Rubinho, preboha...
Z Tvojich príspevkov srší - kto si nekupi JAG a Chrysler je neviem čo...
Vieš kúpim si také auto, aby som mal potom mal na údržbu, kvalitný olej, na letné pneumatiky a nejazdil v lete na zimných...
A preto som nevolil to čo Ty, lebo by ma to položilo >:-[]:-!
Predpokladám, podľa textu, že reaguješ na mňa, aj keď prvá časť asi skôr patrila inému.
Ad. prvý odsek. Vypenil som preto, lebo vyložene nemám rád, keď niekto nálepkuje niekoho. Nám tiež môžu nadavať do "komoušov" - nebol to o nič lepší režim, viac to nechcem rozoberať.
Ad druhý odsek. Sú ľudia, ktorí autá milujú a auto je ich koníček - teda niečo podobné, ako keď je človek fanda do audia a vyberá podľa kvality. Potom sú ľudia, ktorí berú auto (audio) iba ako spotrebný tovar, lebo ich autá až tak nezaujímajú (u audia - nemajú hudobný sluch alebo berú audio a zvukový prejav iba ako kulisu).
Ja s Tebou plne súhlasím, že človek môže jazdiť napr. vo Fábii alebo Lagune, ale má iné priority a doma má napríklad zbierku známok neskutočnej hodnoty - LEBO - jeho priorita je filatelia a nie autá.
Mimochodom, rád by som videl dobrodruha, ktorý si v dnešnej dobe kúpi nové auto vyššej strednej bez toho, aby to nemal finančne spočítané. Ale zober si, koľko lacnejšich aut je zobratých z leasingu od ľudí, ktorí si to tak nejako zle spočítali, začali podnikať a hneď kúpili nové auto, ktoré im zlomilo väzy, lebo nepočítali s tým, že po prvom úspešnom roku sa zvýšia odvody do poisťovní a ouha, zrazu chýbali peniaze...
Nechápem, prečo sa tu píše o nejakom kulte D3. Skôr je kult Golf, Passat, Octavia.
D3 je niekde inde - je to jednoducho realita, niekto ju pochopí, niekto nie. Preto tieto značky idú do nižších tried, lebo zistili, že ľudia ich autá chcú, ale nemajú na vyššie modely. Boli by hlúpi, keby to neurobili, sú tam prachy, oni majú image a dnešná doba je aj o image. Mladý teenager vydranká od rodičov 200 EUR na blbé tenisky, ktoré mu vydržia pol roka, myslím, že to nepotrebuje ďaľší komentár...
Na pováženie je Tvoje tvrdenie "To co je v západní Evropě bráno jako lepší spotřebák je v ČR modlou".
Predpokladám, že Si bol na "západe" a asi uznáš, že D3 - samozrejme od určitej triedy nie je iba lepší spotrebák ;-) Viem, v čom jazdí 90% nemcov a asi aj Ty...
Všetko je o prioritách, niekto si kúpi špičkové auto, niekto super rybársku výbavu, niekto super oblečenie,
preto to netreba riešiť a nepozastavovať sa nad tým.
Samozrejmé je , že každý človek má možnosť slobodného výberu a nech si kúpi čo che. Ale nech to nevnucuje druhému, ja nikomu nič nevnucujem, lebo pre mňa je podstatné, prečo si veci kupujem a je mi jedno, čo si kúpí niekto druhý, lebo je to jeho slobodný výber.
Môj pôvodný príspevok bol takým podpichnutím niektorým diskutérom (T... a spol), ale že budeme riešiť 20 storočie... :-)
Mezi kulisami jsou joysticky ala Toyota, nebo BMW asi to nejlepší - sám bych kulisu automatu navrhl přesně takhle. Ale za ještě lepší považuji volbu tlačítkem.
Auta této kategorie(7er a spol.) se nekupují jako golf nebo focus. Člověk co si chce koupit takovéto auto si ho vybírá podle osobních preferencí ke značce a to jak mu auto prostě sedne a ne, že má o deset litrů větší kufr a o litr menší spotřebu. A jelikož je v daném segmentu relativně stejná cenová politika tak ani podle ceny - tady se prostě na "letní výprodej" a "paket fresh" a podobné věci prostě nehraje, tohle je prostě jiná hra, kterou KIA teď hrát nemůže ať se muže snažit sebevíc. Myslím, že už jsem tady snad dost bohatě vysvětlil proč ne. Dál už nemám víc co říct.
