Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Spy Photos: Škoda Superb Combi - konvenční záď pro velké kombi

215 komentářů

luki_a
včera jsem ho viděl na u VYškova. Ty zadní světla budou skutečně víc zakousnuté do boku karoserie - mají to pěkně zakamuflované. Jinak musím potvrdit, že to skutečně řídí profíci.
Máš pravdu, hodnotím to podle vzhledu a zde se mi 3. generace Golfa hned po 1. generaci líbí nejvíc, všechno co přišlo potom mi přijde jen jako nastavovaná kaše. Ano 5. generace Golfu GTI společně s 2. generací je po technické stránce hodnocena velmi dobře na rozdíl od hlavně 4. generace, která byla "propadák". Tím faceliftem, to byl tak trochu "rejpanec" do skutečnosti, jak píšu, že mi to připadá jak nastavovaná kaše. Co se týká srovnání s Focusem RS nebo Meganem RS, zde je GTI opravdu více normální auto, než "nekompromisní závoďák", taky je o dost levnější.
Avatar - white label
white label
Facelift? Facelift se "říká" právě té poslední "šesté" generaci...
A dvě generace GTI se opravdu nějak zvlášť nepovedly, to je už docela obecně známé..., ale jedná se o 4. a 3. gen., rozhodně ne o 5.g...., ta naopak (jako celek) patří s 2.g. k nejlépe hodnoceným...
Nebo to hodnotíš subjektivně jen podle vzhledu..., bez ohledu na "techniku"...a určitý charakter "znaků" retro stylu původního GTI...?
No, tak jsem se nad tím trochu zamyslel, no a co mně na tom Golfu GTI přijde tak "bezpohlavní", no je to takovej celkovej dojem, hlavně 4. a 5. "generace" (pardon, facelift). Připadá mně takovej "opuchlej", antisportovní, nevím, tak to na mne působí. Poslední "generace" Golfu už se zase trochu začíná přibližovat prvním 3 "generacím", které (pro mě) měli šmrnc.
Avatar - white label
white label
No každého (naštěstí) GTI neosloví, ale hodnotit ho zrovna slovem "bezpohlavní" už podle mě trochu hraničí s alibismem, protože to má do opravdu konkrétní kritiky docela daleko...
Focus RS je pecka, ale to je úplně jiný, extrémnější a nekompromisnější přístup a poněkud odlišná filosofie k HH...
a není to navíc ani cenově přímý konkurent... :-!
I ty "kujóne provokatérskej", jasně, po technické stránce to je jistě dobrý auto, ale ten design mě naprosto neoslovuje, takovej nemastnej neslanej bezpohlavní ... ??? Takovej Focus RS nebo Megane RS, to je úplně jiný kafe (pro mne). Jinak, kdybych si chtěl splnit sen, tak je to jednoznačně Lotus Seven (Kaipan).
exup
Pokud to není nějaká totální kamufláž, jakože to snad ani nejde, aby pak bylo všechno jinak, a ve finále to dopadne takhle, tak v tom případě Superba II můžu.. Možná, že si návrháři před návratem k téhle klasice, která nemůže snad nikoho urazit, občas přečetli i nějaké ohlasy lidu na tu s nadšením právě nepřijímanou záď sedanu. Nebo že by za tím byl návrat Jense Manskeho někam zpátky do vlčí nory? Tohle se mně v každém případě líbí. Bál jsem se, že nechají ta světla zase prorůst přes spáru do pátých dveří způsobem ala sedan II..
Avatar - white label
white label
odpověď viz. reakce na nrVW z 19:27
Avatar - white label
white label
Já taky nepsal, že Golf variant je designově povedený, já nemusím žádný z derivátů Golfu, nejlepší je stejně ten "originál" a (pro mě) ideálně v provedení "GTI"... :-!
