Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Scénic a Grand Scénic: Facelift po vzoru Scénicu XMOD

Dvojice MPV z dílny francouzské automobilky se dočkala dalšího faceliftu, a to zhruba rok poté, co byla modernizována naposledy.
Zpět na článek
Avatar - petrumr
6. 2. 2013 15:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
6. 2. 2013 15:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
6. 2. 2013 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
6. 2. 2013 13:26
Re: paráda
Býval pod rádiem, už není... osobně tipuju přihrádku v loketní opěrce.
6. 2. 2013 10:26
SUI GENERIS
Renault dokazuje, že nový design je dobrý. I když bych preferoval spíše tuto masku [odkaz]

Co se týká vnitřku, tam není co vytknout - osobně mám spoustu kamarádů ("koncernistů") a vždy, když je vezu tak s pobavením sleduji, jak očima švidrají, kde co jak je. Ovšem tito "koncernisti" dokáží uznat kvality Scénica, naopak sami říkají, že Touran se spíše podobá dodávce, nikoliv rodinnému vozu. A pokud je Scénic s kombinaci s 1,6 dCi, tak konkurenci prostě nemá.

Pro VW bude ještě hůř, nelze si totiž nevšimnout, že Renault se přibližuje zpracováním německým výrobcům, kvalitou dnes předčí VW, ovšem s designem SUI GENERIS.
6. 2. 2013 10:06
Re: Pěkné
Jako řidič také doporučuji, mám s navigací, takže údaj o rychlosti je prakticky ve stejném místě jako klasické budíky + je umístěn výše, takže neklopím oči dolů.

Toto se mi líbí ale více [odkaz]
6. 2. 2013 08:59
Re: SHRŇKA
Ano, největší hovadina je kupovat auto na podzim/před Vánoci.
Pokud nejsi Donald Trump, obvykle na tom finančním rázu jedeš ještě koncem léta.
Ale kdo chce kam...
6. 2. 2013 08:49
Re: prasátko
Tak IQ veverky máš ty, pokud koukáš jen na obrázky. Dej si trochu práce, stáhni si brožuru, a tam máš jasně popsáno, jaký rádio je v jaký výbavě. Pokud věříš obrázkům, jsi dobrej blázen...Napsal jsem ti, jaká rádia Renault ČR používá pro model scenic, ty podle obrázků zřejmě poznáš víc.... Jsi jednička... >:-[]
Avatar - petrumr
6. 2. 2013 08:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
6. 2. 2013 07:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
6. 2. 2013 06:50
Re: OT
Modlit se ke mne nemusis. Ja si na to nepotrpim.... ;-)
5. 2. 2013 22:12
Re: SHRŇKA
:-) Ne ne, to bych nesměl domů... :-)
Avatar - pumpkin
5. 2. 2013 22:07
Re: SHRŇKA
Dúfam že si jej nekúpil Citigo s rýchlymi pruhmi.
5. 2. 2013 21:40
Re: OT
Ne, já to prubnu jako ty, Žilina to pojistí... 8-s >:-[] Bože bože...
5. 2. 2013 21:39
Re: Omladenie pre kráľa segmentu a sklamanie z GTI-ho
>:D
5. 2. 2013 21:38
Re: SHRŇKA
:-) To jo, tohle jsem udělal manželce na vánoce též, akorát jsem to měl načasované s výrobou a každý druhý den jsem se před ježíškem ptal na prodejně kdy už to bude :-)
Avatar - pumpkin
5. 2. 2013 21:37
Re: Omladenie pre kráľa segmentu a sklamanie z GTI-ho
To je ťažko uveriteľné >:D
Ale nesmie mať čierne nárazníky...
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 21:35
Re: OT
To nebude potreba, s novym vozem to neni jako s vozem bazarovym - do Drazdan k Hasanovi, natoz do Ziliny nemusis.
Auto ti priveze prodejce klidne az pred barak (ci spis ubytovnu?), pripadne si ho prevezmes na prodejne - tu si muzes vybrat v miste bydliste - samozrejme za podminky, ze prodejce dane znacky v miste tveho bydliste sidli. V tvem pripade se holt budes muset priblizit nekam bliz k civilizaci. ;-)
Avatar - pumpkin
5. 2. 2013 21:35
Re: SHRŇKA
Áno, lepšie sa auto kupuje na jar, ale zas aj ako darček na Vianoce to nebolo zlé. A dokoca skladovku. ;-)
5. 2. 2013 21:33
Re: Krabicák
Nyní už je to souhrnně dole.
Avatar - guze
5. 2. 2013 21:29
Re: POVINNÁ ČETBA
Tak tak, lepší nabídka nepotřebuje delší komentář, než tupcovo "Aha"....
5. 2. 2013 21:28
Re: OT
Jo jo, až to přijde, požádám tě o trasu do skladu v Žilině >:-[]
5. 2. 2013 21:24
Re: Omladenie pre kráľa segmentu a sklamanie z GTI-ho
Díky za tvá pochvalná slova, upřímně si jich vážím :yes: No tak co s tím scénikem? Na něm se asi neshodneme, ale mám pro tebe přeci jenom jednu dobrou zprávu, vztahuje se k omlazenému kangoo. No, uměl bych si představit, že bych napsal příspěvek na jeho adresu se závěrečným - bravo... ;-)
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 21:22
Re: OT
Az se dopracujes alespon k tomu prvnimu, dej vedet.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 21:20
Re: OT
Diky, ja ti zas budu drzet palce, aby ses k novemu vozu nekdy dopracoval i ty. Ten pocit, kdy usednes do sveho uplne noveho vozu je k nezaplaceni. A je to tak pokazde - s kazdym novym vozem se ten pocit vraci. ;-)
Avatar - pumpkin
5. 2. 2013 21:18
Omladenie pre kráľa segmentu a sklamanie z GTI-ho
Možno by sa patrilo pripomenúť, že bol to práve Scenic, ktorý odštartoval európsky boom mini MPV-čiek. Bola to taká trefa a zároveň odhalená diera na trhu, že z napodobňovania Scenicu potom profitovali aj ďalšie automobilky. Iste, boli tu už predtým rodinní japonci, ale až Renault správne nastavil tento segment pre Európu. Podobne ako pri priekupníckom Espaci navrhovali Francúzi Scenic zvnútra von, teda prvoradým bol funkčný interiér. V tomto prípade bola úloha zložitejšia, lebo museli využiť podvozok a mnohé komponenty z kompaktného Meganu. Ale podarilo sa! Po takmer troch miliónoch Scenicov prišla úspešná druhá generácia a dôstojne na ňu nadviazala tretia. Po facelifte je to už solídne auto, ktoré ale v žiadnom prípade nezabudlo na svoju rodinnú klientelu.

Trápne reči typu "správny chlap si Scenica nekúpi" sú len takým úbohým kopaním okolo seba. Tí čo myslia primárne na seba a hanbia sa za rodinné auto (možno aj za rodinu) kupujú obludné sedem-miestne SUV-čka.

Ďalším záleží na značke a kašlú na dizajn či priestorové riešenia a nevadí im že prakticky kupujú drahý Ludospace za cenu plnohodnotného MPV. Áno, je to skupina tatkov pre ktorých je určený VW Touran. Ale to nič, aj koncern sa učí a nemôže byť dobrý v každom segmente (viď Citigo).

Ostatní rodičia a milovníci komfortu a prietoru v jednom kupujú kombíky, ale hlavne autá kategórie monospace, teda jednoprostorové MPV-čka. Najveľkorysejšie riešenia ponúkajú už tradične francúzi a japonci. Kto si to ale nevyskúša, nepochopí. (Podobne ako umiestnenie budíkov na prístrojovke v strede).

No a na záver ešte niečo k užívateľovi GTI. Jeho blogy, často aj príspevky si vážim, (treba sa na ne vedieť pozrieť správnym uhlom pohľadu). To čo predviedol v diskusii vyššie, ale aj pri iných úspešných Renaultoch je trápne a hlavne pod jeho úroveň.
;-\

Upozornenie: Sprievodným javom GTI-ho krátkodobého vyšinutia je počet nových vlákien v diskusii. Dnes je to jasný príklad.
5. 2. 2013 21:17
Re: SHRŇKA
Kto chce vediet obsah GTI-ho vyznania, moze si vypocut zhrnutie:

[odkaz]
>:D :yes:
5. 2. 2013 21:16
Re: OT
Ne první... desáté... >:-[] :yes:
5. 2. 2013 21:12
Re: SHRŇKA
Az si i ty kupis prve ozajstne auto, smiech ta prejde ;-)
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 21:11
Re: OT
O svem prvnim aute jsem v teto diskusi nenapsal ani slovo, tos nejak popletl. Zkus ty tve hadry... >:-[]

Tim smecem samozrejme myslim ten blabol o nakupu vozu na jare. To tady vsichni chapou. Vsichni krome tebe.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 21:10
Re: Krabicák
Slabota. Mou automobilovou historii znas stejne dobre, jako ja znam tu tvou a o svem prvnim aute jsem v teto diskusi nenapsal ani slovo. Pozdravuj Hasana... >:-[]
5. 2. 2013 21:06
Re: OT
Neboj se toho, a hlavně se nestyď za to , žes toho s auty moc zatím nezažil, jsi mladej kluk, tak se koukej kolem sebe a uč se. I na blogu. Hele, já tě netipoval ani na to jedno auto, tak máš u mě bod ;-)
Avatar - grifith
5. 2. 2013 21:03
Re: SHRŇKA
Stále chytráček. Ty mě šmíruješ, že mě vidíš? Fuj ;-\ Určitě pro mě je nákup auta sci-fi, nejspíš jako pro tebe... Jaro je nejvhodnější doba pro koupi auta. To je nejspíš na ventilek roku >:D Ale nemůžu ti tvůj názor hanit, ale ty důvody jsou jak z hlavy tvého dědy...
5. 2. 2013 20:57
Re: SHRŇKA
Chápu, pro tebe je nákup aut zatím zábavná sci-fi. A jak tě tu sleduju, ještě dlouho i bude >:D
5. 2. 2013 20:55
Re: OT
Pravděpodobně myslíš tím smečem tu informaci, že sis koupil svoje první auto >:D Nechtěj raději vědět, ty mudrlante, kdy jsem měl první auto já >:-[] :yes:
5. 2. 2013 20:53
Re: Krabicák
>:D Nechci tě tu shazovat za nákup, ale pro sebe sis koupil první auto... :-) Milé :yes:
5. 2. 2013 20:52
Re: Krabicák
Nepřesně jsem se vyjádřil - vůz objednáš v lednu, a pokud ti prodejce sdělí, že bude třeba na konci března, pak se vyrábí někde na počátku toho března, počítej s dopravou cca 14 dní a pak další týden, než je na prodejně připravený k převzetí.
5. 2. 2013 20:50
Pěkné
Podle fotek vypadá Scenic pěkně. Po novém Cliu a faceliftu Fluence další povedený krok Renaultu. Snad jim to vydrží. :yes:

Bylo by fajn kdyby Renault nepodlehl a podržel si u svých MPV současnou architekturu palubní desky. Jako řidič jsem s tím plně spokojený. Vše je přehledně v zorném poli, a ne jak u Seatu Alhambra milulé generace, kde bylo rádio a klimatizace úplně mimo někde u pravého kolene. Samozřejmě chápu, že je to subjektivní a někdo to vidí obráceně. :-)
5. 2. 2013 20:48
SHRŇKA
Tak jsme se to zase všechno pěkně dozvěděli. Jeden, co to horko těžko doplácal v životní zkušenosti k jednomu aut tu rozvíjí teorie o nákupech aut >:D Nechme ho, je to mládě.

Tak tedy pro ty, co o tom něco ví, nebo se o tom chtějí něco dozvědět od zkušeného šoféra - optimální je auta kupovat v nějaké příjemné životní periodě, ta je daná buď okolnostmi technickými nebo smluvními. Někdo má vůz na leasing, tak po jeho dokončení původní vůz prodá, zpravidla na protiúčet a hned bere vůz nový. Jiný kupuje tzv. na dřevo, šetří a periodu mu určují podmínky finanční. Každopádně logická a příjemná perioda výměny auta se pohybuje někde od tří pěti roků do klasických švýcarských osmi deseti let. Dnešní auta jsou neskutečně spolehlivá, jezdí po dobrých cestách, takže i těch deset let se dá s vozem jistě slušně vyžít.

Když hodláš koupit další vůz, směruj koupi na jarní měsíce. To má hluboký význam - jednak jde o tvé biologické hodiny, jsi jarně nastartovaný po zimě, svět ze obrozuje, slunce láká k vyjížďkám, a tehdy je ta správná doba na převzetí nového vozu. Je to prostě radost.

Samozřejmě, že vůz musíš s předstihem objednat, tohle si zjisti dopředu, no zpravidla se čekací doba na individuální objednávku pohybuje v rozmezí jednoho kvartálu, takže vůz bys objednával na přelomu roku, s dodáním do "prvního jarního dne". Můžeš dokonce sledovat stav výroby, resp místo, kde se tvůj nový vůz právě nachází. Tohle prober s prodejcem, je to poměrně milá činnost, když se dozvíš že tvůj vůz právě jede na výrobní lince...

Úskalí - pozor na auta vyráběná v letních dovolenkových měsících, a pozor na zcela nové modely, tam to chce vyčkat cca šest měsíců.

Zdejší diskusní potěr - kaktusář a spol. zatím žije ve svém prvním autě, no je nutno vědět, že s auty se žije dlouhá desetiletí, a počítej své šoférské roky někam až k osmdesátce (když budeš mít štěstí) tedy jde o neustálý proces - nakupujes, ojíždíš peodáváš, kupuješ. Je samozřejmě v mládí potřeba něco udělat pro to, aby sis tento proces mohl dovolit po celý život a nemusel jsi nuceně jezdit dvacet let v jednom autě či se prostituovat po bazarech. Vím, ne každému je dáno, ne každý si tohle může dovolit, ale to je námět na jiný příspěvek.

Nákup zjara má tu výhodu, že na gumách na jakých vůz koupíš jezdíš půl roku, někdy v říjnu pak kupuješ nová kola se zimními pneumatikami a ta následně převlékáš. V letním mezidobí výborně dozraje lak vozu, nebude vystaven (jako při koupi v listopadu) hned agresivní soli a saponátům, takže na svojí první zimu budeš mít auto dokonale připravené. Zajíždění vozu v letních měsících samozřejmě více svědčí technice, než startování nezajetého auta v mínus patnácti a jeho zajíždění v závějích. Konečně, na suché vozovce rychleji odhalíš případné problémy na podvozku, prostě jaro a léto je ideální doba na zajíždění svého vozu. Dnes již to zajíždění není žádný problém, avšak i tak je dobře držet se do prvních deseti tisíc v rozumném rozletu. Hrabání na sněhu, nestabilní jízdní podmínky, to vše novému autu, zejména motoru zrovna nesvědčí.

Tedy shrňme - chytrý šofér kupuje svá auta v příjemné periodě tři až deset let, s termínem odběru vždy na jaře. Vozidlo nekupuje jako skladovku (pokud ho k tomu nenutí věcné okolnosti) a vždy svojí objednávku individualizuje právě podle svých představ - lak, výbava, kola atd.

Tak hodně štěstí s prvními jarními kilometry s novým autem :yes:

P.S. Scénika ovšem vyměn třeba i v prosinci za... jasně - TOURAN, VOLKSWAGEN TOURAN :-!
5. 2. 2013 20:38
Re: prasátko
Renault používá do výbavy 3 stupně:
Rádio R-Plug&Radio+CD MP3 Sound 4 x 15 W s Bluetooth®, s ovládáním pod volantem,
oddělený displej, USB port

Rádio R-Plug&Radio+3D Sound Arkamys 4 x 30 W s Bluetooth® + PLUG MUSIC (USB port),
s ovládáním pod volantem, oddělený displej

Rádio R-Plug&Radio+systém Audio Bose® Bluetooth® s přehrávačem CD a MP3, USB vstup,
oddělený displej, ovládání pod volantem, 9 reproduktorů

Všude je USB
Avatar - 3_diamanty
5. 2. 2013 20:36
Re: OT II.
pod clankami o renaulte ho najdes casto onanovat ;-) nic nove >:D

nikdy jeho vyplody neposobily seriozne a rozumne.... a z jeho sposobu vyjadrovania sa k okoliu a inym diskuterom je zrejme ze tento pan je trosku zvlastny ... nechcem ho urazit.... ano zvlastny je to spravne slovo

>:D :yes:
Avatar - petrumr
5. 2. 2013 20:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 20:19
Re: Krabicák
Tak za budes mit za sebou alespon ty dva nakupy noveho vozu, tak prijd, muzeme si o tom pokecat. Zatim muzes rozdavat rozumy maximalne na tipcars, ci sauto.

Tu rosadu s nakupem a prevzetim ti nezbastim, to zkousej na nekoho jineho.
5. 2. 2013 20:19
Re: Krabicák
Co to plácáš??? Když kupuji v březnu, vůz se vyrábí v lednu... Takže kupuješ skladovku. Tak to jooo. Já když na podzim OBJEDNÁVÁM auto, několik měsíců na něj čekám, protože nechci skladovku, ale přesně auto na míru. To sis naběhnul, viď, ty dospěláku...
5. 2. 2013 20:13
Re: Krabicák
Ty máš malé zkušenosti, jo, dokopal jsi to horko těžko do skladovky a do jedné objednávky a hraješ si tu na haura. No ber holt na vědomí, že jsou tu jíní (jo, starší, to uznávám) kteří to holt realizují dlouhodobě s jinou elegancí ;-)

P.S. Nikde nepíši, že když kupuji na jaře, že bude vůz vyrobený na jaře, čeká se dejme tomu dva až tři měsíce na běžnou produkci, takže když kupuji v březnu, vyrábí se vůz v lednu, ale to je pro tebe vysoká matematika >:-[]
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 20:13
Re: OT
Na diskusi ponekud nejiste pusobis ty. Snad abys zacal cist ty blogy... ;-)
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 20:11
Re: OT
Uznavam, dnes jsem byl na tebe dost tvrdy, takze mam pro tvou frustraci jiste pochopeni. Ale ber to tak, ze sis na ty vidle nabehl sam, ja jen tu nahravku na smec vyuzil... ;-)
5. 2. 2013 20:11
Re: Krabicák
"Samozřejmě....blablabla"
Az sa kopnes a semtam pri tom aj uvedomis, zrazu menis retoriku >:D

