téměř všechny z AUTOTIPu je jen převzatý a přeložený z německého autobildu :yes:

Jak kruté >:D
Avatar - white label
9. 1. 2013 14:23
Re: Ono quattro
Přitom stačilo napsat, že o tom nic moc nevíš. Četl jsi aspoň tento článek celý?
Ale klidně se o tom rozepiš konkrétně, jsem jedno velké ucho...a hrozně rád se nechám překvapit.
Avatar - white label
9. 1. 2013 14:19
Re: Ono quattro
Souhlas.
Tyhle tradiční Barikovy pubertální projevy antikoncernismu už můžeme brát se shovívavou tolerancí k jeho duševní nezletilosti (samozřejmě myšleno v tomto konkrétním ohledu)... >:-[] ;-)
9. 1. 2013 13:51
Re: Ono quattro
Čímž chceš říct, že systém Jensenu FF byl stejný, nebo že je z něj quattro odvozené? Systém Ferguson Formula, který vyvinul, jak jinak, Ferguson pro F1, měl v Jensenu FF uprostřed viskózní spojku s rozdělením 37-63. První quattro mělo otevřený diferenciál s manuální uzávěrkou. Druhé T1. Tak kde je to kopírování?
9. 1. 2013 09:43
Re: Ono quattro
Naskok vdaka technike Daimleru
9. 1. 2013 09:31
Re: fu
a mě je zase sympatický. Není to koukám žádný byrokrat a umí se přizpůsobit situaci a vytěžit z ní maximum. A jsou za ním vidět výsledky. Čili pro mě je to borec. :yes:
Avatar - MarTin1
9. 1. 2013 09:27
Re: fu
JJ celkem to z něj přímo stříká >:D ale zase na druhou stranu on to za sebou má, ikdyž on jako osoba není zrovna můj cup of tea, tak se mu nemůže upřít, že je velkou osobností v automobilovém světě a má značný vliv i mimo VW.
Avatar - Barrichello
9. 1. 2013 08:18
Ono quattro
by hlavně nevznilo, kdyby ho neskopčili od Jensenu který ho měl dávno předtím, že ho audi dalo sériově do výroby >:D >:D >:D
Avatar - sargis
9. 1. 2013 08:02
fu
Ze sa na Octaviawebe najde aj priestor na takyto rozhovor, som necakal. Prijemne spestrenie rana. Ferdi je jedna z osobnosti automobilizmu, ale to ego...to ego ;-) Marnomyselny ako jeho vysnivany Veyron :-!