EfineSS
Dnes se mi podařilo cestou z práce po rychlostní silnici Brno – Vídeň zachytit mobilním telefonem dvojci vozů Škoda. Ve předu bylo vozidlo velikostí Superbu se světlomety z Octavie II. Když se vozidlo dostalo předemě, zjistil jsem, že by se mohlo jednat o Superb II Combi. Druhé auto byl klasický Suberb II, který pečlivě hlídal záď prvního vozu a nedopustil aby se za něj dostal někdo jiný. Bohužel ani mě se nepodařilo pořídit více záběrů. Foto zde: [odkaz]
exup
Ale jo, každému co jeho jest. Já jsem za moji OII před 4-mi roky dal takřka přesně 3/4 mil. Dnes, kdy jsem na tom už i líp, ale vážím, jestli jít zase do novýho auta. Ta ztráta jeho ceny je šílená. Navíc já mám po 4 letech 170 tis. km. Za to samý, rok starý auto s 20-ti kkm přitom dáš o 1/4 mil míň. A když nemáš vyloženě smůlu, máš prostě pořád ještě nový auto. Je jen třeba vědět, kam pro něj jít. Udělals tedy to, o čem já teď uvažuju. Navíc mám teď kam peníze dávat. Či spíš musím.. A auto pro mě není fetiš. Není mi 25..

S tím motorem 2,0 TDI to takhle obecně prostě je. Mám to změřený, komukoliv ten protokol můžu poslat. A není to specifikum mého motoru, že by ho zrovna montoval někdo v pondělí, nasranej že musel do práce. je to systém. Řešili jsme to kdysi v MotorCafé i s jinými majiteli. A našli se i takoví, kteří tu "svoji drahou věc" moc řešit (přiznávat, hanět) nechtěli. Není to ale na druhé straně taky žádná pohroma. Prostě tomu přizpůsobíš svůj styl jízdy. Já jsem měl tehdy problém s přechodem z toho očipovaného Passata na 2,0 TDI. Přijedu takhle čerstvě s plně naloženou OII do naší šumavské dědiny (cca 123 (ano, asi tak stodvacettři) obyvatel), odbočuju z hlavní "tam k nám nahoru" a ono ejhle, motor 103 kW a ona se mi nechce po odbočení do kopce sebrat dvojka. Abych pomalu podřadil 1-ku. Šok! Passat si tu přece chrochtal tak vesele snad z volnoběhu! Kde je těch 320 Nm při 1750/min? Nikde! 240 Nm! Podvodníci vlkohradský! Jdu na ně! Reklamovat auto! Atd.., to už znáš.
Jinak aby sis nemyslel. 2,0 TDI taky vesele zrychluje. Na cokoliv, i na tu 6-ku. Při předjíždění na dálnici podřazovat na 5-ku nemusím. Jen nesmíš začít zrychlovat ve 1400/min a čekat zázraky. Tomu se prostě musí přizpůsobit jízdní styl. Na ten motor jsem si relativně brzy zvyknul a dnes na něj vážně nedám dopustit. A jízdu s ním, i s OII si trvale užívám. Stejně jako někdo jiný s TDCi, DCi, JTD atd. Proč ne.
Nechci abych vypadal jako notorický kritizovač všeho škodováckýho (VW), jen reaguji, když mám pocit, že někdo nekriticky vynáší do nebes něco, co má z mého pohledu mnoho chyb. Na každém autě se najde mnoho nedostatků, chyb a kompromisů, u aut do miliónu to ani jinak nejde. A auta nad milion jsou úplně jiná liga. O II považuji za docela povedené spolehlivé auto pro toho kdo upřednostňuje velký kufr, tady nemá konkurenci. Ceníková cena mého auta byla přes 3/4 mil., to bylo na mě příliš, tak jsem si chvíli počkal a koupil ho mírně ojetý s výraznou slevou. Když jsem ho koupil bylo jediné široko daleko, žádná tuctovka, dnes po dvou letech bych napočítal "u nás na dědině" (cca 15 tis. obyvatel) asi tři nebo čtyři. Co se týká tvé informace o motoru 2.0 TDI, trochu mě to překvapilo, spíš jsem slyšel, že tímle trpěly benzínové motory od VW. Já mám 1,9 common rail 88 kW, dlouhodobá spotřeba 6,5 l a po počáteční nedůvěře jsem s ním naprosto spokojenej a oceňuji hlavně to, že i na 6-stku to při sešlápnutí plynu zrychluje.
exup
Je to možný. Rozměry ani vnitřek Variantu vůbec nemám potřebu zkoumat. Tohle auto mi nic neříká, stejně jako jeho základ, ze kterého vzešlo. Přijde mi, jako by si někdo z vedení na schůzi náhle vzpomněl, že je honem potřeba dodělat v Golfu kombíka a tak povolali na nějaký čas z Česany Jense Manskeho. A on se jim za to tím jeho zadkem (auta..) takhle pomstil. Asi stejně, jako těm slovanským Čechům s Fabií II. Podle mého názoru, samozřejmě. Jistě se najdou takoví, kterým se FII líbí, když za ní vydají peníze. A není jich zrovna málo, když se tak dívám kolem sebe..
