Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v lednu 2013: Pořadí modelů a značek

Octavia sice před generační obměnou trochu ztratila dech, i tak ale v lednu 2013 zůstala s náskokem nejprodávanějším autem v Česku.
Zpět na článek
Avatar - Nerez
7. 2. 2013 16:21
Re: Rapidní cena
Zrovna interiér je to poslední, co bych na Rapidu kritizoval. Vnější design je hrůza, nabídka motorů taky není bůhvíjaká. Interiér sice tvrdé plasty, ale aspoň má pěkný design palubky...
Avatar - Barrichello
7. 2. 2013 15:25
Re: Rapidní cena
Kdybych jí chtěl, tak bych si jí koupil, ale ve spoejných předražených z motrkem ze zahradního traktůrku nejezdím >:-[] >:-[] >:-[]
7. 2. 2013 09:43
Re: Šíp směřuje k šípu
Zase blbost.
Chlapče, jak tě tu čtu, jdeš se svými hypotézami od desíti ke dvoum.

Náš trh nikdy nebyl miniautům nakloněn. Podívej se do archivů, kolik se tu prodávalo dříve třeba Pandy apod. Nějakých 150 ks za měsíc v této třídě, to je sakra úspěch. :-!
7. 2. 2013 09:40
Re: Rapidní cena
Taky bys chtěl novou škodovku, že? >:D
7. 2. 2013 09:39
Re: Rapidní cena
Blbost. Rapid ze sta metrů působí jako normální solidní a pěkné auto. Tohle mu vydrží pakrticky do doby, než chytneš za kliku, pak už to taková sláva není. :-!
7. 2. 2013 09:37
Re: vsetky modely skodovky poklesli ( okrem rapidu samozrejm
Milý troubo, škodovka, tak jako každý rok udělala prodejní rekord.

Ty těžká dobo. 8-s :no:
7. 2. 2013 09:34
Re: GARÁŽOVÉ TRENDY
Tu tvoji druho větu si 100x přečti a než tě zase něco napadne sem napsat, dlouze, ale opravdu dlouze, se nad ní zamysli. :-!
7. 2. 2013 09:32
Re: prelomovy rok
Ty máš uvažování malýho děcka.

Až někdy začneš třeba sám podnikat, o čemž pochybuji, tak pak poznáš, co to je, dělat vlastní cenotvorbu a jak se v závislosti na ní budou chovat tví zákazníci. Kec o tom, "prečo nezlacnie na stálo" je hodný opravdového prosťáčka.
7. 2. 2013 09:25
Re: zakaznici Skody nasli lepsiu ponuku
Procenta bez uvedení základu jsou nicneříkající číslíčka. :-!
7. 2. 2013 08:40
Ford Focus
A Focus není ani v prvním 25? Tak to je síla. A ti prodejci mi nechtěli věřit, že jsou aktuálně jedni z nejdražších na trhu, tedy de facto neprodejný...
Avatar - Barrichello
7. 2. 2013 08:35
Re: Rapidní cena
>:-[] >:-[] >:-[]

To víš, lidi sou různý
Avatar - dohc vtec
6. 2. 2013 23:34
Re: GARÁŽOVÉ TRENDY
tak tak písal to tu, pár dní dozadu ... tiež mi je už zle z tých jeho rečí o hiu ... a korejcoch všeobecne, až natoľko, že som sa zaregistroval aby som mu mohol trochu oponovať ...
Avatar - Ozzman
6. 2. 2013 22:54
Re: vsetky modely skodovky poklesli ( okrem rapidu samozrejm
Vývojový trend je pojem, který se používá při podobném směru křivek růstu na základě statistické podobnosti ( Tam je nějaká odchylka přirozeně povolena testováno na 95% hladině)... To, že Hyundai stoupla o kousek více je pravda, ale trend je podobný.. chápeš? Celý koncern sem nebral v potaz.
A čti pořádně beru v úvahu období 2006-2012! Nemužeš to brát jen meziročně a nedívej jen na holá čísla.. je nutné dát do souvislostí.. Tebe bych chtěl mít v práci, abys mi od oka posuzoval rozpočty:D
Avatar - Ozzman
6. 2. 2013 22:50
Re: GARÁŽOVÉ TRENDY
Možná se pletu, ale nedávnu tu něco psal o Felicii kombi? Kdyžtak mě opravde, kdo si to pamatuje:)
6. 2. 2013 22:49
Re: citroen
Pořád jsi neřekl, co všechno do toho počítáš. Výrobní náklady jsou ten absolutní základ, který se také nejsnadněji počítá (na kus). Odtud je to už jen horší a horší.
Avatar - RadisGT
6. 2. 2013 21:27
Re: Rapidní cena
Dnes jsem viděl naživo zaparkovaného rapida a je to ještě horší než jsem čekal. Nejhůř vypadá zezadu - úzká a vysoká koza jako dvojková fablie nebo stará 120. No prostě hnus...nechápu jak za tenhle předražený a konstrukčně strarý kus šrotu může někdo dát půl míče... :no:
Avatar - rohYpnol
6. 2. 2013 21:26
Re: citroen
vydělat není pokrýt výrobní náklady...
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 20:46
Re: Frantíci
podla coho sudis ze sa francuzske auta ludom nepacia? Podla slabsieho predaja? Ten ale nie je sposobeny skaredostou aut... alfa ma tiez pekne auta a aj lancia ale predavaju tiez mizerne