Z principu sa pochopenie cudzich textov ani neocakava od jedinca, ktory trpi kognitivnou dizonanciou, egocentrizmom a dalsimi poruchami osobnosti >:D
Vsimol si si, ze akokolvek ti niekto zacne burat utkvele predstavy, dupes ako male decko?
Mal si byt fararom, v ich brandzi sa dogmy cenia >:D
Avatar - Ronault.
5. 2. 2013 20:10
Re: Krabicák
Nic rozumného jsi tam nenapsal, maximálně doměnky které platily před 50 lety, proto se ptám znovu.
5. 2. 2013 20:08
Re: POVINNÁ ČETBA
To vis ze jó, ty bucku... >:D ;-)
5. 2. 2013 20:07
Re: OT
No jo, jenomže třeba právě pro tebe by čtení blogů našich kolegů bylo podstatným přínosem. Věř, že by ses dost vyučil, na diskusi bys mohl být o to jistější, a to v tvém věku je vlastně zkušenost k nezaplacení. Zdá se mi, že blogy nečteš. Nebo čteš?
5. 2. 2013 20:05
Re: OT
Katikakusi, z podstaty tvé inteligence, lépe řečeno s odkazem na tvé intelektuální hranice, a to i se současným zohledněním tvých zřetelných životních zkušenostních bariér si zatím neumíš ani ten zadek pořádně utřít, natožpak abys tu exceloval se životními skladovými myšlénkami >:D Normálně se zklidni, běž se na sebe podívat do zrcadla, sečti auta, která jsi koupil... >:-[] a pak se vrať a tradičně tu šoupej nohama. Nemáš slovo, nemáš větu.
5. 2. 2013 20:04
Re: Krabicák
Urcite mate, on ti to vwysvetli. Ak by si nahodou nepochopil, tak si len neinteligent, gallard, prostacek, nedospelak, homosexual atd..atd.. >:D
5. 2. 2013 20:02
OT II.
GTI jede, už tady v této diskuzi má 58 příspěvků z celkových 143. Diskutér roku má favorita. >:D >:D >:D
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 20:00
Re: OT
Chapu, ze ten debakl nahore neses tezce, ale to, ze si s tebou nekdo v diskusi "vytre zadek" nema se spamem opravdu nic spolecneho. Muzes si za to sam - frustraci si bez lecit k odbornikum.
Pokud nerozumis slovu spam, zkus se poohlidnout po internetu, urcite najdes i odpoved kterou pochopis.
Pro zacatek zkus: [odkaz]
Avatar - pumpkin
5. 2. 2013 19:57
Re: Krabicák
V už je aký blábol keď v Petržalke nemáme ani tržnicu. >:D
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 19:54
Re: OT
Kdo ma o blogy zajem, vi kde je najde, neni potreba ti plevelit vsechny diskuse.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 19:52
Re: Krabicák
Od bazaristu tveho razeni me podobne radky opravdu bavi.
Ctes spatne a chapes jeste hur. Nahore jsem psal konkretni zkusenosti s nakupem DVOU vozu. Jeden byl skladovka, protoze jsem na vuz spechal - dite v matce dele nez 9 mesicu neudrzis, druhy byl na objednavku. Ani v jednom pripade bych nedostal vuz vyrobeny na jare, kdybych kupoval na jare.
Ty jakozto "bazarovy kovboj" bys rozdil mezi datumem nakupu a datumem vyroby mel chapat nejlip, tam to plati bez vyjimky a rozidly jsu propastne.
Pokud si opravdu myslis, ze prijdes do salonu, slozis zalohu a na druhy den ti auto vyrobi a me neveris, zeptej se nekoho ineho, kdo uz novy vuz kupoval.

Dal ti to uz vysvetlovat nahodlam, pokud to ani ted nepochopis, jsi evidentne natvrdly vic, nez je zdravo.
Shrnme si to tedy:
To cos napsal nahore o nakupu vozu na jare je blabol, to jsme si tady bez jakychkoli pochybnosti dokazali a to jak u skladovek, tak u auta na objednavku do vyroby. :-!
5. 2. 2013 19:49
Re: OT
Své "dílo" neobhajuji. Před tebou? No dovol? :-) Copak ty nechodíš na blogy? Mimo mne tam píší kolegové články, které by ti poměrně zásadně otevřely oči v orientaci ve světě aut. Ti lidé ví stokrát více než ty, no a kdyby sis to tam četl, mohl bys i na zdejších diskusích působit jistěji. Zkus to.
5. 2. 2013 19:46
Re: OT
Obecně konstatuji, že kaktusář tradičně na diskusi spamuje. Nikoliv pod tímto vláknem, tam nahoře. Osobně mi to nevadí, jen konstatuji.
5. 2. 2013 19:45
Re: OT
Pochop, že vedle tebe je tu řada kolegů, kteří právě tento odkaz na nový blog uvítají. Ty nechodíš na blogy? Kolegové tam poměrně dost píší. Dost by ses tam dozvěděl (nemyslím na mém blogu), a určitě by ti to pomohlo v rozhledu ve světě aut. Věř mi.
5. 2. 2013 19:39
Re: Krabicák
Nemám důvod se vykrucovat. Popsal jsem rozhodné důvody pro to, aby člověk směroval nákup na jaro. Možná máš zatím v životě zkušenost s nákupem jen té jedné skladovky, prosím, respektuji to, a je mi jasné, že ti úvaha o jaru může připadat podivná. No, zhodnoť to, až tak za dvacet let, tehdy se ohlédni za svými vozy (budou-li) a pouvažuj, co ti tu jednou psal GTI. Přeji ti, aby ses nemusel točit jen kolem skladovek, a aby sis mohl (na to jaro) objednávat v nějaké solidní životní periodě solidní auta :yes:
Avatar - guze
5. 2. 2013 19:34
Re: OT
I kdybych byl jediný (což nejsem), pro kterého je ten článek crap, i když mi budeš říkat že to nechápu, i když si budeš svoje dílo obhajovat jak chceš, je to prostě chujáda...čus ;-)
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 19:31
Re: Krabicák
Tohle jsou uz jenom tanecky, kterymi se snazis vykroutit. To cos napsal nahore o nakupu vozu na jare je blabol, to jsme si tady bez jakychkoli pochybnosti dokazali a to jak u skladovek, tak u auta na objednavku do vyroby.
Avatar - grifith
5. 2. 2013 19:30
Re: OT
Takže odpovědi pod tebou vytvořené OT téma je spam? Má se tedy na tvoje příspěvky psát v předmětu jako OT:OT:?
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 19:29
Re: OT
Ja tady nemam jediny spamovaci prispevek, takze klidek. Tohle neni jedina diskuse do ktere jsi to postnul, takze radeji mlc a prestan s tim.
5. 2. 2013 19:29
Re: Krabicák
Makovník, ten pravdu z principu nemá nikdy. Samozřejmě, že kvalita laků šla velmi nahoru, to však neznamená, že ideálem pro nový lak je ho protáhnout hned celou zimou.
5. 2. 2013 19:24
Re: OT
Jo, spamuješ výborně, ale když už hodláš psát mimo téma, dělej to jako já, slušně odkaž na OT, to je běžná praxe. I když zrovna tohle moje OT moc OT vlastně ani není, tedy... pokud chceš fotografovat auta.
5. 2. 2013 19:22
Re: OT
Pochop, já přece nemohu psát blogy šité speciálně na tebe... >:D To by to dopadlo. Celé to chápeš špatně, nesnažím se "básnicky" něco popsat, píši lehce s radostí a nemám s tím nejmenší problém. Problém s tím máš evidentně ty. Tak to vydýchej a zvykej si na to, že jsou lidé co píši blogy. Co se týká samotného obsahu daného blogu, pak mohu jen opakovat, že je tam všechno, co ses kdy chtěl dozvědět o foptografování a na co ses bál zeptat. Uvidíš, že když tam každou uvedenou větu vezmeš za rozhodnou, budeš směrovat správným směrem. Akorát holt budeš muset oželet toho Rapida... >:D
5. 2. 2013 19:15
Re: Krabicák
Nebudu to zde znovu vypisovat, přečti si vlákno.
5. 2. 2013 19:14
Re: Krabicák
Samozřejmě, že není. Všechny důvody které jsem uvedl jsou rozhodné pro volbu jarního období. Mám dojem, že jsi mně nahoře nesprávně pochopil, odvozuji to od toho, že se točíš kolem toho data výroby, tedy jako, že i když bych kupoval na jaře skladovku, může být vyrobená přes léto. No, já nahoře ale psal o tom, jak se auto kupuje, tedy objednává, sestavuje a čeká se na dodání. U nákupu skladovky odpadá to, že může být vyrobená v nesprávný měsíc, ostatní důvody, tedy zejména užívání kol půl roku a pak teprve jejich výměna na zimu trvá i u té skladovky. Samozřejmě je nutno též brát do úvahy období nákupu z pozice radosti, tedy nikoliv v chumelenici, nýbrž v době, kdy začíná již být krásné počasí, to hraje jistě svojí roli. U mně tedy rozhodně.
Avatar - guze
5. 2. 2013 19:06
Re: OT
Jak tady již bylo řečeno pár kolegy ( nejspíš fotografy ) co hodnotili tvůj výtvor, článek nemá žádnou vypovídající hodnotu a je klasickým případem tvé snahy až "básnicky" popsat jistou problematiku. Nevyvracím, že máš dobrou slovní zásobu ba naopak, ale mně, jako laikovi ve "foto oboru" , článek nepřináší žádně zřetelné informace či návod jak vlastně dobře fotit, je to jenom slovní kašička okolo toho, co bych se chtěl opravdu dozvědět.
5. 2. 2013 19:06
Re: Krabicák
Sakra, v Petržalke je tržnica? Hoď info!
5. 2. 2013 18:59
Re: Mimoň
Pokud mi nemůžeš odpustit tu ostudu, kterou sis tu utrhl, pak na mně se nezlob, vždy a výhradně se dívej především na sebe, na své znalosti, na svojí nákupní praxi. Ano, přiznám, že mám před tebou jistou nezaslouženou výhodu ve svém věku. Ty jsi mladý kluk, navíc evidentně bez výraznější zkušenosti a je to na tobě znát.

