Novinky
Jirik_H
0
no jestli je pevný, jako VW CC [odkaz] tak raději ruce pryč
Přejít do diskuze
v podobně výkonné Q5 s dvoulitem uvádí AMuS v testu 11,6l u sedanu bez 4x4 bych řekl cca 10 l.
[odkaz]
[odkaz]
50 kW by už byl solidní odskok od standardní 1,8, kterou ještě ani Golf nemá v nabídce (že by se vrátil GT?). Původně jsem počítal se 169 kW, tedy 230 metrickými oři. Popřípadě 173 (235). Jestli to takhle navýšili, tak by mne celkem zajímalo, co plánují pro S3 a R.
Výkon GTI je ještě asi otázkou marketingu, kdysi dávno se mluvilo o dvou verzích 162kW a jakási verze plus za příplatek 169kW, ale dnes se spekuluje o jedné verzi. Jestli to bude některé z předchozích čísel nebo úplně jiný výkon tak to možná ještě neví ani ve VW.
Jednoduché rada: - turbo benzín má velice výkonnější než diesel s turbem !
PS:- Spolehlivost dieselového motoru u osobního vozidla je diskutabilní.
PS:- Spolehlivost dieselového motoru u osobního vozidla je diskutabilní.
Přesto je to zvláštní představa, že by Octavia RS měla mít silnější motor než Golf GTI. Nebyla by o moc slabší než Superb se šestiválcem a reálně by mu pravděpodobně vyprášila kožich.
Určitě ne, 2.0 TSI už jezdí jak v novém Golfu GTI tak i v Golfu R a dokonce prý i v Carbon GTI. Spíše to vidím na určité odlišení plebsu, Octavia RS i americké modely kde se všechno proti Evropě šidí si vystačí s 1.8, "lepší" modely dostanou 2.0 TSI. Určitě je lepší 184kW z dvoulitru než z 1.8, objem ničím nenahradíš ani u turba.
250 koní není v dnešní době žádnej zázrak...pro srovnání, Alfa připravuje do sériové výroby 1.8 TBi s výkonem 300 koní.
To určitě ne. GTI by mělo mít 2,0 a pro R potřebují něco přes 200 kW. Zajímalo by mne, jaký má ten motor projev. To je vlastně hlavní omezení u přeplňovaných motorů. I u 2,0 bych 180 kW považoval za potenciálně problematické. Jinak je to jedna rodinka, takže co vyvinou na jednom, mohou relativně snadno strčit na druhý. Proto jsem psal, že 180 kW 1,8 je reálně možná, jen je otázka, proč by takový motor dělali. Střeva to nejspíš bude mít stejná jako 2,0 pro budoucí R. Není to ideální kandidát na náhradu mainstreamového motoru.