ak raz ma niekto zakorenene v gebuli ze nechce pezota tak si ho nekupi aj keby bol akokolvek nadherny.... takisto ako aj korejca... a dalsia vec je cena.... pri pohlade na cennik pezota na slovensku sa nemozem cudovat ze sa francuzom nedari
6. 2. 2013 20:27
Frantíci
Francouzi by měli hlavně začít dělat pěkná auta.Kvalita automobilek se hodně vyrovnala-čísla poruchovosti to jasně ukazují.Problém je,že většině lidí se prostě Francouzská auta nelíbí.....Nové Clio je,ale krok správným směrem(teda až na ten volant)jen tak dál.
6. 2. 2013 20:27
Frantíci
Francouzi by měli hlavně začít dělat pěkná auta.Kvalita automobilek se hodně vyrovnala-čísla poruchovosti to jasně ukazují.Problém je,že většině lidí se prostě Francouzská auta nelíbí.....Nové Clio je,ale krok správným směrem(teda až na ten volant)jen tak dál
6. 2. 2013 20:24
Re: citroen
Co si představuješ pod pojmem vydělat na modelu? Jestli myslíš jen náklady na výrobu, tak celkem určitě vydělává.
6. 2. 2013 20:12
Re: Šíp směřuje k šípu
A kolik sis představoval? ČR pro podobná auta není zrovna ideální trh. Když ho uváděli na trh, tak plánovali do konce roku (asi 4 měsíce) prodat 500 kusů. Nevím, kolik plánovali pro Rapid, ale celková kvóta je na něm myslím také malá. Rozhodně není cílem, aby převzal roli Octavie. Tour se také neprodávala v závratných počtech.

CX-5 má pěkný výsledek. Až překvapující, když tu pořád člověk čte, jak je ve světě vyprodaná, nestíhají vyrábět a že do Evropy skoro nic nedovezou. :-) Je to jen dobře, snad se Mazdě podaří si upevnit pozici.
6. 2. 2013 19:59
Re: vsetky modely skodovky poklesli ( okrem rapidu samozrejm
Skoro stejný vývojový trend.Docelá dobrý vtip.Za celou Evropu prodal Hyundai o 60tisíc aut méně než Škoda a Kia ještě méně,o 155tisíc,ale růst Škoda +1,7%,Hyundai+9,4%,Kia+14,6%.
Tzv.západní evropa (EU15+EFTA) Hyundai prodává už více než Škoda o 18tisíc aut. a Kia měně o 72tisíc aut. A trendy jsou opět jasné Škoda-0,1% ,Hyundai+9% ,Kia+15,8%.Jinak celý koncern VW pokles 1,1%respektive 1,7%.
6. 2. 2013 19:52
Re: prelomovy rok
Přesně tak! Třeba Rapid na toho nástupce čeká už dlouho! Kéž by už přišel...

Zkus se zamyslet než něco napíšeš :-!
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 19:51
Re: citroen
tazko povedat kto bol tahunom citroenu:

berlingo 117ks
C4 picasso 96ks
C4 96ks
C3 83ks
C-elysee 60ks
C3 picasso 56ks

vyzera to tak ze si to celkom pekne rozdelilo viac aut... a uspesne predavali viacere modely v januari :yes:

zaujimave je porovnanie c-elysse vs P301

zatial co citroen predal 60 aut P301 len 34.... pricom by som povedal ze P301 vyzera lepsie... ale vsetko je dnes o cene samozrejme :yes:
Avatar - Bristol
6. 2. 2013 19:47
Re: citroen
tezko rict no, kazdopadne peugeot klesl dost vyrazne, tedy tento komentar se ho netyka, co by mohlo byt prodejnim tahakem citroenu me skutecne nenapada...
Avatar - Bristol
6. 2. 2013 19:45
Re: citroen
vysledek citroenu rozhodne vyvolava otazniky, narust skoro o 100% procent je skutecne podezrely a je jasne ze DS radou to nebude, pokud citroen poroste nebudu proti, zvedavy budu taky na prodeje aircrossu a c5 po fl. realny rust vidim tak na 10-15% vse ukazou dalsi mesice
Avatar - Bristol
6. 2. 2013 19:38
Re: Mazda CX5
do pozitiv bych zahrnul jeste vyborny vysledek citroenu
Avatar - rohYpnol
6. 2. 2013 19:36
Re: citroen
K zamyšlení:
Může vůbec Peugeot (PSA obecně) vydělávat na modelech jako např. P308 za 230 000??? Není náhodou každý prodaný model naopak ztrátou pro automobilku?
"Race to the bottom" mají jeden společný znak - nikdy nekončí dobře, nikdo se nestává vítězem. Radovat se nad slušnými prodejními čísly u modelů, které nevydělávají, je mlácení prázdné slámy :-!
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 19:35
Re: GTI co povies na toto?
musim dat klobuk dole pred mazdou ......