Jistě velmi praktické, například při manévrování, potřebě párkrát rychle dopředu dozadu. :-! Ale jak říkám, zvyknout se dá na všechno, jde jen o to, že některé věci jdou řešit lépe, než jak je to v aktuálním XF... abychom se udrželi v kontextu debaty.
Já se na něj dívám, takže je mi šumák jestli hejbu "tyčkou" cik cak, točím kolečkem, hejbu tyčkou dopředu dozadu nebo pákou pod volantem nahoru volů....
Být tu teta, vysvětlila by ti, že podstata je jinde, ta stoprocentní dýzlová volba je u jaguarů proto, že jsou osazeny nejlepšími dvouturbovými dýzly od PSA. ;-)
Zvyknout se dá na všechno, mluvíme o tom, co je v dané třídě standardem a v čem má XF rezervy.
Co se pohybu voliče AT týká, ne, na volič se nedívám, v jednom autě mám klasický mechanický s R na prvním "zubu" a D v poloze nadoraz, druhé má joystick, R dopředu, D k sobě, jednoduché a funkční, nejlepší řešení, které znám. Za pár let bude tenhle klik/klak volič standardem napříč značkami, když se podíváš na kulisu v novém Ftype, je celkem jisté, že i u Jaguaru. ;-)
Ty nekoukáš na volič když tam řadíš před rozjezdem D? Já jo.
U všech aut co sem měl, jinak na to za jízdy vůbec nešahám, když zastavím vrazím tam P, popř když zastavím a následně chci couvat, vrazím tam R.
Opět na ten volič koukám když to řadím.
Zapínání vyhřívání sedadel tlačítkem beru, to je skutečně rchlejší, v tom ti dám z pravdu.
natažení ruky mi ale přímo nevadí, ale chápu že někomu jo.
Ale dotykovka má svoje plusy, proklik menu je rozhodně rychlejší a s lepší odezvou než u točítka ze sporáku, jak s oblibou používáš.
Možná je to tím, že už mam tu dotykovku druhou, v 300C sem měl OEM 7" dotykovku ....
Takže jezdím v kárách s dotykovokou už vlastně přes 2 roky
Například neovládat infotainment s nataženou rukou, ale s loktem pohodlně opřeným o loketku. Zapínat vyhřívání sedadel tlačítkem a nelézt proto každý den ráno v zimě do menu infotainmentu. Nebo volit jízdní režimy bez pohledu na volič pohybem vpřed vzad a netočit kolečkem jako od sporáku. Není to nic strašného, ale tyhle věci hrají při výběru nového auta v této kategorii roli větší než je schopen si kdejaký čerstvý fanoušek ojetých jaguarů uvědomit. >:D >:D
Ja sm nepisal.ze ich nekupujem koli minulosti.och boze len som im dal pomenovanie ako tu iny davaju ryze.sikmooky atd. S fasizmom som nic nechce zl povedat to si si dal ty zo suvislosti
Nove Ecko nedosahlo nikde zadnych olbrimich uspechu a u nas to byl od pocatku docela propadak. Sice argumentuji prichodem noveho modelu (faceliftu), ale ten prodej byl spatny uz 2011 a myslim ze vetsina zakazniku facelift ani nezaznamenala. Faktem je, ze aktualni Mercedes E na BMW 5 a Audi A6 nestiha.
Pro zacatek by mohl v ramci pripravy nastupnickeho modelu XF najmout inzenyry, kteri dokazi navrhnout konstrukci odpovidajici dnesni dobe. Propadnout s luxusnim autem za 1.5mio v testu bezpecnosti, ktery dneska zvladnou i socialni kompakty za dveste tisic byla takova ostuda jakou EuroNCAP nepamatuje dlouha leta. Pro hodne lidi je pasivni bezpecnost auta, ktere kupuji dulezita, koneckoncu vozi tam svoji rodinu.
Každej kdo nekoupí D3 je ignorant, tupec, nevzdělanec a neumí nakládat penězi. Tos nevěděl?