To je opravdu ještě horší "kočkopes" než O II, nechápu, jak mohli u VW udělat něco tak designově zrůdného, zvlášť když VW Passat patří k designově nejpovedenějším kombíkům své třídy. Vedle VW Golf Variant vypadá O II jako designový skvost, to bez urážky. Na O II mi z hlediska designu dost vadil tvar spodní poloviny předního nárazníku s mlhovkami, tato část je hodně nevyvážená, hodně tomu pomohl "sportovní" paket, ale ten byl bohužel za příplatek. Zadní část O II v kombíku zase designově vychází z MB tuším "E" minulé generace, zde si vzali za vzor velmi povedený kombík, takže až na ten rozvor a velké převisy to designově docela jde.
Díky za radu, budu o tom uvažovat.
Avatar - white label
white label
Zajímavá reakce...
VW se ale "dopouští" něčeho (hlavně technicky a rozměrově) opravdu velmi podobného jako OII kombi..., je to přece Golf variant...
Avatar - white label
white label
Já ti už párkrát radil: Změň si ten nick..., takhle "protestuješ" hlavně sám proti sobě...
Člověk nemusí být zrovna Nostradamus, aby pochopil, že to ani jinak dopadnout nemůže...
Na negativní nick - logická, (částečně) negativní reakce...
Lidi ti takhle těžko úplně uvěří..., jak kritiku, tak i opak, týkající nějakým způsobem koncernu...:-!
Avatar - white label
white label
Všechno souvisí se vším...já su zas dolňák...
...a ty máš rád "podlahu" naHoře..., já zas Dole... >😁

P.S. ...a nepsal jse, jakou "babu" teď máš, ale jen ať s tou "rovnou" nakonec nezkončíš... :no: 😉 >😒]
exup
Podívej, nejsem z těch, kteří když si koupí nějakou věc, neřeknou proti ní před druhým křivýho slova, i kdyby jim samotným bylo úplně jasný, že nestojí za nic a že prostě s touhle koupí šlápli vedle. Prostě to nepřiznají, někteří ji naopak vychvalují do nebe. Tím spíš, když za tu věc dali nemalej peníz. Když jsem si po očipovaném Passatu 81/94 kW (změřeno na brzdě) koupil OII 2,0 TDI, byl jsem tak rozčarovanej z průběhu krouťáku (do cca 1800 ot. Úplně chcíplý), z toho, jak uskakuje v zatáčce na nerovnostech zadek do strany a jak jí mizerně svítí dálkový světla, že jsem ji šel reklamovat do samotných Kosmonos v MB. Při zkušební jízdě před koupí prostě všechno neodhalíš. Navíc jsem tehdy jel se známého 1,9 TDI 77 kW a ta má daleko plynulejší průběh než 2,0 TDI. Ta tehdy však coby zkušební auto zrovna nebyla moc k mání. Může bejt jen lepší než těch 77 kW, říkal jsem si.