mas pravdu :yes: :yes: :yes:
Avatar - Bristol
6. 2. 2013 19:35
Re: Rapidní cena
asi nejaky skalni fanousek, rapid se zrejme vyplati jen v zakladu s 1.2tsi...za pul milionu mas dnes mnohem lepsi auta nezli rapida ze ktereho krici lowend na 100 metru daleko
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 19:34
Re: citroen
k tomuto vysledku pomohlo citroenu uspesne berlingo: 117 kuskov je skutocne zaujimave cislo pre tento citroen ...

moze byt ze slo aj o nejake vypredaje alebo ktovie... mozno nejake akcie.... alebo firemne nakupy ... neviem

kazdopadne citroen zrejme nema modelovu ponuku na to aby tento uspech zopakoval aj dlhodobejsie - nechcem citroen podcenovat ale tento raketovy narast z nicoho nic je viac ako podozrivy.... ;-) .... aj ked prijemny a drzim palce nech to nie je nahoda

:yes: :yes: :yes:
Avatar - Bristol
6. 2. 2013 19:32
Re: GTI co povies na toto?
cx5 je dle vsech dosavadnich recenzi skvelym vozem...a ma take naslapnuto na to byt i uspesnym vozem a to dokonce i v eu :yes:
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 19:27
Re: Šíp směřuje k šípu
rapid bude urcite pozierat zcasti aj octaviu to je pravda :yes:

a to pre tieto dovody:

1. je lacnejsi ( aj ked stale drahy ) ako octavia pritom ale ponukne tiez velky razvor aj velky kufor a karoseriu fypu liftbacka ako octavka

2. nova octavia je pre bezneho cloveka uz skutocne az moc velka a draha.... cenovy rozdiel medzi 1,2TSI a 1,4TSI je pre realneho zakaznika uz nehorazne velky.. a rapid ponukne s 1,2TSi lepsiu dynamiku ako vacsia a drahsia octavka s tym istym motorom....

3. rapid cenovo este klesne .... v peknej farbe na diskoch a top vybave bude urcite solidnym autom a lepsou volbou ako hola a zbytocne velka a slaba octavka za podobnu cenu....

4. rapid nie je zle auto.... zla je cena.... rapidu som fandil.... a ak sa cenovo poupravia ceny moze rapid aspon v cechach a streden eu co to predat ( aj ked mimo strednu eu to nebude ziadna slava )..... na rozdiel od ostavky je rapid stale kompaktnym a pritom uz aj rodinnym sedanikom ( liftbackom )..... co moze byt pre rapid vyhoda... cim vacsie auto nemusi znameat ze sa bude aj lepsie predavat....

predpokladam ze v zapadnej eu rapid predajmi octavky niajko nezakyve ale v strednej eu ( cesko, slovensko, polsko ) moze rapid skutocne octavke par zakaznikov zobrat...
Avatar - Bristol
6. 2. 2013 19:26
Re: Šíp směřuje k šípu
zajimave je ze mazda cx5 je dokonce pred skodou citigo, vim ze je to neporovnatelne...no ale mozna prave proto, od citiga sem cekal lepsi vysledky nez necelych 150ks za mesic a tim titul jasne nejmene uspesne domaci skody
Avatar - Ozzman
6. 2. 2013 19:21
Re: vsetky modely skodovky poklesli ( okrem rapidu samozrejm
Tak sem nebyl línej a vyhledal si nějaká data a ten vývoj je sice lehce rostoucí v letech 2006-2012, ale stejně tak ten mírný nárůst zaznamenává i Škodovka, Volkswagen stagnuje na vysokých číslech, ale rozhodně se nepropadá. Dalo by se říci, že Hyundai a Kia ( skoro stejný vývojový trend v posledních letech sice roste a sbližuje se se Škodovkou, nýbrž je ještě o nějakých 100 tisíc aut pod ní Celoevropsky.
Takže se žádný propad koncernu nekoná Toppere, bohužel :-) Z delšího časového horizontu je to vidět a taky je vidět, že VW už nemá moc kam v EU růst :-)

Zajímavé je, že VW bylo postiženo Krizí v letech 2008 a 2009 a zaznamenalo mírný propad, stejně tak Hyundai. Nýbrž u Škodovky a Kie je v těchto letech jen stagnace vývoje :-) Zajímavé..