No, kdo jiný by měl auto koupit manželce, když ne její manžel? >:D A pokud pak považuješ za úsměvné či dokonce špatné, koupit vůz rodičům, pak se někde ve tvé výchově stala fatální chyba.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 18:59
Re: Krabicák
Takze se shodnem na tom, ze tvrzeni o nakupu auta na jare kvuli tem duvodum, ktere jsi uvadel nahore je, jak jsme si dokazali, nesmysl. OK.
5. 2. 2013 18:55
Re: POVINNÁ ČETBA
Tazko ty mozes vediet, co je to normalny chlap, ked si svoju "normalnost" musis dokazovat autom... >:-[]
Avatar - Ronault.
5. 2. 2013 18:54
Re: Krabicák
Proč by sis měl kupovat auto na jaro. Nějaký objektivní důvod, teda krom toho, že jsou auta často na jaro dražší, což nelogicky myslící člověk tvého typu ocení.
5. 2. 2013 18:52
Re: Krabicák
To já netvrdím, je to přesně naopak, zadáš objednávku a podle specifikace pak se auto vyrobí, a následně doveze na prodejnu. Tématem nahoře byl však optimální termín nákupu auta, a tedy jsem popsal jak to vidím a i dělám já, tedy na jaře. V případě skladovek je problém, že auto "hnije" na dvoře, než si ho někdo všimne, proto píši, že je nutno se u takovýchto aut zajímat i o datum výroby, což tedy u individuální objednávky odpadá, tam dokonce můžeš občasným dotazem u prodejce zjistit, v jaké výrobní fázi se tvůj vůz právě nachází. To jsem třeba dělal u toho posledního auta manželky. :-)
Avatar - Ronault.
5. 2. 2013 18:50
Re: MPVW
Zafira třída? Kde jsi na to přišel? Zafira prodejnosti stále za Scénicem...
5. 2. 2013 18:49
Re: prasátko
Ne, to jen srovnání s "jasným králem třídy", o kterém pojednává půlka diskuse, zejména příspěvky nejmenovaného fotoamatéra. A navíc jsem si popravdě ani vláknem nebyl jist.
5. 2. 2013 18:48
Mimoň
Kdepak, Mimoň GTI chybu nepřizná... Auta kupoval už manželce, otci, za chvíli napíše, že tetičce, přitom zapomněl dodat, že pro manželku koupil Foxe v AAA, a otci Polo z Německa... Už ho necháme žít v jeho světě. Mně totiž přijde, že soutěží o nejaktivnějšího diskutéra. Holt loni mu to nevyšlo, a už dlouho mu redakce nezveřejnila další z jeho slintoblogů... Další by mohl být: Jak jsem na jaře kupoval VW pro rodinu, a jak mi zrál lak, jak jsem strávil léto v servisu, a jak jsem si koupil zimní pneu na podzim.
>:D
5. 2. 2013 18:47
Re: OT
Jak, že to nikdo nechce? :-) Čte se to poměrně dost. Některé blogy byly dokonce publikované na hlavní straně, a to je velké blogové vyznamenání. Dnes máme my blogeři trochu problém, blogy jsou utopené příliš dole a tak není od věci kolegy upozornit na nové témíčko. Pokud se tam chceš svěřit s jakou výbavičkou fotíš, či máš dokonce něco věcného k fotografování, budeš vítán na diskusi. Ale prosím slušně, jinak bych tě tam típnul. Podle mně však při své inteligenci prostě namáš na to ani ten blog pochopit, natožpak tam něco napsat. Nic mimořádného, tak to na světě už dlouho chodí...
Avatar - twistedTSD
5. 2. 2013 18:46
Re: MPVW
No nevím...Zejména při pohledu zezadu se mi víc líbil předFL Touran (předek je na druhou stranu po FL pěkný). A mám pocit, že krabicovitost u toho nového vyniká ještě víc.
Avatar - petrumr
5. 2. 2013 18:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
5. 2. 2013 18:44
Re: POVINNÁ ČETBA
Tak si můj příspěvek přečti a zapoj mozek, ty to zvládneš ;-) Nazpomeň stihomama se říká tvé nemoci
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 18:40
Re: Krabicák
Tak hura, pochopils alespon cast toho, co jsem ti psal nahore. Akorat nechapu, proc to vydavas za sve myslenky.
Ad posledni veta - ja nikde netvrdim, ze je nelogicke kupovat auta na jare, pouze ti tady vysvetluji, ze datum nakupu neni to same, co datum vyroby a to jak v pripade skladovek, tak v pripade objednavky "na hlavu". Nebo snad myslis, ze prijdes do salonu, slozis zalohu a na druhy den ti Franta v MB zboucha Fabku? Tak to nefunguje, ver mi.
5. 2. 2013 18:39
Re: POVINNÁ ČETBA
Jestli správní nevím, ale rozhodně chlapi :-)
5. 2. 2013 18:38
Re: POVINNÁ ČETBA
Ty. Už se v tom nějak příliš hluboce motáš. Doufám, že tu růžovou pětistovku nyní nezapřeš? >:D Ale já to chápu, tvá psychika je jemnější, zranitelnější... ok, to beru. Půjdu na tebe dikusně jaksi... méně napřímo, jemněji.
Avatar - grifith
5. 2. 2013 18:37
Re: POVINNÁ ČETBA
Dokazuješ svoji úroveň, nechám tě v tom, nemocného jen tak něco neuzdraví. :no: Já se tvému stihomamu musím pouze smát ;-)
Avatar - grifith
5. 2. 2013 18:35
Re: POVINNÁ ČETBA
Už jen plácáš prázdnou slámu, o tvém dalším výmyslu už se rozepisovat nemá cenu. Nech si třeba roztrhat nohavici od Tourana, v tom totiž jezdí správwní chlapi. No comment 8-s
5. 2. 2013 18:35
Re: POVINNÁ ČETBA
To je přece běžný fórek :-) Aha, ty tyhle fórky neznáš. No nic se neděje, snad jsi to pochopil.
P.S. Ty jsi ve vztahu ten jemnější? Pokud je to příliš intimní otázka a ty se zdráháš, nech to plavat. Já bych tipoval, že jsi ten jemnější.
5. 2. 2013 18:32
Re: POVINNÁ ČETBA
Mně se zdá, že za nemocného se tu spíše považuješ ty sám. V tom ti snad trochu pomůžu: tímhle se netrap, to sis nevybral, a jak ti píši, je čím dál více lidí, kteří zaujímají velmi tolerantní postoje. A je to tak správně. Samozřjmě to nesmí přerůstat ve známý homosexualismus, to je pak jiná káva... Já tě beru, tu tvojí vysněnou růžovou pětistovku. No ty zase pochop, že jako normálnímu chlapovi by se mi do scénika nelezlo zrovna nejradostněji.
Avatar - guze
5. 2. 2013 18:31
Re: OT
Jsi jako pofidérní prodejce parfému na Václaváku, nikdo to nechce (protože je to sh.it, stejně jako tvůj článek), akorát plevelíš diskuzi......
5. 2. 2013 18:27
Re: POVINNÁ ČETBA
Když v MPV sklopíš sedadla, dalo by se úspěšně polemizovat s poslední větou...
5. 2. 2013 18:26
Re: Krabicák
Je to sice dílčí věc v dané věci, ale věz, že datum výroby a datum prodeje má silnou provázanost. Ve většině případů si totiž člověk auto objednává tzv. na hlavu, tedy se specifickou výbavou. Auto se vyrobí, doveze do prodejny a zákazník si pro ně přijde. Snad znáš dobu čekání. Pak je jistá skupina, která bere tzv. skladovky, tedy vozy, které prodejci naskladňují ve frekventovaných barvách a výbavách. Ano, zde je časová souvislost mezi výrobou a nákupem vzdálenější. No, zbývá jen rada - sledovat, abys nekupoval skladovku s dvouletým rodokmenem. Neměj obavu, že nevím, jak je to se skladovým nákupem, kupoval jsem takhle auto svému otci. Přesto, je-li čas a finance, pak vždy preferuj výběr individuální.

Možná bychom to mohli vrátit k centrálnímu tématu a tím je období nákupu. Mně to v celoživotní praxi vychází na jarní měsíce, a to jak jsem napsal shora - nový lak, nákup zimních kol, převlíkání kol atd, a i s odkazem na krásnou dobu v tom jaru. Akcentuji též ty letní dovolené v továrně (proto nechuť kupovat auta v září-říjnu) a pak nechuť vyjíždět s novým autem rovnou do závějí. Musel jsem nyní zapátrat, a opravdu jsem všechna auta bral na jaře, s výjimkou aktuálního auta manželky, to šlo pod stromek. Dokonce mi jedno auto ukradli v září, tak jsem to doplácal přes zimu s manželčiným a na jaro si objednal další. V čem spatřuješ tu nelogičnost kupovat auta v jarních měsících?
Avatar - grifith
5. 2. 2013 18:17
Re: POVINNÁ ČETBA
Kdo je tu z růžové pětistovky odvařen? Ty jsi opravdu tak natvrdlý nebo už ti i čeština dělá problém? Musíš číst. Nejdřív jednou, pokud to nepobereš, znovu, pak znovu....
Avatar - grifith
5. 2. 2013 18:15
Re: POVINNÁ ČETBA
Jak ty to dobře znáš, asi tě život tvrdě učí :-) Zase sis tu něco vymyslel ;-) Tak si to užij pako :yes:
Avatar - grifith
5. 2. 2013 18:13
Re: POVINNÁ ČETBA
Jsi-li nedůtklivý a jiný výraz pro Dronta mauricijského tě nějak pobuřuje, tak na diskuze nechoď. Nepříjemné mi tu není prakticky nic, ty zde ze sebe děláš člověka, postiženého stihomamem, rád si vymýšlíš a tvá diskuzní vyprahlost tě vždy dovede k insiraci druhého přiřadit k 4% menšině. Předvedl jsi to zde již v mnoha diskuzích a pokaždé se to zrodilo v tvé hlavě. Asi máš z tété skupiny lidí strach, možná jsi už nějakého macka ve výtahu potkal a tak si to zde léčíš. Ať tak či tak, tvé pohnutky jsou mi putna. Jsi nemocný člověk, což tě ale nijak neomlouvá. Tak si tu dál vymýšlej, stejně ti to zde už nikdo nebaští ;-)
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 18:13
Re: POVINNÁ ČETBA
OK. Jo, zabral pekne... ;-)
Avatar - Stefič
5. 2. 2013 18:12
Re: Krabicák
no jo, jenže třeba s tím lakem má Makovník pravdu. Moderní laky zrají cca 20 dní. Takže tady jsi trochu mimo
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 18:12
Re: POVINNÁ ČETBA
Vrat se nahoru - jak to bylo mysleno s tou petistovkou abarthem ti evidentne uniklo. Pak tady delas ze sebe zbytecne saska, ktery je vsem k smichu... 8-s
5. 2. 2013 18:09
OT
Nezapomeň na blog - [odkaz] Je tam v podstatě všechno o focení aut, všechno co ses kdy chtěl dozvědět a na co ses bál zeptat.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 18:08
Re: Krabicák
Skazky o urovni z tve klavesnice jsou k smichu. Nahore jsem ti tu tvou teorii roztrhal na cucky a ty se s tim holt budes muset chte nechte vyrovnat. Datum nakupu vozu v drtive vetsine pripadu nema nic spolecneho s datem vyroby. Bez jakychkoli pochybnosti. :-!

Tohle neplati jenom pokud ti ho Hasan na pockani svari z dvou jinych "funglovek" a ty mu to zbastis... >:-[]
5. 2. 2013 18:04
Re: POVINNÁ ČETBA
Katikakus: Z meho prispevku a smajliku na konci melo byt zrejme, ze to myslim jako parodii. Ten "spravny chlap" se svym "jedine spravnym autem pro chlapy" se v tom myslim rychle nasel.