Po týdnu „zkoumání“ mi auto vrátili s tím, že je vše ok a v normě. Až na jednu věc – ten krouťák. Měl jsem ho předtím změřenej na dvou brzdách – na Jarově a u Srby. Peněz za ně mi líto nebylo. U Srby, kde na mě brzda skrze kvalitnější grafický výstup dělal lepší dojem (možná ale o to víc lhala..), změřili 123 kW a 390 Nm! (opravdu, a bez čipu, podotýkám, mám ty výjezdy naskenovaný). Na letité brzdě na Jarově pak změřili 113,5 kW a 332 Nm. Pořád dobrý. Max. hodnoty vem čert, ale obě brzdy naměřily při 1750 ot/min krouťák cca 240 Nm. Proti výrobcem deklarovaným 320 Nm!! Brzda v samotných Kosmonosech to jen potvrdila. Tohle už neokecali. A že když na tom prý budu trvat, můžeme se bavit o jiné motorizaci, dozvěděl jsem se „mimo mikrofon“. Jako že by mi asi dali auto s 2- litrem v benzínu, třeba. Jinak v ofic. vyjádření bylo, že je vše ok, jak jinak.. Nejdřív jsem se s nimi chtěl soudit, pak jsem se na to prostě vykašlal. Postupem času jsem si na ten motor zvyknul a dnes už tu chcíplost neřeším a naopak s ohledem na můj roční nájezd a dlouhodobou spotřebu 6,5 l při mém trvalém využívání celého rozsahu otáček na něj skoro nedám dopustit. A řečem o nekultivovanosti chodu PD-ček se jen směju. To jde mimo mě. To vše jen, aby sis nemyslel, že (moje) Oktávka je pro mě modla bez chyb.

A teď k našemu tématu.
Víš, každej jsme nějakej, každej dá na něco jinýho a jak jsi naznačil, každej jsme i jinak rostlej. Já neřeším hranu v kufru a upřednostňuju jeho hloubku a objem. Ty máš problém se svou velikostí bot na zadních sedadlech, když se vezeš hodiny na služebku, chceš mít rovnou podlahu v kufru a n9zko hranu. Já se vzadu nevozím a i kdybych vozil, problém tam mít stejně nebudu, protože nemám botu vel. 46. Ten zmiňovaný schod mi tam vážně nevadí a ty zúžené opěráky jsem ti dodnes normálně považoval (a považuju dál) za anatomickou vychytávku zachycující boční síly vzatáčkách. Kvůli tobě jsem si tam dnes po dlouhé době sednul a zkoumal to. Té bočnice jsem se dotknul až když jsem trochu naklonil tělo jako v zatáčce. Vozím tam mé kolegy z práce (ne méně než 180 cm..), jezdíme déle než dlouhé hodiny do Itálie, do Švýcarska a nikdy žádná připomínka či povzdech. Takže věř mi, tohle já zase nemám vůbec potřebu řešit. Stejně tak 5 či 4 místnost OII. Je to jen a jen věc osobních pohledů, gusta, vzrůstu atd.. Byť je leccos exaktně měřitelný a OII je, uznávám, délkou a rozvorem, z jejichž kombinace těží právě ten obří kufr, bez diskuze světově ojedinělá anomálie a koncernovej kočkopes. VW by tohle u svýho vlastního auta nikdy nedopustil, to je jasná věc. Mně to ale, poslyš, právě takhle vyhovuje. A nemyslím si, že tvůj kufr je líp udělanej. Myslím to upřimněji než Standa Gross! A nejsem sám, ač stádo nemusím. Kolikrát se ráno v půl sedmý cestou do práce na Jižní spojce docela bavím, když se tam vedle sebe sejdou 4 Oktávky. Ne jen OII, ale jenom kombíky! Klidně bych do týhle tuctovky šel i znovu. Jens Manske, či Pepa Kabaň, nebo vrátnej v Česaně, nevím kdo, ale na ten novej čumák tak dlouho klikali, až ho pro mě kapánek dojebali a nevim nevim, i kdybych zapomněl na ta okýnka, co mně se železnou pravidelností rozbíjejí. Protože je OII ta tuctovka a věci, specielně xenony do ní žádaný zboží..
No a ty hvězdičky. Jasně, jsou jistě bezpečnější auta. I v třídě OII. Možná za stejný peníze, nevím, tohle moc neprožívám. Čínskej sráč si kupovat nehodlám. A není to jen záležitost nálepek, samosebou. Neměl jsem v úmyslu to až takhle bagatelizovat. Plnohodnotných 5 hvězdiček zase ale není moje priorita. Tvoje a někoho jiného třeba jo, sám to přiznáváš. A budiž vám to přáno. Zase za ně pravděpodobně vysázíš víc na dřevo. Za možnost dopřát sil uxus uplatňování svých priorit se platí, to je známá věc. Ani ses nepochlubil za co jsi zaplatil svoje peníze Ty. Pokud to bylo víc než milion, máš pro své priority prostě jinou základnu než já. Tam se nederu. Ne, že bych ho nedal dohromady. Ne ale na auto.