Ještě bych podotkl, že Trh v EU díky krizy poklesl a až nyní budem čekat zpětný růst.. Takže by ses musel smát všem..
Avatar - Bristol
6. 2. 2013 19:03
citroen
kde se vzal ten brutalni narust citroenu a skok do top5?? bude zajimave sledovat zda-li je to pouze vykrik do tmy nebo trend noveho roku. takovy stav by se mi docela libil protoze citroen a cele PSA potrebuje pozitivni vysledek jako sul...kazdopdne vysledek citroenu a peugeotu je jako den a noc....pokles skody auto pres 10% je tez nezvykly ale nemam nic proti pokud se hegemonie na trhu v CR trochu utlumi ve prospech konkurence
Avatar - rohYpnol
6. 2. 2013 18:59
Šíp směřuje k šípu
Vlastně všechny modely Škody ztrácí, a to dost výrazně. Značný propad v procentech se navíc přepočtem na kusy mnohem zvýrazní. Důvod? Zatím můžeme jen spekulovat:

1) konec nesmyslné až brutální nadvlády Škody... (ne, tohle opravdu ne)
2) firmy utahují opasky, přestaly se nakupovat služební škodawágeny (bývá obecně leden nejslabší z roku?)
3) nastal odliv, aby přišel příliv, nový, mnohem silnější (Octavia III, FL Superbu, FL Yetiho...)
4) zákazníci už přestali být slepí a zjistili, že za cenu chudě vybavených Schade mohou mít mnohem dotaženější a vybavenější Volkswagen
5) z čísel Octavie začal ukusovat Rapid, který už alespoň opustil škatulku "čiré bláznovství"

Každopádně čísla Škody zažily solidní propad, třeba se v Boleslavi konečně někdo chytne za nos... I když osobně myslím, že by k tomu potřebovali mnohem silnější stimul.

Vítězem je Golf, dokonale připravený červený koberec pro vstup na náš trh a nevtíravá mediální kampaň korunovaná opravdu povedeným modelem, není co vytýkat :yes:
6. 2. 2013 18:48
Re: Rapidní cena
Asi máš pravdu,já teda nevím,ale mě připadá že nová auta sou čím dál tvrdší......V práci ted mám novou VW T5 a o proti T4 je to pěkný prkno
6. 2. 2013 18:38
Re: naskok skody
náskok škody se zmenšil, to je pravda... ale je třeba brát v potaz, že:
1) octavia liftback se již nějakou dobu nedá objednat - jsou pouze skladovky v omezeném počtu verzí... proto ten výpadek
2) octavia combi - dnes je poslední den, co se může objednat (zadat do výroby) nový vůz - bude následovat cca 2-3 měsíční výpadek prodejů, než přijde nová generace kombíku (a bude stát opravdu za to, dle mého subjektivního názoru vypadá mohutněji než superb )
3) nová octavia se teprve začíná prodávat, bude chvilku trvat než se s ní potenciální zákazníci seznámí, otestují ji a prokoušou se ceníky
4) prodeje superbu by měl opět oživit očekávaný facelift (cca v půlce roku)
5) yeti bude mít také facelift, o kterém se mluví - na podzim
6) rapid snad ještě trochu zlevní a měla by přijít jeho další verze, která by měla být levnější (doufám) >:D

každopádně uvidíme na konci roku, co škodovka letos předvede s prodeji...

huyijundaj (krucipísek, proč se obě koncernové značky nejmenují třeba KIA a HIA) má skoro všechny vozy v nové generaci bo po fl - proto se dobře prodávají (myslím, že je to logické)

