Šéf dozorčí rady VW Group Ferdinand Piëch v exkluzivním rozhovoru popisuje vznik Porsche 924, jak coby šéf Audi vycházel s vedením Volkswagenu a proč se tovární piloti báli závodního typu 917.
Přitom stačilo napsat, že o tom nic moc nevíš. Četl jsi aspoň tento článek celý?
Ale klidně se o tom rozepiš konkrétně, jsem jedno velké ucho...a hrozně rád se nechám překvapit.
Souhlas.
Tyhle tradiční Barikovy pubertální projevy antikoncernismu už můžeme brát se shovívavou tolerancí k jeho duševní nezletilosti (samozřejmě myšleno v tomto konkrétním ohledu)... >:-[];-)
Čímž chceš říct, že systém Jensenu FF byl stejný, nebo že je z něj quattro odvozené? Systém Ferguson Formula, který vyvinul, jak jinak, Ferguson pro F1, měl v Jensenu FF uprostřed viskózní spojku s rozdělením 37-63. První quattro mělo otevřený diferenciál s manuální uzávěrkou. Druhé T1. Tak kde je to kopírování?
a mě je zase sympatický. Není to koukám žádný byrokrat a umí se přizpůsobit situaci a vytěžit z ní maximum. A jsou za ním vidět výsledky. Čili pro mě je to borec. :yes:
JJ celkem to z něj přímo stříká >:D ale zase na druhou stranu on to za sebou má, ikdyž on jako osoba není zrovna můj cup of tea, tak se mu nemůže upřít, že je velkou osobností v automobilovém světě a má značný vliv i mimo VW.
Ze sa na Octaviawebe najde aj priestor na takyto rozhovor, som necakal. Prijemne spestrenie rana. Ferdi je jedna z osobnosti automobilizmu, ale to ego...to ego ;-) Marnomyselny ako jeho vysnivany Veyron :-!