Doufám, že jsem rozptýlil tvůj pocit, že píšu v nějakém neklidu. A laciné urážky druhých jsou mi založením cizí. To bys mi urazil, mi podsouvat nějaký urážky. Na to jsou tu jiní, zřejmě ještě školou povinní mistři..
Víc toho asi na naše společné téma nevymyslíme..
Začnu od zadu, můj nick nemá nic společného s tím, co jsem napsal, napsal bych to samý, i kdybych měl nick „nemám rád voly“ („White label“ ví). Ono je jednoduší se vymluvit na „blbej“ nick, než rozumně diskutovat nad jednoduše změřitelnými fakty.

Co se týká prostoru na zadních sedadlech, strávil jsem nejen tisíce km na sedadle řidiče, ale taky bohužel na zadních sedadlech takže vím, o čem mluvím. Octavia II na tom není tragicky, to byla Octavia I, ale taky to není kdoví co. Na délku to vypadá, že O II je v průměru třídy, ale mám dvě zásadní připomínky a to šířka zadních sedadel, ano já vím sedák ještě ujde, ale opěradlo je po stranách zúženo vystupujícími podběhy zadních kol, které díky krátkému rozvoru zasahují příliš do prostoru pro posádku, takže zde bych navrhoval překlasifikovat na pouze 4-místný interiér. Druhé, co mi vadí, je schod na podlaze před zadním sedákem, zdánlivě nepodstatné, ale když na zadních sedadlech máte strávit několikahodinovou cestu a máte boty velikosti 46, máte po pár hodinách docela problém. Já vím, že za to Škodovka nemůže, že to zdědila po VW Golfu, ale problém to je a zamlčovat to nelze.

Co se týká bezpečnosti, já samozřejmě vím, jaké hovadiny ovlivňují počet hvězdiček (např. signalizace nezapnutých pásů nebo samolepka s informací o nutnosti vypnout airbag) a ty jistě víš, že kvůli absenci těchto kravin O II nedostala pouze 4 hvězdičky. Já ale bezpečnost hodnotím podle úrovně zranění cestujících při případné nehodě.
[odkaz]
Tady je jasně vidět, že hlavní důvod neudělení 5 hvězdiček jsou kritická zranění dolních končetin. Taky určitě namítneš, že se v Encap zkoušejí auta v plné bezpečnostní výbavě a že ve skutečném životě „skutek utek“. Tady jsem se striktně držel plné bezpečnostní výbavy (6x airbag, ABS, ASR, EBD, BAS, ESP). Jasný, každej má jiné priority, mé byly bezpečnost (rozdíl +7 bodů v hodnocení Encap).

No a co se týká „kufru“, mám sice míň litrů, to je pravda, ale zato ho mám líp „udělanej“, šířka cca 1100 mm, výška pod plato cca 550 mm, výška prahu cca 550 mm od země (měřeno metrem na parkovišti) a ve stejné úrovni s podlahou (bez mezipodlahy).

Tak toto jsou mé priority, kdybych chtěl závodní podvozek, tak půjdu jinam, ale já jsem chtěl bezpečné rodinné pohodlné auto a tady O II dost silně pohořela.

Zkus o tom, co jsem napsal v klidu a bez urážek podiskutovat. Zatím pěkný den.
Avatar - skejpa
skejpa
moje slecna plocha neni 😄 ja sem hornak >😁 ale to s tim nesouvisi ne ?
exup
Jsi snad ředitel, že máš svého šoféra a rozvaluješ se jen na zadních sedadlech, když ti tam v Oktávce vadí prostor? A vadí ti, že je ho tam málo, nebo naopak moc? Kdo se v tom má vyznat? OI ho tam opravdu moc neměla, ale s OII žádný problém nemám. Ze zadní sedačky neřídím a z míst za mnou si nikdo nikdy nestěžoval. A nevozím jen svoje děti (18/13), byť jezdím opravdu převážně sám, nebo ve dvou.