už se těším na diskuzi v roce 2014 až vyjde článek o prodejích za rok 2013 >:-[]
6. 2. 2013 18:34
Re: GARÁŽOVÉ TRENDY
Jezdi ve Felicii? Tak to by davalo smysl. Nenavidi Skodovku a msti se ji za ty prorezly zadni dvere : D
6. 2. 2013 18:33
Re: vsetky modely skodovky poklesli ( okrem rapidu samozrejm
:-) A nemůže to být, úplně náhodou tím, že se od listopadu nedá krátká Octavia objednat...? Nikde v Evropě... A nová se zacala prodávat až v sobotu 2.2. ... Takže si prosím toto své proroctví dobře ulož a za mesic si rekneme jak je to s Octavií v ČR a po uvedení na ostatní evropské trhy i tam. Nezapomeň, že Octavia III se zatial len rozbieha... ;-) Je ale otazkou, zda se Skodovka vypořádá s poptávkou a bude umět vyrobit tolik, kolik zákazníci objednají...
Avatar - Ozzman
6. 2. 2013 18:09
Re: vsetky modely skodovky poklesli ( okrem rapidu samozrejm
Ach jo, ty to opravdu vidíš jen černobíle a hledáš ty špatný věci, které jen zdůraznuješ.. I když mam svojí práce dost snad zanalyzuju ten Evropský trh SPRÁVNĚ! Statistickou metodologií namísto těhle výkřiků, které nejsou v kontextu...
Avatar - Ozzman
6. 2. 2013 18:07
Re: GARÁŽOVÉ TRENDY
A nepsal někdy tady, že jezdí ve Felicii? to je taky Škodovka ne?:D
6. 2. 2013 17:59
Re: GARÁŽOVÉ TRENDY
No já myslel, že už se trochu uklidnil ale stačí pokles škodovky o 1% a opětovná vlna orgasmů je opět tady. Opět čtu ve všech vláknech stejné příspěvky. Akorát už to nejsou "reťazky a remeně", ani "Oktávie, kterou nějaký lump chce vidět ve střední třídě", ale "prelomový rok, kdy škodovka padne na hubu" a Kia to rozjede (už zas).....
6. 2. 2013 17:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2013 17:36
Rapidní cena
Dneska sem potkal na čerpačce Rapida.Ptal sem se majitele a prý není vůbec tak vrdej podvozek jak se oněm píše.Ale měl verzi 1.4TSI tak nevím co to TDI.Cena 480 s doplnkama.Podle mě jen blázen vyhodí 480 za Rapida.....
6. 2. 2013 17:34
Re: Skvělé zprávy aneb lednové benzínové orgije
Letmý pohled na tipcars a dvě XJ 3.0 S/C AWD 2013 jsou v nabídce na prodej (a vedené jako předváděčky). Minulý rok jsem zaregistroval XF 3.0 S/C AWD na prodej, myslím někdy v říjnu, datum dodání byl prosinec. Teď už v nabídce není, takže ho asi prodali a mohl by patřit mezi ty čtyři lednové kousky. Moc to nesleduji, ale občas se podívám na nabídku zajímavějších skladovek. :-)
Avatar - PeterLuk
6. 2. 2013 17:07
Re: GARÁŽOVÉ TRENDY
GTI robí isté, akurát chváli Koncern a nepripúšta kvality Mazdy. Čo potom taký Áda?! >:-[] ;-)
6. 2. 2013 17:04
Re: GARÁŽOVÉ TRENDY
Ne toppere, nemylim se, uz jsem tu par diskusi precet, tvoje pozice je konstantni : D
Avatar - 4hill
6. 2. 2013 16:58
Re: GARÁŽOVÉ TRENDY
Však se tu nedávno přiznal že koncern potažmo Škodu komentuje jen z čiré nenávisti a chuti po pomstě..Takže ho doporučuji nečíst páč pod každým článkem o Škodě či VW naleznete jen jeho vzteklou slinu.Za seriozní podobná slova rozhodně brát nelze..
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 16:50
Re: GARÁŽOVÉ TRENDY
nie nie mylis sa ... to len dnes pri prilezitosti zverejnenia tohto clanku o ceskom trhu som si povedal ze sa trosku odbavim :yes:
6. 2. 2013 16:44
Re: GARÁŽOVÉ TRENDY
Topper, zjevne trpis nejakou obsesi, kdyz musis Skodovku a zejmena chudaka Rapida pochcat 10x v kazdy diskusi : ))) A taky nezapomenout kazdymu hustit, jaky jsou terno Hyundai a Kia...
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 16:43
GTI co povies na toto?
tvoja citacia:

P.S. Co s tou ceixpětkou? Ryzí, čistoskvoucí zájem v tom je těžko. Že by nějaká elegantní cifršpionská kouzlíčka s výkazy? Přelom roku... stará - nová dodávka... bůh ví, jak to vlastně je.

na toto mas aky nazor?
[odkaz]

pozeram ze nielen v cechach ale aj norsku sa CX5 dari.... nemas to lahke
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 16:39
vsetky modely skodovky poklesli ( okrem rapidu samozrejme )
skodovka ma pred sebou tazky rok

januar 2013

cesko: -14%
franzuzsko: -20%
spanielsko: -43%
klesla aj v taliansku: bohuzial presne cislo neviem... ( odhad -15% mozno viac )

pred rokom predala skodovka v chorvatsku v januari 112 octavii a tento rok v januari predala 100 aut ale vsetkych modelov dokopy... takze v chorvatsku tiez velky pokles ( odhad -40% )

pockajme si na nemecko.....
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 16:23
Re: GARÁŽOVÉ TRENDY
rapid nebude mat mimo ciech ziadny velky uspech.... to auto je na trhu uz par mesiacov a zatial nic nenasvedcuje tomu v europe zeby bol o neho zaujem... a este ked pride nova octavia a dalsie novinky ako nova SX4ka .. 2008micka capture a dalsie rodinne auta.. tak rapid skonci skor ako zacal... vlastne rapid uz skoncil...

