Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ferdinand Piëch: Kdyby koncern jednal fér, quattro by nevzniklo!

14 komentářů

ryccardo
Je mi sympatický tím, že se snaží myslet ne tupě respektovat pravidla a nařízení jako ovce. Viz vznik Quattra.
DonVito
Ty výsledky jsou nepopiratelné.

Ale to neznamená, že je mi ten člověk sympatický 😉
jamp
keby nemal ego, asi by nebol tam kde je. Rozhodovať štýlom to by bolo dobré, urobiť, ale nemusí to vyjsť, radšej to neurobím ... to môžeš doma.
_MT_
Jinak samozřejmě vím, že Audi koupilo FF ke studiu. Z technického hlediska podle mne zásadnější Jensen byl FFF 100, za kterým stálo GKN.
Nicco
Tym ze Daimler vyrobil draheho nastupcu Mungy, tak to dalo sancu Audi navrhnut quattro
Avatar - KubikCv
KubikCv
Víte proč je to tak dobrý článek?
Protože jako téměř všechny z AUTOTIPu je jen převzatý a přeložený z německého autobildu :yes😒br />
Jak kruté >😁
Avatar - white label
white label
Přitom stačilo napsat, že o tom nic moc nevíš. Četl jsi aspoň tento článek celý?
Ale klidně se o tom rozepiš konkrétně, jsem jedno velké ucho...a hrozně rád se nechám překvapit.
Avatar - white label
white label
Souhlas.
Tyhle tradiční Barikovy pubertální projevy antikoncernismu už můžeme brát se shovívavou tolerancí k jeho duševní nezletilosti (samozřejmě myšleno v tomto konkrétním ohledu)... >😒] 😉
_MT_
Čímž chceš říct, že systém Jensenu FF byl stejný, nebo že je z něj quattro odvozené? Systém Ferguson Formula, který vyvinul, jak jinak, Ferguson pro F1, měl v Jensenu FF uprostřed viskózní spojku s rozdělením 37-63. První quattro mělo otevřený diferenciál s manuální uzávěrkou. Druhé T1. Tak kde je to kopírování?
Nicco
Naskok vdaka technike Daimleru
ryccardo
a mě je zase sympatický. Není to koukám žádný byrokrat a umí se přizpůsobit situaci a vytěžit z ní maximum. A jsou za ním vidět výsledky. Čili pro mě je to borec. :yes:
Avatar - MarTin1
MarTin1
JJ celkem to z něj přímo stříká >😁 ale zase na druhou stranu on to za sebou má, ikdyž on jako osoba není zrovna můj cup of tea, tak se mu nemůže upřít, že je velkou osobností v automobilovém světě a má značný vliv i mimo VW.
Avatar - Anonym
Anonym
by hlavně nevznilo, kdyby ho neskopčili od Jensenu který ho měl dávno předtím, že ho audi dalo sériově do výroby >😁 >😁 >😁
Avatar - sargis
sargis
Ze sa na Octaviawebe najde aj priestor na takyto rozhovor, som necakal. Prijemne spestrenie rana. Ferdi je jedna z osobnosti automobilizmu, ale to ego...to ego 😉 Marnomyselny ako jeho vysnivany Veyron :-!