Mne se Scenic naopak libi mnohem vic nez Touran, protoze krome prakticnosti i dobre vypada. Vzhledem k tomu, ze mam momentalne sluzebni Superb (co se da delat), tak me uvahy o jinych autech nejsou natolik urgentni. Ma manzelka a dite se v pohode vejdou i do liftbacku, nepotrebujeme MPV.

Pro ty, kteri jeste holku nemeli, kamaradska rada: na dobre (a hlavne chlapsky) vypadajici limuzinu premiove znacky sice rychleji sbalite nejakou holku, ale do postele si to auto stejne nemuzete vzit >:D
5. 2. 2013 18:01
Re: Krabicák
Hodláš-li nadále diskutovat na úrovni primitiva, napiš mi to, a já se soustředím jinam. Pokud ti jde opravdu o věc a nemusíš v životě žebrat o nějaké skladovky, dokonce bys byl schopný vycházet ze své nákupní praxe (vím...) pak to zde můžeme podrobně rozebrat. Avšak i kdybys nemohl použít vlastní nákupní praxi a já v této věci uznávám, že vzhledem ke svému věku mám prostě proti tobě jistou (i nákupní) výhodu, pak i tak se o tom dá diskutovat. Ovšem na úrovni. Jestli jsi tedy potřebné diskusní úrovně vůbec schopen.
5. 2. 2013 17:59
Re: prasátko
Sceniky mají USB vstup standardně u všech rádií. Naštěstí to není Touran, tam bys 5000 připlácel.
5. 2. 2013 17:56
Re: POVINNÁ ČETBA
To asi těžko, výrazivo budeš muset držet na uzdě, to by tě tu jinak vymazali. Takže vždy slušně a pak samozřejmě v celé šíři bezbřehé diskusní svobody. Já vím, že je ti nepříjemné, jak "tvrdě"... ha ha sis zde dnes naskočil. Ale pochop, když už tedy máš chlapský nick, tak básnění o růžové pětistovce, to ti zde moc fanoušků mimo ta 4% nepřiláká...
5. 2. 2013 17:54
Re: POVINNÁ ČETBA
Ach, inspiroval jsem tvé představy, sprcha... mýdlo... promiň, to nebyl úmysl.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 17:53
Re: Krabicák
Zatim jsi tady pouze teoretizoval o necem, o cem nemas ani poneti. Smir se s tim, ze to cos napsal nahore o nakupu vozu na jare je blabol, to jsme si tady bez jakychkoli pochybnosti dokazali.
5. 2. 2013 17:52
Re: POVINNÁ ČETBA
A co tak asi mám vytáhnout na kolegu, který je odvařený z růžové pětistovky? >:D Jen si podrobně přečti jeho příspěvky - smazává rozdíly mezi pohlavím, "nezná" dámská a chlapská auta... to jsou všechno podprahová sdělení o identitě.
Avatar - grifith
5. 2. 2013 17:52
Re: POVINNÁ ČETBA
Poslední větu si po sobě přečti raději třikrát, pak se poslechni a dělej sám to, co říkáš jiným ;-)
Avatar - grifith
5. 2. 2013 17:50
Re: POVINNÁ ČETBA
Pochop, jsi nemocný, psychiatr bude tvým léčitelem :-) Myslím to dobře a výrazivo si na Tebe budu používat podle svého uvážení, ne dle tvých rad. Už jsem hodně OT a ty jsi dokázal, že bavit se o autech nehodláš, tak stačí držet pysk nebo psát k tématu ;-)
5. 2. 2013 17:50
Re: Krabicák
Pokud takhle žiješ (s těmi pěti měsíci) tak to mnohé zde vysvětluje... Nemusím se s ničím smiřovat, to co jsem napsal nahoře je realita mnoha lidí, nikoliv jen moje. Nemáš ánung, to je ten problém. Já vím, v představách je jedno kdy si auto koupíš, až holt budeš žit s auty a kupovat je, mnohá desetiletí, pak ti má horní praxe jistě dojde.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 17:50
Re: POVINNÁ ČETBA
Kdepak, on jen svou vlastni nevyhranenost maskuje za chlapacke reci. Dela to vzdycku, kdyz se octne v uzkych - vytahuje 4 procentni kartu aby nas vsechny ujistil, ze on je ten jediny spravny hetero macho. Bohuzel uz neni dost chytry na to aby mu doslo, ze normalni chlap si takhle nic nepotrebuje dokazovat a ze naopak na sebe upozornuje a odhaluje svou vlastni nejistotu. Freud o takovych popsal stohy papiru... ;-)
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 17:45
Re: Krabicák
5 mesicu je trictvrte roku mozna v tve pomotane hlave. Kazdopadne u skladovek se tomu proste z principu veci nevyhnes, to mi muzes verit. Porad je to ale novy, neproprdeny vuz, v kterem zadny nemecky strejda svuj zadek nevozil - az si nekdy takovy vuz poridis, budes vedet, o cem mluvim.

Smir se s tim, ze to cos napsal nahore o nakupu vozu na jare je blabol, to jsme si tady bez jakychkoli pochybnosti dokazali.
5. 2. 2013 17:44
Re: POVINNÁ ČETBA
Na tom, že je někdo ve "čtyřech procentech" přece není nic k odsouzení. Co to tu plácáš? Je přirozené, že zde píše i jistý počet homosexuálů. Nebo to jako bys jim to zde chtěl zakázat? Dej si sprchu a nauč se toleranci!
5. 2. 2013 17:42
Re: POVINNÁ ČETBA
Mírni výrazivo, zde vždy slušně! Růžová pětistovka... No, ty budeš ranař >:-[]
Avatar - grifith
5. 2. 2013 17:40
Re: POVINNÁ ČETBA
Ty máš asi velkou úchylku, e v každém vidíš jinak orientovaného co? Jak se ta diagnóza jmenuje? A dá se to léčit? Myslím, že nedá, to už jsi tu dokázal vícekrát :-) Nemáš ty něco společného s Mečiarem? Ten taky trpěl stihomamem :-(
Avatar - grifith
5. 2. 2013 17:37
Re: POVINNÁ ČETBA
Ty jsi holt blboun, který si stále musí něco dokazovat a neustále si něco vymýšlet. Bohužel jsi vedle jak ta jedle, ale o tom tě přesvědčovat nemusím. Tvůj pohled na svět je prostý a silně zkreslený, to je stává. Nekomu prostě nebylo naděleno. To, že ti něco chybí, za to si můžeš sám. Asi si toho homosexuála domů pořizuješ často, když víš jak to u nich chodí... To si ale nechej jako svoje tajemství, tu na to nikdo zvědavý není . Pozdravuj v paneláku výtahy a až si zase něco vybásníš, tak sem s tím ;-)
5. 2. 2013 17:36
Re: Krabicák
No tak kupovat třičtvrtě roku staré auto jako nové, takové fantasmagorie tu můžeš vypisovat opravdu jenom ty >:D Jinak máš pravdu s těmi nákupy nových aut, tohle tě teprve čeká. Doufej.
5. 2. 2013 17:33
Re: POVINNÁ ČETBA
No, hezky to z tebe leze :-) Nic, jsem tolerantní, mám pro tvojí orientaci pochopení. Tedy.. abych to nepřehnal, myslím jako toleranci společenskou, že bych ti naskočil, to ne ;-)

Katikakus... hmmm. no, měl jsem tušáka. Tehdy jak jsi se motal v pohonech BMW jsem si říkal, to nemůže bejt normální chlap. Jo jo...
5. 2. 2013 17:29
Re: POVINNÁ ČETBA
Díky, tohle jsem si potřeboval přečíst... >:D Nic proti, ale pochop, že když tu píšou holky, mají holčičí nick, není problém se zorientovat, ale jak mám například poznat že diskutuju s homosexuálem, to holt chvíli trvá. No nic, doufám, že má slova bereš, jak píšu, jsem poměrně tolerantní, ale holt ten výtah, tam jsem opatrnej ;-)

Tak hodně štěstí v růžové pětistovce :yes:
Avatar - grifith
5. 2. 2013 17:25
Re: POVINNÁ ČETBA
Určitě, vidíš a mě by ani Abarth pětistovka v růžové nevadil .... A to že existuje víc pohlaví hned znamená, že věci jsou buď pro jedno nebo pro druhé pohlaví? Ne to fakt neřeš, bež si radši dár chlapskej vlašák a o barvách raděi nepřemýšlej ;-)
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 17:24
Re: POVINNÁ ČETBA
Ja vim, ty je nosis potaji kdyz nikdo neni doma... >:-[]
A za opravdu chlapacke auto povazujes jedine X6: [odkaz] Vid?
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 17:23
Re: Krabicák
Koukam, ze jsi stejne pomaly jako vzdycky. Jeste jednou si to precti.
To, kdy auto kupujes vetsinou vubec nesouvisi s tim, kdy bylo vyrobeno.
Ty, jakozto bazarovy kovboj bys to mel vedet nejlip. Nebo myslis, ze Hasan v Drazdanech tam to Volvo zbouchal na kolene den predtim, nez sis pro nej prijel? I kdyz... >:-[]

A plati to samozrejme i pro vozy nove, tady ovsem musis spolehat na zkusenosti tech, co uz novy vuz kupovali.
Avatar - petrumr
5. 2. 2013 17:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 2. 2013 17:19
Re: POVINNÁ ČETBA
Naopak, nepotřebuji si dokazovat mužství, jen se holt jako ty nemám potřebu producírovat po náměstí v lodičkách... >:D
5. 2. 2013 17:18
Re: POVINNÁ ČETBA
>:D Pokud ti zatím doma tajili, že jsou dvě pohlaví >:-[] něco s tím rychle udělej. Pokud pak jsi homosexuál, nech to plavat, myslím to dobře :yes: Na to abych věděl, zda se mohu posadit do růžové pětistovky za volant nepotřebuji ani moc dlouhou dobu na rozhodování... >:D
5. 2. 2013 17:15
Re: Krabicák
Bazarového skoroveterána? :-) Asi ses uhodil do hlavy. Asi určitě. No právě, ty jsi přece zde dokonalé potvrzení toho, co píši, lidé tvého rozměru kupují auta v prosinci... >:-[] Díky za reakci, takové přiznání jsem ani nečekal.