predaje rapida v spanielsku a francuzsku sa rataju doslova na prstoch jednej ruky... som zvedavy na nemecko ale aj tam asi budu stacit ruky aj ked mozno bude treba pouzit obe >:D

v januari sa vo francuzsku predalo 267 octavii.. netrufam si povedat presne cislo kolko sa predalo rapidov ale ked 40 tak vela.. spanielsko to iste.... rapid to v eu bude mat tazke a ani nemecko ho nezachrani... tento model si skodovka do vytriny neda ;-)
6. 2. 2013 16:16
Re: GARÁŽOVÉ TRENDY
Myslím si, že Rapid budeme moci hodnotit kolem března, dubna. V lednu se prodejcům "uvolnily" ruce, takže určitě nakupovali jako o život levnější a vybavenější modely. Faktem zůstává rapidní prázdnota na silnicích.
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 16:11
Re: GARÁŽOVÉ TRENDY
je tazke priznat si ze skoda klesa a aj bmw ;-)

je lahsie pisat kecy ktore su k nicomu a tvarit sa mudro...

zmier sa s tym ze skodovka tento rok v eu citelne poklesne :yes:

CX5 je skvele auto.. samozrejme ty za jej uspechom opat hladas problem........ skor sa zameraj na hladanie problemov v skode... aby tento rok nestratila to co roky ziskavala

co nam povies na pokles vsetkych modelov skody? ( okrem rapidu )

basnit tu vies sprostosti na 4 strany ak sa znacke dari a ked sa nedari napises par somarskych viet a v konkurencii hladas problem...

skus napisat nejaku basnicku na ten krasny skodovacky pokles ktory bude tento rok v celej europe hm? co ty na to ;-)
6. 2. 2013 16:08
GARÁŽOVÉ TRENDY
Velmi zajímavé čtení. Je znát, že doba je napjatá, prodeje rostou především tam, kde se nakupuje na doraz. Co však vytěžit podstatného z tabulky, no především vezmi inspiraci od prémiových kovbojů, ti to drží při zdí, jedou v dosavadních modelech a neutrácí. Já vím, jízda ve stávájící prémii nijak moc stresující není, všeho do času, nekoupíš dnes, obměníš to příští jaro.

O poznání hůře jsou na tom skupiny, jimž se felicie rozpouští v zimní soli doslova pod rukama, tam se holt musí do šourůmu ať chceš nebo nechceš, proto také ty horečnaté nákupy levných aut. Snad jediná výjimka je Rapid, postupně sbírá bodíky. Zasloužené bodíky.

Tak pamatuj - elita nekupuje, elita zatím jede ve stávajících modelech.

P.S. Co s tou ceixpětkou? Ryzí, čistoskvoucí zájem v tom je těžko. Že by nějaká elegantní cifršpionská kouzlíčka s výkazy? Přelom roku... stará - nová dodávka... bůh ví, jak to vlastně je.
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 16:07
Re: prelomovy rok
nie je to ziadna tragedia samozrejme.... z casu na cas znacka stupne a potom zase klesne :yes:

skodovka mala uspesne roky... tento rok ak trosku poklesne v eu nic sa nestane... ;-)

jediny kto v eu tento rok porastie budu stejne iba korejci >:D a mozno dacia :yes:
6. 2. 2013 16:04
Re: prelomovy rok
Tak ono se ani není čemu divit, Superb nedokáže konkurovat Passatu - má to vylepšit facelift, Roomster, Fabia, Octavia a Rapid - zastaralé modely, které čekají na nástupce. Takže i ty slabší prodeje, jsou možná ještě vůbec parádní.
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 15:56
Re: prelomovy rok
ano rastie:

kia + 10%
hyundai + 42% !!!
dacia + 10%

kto sa snazi tomu to slape

-----------------

v spanielsku to tiez nevyzera so skodovkou najlepsie: oproti januaru 2012 stratila skodovka takmer 45% ked sa prepadla z 1300 kusov na 737... takze pokles skody to nie je len cesky problem... ale bude to problem skodovky tento rok v celej europe ;-)

skoda je na ustupe vo francuzsku aj spanielsku a cechach.. pockame si na dalsie trhy ale zrejme tento rok bude skodovka klesat aj v nemecku
6. 2. 2013 15:53
Re: prelomovy rok
rostl vůbec někdo ve Francii?
6. 2. 2013 15:52
Re: prelomovy rok
Oni přeci nejsou na straně kupujícího, oni jsou na druhé straně, chtějí prostě a jednoduše na něm co nejvíce vydělat. Že to některé jedince odradí, to je jedno - nebude jich moc, navíc je to neodradí natolik, že by neslyšeli na slevu.
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 15:39
Re: prelomovy rok
vo francuzsku skoda klesla o 20%... v januari... oproti januaru 2012...... pokles sa netyka len ciech... ocakavam pokles skody na viacerych europskych trhoch...
Avatar - Aladeen
6. 2. 2013 15:38
Re: prelomovy rok
Tak prečo nezlacnie na stálo ? Asi ráda skúša ľudí .. :no:
6. 2. 2013 15:35
Re: prelomovy rok
vůbec ne, jakmile půjdou prodeje dolů, tak Škoda zlevní a přidá výbavu.
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 15:33
prelomovy rok
skoda na ustupe :yes:

a nielen doma v cechach... tento rok skodovka poklesne aj inde
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 15:21
Re: Škoda bola stále chamtivá !
kazdopadne bude tento rok v cechach zrejme v znameni poklesu jej domacej znacky SKODA :yes:

uz si myslim je aj nacase aby konkurencia jej trosku podkurila
Avatar - Aladeen
6. 2. 2013 15:20
Re: Škoda bola stále chamtivá !
Zo zlého auta sa môže stať dobré , stačí upraviť cenovku (platí to aj naopak) :yes:
6. 2. 2013 15:19
Re: Mazda CX5
Zajímavý je ten nárůst u Fluence - zřejmě byl tak velký, že jej Renault stáhl z nabídky. >:D
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 15:14
Re: Škoda bola stále chamtivá !
uz som ho cital.... bol tu uz zverejneny nedavno par dni dozadu na diskusii .... rapid sa velmi nevydaril.... teda cenou rozhodne neohuri.... prave naopak... odradi zakaznika 8-s

vyzera to tak ze mnohi tento rok pojdu do i30tky golfu ceedu a tak to octavia bude mat tazke.... ten narast jej rozmerov z nej spravil doslova az zbytocne velke auto.... uvidime ked sa rozbehne jej predaj.. ale mam pocit ze skoda bude klesat tento rok a to kazdym jednym modelom

aspon to bude zaujimavejsie.. ta dominancia skody v cechach je skutocne az prehnana... snad ju konkurencia trosku stiahne
Avatar - Aladeen
6. 2. 2013 15:10
Re: Škoda bola stále chamtivá !
Inak veľmi dobrý test škody Rapid kde je všetko jasne povedané [odkaz]
6. 2. 2013 15:09
Re: Superb/Passat
Já si myslím, že kupující již nejsou tak lenošní udělat 30 kroků navíc (VW) a zjistili, že vedle nakoupí lépe. Navíc co jsem měl možnost na vlastní kůži zažít, tak sleva u VW je větší jak u Škody.
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 15:09
Re: Škoda bola stále chamtivá !
u skodovky je skutocne prekvapenie ze vsetky modely poklesli... rastol vlastne len novy rapid 8-s a ani ten zatial nedosahuje ocakavane predaje

naopak vw a hyundai sa asi opat tento rok pobiju o druhe miesto a popri tom pekne pojdu predajne hore... bude to opat napinave ;-)
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 15:06
Re: Mazda CX5
prekvapenie mesiaca

pozitivne: ( narast )

CX5 :yes:
ix20 :yes:
i30 :yes:
golf :yes:
passat :yes:
polo :yes:
sportage :yes:
fiesta :yes:
fluence :yes:

---------------------------------

negativne: ( pokles )

octavia ;-\ ( aj ked je to pochopitelne ze sa trosku aj cakalo na novu generaciu )
yeti ;-\
roomster ;-\
megane ;-\
rio ;-\
superb ;-\
mondeo ;-\
6. 2. 2013 15:03
KONCERNOVÁ TABULKA
1) P+C = + 155 ks
2) H-K = + 60 ks
3) OPEL = + 29 ks
4) TOYOTA = - 72 ks
5) FORD = - 158 ks
6) Renault-Nissan = - 304 ks
7) VW GROUP = - 402 ks
Avatar - kari.laz
6. 2. 2013 15:03
Superb/Passat
Zajímavé je, že Passat již druhý měsíc po sobě předběhl Superb. Je možné, že to bude ovlivněno čekáním na seznámení se s novou Octavií. Teoreticky mohli potencionální kupci čekat na novou Octavii v domnění, že by mohla Superb víceméně nahradit a ušetřili by.
Vypadá to, že nový Golf se také začíná prosazovat a to i s jednou karosářskou variantou. Po nástupu Combi, které snad bude konečně v případě Golfu povedené by to mohlo být ještě lepší.
Avatar - Bonpar
6. 2. 2013 15:03
Re: zakaznici Skody nasli lepsiu ponuku
Ach ta matematika. Je potřeba si uvědomit, že není 14% jako 14% ;-)
14% u Škodovky je v číslech mnohem větší, než 14% u Hyundaie. Ostatně z čísel v tabulce je to více než zřejmé :-!
Avatar - PeterLuk
6. 2. 2013 15:02
Bravo Citroen!
Rapid tretí, brr 8-s

Ale potešil Citroen a Mazda (CX5), bravo! :yes:
Avatar - 3_diamanty
6. 2. 2013 14:57
naskok skody
sa zmensuje .... uvidime co s tym spravi prichodnovej octavie ale vyzera to tak ze cesky trh bude tento rok uz klesat... no uvidime... januar zvykne byt predajne slabsi mesiac v roku.... urcite sa to este rozbehne......