Nebo že by Ti sebrali papíry, vozí tě syn a manželka tě za trest dopředu nepustí? Či bys do třetice nemohl rozdejchat jízlivé poznámky svých dětí či nějakých jiných pasažérů, cos to koupil do rodiny za krám bez místa vzadu, budu-li předpokládat, že ti ho tam je málo a cítíš hlavně s chudáky spolujezdci? Užij si tedy těch svých 5 hvězdiček za volantem a i toho místa vzadu, necháš-li se tam od někoho povozit. Hlavně si ale nastuduj, co všechno auto nesmí nemít, aby jich mělo 5. A co za kravinu stačí k tomu, aby na ně nedosáhlo a spadlo na hvědičky 4. Možná tomu pak přestaneš přikládat tak zásadní význam. Mimochodem, v čem jezdíš, ať máme diskuzně vyrovnaný vztah? Ve Volvu?

PS. Víš, zvolil sis takový nick, že si jeden říká, má-li s tebou význam ztratit jednu vážně myšlenou větu. V jeho duchu by sis jistě našel něco jiného, co by ti vadilo na koncernovém autě,i kdybys v té Oktávce natáhnul nohy a sklouznul po sedáku na podlahu..
A na zadních sedadlech někoho vozíš, nebo je máš pouze pro parádu? Ne jenom výška zadního prahu, ale i prostor na zadních sedadlech je to co mi na Oktávce vadí. V tomhle směru jsem nekompromisní a proto jsem šel jinam. A ještě taky bezpečnost, já jsem chtěl jenom 5 hvězdiček.
Hendly
Tolik psaní a stačilo jen napsat že nemáte Škodu rád😊
Schod nebudeš muset mít a prostor na výšku v tom případě taky nebude špatný.
Avatar - white label
white label
Hlavně ať někdy nezkončíš "šťastnej" s nějakou "rovnou" (plochou) (svojí) "starou"...! :no: ;-\ >😁
Avatar - skejpa
skejpa
koukam, ze by sme se hodne dlouho hadali tak to ukoncime jo ? 😄 ty si kup hatchbacka, ja budu treba nekdy stastnej s rovnou podlahou 😄
Avatar - white label
white label
Souhlasím...
Avatar - white label
white label
Až začneš taky vozit kočárky, uvidíš sám..., kočárek ve velkém plýtkém kufru (se zvýšenou zákl. podlahou) ala, M6, Mondeo, A6 apod. musíš složit a rozložit na podvozek a boudu a ty uložit vedle sebe aby ses vešel po roletu kufru...velkou plochu kufru tím tak z velké části zaplníš...u hlubokého kufru, může to být klidně jen hatchback, jen složíš kočárek a dáš ho sice přes hranu, ale celý (bez rozkládání) pod zadní plato, případně roletu... 😉
exup
Skejpo, a na to, že Mondeo či Mazda 6 druhou podlahu nemá, jsi přišel jak? Zkoumals to osobně? Obě auta druhou podlahu samozřejmě mají. Ovšem v základu, nikoliv jako Octavia, za příplatek a pak tedy jaksi – viditelněji. A když v základu, mají přirozeně udělanou tak, že ji méně pozorní pozorovatelé rovnou považují za jakousi „rovnou“ základní podlahu. Jinak, alespoň u Mazdy 6 je pod ní, když ji odklopíš (…) v polystyrenu vylisovaná spousta takových sice šikovných, ale základnímu objemu kufru objem ubírajících přihrádek. Případné přihrádky u Mondea už si nepamatuju, ale dojem z druhé podlahy, když jsem v Autopalace Spořilov nedávno chodil od jednoho k druhému, jsem si odnesl taky. Obě auta se mi totiž líbí a poté, co mi u mojí OII pouliční zásobovači vrakovišť rozbili v touze po mých xenonech už popáté boční okénko u řidiče, jsem si šel v afektu vybírat nové auto – z těhle dvou. Tj. pro uliční čórku méně zajímavých, což platí pro M6 o to víc. Je to pár měsíců nazpět. Superb kombi, další potenciální aspirant na mé budoucí auto, pro mě byl v tu chvíli v nedohlednu. Navíc pokud by design jeho zádi, specielně světla, byla pokračovatelem sedanu, pak při vší úctě a po mých letitých zkušenostech z OII i spřesvědčením o jeho jistě nesporných kvalitách, děkuju, takový superb si já nekoupím.