Snad jen... pak jsou tací, co (ze zásady) kupují auta v jarních měsících. Nahoře jsem ještě připojil i omezení posledním červnem, ale to nech plavat, na tohle ty nemáš. Přiznávám ovšem, že jsem tuhle svojí zásadu musel prolomit, když jsem manželce kupoval o loňských vánocích auto jako dárek pod stromek, to holt jaksi na jaro počkat nemohlo. Jinak ovšem zásadně (za komančů ovšem s osudovým štěstím, tehdy sis moc poroučet nemohl) vždy zjara. A mám to i rád z pohledu vnitřního rozpoložení, člověk v sobě cítí jaro, tu novou sílu... do toho nový vůz. Paráda.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 17:10
Re: POVINNÁ ČETBA
Takze uz jste dva, kdo si sve muzstvi musi nejak dokazovat. Hlavne ze si kluci rozumite... 8-s
Avatar - grifith
5. 2. 2013 17:09
Re: POVINNÁ ČETBA
Jo chytrolín hned ví, pro koho jaké auto je a tak nám to tu rád sdělí, jeho pravda budiž pravdou absolutní >:D To musí být pohled na svět hodně omezený, když věci rozděluješ na chlapské a ženské ... Nevadí správní kabrňáci mají na vwěc jasný názor a ví v čem se má jezdit :no:
Avatar - grifith
5. 2. 2013 17:07
Re: POVINNÁ ČETBA
Kde jsi byl na tom, že jsem to četl to netuším, ale ty jsi mistr výmyslů, takže si hraj ... Příjemnou onanii vinšuju ;-)
5. 2. 2013 17:06
Re: POVINNÁ ČETBA
Naopak, kolega to napsal absolutně přesně, zde platí svůj k svému a platí to dokonale. Ano, scénik není auto pro chlapa, zrovna tak jako třeba pětistovka Fiat. Ale těžko ti o tom psát z pozice normálního chlapa, to nemůžeš pochopit. Nech to plavat, uprav si podvazky a piš dál. Osobně mám na tohle navíc poměrně tolerantní pohled. Ovšem, pokud po mně nevyjíždíte ve výtahu... 8-s 8-s >:D :no:
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 17:04
Re: Krabicák
Ja ti tu ten tvuj nesmysl nabouram - auto pro mladou jsem kupoval v zari, vyrobeno bylo v dubnu tehoz roku - skladovka. Druhe auto jsem kupoval v prosinci, vyrobeno na konci cervna roku nasledujiciho - dlouha cekaci doba.

Rady o nakupu noveho vozu od nekoho, kdo sam sedla bazaroveho skoroveterana jsou k smichu. Pis o necem, cemu alespon trochu rozumis, pokud neco takoveho existuje. Nakup noveho auta ovladas pouze teoreticky, absence praxe je tim zasadnim, co ti chybi.
5. 2. 2013 17:01
Re: POVINNÁ ČETBA
Velká pochvala, že sis přečetl povinnou četbu. Koukám, že tě to rozjančilo jako křečka v pisoáru... >:D
Avatar - grifith
5. 2. 2013 17:00
Re: MPVESO
Souhlasím, facelift Scenicu pomohl dostat se zase o krůček dál v oblasti designu a myslím, že Renaultův nový designerský styl jeho modelům svědčí. Jak tu již bylo nadhozeno, vytvořit MPV neznamená vzít krabici a dát na ni 4 kola, i vozy MPV mohou mít originální tvary. A nejen Scenic je toho důkazem, ale kupříkladu nová Zafira je taky šperkem v kategorii MPV.
Avatar - Emel
5. 2. 2013 16:59
Re: MPVW
Docela by mě zajímalo, zda bychom se shodli i před faceliftem, že Touran vypadá jak krabice od bot s prostříhanými okénky :-)... něco mi říká že ne. Ale ohledně nového Tourana nejsme ve sporu, tomu nová optika a nová maska sedla snad nejlépe z celého modelového portfolia.

Co se Scenicu týče, nemá nadčasovou eleganci Touranu a buclaté tvary na MPV nejsou úplně přirozené... ale zase tak tragicky bych to neviděl, v hezké barvě se mi i současný Scenic vcelku líbí a facelift tomu jistě pomůže.
5. 2. 2013 16:58
Re: Krabicák
Přečti si ještě jednou, co jsi napsal. To je úroveň textu nevzdělaného, přisprostlého mladého kluka. K těm gumám si musíš připočítat ještě disky, ale to je brnkačka... >:D Opět ti připomínám, že se tu diskutuje nikoliv o gumách, nýbrž o nejvhodnějším termínu nákupu auta. Tvoje naivistické, evidentně pouze teoretické představy tě vedou k podzimu, prosím. No, snaž se pochopit, že lidi, co mají své odjeto a odkupováno holt na to jdou s předjařím. Nic, nečil se, umírni užívání přosprostlých slov a spokoj se s tím, že máš před sebou ještě poměrně dlouhou jalovou dobu na kultivaci názorů a na postoje. Naštěstí na to všechno máš také dost času. Tak, ať žije podzim, ty lízačko >:D
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 16:58
Re: POVINNÁ ČETBA
Z tveho prispevku tak nejak citit, ze tu posledni vetu jsi myslel hlavne na sebe. Jinak nechapu, proc by normalni chlap, otec od rodiny mel mit problem se Scenicem - zzenstily pripada opravdu jen nekomu, kdo si neni svou orientaci uplne jisty.
Naopak, konkretne ja jsem mel problem s Touranem, jelikoz tam nic poradne nefungovalo a zral snad vic oleje nez nafty. Taky sel po 30 tis. km pryc.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2013 16:53
MPVESO
MPV Renault umi jako nikdo jiny a facelift Scenica se povedl, o cemz svedci i i diskusni tanecky mistniho plakata, ktery to tady zaplevelil off-topic odkazy na neforemnou a nespolehlivou krabici.

Nemuzu jinak - BRAVO RENAULT!
5. 2. 2013 16:50
Re: Krabicák
Já psal o podzimu, září jsi dostal pod kůži sám. Nekupuju VW, takže neraď, víš o tom kulový. A cos napsal ty, to ti tady už pár dní vyvrátilo. Napsal o nutnosti koupit novou sadu pneu, to jsem ti vyvrátil. A najednou to není tématem výhodnosti auta. Tak v tom případě jsi s tím začal ty, a jsi de.il, když nevíš, co píšeš. Plácáš plácáš plácáš a skutek utek. Ty jsi fakt "dospělák". >:D Na pár věcí si ani neodpověděl, to značí, že nemáš argument. No nic, na tebe nemá cenu reagovat...
Avatar - grifith
5. 2. 2013 16:48
Re: POVINNÁ ČETBA
Super krabice, to je od vína? Lidi jsou různí a pokud má někdo cukatury z takových kreatur, tak se nedá nic dělat. Každý má nějaký vkus, ale proč ten humáč taháš pod článek ze Scenicem, tak to nechápu... Ale věřím, že se Ti hned ulevilo 8-s
5. 2. 2013 16:39
Re: Krabicák
Koukám. že máš té masturbace plnou hlavu... Proto také asi můžeš psát hlouposti jaké zde píšeš. Ty píšeš o věcech, které nesouvisí s tématem. Tématem není, zda dostaneš gumy, ale nejvýhodnější termín nákupu auta. Nahoře jsem ti to popsal poměrně přehledně, pokud tomu nerozumíš, pak to pusť z hlavy a klidně tu vypisuj co si půjdeš koupit v září >:D Oni si to zde dospělí kolegové již přeberou...
5. 2. 2013 16:31
Re: Krabicák
Tak místo nějakých důkazů tady plácáš slinty ze svýho slintoblogu. Já ho fakt nečtu. Kraviny z psychiatriký léčebny fakt ne. Kolik NOVÝCH aut sis koupil ty? Já jdu do třetího.

Nevím o tom, že by Megane grandtour byl novej model, s lakem jsi úplně mimo, to snad ani nemůžeš myslet vážně, možná to tak funguje u VW, a představ si, že zimní pneu dostanu zdarma, nesmíš mít línou hubu. No a 5 let záruka, to už mi bude stačit, protože 5 let bude lízačka, a až skončí, jdu do dalšího. A představ si, že si ho koupím za svý, a ne na odpis. Po vydejchání mi opět vyšlo, že jsi nemocnej.

A to, že někde napíšeš, kolik máš najeto neznamená, žes to opravdu najel. Většina lidí, co má potřebu psát nějaký blogy a honit si tam triko s najetými kilometry se ráno budí mokrá. Patříš mezi ně. Tak běž zas pindit hoňoura nad plakátem s VW, třeba se ti bude líp spát, a dáš tady pokoj. >:-[]
5. 2. 2013 16:04
Re: Krabicák
Ano ano ujo senil.
Si technicky diletant, tak radsej ostan pri pisani oslavnych od, eposov, selaniek a dalsich poetickych utvarov o velebenom koncerne a s technikou si len vykaj.
Co chytis, to kazis. :no:
5. 2. 2013 15:59
Re: Krabicák
Možná by ses dobře chytil někde na serveru sci-fi, ty akcio >:D Zde jen potvrzuješ, že o těchto věcech nevíš zhola nic, jen bláboly z tržnice v Petržalke.... :no: :no: :no:
Avatar - PeterLuk
5. 2. 2013 15:53
Re: POVINNÁ ČETBA
A potom si zober nový Sharan a porovnaj si ho s trinásťročným Evasionom. Potom oceníš ptraktické detaily ako medzera medzi zadnými sedadlami či miesto na nohy v tretej rade. Bravo Citroen!
5. 2. 2013 15:52
Re: Krabicák
Neuveritelna zmes vymyslov.
Na to si prisiel sam, alebo ta niekto oblafol? Ci na plagate pisali?