Po světě jezdí statisíce mimonů v Lexusech, Jaguarech, Cadillacu, Lincolnu, Maserati, Acuře atd
Všechno automobiloví analfabeti co neprohlédli a nedospěli k jedinému možnému závěru, kterým je koupě uberwagen vozidla od D3 se skvělými downsizingovými motory, ovládání infosystému vypůjčenýho z věže panasonic z roku 2000 a skvělou ergonomií a přehledností reprezentovanou např. umístěním spínací skřínky na levé straně (porsche), jednou páčkou kterou se ovládá vše (MB) popř debilní páčkou kdesi pod volantem na ovládání tempomatu (víc značek)
Když už sme u toho fašismus vzniknul v itálii a v německu byl pouze zneužit/ předělán do formy, která se hitlerovi hodila, on je totiž Fašismus pravicovej režitm, kdežto NSDAP byla krajně LEVICOVÁ strana, jenže je mylně uváděna jako extrémní pravice!!!.
Ale k podstatě tvého příspěvku, když budu hoooodně taktní tak radši nebudu rozebírat tu větu, že až začnou lidi podnikat a vydělávat + vážit peněz, že si prakticky nemohou vybrat nic jiného než D3 + to Volvo (z čehož se dá uvažovat že si měl na mysli hlavně BMW). Tohle zní kolego docela hodně povrchně.... já znám spoustu lidí, kteří mají na jakékoliv auto z D3 ale prostě si ho nekoupí ( takže o nich nemůžeš pronést to co si napsal) a naopak znám také dost lidí co nemaj na auto z D3 ale za každou cenu si ho koupí (většinou lidi s nestabilním velkým příjmem bez závazků) aby se ten člověk dostal do toho uměle v ČR chápaného "kultu D3". To co je v západní Evropě bráno jako lepší spotřebák je v ČR modlou.
V zásadě jedna věc, jsme na auto serveru, je jasný, že je to pro nás podstatná věc, ale né každej takhle přemýšlí.
Tak stupidnejsi prispevek jsem snad jeste necetl. Nekupuji nemecka auta kvuli jejich fasisticke minulosti a davam proto prednost autu japonskemu. Kdyz uz tedy do vyberu aut tahas podobne debility, jako nejake minulosti narodu nekdy v minulem stoleti, tak si otevri ucebnici dejepisu a precti si na jake strane byli Japonci a kdo byl jejich hlavni spojenec. Kdyby hloupost fackovala, tak mas hlavu rudou jak semafor.
No, na tom příkladu o mobilech je spíš jasně vidět, že lidi jkupují objektivně horší mobil za daleko větší peníze jen proto, že je to in nebo že se jim prostě líbí - nehodnotím ty lidi, proč ne, nicméně o mobilu to nevypovídá vůbec nic, někdo apple velice rychle předběhne, u Kie je to podobné, auto udělat umí, jen se na něj lidé dívají skrz prsty, což ale taky pomine a pak se budou ostatní hodně otáčet
Ale ty nepochopis, ze sa ta tvoja KIA nedokaze rovnat s BMW rady 5 a vies preco sa nepredava v EU, lebo by tu nepochodila. KIA nieje zle auto, ale na tuto triedu nema a este nejaky cas mat nebude. To, ze ma predaje neznamena, ze ma take zisky ako BMW. Treba si uvedomit, ze predaj nieje vsetko, ako si tu mnoho ludi mysli. Staci sa pozriet na mobily iPhone a SAMSUNG. SAMSUNG sa preda o 2 az 3x viac ako iPhone, ale zisky je naopak u iPhone 2 az 3x.
Podobne to mas aj v automobilovom priemisle a nie len tvoja KIA a Hundai preziva booom, ale prave aj BMW, ktore sa v hodnote znaciek dostalo na prve miesto a po dlhom case zosadilo Toyotu.
A, ze je to cista kopia BMW 7 o tom ziadna a to tu rozoberat ani nemusime.
...pesne tak, pochopil si to podľa seba... ;-)
Najradšej mám, keď ľudia, čo v čase fašizmu neboli ani plánovaní na, ešte nežili ani ich rodičia - čo je tvoj prípad, a spomínajú tu fašizmus...
Fašizmus je mrtvy veľa rokov a verím, že zostane mrtvy navždy.
Japonci podporovali fašistov a boli posledná bašta 2 svetovej vojny - a ich Lexy sú čisté ???