moja poklona patri mazde CX5 :yes: :yes: :yes: .. uvidime ci je to len narazova zhoda okolnosti ( kedze na auto sa caka ) alebo to takto pojde aj dalej ... ak by takto pekne CX5ka predavala dlhodobejsie tak to by bolo prekvapenie roka :yes: este raz gratulacia mazde CX5 :yes:

co sa tyka skodovky tak zaujimave je ze dost klesol aj yeti aj roomster aj fabia a samozrejme octavka ktora uz cakala na novy model.... dokonca aj citigo kleslo..... rapid to nezachranil a vzhladom na to ze octavka predava 4krat tolko a fabia 2krat tolko je to na tento akoze lacny pristupny rodinny automobil slabe cislo..... skodovka ma dost prekvapila... hlavne tymi poklesmi ;-\ necakal som taky ustup yetiho alebo octavky alebo citiga

potesil hyundai ako tradicne :yes: ... preco je v cechach ix20 taka uspesna je zaujimave... asi to zrejme nebude zle auto ;-) a cim je starsie predava lepsie :yes: , i30 je nadalej silna a to je dobre... upevnuje si svoju peknu poziciu.... ceed slape tiez statocne ale kia sklamala hlavne modelom rio... tam su velke rezervy a predaj ria v cechach je zatial trosku za ocakavanim ..... aspon ze sportage slape nadalej super a zreje ako vino podobne ako ix20 a ix35..... slaby predaj vengy je tiez pre kiu nie prilis dobro uspravou... nevadi... v lete pride novy carnival.... hadam sa praje zlepsie

zaujimavy je narast citroenu... uvidime ci slo o nejaku akciu alebo tento predaj bude aj v dalsich mesiacoch taky silny... klobuk dole
:yes:

prekvapil ma aj citelny pokles bmw...
Avatar - kari.laz
6. 2. 2013 14:55
Re: zakaznici Skody nasli lepsiu ponuku
Největší prodeje má u Škody Octavia, kde se čeká na nový model.
Avatar - Barrichello
6. 2. 2013 14:39
Re: Skvělé zprávy aneb lednové benzínové orgije
Jsou, tak dalo se tušít že při nabídce dvou benzínů ty 4ks kusy zrovna nebudou 5,0 V8 SC......ale právě nový 3,0 V6 SC a 4x4 je pro ty auta novinka.

Je otázka zda sou to fakt předváděčky nebo zda si je už někdo přímo objednal...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Skvělé zprávy aneb lednové benzínové orgije
Každopádně 4x4 ty Jaguary jsou - [odkaz]
6. 2. 2013 14:29
Re: zakaznici Skody nasli lepsiu ponuku
Jak lepší?
Avatar - Barrichello
6. 2. 2013 14:18
Re: Skvělé zprávy aneb lednové benzínové orgije
Jedna z možností, ale prodejci typu Jaguar zrovna moc benzíny jako předváděčky neberou, neb loni se prodalo jedno benzínové XJ a XF ani jedno v benzínu, tak těžko říct.
Avatar - Barrichello
6. 2. 2013 14:17
Re: Skvělé zprávy aneb lednové benzínové orgije
Já sem vypíchnul pouze brity a američany co sleduju.

Celkově těch šílenců bude poněkud více, napříč značkama >:D :-)
6. 2. 2013 14:14
Mazda CX5
Vzhledem k omezenému počtu kusů na našem trhu a pomalé dostupnosti objednávek absolutní :yes:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Skvělé zprávy aneb lednové benzínové orgije
Nebo demo vozy nového Range Supercharged a XF+XJ 3,0 V6 4x4...?
Avatar - Ham.
6. 2. 2013 14:10
Re: Skvělé zprávy aneb lednové benzínové orgije
20 šílenců v 10 mio. národě, no to jsme na tom docela dobře. :-)
Avatar - Barrichello
6. 2. 2013 14:03
Skvělé zprávy aneb lednové benzínové orgije
Pohled na Lednovou tabulku potěšil:

1) prodalo se 6 ks Jaguru XF - z toho dva v benzínu
2) prodaly se dva XJ, oba v benzínu
3) dva benzínové Range Rovery
4) z amerik a přeleppenců jeden bnezínový Freemont, dvě Grandčíra v benzínu, 1 ks Wrangler; 2 ks Cadillac; 4x Dodge, a 2 ks Malibu

Na místní poměry netradiční úspěch. Pak že benzín kupují jen šílenci

Jaguary jen za leden překonali celý lonský rok, co se týče prodejů benzínových verzí. Snad je to náznak obratu k lepšímu :yes:
6. 2. 2013 14:00
zakaznici Skody nasli lepsiu ponuku
ŠKODA -14,24%
HYUNDAI 14,63%