Predpokladam, ze sam, ako aj na jasny plod ega tvojho, ze dialnice su projektovane na 250kmh >:D

Lak na aute uz nepotrebuje zriet, nie sme v casoch Shade 120. Moderne laky na vodnej, alkydovej a polyuretanovej baze schnu rychlo. Vyzrety je uz v dobe, ked si auto preberas v predajni, o.i. mozes si ho nechat predom tovarne navoskovat. Takato uprava vydrzi az polroka.

Neplati ani to, ze nove auto treba kupit az o 6m. Niektore ziadaju vyckat aj rok a viac, kym su vsetky zvolavacky zvolane a detske choroby vychytane. Inokedy zgruntu novy model predci aj tie vyrobene na sklonku kariery.
Jeden cas sa vravelo, v suvislosti s VW fabrikou v BA, ze najhorsie auta su po vikende, ked loptosi zabudli robit(PO) a pred vikendom, ked sa im uz nechce (PI). Zvysok su ok.
To uz samozrejme nefunguje, ak vobec niekedy platilo.

Pred zimou dostavas letne obutie a velmi casto ako akciu, zimne.

Z toho vsetkeho jasne vidiet, ze veris rozpravam "jedna pani povedala" a rad k nim pridas svoje fantazmy.
Potom svoje pseudorealisticke dogmy vnucujes verejnosti a navyse prudis.
5. 2. 2013 15:00
Re: MPVW
To je divné, ja som si v tom aute nepripadal ako barbina...
Bezporuchovosť dokáž nejakými štatistikami, takto je to len plácanie do vetra. Štatistiky, ktoré mám dostupné ja, hovoria silne v jeho neprospech, a osobná skúsenosť tiež.
5. 2. 2013 14:49
Re: Krabicák
Normálně se vydejchej, to, že jsem tě nachytal na švestkách tu nemusíš dávat tak okatě najevo. Kdybys četl můj blog, věděl bys kolik mám najeto. Avšak i tak, nájezd u koupě auta není důležitý, důležitá je vědomost, garážová logika. Možná tě čeká první koupě nového vozu a nastavil sis to na podzim... už to je podivné, psát v lednu, že na podzim si koupím auto :-)

Tak tedy (v podrobnostech odkazuji na blog, je to tam asi ve dvaceti dílech podrobně popsáno) - auto se kupuje zásadně na jaro a nejzazší termín nákupu je 30 červen (před dovolenou, samozřejmě ne tvojí, ale dělníků v automobilce) , vůbec nejhorší možný termín koupě je po náběhu nového modelového roku, tedy zpravidla v září, neboť vůz byl vyráběn po dobu dovolených. Z tvého termínu je vidět, že o těchto věcech nevíš vůbec nic a jen si tu plácáš nákupní játro.

Pokud pak má jít o zcela nový model, je nutno současně počítat s prodlevou cca šesti měsíců po náběhu výroby. Přece by sis nekupoval auto, na kterém se dělníci teprve zaučují...

Z hlediska povětrnosti, je jarní nákup výhodný především pro lak, není vystaven agresivní soli a během (a zejména) letních měsíců dokonale vyzraje. Prvních šest měsíců je také potřeba být šetrný při mytí (neužívat saponáty atp.) čemuž se přes zimu prostě nevyvaruješ.

Co se týká obutí, pak jarní nákup znamená, že dostáváš letní obutí a půl roku na něm jezdíš. V září pak kupuješ další sadu kol se zimními pneumatikami. Nákup auta v září znamená, že musíš současně objednávat další sadu kol a gum (zimní), kterou za měsíc přezuješ, což je tedy absolutní nesmysl.

Nákupy mimo jarní měsíce jsou (mimo firemních nákupů) zpravidla vynucené akutní potřebou (krádež) či danou událostí (dárek k narozeninám).

Tak jak píšu, normálně se vydejchej, evidentně jsi zatím garážový zajíc a nechal ses trochu unést vlastními zářijovými sny. Pokud máš čas, zajdi na můj blog, jmenuje se to - Jak kupovat auto - a tam máš v těch asi dvaceti pokračováních rozpitvaný život s autem.
5. 2. 2013 14:13
Re: Krabicák
Tak tebe tipuju na najetých pár km po dálnici a zbytek na sedadle spolujezdce. Ty kecy by tomu napovídaly. >:D Můžeš mi napsat jedinej důvod, proč nekoupit auto na zimu? Tys asi npochopil, že si nekupuju kabrio. Na jaro bych si koupil tourana, aby mi pak ve stanu před servisem nebyla zima. Ty jsi Vocas... Já, narozdíl od tebe, nemám absolutně žádnej problém jezdit v zimě stejně, jako v létě. Tenhle tvůj žblebt svědčí o tom, že to fakt nemáš v hlavě v pořádku... >:D
5. 2. 2013 13:46
Re: MPVW
Ano Tourana musí člověk zaplatit. Emele, ale zde musíme prostě objektivně konstatovat, že je to důstojný vůz, nikoliv kočárek pro barbíny. Touran je v segmentu károu pro chlapa. S tím Sharanem souhlas, občas si ty modely na silnici spletu :-)
5. 2. 2013 13:45
Re: MPVW
To jo, zákazníci v ČR (a nejen tam) to v roce 2012 v kategorii kompaktních MPV rozhodně potvdili...
Nepřitažlivý je Touran, navíc za cenu touranu můžu mít S-Max, to si můžeš koupit jen ty.
5. 2. 2013 13:43
Re: MPVW
Nemusel bys zastavit. Vyzkoušej si to.
5. 2. 2013 13:42
Re: MPVW
Nepotřebná diskuse, scénik nemá vizáž dospělého vozu, to je auto pro francouzskou barbínu s dvěma dětma. Akceptuji Peugeota, tam je vidět vědomí správného designu, se scenikem na mne nechoď, stačilo mi pár kilometrů. Na Touranu nic poruchového není, běžný supermainstrem.
5. 2. 2013 13:39
Re: POVINNÁ ČETBA
>:D Ještě by to chtělo napsat jméno scénika... >:D Nebo raději ne... >:-[]
5. 2. 2013 13:36
Re: Krabicák
Můžeš si být jistý, že více najeto nemáš. A nelži si do kapsy, pokud nejsi firemní nákupčí, nakupující imrvere a kupuješ do domácí garáže, musel bys být praštěný, aby sis pořidil nové auto na zimu. Pokud to nemá nějaký věcný důvod - dárek atd, pak auto se kupuje zásadně na jaro.

Co se týká designu aut, umím rozeznat auta pro panáky od aut pro šoféry, s tím souhlas.
5. 2. 2013 13:34
Re: POVINNÁ ČETBA
Tak to sa mal Touran radšej volať Testosterón, aby bolo každému jasné, komu je určený. >:-[]
5. 2. 2013 13:32
Re: POVINNÁ ČETBA
Ten Touran vypada tak nejak vic....chlapsky, tvrde, nekompromisne. Predstavuju si ramenateho chlapa s hranatou celisti, hustym nekompromisnim obocim, tridennim strnistem, ve flanelove kosili a dzinach.... zatimco ten Scenic je takovy zzenstily, tutuli-mutuli, kudrlinky a oblinky... To si prece poradny chlap nikdy neporidi. Hlavne ne, kdyz ma jaxi pochybnosti o sve chlapske identite. >:D
5. 2. 2013 13:30
Re: POVINNÁ ČETBA
Ale kdeže, veď to je vwavwerkovina...
5. 2. 2013 13:25
Re: MPVW
Záujemci o túto triedu si to už ale zväčša nemyslia...
Touran má veľký kufor, ale inak to nie je žiadny priestorový zázrak. Ideál MPV je riadne nafúknutá "bublina", čo Touran svojim žehličkovitým tvarom nie je ani náhodou. Na rodinné MPV je jeho podvozok proste príliš tvrdý, tzv. šoférske autá v tejto kategórii veľa vody nenamútia. No a v neposlednom rade Touran je snáď nejporuchovejšia šunka od VW, to je známe už notoricky.
Čím podľa teba by mal Touran presvedčiť rodinu voči Scenicu?
5. 2. 2013 12:48
Re: MPVW
Na ja, hlavně jak zabodovaly koncernové MPV třeba na českém trhu 2012. Ten dokonalý touran propadl proti loňsku o 25% a Altea XL skoro o 30%. On jezdí podobně, jako většina konkurentů, nemá nic, co by ho posunulo před ostatní a to jak vypadá (hnusná krabice i po faceliftu) ho prostě neprodá. Orlando sice není taky žádný designový zázrak, ale stojí polovičku, tak to funguje. Co se vnějšího designu týče, tak tam mu to natře i takový stařec, jako je C4 Grand Picasso.
5. 2. 2013 12:40
Re: MPVW
No, právě, že úplně ne. Hlavně ve městě obrazovku používám, potřebuju vědět, kdy bude odbočka a jak se mám zařadit, jaký je tvar křižovatky. Tady mi šipka nepomůže. Kromě toho, když má audio USB vstup, máš všechno na displeji. U Tourana bys musel zastavit. Pravda, koncern a USB vstup, to jsou dvě slova s nulovou souvislostí. Ale snad už i tento luxus bude standardem.
5. 2. 2013 12:26
Re: Krabicák
No jestli jsi tak dobrej řidič jako designér, pak se nedivím, že na podzim zaparkuješ a vyjedeš až na jaře. Nebo máš auto přes zimu v servisu? Já nemám problém s tím, že si auto koupím na podzim. Podle tvých řečí soudím, že mám najeto o hodně víc než ty...
Avatar - Emel
5. 2. 2013 12:06
Re: MPVW
Je pravda, že Touranu facelift hodně prospěl, přiblížil ho k dospělému Sharanu a dodal mu tu trošku šmrncu, která dělá z obyčejné krabice (viz verze před faceliftem) zajímavé auto. Problém je, že i minimalistická konfigurace s 1.6TDI v manuálu v Comfortline vychází kolem 600.000... Scenic je levnější i s 1.6dCi, která je o kus lepší.
Avatar - guze
5. 2. 2013 12:05
Re: POVINNÁ ČETBA
A až dočteš, můžeš začít objednávat [odkaz] ;-)
5. 2. 2013 11:54
Re: MPVW
Obrazovka je rozhraní určené na dívání. Takže jestli je umístěná u kolen a špatně se na ni dívá, ikdyž auto stojí, tak je to prostě ergonomický přešlat, ať chceš, nebo ne. ;-)
5. 2. 2013 11:51
Re: MPVW
On má v podstatě pravdu, ty předce také víceméně jedeš na hlasový pokyn, případně na šipky v kapličce. . Ta rovina umístění v Touranovi není nic, co by tě mělo vzrušovat. Samozřejmě, hledáme-li ideál, pak asi Volvo v době, kdy mu navigace vyjížděla z přístrojovky a byla umístěná hodně vpředu u čelního skla. Jenomže to je zase problém v případě dotykového displeje.
5. 2. 2013 11:48
Re: MPVW
Ale jo, nové TDI s CR už jsou na tom trochu líp než ty s PD, takže spolehlivost je sice pořád podprůměrná, ale už ne tak tragická. Na druhou stranu jsou zase problematické benzíny TSI a samozřejmě převodovky DSG, takže výběr je dost složitý. I když vlastně ne, spíš je to jednoduché - nekupovat VW. ;-) Ostatně Scenic, C4 Picasso, Zafira nebo 5008 nejenže líp vypadají (zvenku i zevnitř), ale taky míň stojí a mají pohodlnější podvozky.
5. 2. 2013 11:48
Re: MPVW
JJ. Touran může být v některých specifikacích Scenicu důstojným soupeřem. :yes:
5. 2. 2013 11:46
Re: MPVW
Pokud má kabina auta vypadat jako u Tourana, tak je něco zásadně špatně. Vedl jsem na toto téma onehdy přátelskou diskusi s místním panem Vaverkou, který označil touraní interiér jako ergonomický dokonalý. Na moje výtky ohledně obrazovky mi sdělil, že se za jízdy na obrazovku nedívá. Taky řešení...
5. 2. 2013 11:44
Re: Krabicák
Jo, jo, na zimu kupují auta výhradně mistři volantu... >:D
5. 2. 2013 11:43
POVINNÁ ČETBA
Tohle si podrobně přečti - [odkaz] abys pochopil, co v segmentu kompaktní MPV znamená premiant.