Ono topper ma v niecom pravdu.ano na bmw .medak zatial nema.ale ked si pozrieme vyvoj a predaje mimo eu tipoval by som.ze faceliftovana.alebo skor novy model tejto kie bude plnohodnotnym konkurentom. Osobne sa mi nepaci krajsia mi bola kia cadendza pred faceliftom a tiez by som zrejme uprednostnil lexus,ale zalezi na cene,pretoze platit si za znak na kapote navyse nepovazujem za racionalne a nepotrebujem zbudzovat pozornost aj ked v eu by to toho menej ako lambordzini
Super prispevok.ale asi som ho pochopil podla seba :-)
tiez si dostatocne vazim prachy na to aby som si platil za fasistov... osobne by som radcej za tie porachy bral lexus a to aj ls ,alebo aj tu kiu co tu toper pise co je o triedu vyssie vozidlo
Ano, KIA postavila auto, které kategoricky(prakticky jen rozměry) spadá do této společnosti. Tím to ale končí, opravdu to nelze srovnávat - prohlížení fotek je jedna věc, realita druhá. Jděte se projet třeba "jen" s 5er a pochopíte, že tahle diskuze je iracionální.
Ale to na co velká luxusní KIA dojede, minimálně na západních trzích(v Číně bych jí možná i věřil), je to o čem vlastně tady pořád dokola píšu - je to situace která bude velmi podobná té, v které se ocitl třeba Citroen C6. Prostě za Citroen vám nikdo nedá 1,5 mega, protože jen to prostě Citroen. K Citroenu si jdete pro dobrý hatch nebo rodinné MPV, ale ne pro limuzínu. Je to jako jít na hamburger do čínské restaurace, to prostě nefunguje. A stejné je to s luxusní KIOU.
PS: Pro doplnění kontextu - další konkurenti na které jsem si teď vzpomněl: Lexus GS a LS, Jaguar XF a XJ, Maserati Quatroporte. To jsou opravdu zvučná jména...
"Teraz si pozrime interier BMW7".....tak tady ho máš [odkaz] ...koukám že slavná Kia Klitoris je tak akorát kopie BMW7 a ty nám tady budeš rvát do hlavy, že srovnání BMW7 a Klitorisu by byla pro BMW ostuda....jdi se vycpat :no:
pozri si toto a potom mi povedz kde by si toto auto zaradil:
[odkaz]
vcelku pecka co? no ano je to quoris... no a teraz si pozrime interier BMW5 alebo BMW7.... alebo radsej nie.... vcelku by to bola pre bmw ostuda... ale hadam toto nazorne foto postaci na to aby sme quoris mohli zaradit medzi luxusne auta :yes:
o mienke ludi sa nebavim... bavim sa o tom ze quoris je plnohodnotne luxusne auto.... a je to jasne kazdemu uz na pohlad... to ze si janko z hornej dolnej kupi radsej medak alebo audinu je jeho vec.... o tom sa nebavime... bavime sa o tom kde je quoris radeny.... a radeny je do luxusnej triedy... a ver mi ze slabe ani lacne auto to nebude... a komfortom bude jedno z najlepsich.... rozmery aj komfort a aj motoricky je to luxusne auto... a ver mi ze bude aj uspesne :yes:
Myslíte to samé USA, kde se hraje na Made in USA, tak že výrobci udávají z kolika procent bylo auto vyrobeno právě v Americe? Navíc když se v USA k německé trojce přidá ještě místní výrobci, tak už opravdu nevím proč si kupovat KIU. Ať se KIA snaží jak chce tak teď rozhodně nemá status na to aby se stavila do takové pozice. Navíc i když bude určitě levnější, tak v téhle kategorii se na "již od" nehraje. A to nechci srovnávat Quoris motoricky, dynamicky a komfortem - to auto nikdo ani srovnávat se zavedenými značkami prostě nebude, tak to prostě je.