BRAVWO :yes: :-!
5. 2. 2013 11:37
Re: MPVW
Přečti si ty mudrlante pár testů o tom, jak jezdí TOURAN. Nebudeš se tu muset alespoň smát sám sobě...
5. 2. 2013 11:35
Re: MPVW
I kjdyby měl Touran navigaci skrytou za řadičkou, nebylo by co řešit. Kabina auta má vypadat jako kabina auta... :-)
5. 2. 2013 11:31
Re: MPVW
Samozřejmě že protimluvný segment, tedy kompaktní MPV :-) je vskutku "výjimečná" silniční kategorie. Zde jsem neoblomný a tento segment považuji za snad vůbec nejméně přitažlivý. Pokud však máme diskutovat o tom, jak by tedy mělo auto v této třídě vypadat, pak zcela zásadně tvrdím, že Touran asi nejvěrněji a nejpraktičtěji odráží poslání vozů této třídy, tedy maximální prostor na dané platformě. Co se týká jízdních vlastností, ty již výborně popsal zdejéí pan testér. V komplexu pak vychází TOURAN jako jasný favorit.
5. 2. 2013 11:14
Re: MPVW
hehehe skoro som sa dogrcal....bez esp by sa to auto asi prevratilo v prvej zakrute, ved je vyssie ako sirsie :-)
toto je presne ta parodia na MPV.
Ozaj, uz sa toto najnespolahlivejsie auto VW ( v roku 2003-4 sa nan nechytala ani povestna laguna2 s ovela sofistikovanejsou el. sustavou a smolou na spolupracu s dephi a isuzu) dokonca este aj pred SAG naucili robit aspon tak, ze po 100 000km netreba menit motor? :-)
5. 2. 2013 11:00
Re: MPVW
MPV predsa nie je auto.
Tým pádom Touran nie je MPV.
5. 2. 2013 10:49
Re: MPVW
No když si přečtu tu poslední větu, představím si spíš C4 Grand Picasso než Zafiru. Je pravda, že to už není zrovna novinka, přesto co se designu týče, zvenku vypadá dobře i ve srovnání s žhavými novinkami, vevnitř už by technika potřebovala oživit, ale uspořádání a využití prostoru je bezkonkurenční.
5. 2. 2013 10:44
Krabicák
Krabice patřej do regálu do lídlu, mezi vína z Polska. >:D A ne pod diskuzi ohledně MPV. [odkaz] je prosím pěkně JEN 5 let starý vůz. Nááádhera. 8-s

Spíš by mě zajímal facelift Megana, na podzim jdu do novéhho grandtoura.
5. 2. 2013 10:40
Re: Příjemná změna,
V dalším faceliftu vymění kostočtevrec za "DACIA"
Avatar - sargis
5. 2. 2013 10:29
Re: MPVW
Ono ked je Golf klasse, neznamena to, ze vsetko na baze Golfa definuje svoju triedu. Toto bola kedysi Scenic Klasse, teraz jej dominuje Opel Zafira (ano, priznali to aj Nemci v testoch, aj ked predajnost je ina :-! ) Treba brat do uvahu zameranie na rodinu, koncepciu vnutorneho priestoru, prakticke vychytavky, isofixy, ....
5. 2. 2013 10:11
Re: MPVW
Nevím, o designu se bavím nerad, protože každý má jiný vkus (manželce se taky nelíbí moje strohé auto). Tourana už na silnici v podstatě z některých úhlů nerozeznám od Caddy.
Nicméně oceňuji, že si i Francouzi uvědomili, že displej navigace má být nahoře [odkaz] Sice není velký, ale je to pořád lepší než nejhorší možné řešení v Touranu - [odkaz]
Vůbec se mi ta přístrojovka vytažená nahoru líbí, člověk nemusí přeostřovat na palubku. Raději se dívám na rychloměr na navigaci přilepené na skle než na klasický "budík" dole za volantem.
Avatar - radolaco
5. 2. 2013 10:07
Re: MPVW
no tak tuto uz vyzera Touran lepsie: [odkaz]
ale keby mam vyberat tuto triedu auta, uvazoval by som asi aj o: [odkaz]
Avatar - Aladeen
5. 2. 2013 09:50
Re: MPVW
Interiér VW z iného uhla ! [odkaz]
To si asi naschvál dal fotku sedadiel aby nebolo vidno toto ... >:-[] :no:

A keď toto [odkaz] [odkaz] považuješ za dokonalosť tak nosíš zlé dioptrie asi tak o 3 čísla ! >:D

S jedným súhlasím ,Interiér Scénica tiež nie je nejak extra , z tých stredových budíkov je mi zle :yes:
5. 2. 2013 09:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 2. 2013 09:38
Re: MPVW
Z toho obavu nemám, vybral jsem náhodně dva snímky, tak to dělám vždy. Neexistuje úhel v němž by TOURAN mohl vypadat hůře než scénik, neb tato dvě auta jsou dva absolutně rozdílné světy - svwět jistého, pevného rukopisu a svět báboviček. Zde není z pohledu šoféra s vyspělou estetikou nic k řešení. Souhlas, jasná volba je Touran.
Avatar - radolaco
5. 2. 2013 09:33
Re: MPVW
No, tiez by som volil radsej Touran....ale konkretne s tymi fotkami ti to nevyslo, dal si vyniknut asi nahorsie vypadajucej casti Touranu a najlepsie vypadajucemu bielemu Sceniku :-)
5. 2. 2013 09:32
Re: MPVW
Bychaři diskutují ve sklepě. Navíc na plakátu by ta bílá zanikala.
Avatar - 3_diamanty
5. 2. 2013 09:28
Re: MPVW
ja by som bral jednoznacne scenica :yes: a v tej bielej vyzera vazne dobre :yes:
5. 2. 2013 09:24
Re: MPVW
Barvoslepost není samozřejmě diskusní překážkou ;-) Právě v předmětné konfrontaci vynikne jasný, pevný a vyspělý rukopis Volkswagenu. Já vím, ťuli muli, ňu ňu a pi pi pi... děti vždy touží po nějakém tom mazlíčkovi... >:D
5. 2. 2013 09:05
MPVW
[odkaz] [odkaz] :yes: :-!

No dejme si kontra - [odkaz] [odkaz] :*)

BRAVWO :yes: :-!
Avatar - 3_diamanty
5. 2. 2013 08:57
Re: Příjemná změna,
vyzera to tak ze renault sa konecne nasiel.... clio odstartovalo novy zaujimavy dizajnersky smer renaultu a mne osobne sa to paci.... nevravim ze sa auta maju podobat ako audiny to znamena ze sa maju lisit len dlzkou ale zase ak kazdy model tej istej znacky ma uplne inu masku ( stara laguna, stare clio, stary scenic ) tak to nevyzera fakt velmi dobre a clovek nevidi vzajomnu prislusnost jednotlivych modelov k znacke... az na znak na kapote......

Teraz je ale kazdemu jasne ze scenic rovnako ako clio ci inovovany fluence alebo twingo su z jednej rodiny... z rodiny renaultu..... a pritom to renault robi sikovne auta su jasne identifikovatelne navzajom a zaroven sa na seba nepodobaju ako audiny kde clovek skutone najde jediny rozdiel len v dlzke auta .....

Ja tiez dufam ze novy megane nepride opat s nejakym extravagantnym "novym dizajnerskym" smerom aa ze vsetci budeme citit tu jeho prislusnost k znacke renault hned pri prvom pohlade na masku.... :yes:

myslim ze extremov uz bolo v renaulte dost [odkaz] [odkaz] [odkaz]
[odkaz]
- jedine co tieto auta spajalo bolo logo renaultu inak kazdy model renaultu vyzeral vzdy uplne inak co by mi az tak nevadilo keby masku mal renault nejaku jendnotnejsiu ktora by jasne poukazovala na to ze ide o renault.......
Avatar - KANKUNEN
5. 2. 2013 07:03
Příjemná změna,
snad Renaualt konečně pochopil strategii designu pro masy a už nebude dělat žádné revoluce, ale jen evoluce tohoto příjemného designu.