quoris nebude predavany v eu.... mimo eu ludia nemaju predsudky..... a v USA takuto luxusnu kiu kludne uprednostnia pred audi napriklad ..... pojem luxusna trieda nie je ohraniceny len na nemecku trojicu..... luxusna trieda znamena iste vybavenie ( motoricky, dlzka, razvor, vybava, komfort ) a to splna dnes na svete viac aut ako len nemci.... to ze v nemecku a v eu ludia kupuju len nemecku trojicu neznamena ze vsetko ine nenemecke co je podobne velke a silne a luxusne nemozeme zaradit do luxusnej triedy ze? Ja sa nebavim o tom ze kto si co v europe kupuje a uprednostnuje... aj som len dotycnemu vyssie napisal ze kia quoris je luxusne auto.... v eu ho nekupime lebo je jasne ze tu sa kupuje len nemecka trojica ale luxusnych aut je na svete viac ako len to co ponukaju nemci...
len dodajme ze quoris je o 18mm dlhsi ako BMW7.... takze ponuka skutocne luxus ako sa na tuto triedu patri.... mozno dokonca este vacsi ako samotne BMW7.... takze porovnavanie s BMW5 je asi uznas trosku mimo misu 8-s alebo ma chces presvedcit ze sa mylim? nedari sa ti to zatial
v USA to bude urcite uspesne auto... je skoda ze nepride do eu ... podla mna by aj v eu quoris zabodoval... nevadi co uz
I kdyby byla o metr delší a dovnitř se vešlo třeba zaparkovaný citigo, tak nikdo(nebo aspoň mentálně příčetný člověk) se nebude rozhodovat mezi S klasse, 7er, A8 a Kiou. To že někdo napíše, že chce konkurovat tomu a tamtomu, neznamená že mu konkuruje. Zkuste si představit tu situaci - člověk, který má dost peněz na S klasse si řekne "Koupim si KIU, S klasse, 7er a A8 je krám a nevědí jak se dělá limuzína". Ne všechno co je napsané je pravda.
A proč by to nemělo být možné? Koukni se na nefaceliftované Éčko a potom na 5er nebo A6. Myslím, že to uvidíš na první pohled. Pak se nemůžeš divit, že má čtvrtinové prodeje...
kia quoris sa za prve v eu nepredava... za druhe je quoris radeny do luxusnej triedy cize o triedu vyssie co vie aj male dieta ( vo vyssej strednej triede je model K7/cadenza ktora tiez nie je dostupna v eu ) no a za tretie... opat tvoj trapny pokus byt vtipny ;-) .... nesklamal si :yes:
pisem ti to opat: skus prehodnotit svoje zmysalanie a poslanie v diskusii na tejto stranke... zatial si tu toho rozumneho moc nenapisal... bez urazky ;-)
Stejně je to o ničem - čísla která tady vidíme jsou až o 50%, možná o více zkreslena reexporty. Německo je vedle a Audi a BMW dealeři se rádi smočí v reexportech. Od toho Volva dolů to jakžtakž dává smysl, když se vynechají modely Audi a BMW.
Nikdo soudný si nemůže myslet, že se v ČR najde 1000 nových majitelů BMW a pouze 1/4 Mercedesů. Z tohoto pohledu vypadají prodeje Jaguaru docela smysluplně.
Přesně tak, zlepšit interier, infotainment, ergonomii, 4x4 už mají, tak přidat super přístup k zákazníkovi a pak už jen trpělivě čekat na úspěch, protože postupně přijde. U reálných zákazníků ty jmenované nedostatky hrají zásadní roli při srovnání s přímou konkurencí, což je taky při výběru podstatně silnější argument než plky internetových bychařů o "individualismu" prostřednictvím Jaguaru.
Co by měl udělat? Určitě si pospíšit se 4x4, většina prodejů konkurence ve třídě je 4x4. Určitě zlepšit interiér, (omezený prostor vzadu, ovládání přes dotykáč patří do mainstreamu a ne do prémie) a u nás hlavně zapracovat na dealerské síti.
Chce to čas. V téhle třídě se dá na tradici a ta tu u Jaguáru v posledních letech zrovna nebyla. A navíc jako majitel XFka bych byl radši, že mám kusovku a ne "mainstream" ;-)
Trochu zklamáním jsou pro mě prodeje XFka, které byly loni stejné, jako v roce 2011. Přitom od loňského roku si můžou čeští "podnikatelé" pořídit u Jaguaru i jejich oblíbené kombi v dehtu, takže nechápu, co by měl ještě Jaguar udělat, aby opravdu zaujal tu část obyvatelstva, která si ho může opravdu dovolit. :-!