Můžu ti říct, že první, nač jsem se u M6 prodavače šel zeptat bylo, jestli na přání dodávají také kufr bez dvojité podlahy. Ta jeho mělkost mě naprosto odrazovala! A odradila. I u Mondea to není z hloubkou kufru žádná sláva. Je to ale obr a dohání to jeho plochou. Alespoň subjektivně, metr jsem u sebe neměl. Nakonec jsem vychladnul a nákup zatím odložil. Čekám, až mi rozbijí okénko pošesté. Pak už se naseru.. OII mně ale přirostla hodně k srdci. Za 4 roky co jí mám jsem s ní nalítal přes 170 tis. km a právě kufr využívám hodně často. Můžu ti říct, že tu tady tolik omílanou hranu vůbec neřeším. Ruce i záda mám v pořádku, kočárek já ani moje žena dávno nevozíme. Ale ta hloubka kufru, ta je pro mě k nezaplacení. A jako je snad ona hrana pro někoho důvodem, možná víc pro zdejší „potřeby“ vymyšleným než skutečným, si nějaké auto nekoupit (proč ne, nikomu to neberu a nic nevnucuju), pro mě je zase existence zdvojené podlahy u M6 vážným důvodem k vážení, zda si ji koupit nebo ne.
A když jsme u těch kočárků, tady uváděných pomalu coby hlavní problém kufru OII, a spekulativně i u očekávaného superba. Připouštím, že můžou existovat jedinci, kteří ji, nejen v souvisloti s kočárky, intenzivně řeší a může je i otravovat. Sice podle sebe trochu soudím tebe, ale myslím, že pro statistickou většinu normálních zdravej chlapů, tj. bez významnějších tělesných problémů, to nebude významné kritérium koupit/nekoupit.

A co ty naše křehké maminky s kočárky? O kom je tady, opět statisticky, řeč? Vyloučím-li hned na začátku poměrně zanedbatelné procento relativně movitých mamimek samoživitelek, které by si mohly pořídit OII, zůstávají mi maminky - manželky movitých manželů, kteří jim pořídili OII jako druhé auto do rodiny. Parafrázuju-li i Jyrkova slova – prosímvás, kdo si tohle může dovolit? Co je pak tohle za typický vzorek (a argument), maminka nakládající snad denně kočárek do své vlastní OII? Ano, najdou se takové. A pokud jim to vadí, manžel jim jistě koupí jiné, bez hrany. Jinak – přijde mi že ještě docela nedávno jsem se kočárku navozil jako málokdo. Ve Š 130, BMW 520i, Opel Vectra. V předchozím Passatu kombi, ani v současné OII kombi bohužel (ano, bohužel..) už ne.
Pro mě, vzato sociálně a z hlediska využití jejího kufru, typického kupce a taky i vlastníka OII, kdysi byl a pořád je jeho objem a i hloubka kufru zásadním pozitivem, které si nemůžu vynachválit. A jen těžce bych se s ním loučil. Aniž bych byl nějaký koncernový ortodoxní fanatik, v tomhle OII vážně nemá konkurenci. Hrana nehrana..
Avatar - Dinar
Dinar
Přesně to jsem i udělal, komentoval jsem výplod pitomce.
Avatar - skejpa
skejpa
ale notak. nestalo si mi ze by strejcek do M6 nevlezl nejakej kocarek nebo neco podobnyho. a neverim, ze se to nevejde do mondea. a kdyz mas rovnou hranu, ocenis to nejen pri velkych vecech ale porad. je to proste praktictejsi a to hlavne na denni vyuziti. na cirkularku si muzes pujcit prives...
Avatar - white label
white label
Mě jen litry taky zdaleka nezajímají, pro mě je hodně důležítá výška-hloubka kufru: ode dna po horní vnitřní víko (plato) kufru, to je základ pro to co tam opravdu vleze (kočárek apod.) a to nejen u kombi, ale i třeba u hatchbacku...co je mi platné, že bych tam něco mohl dát pohodlněji, když to tam třeba na výšku stejně nakonec ani nevleze... 😉
Iacofano
První fotka je představa Lehmanna, jak by to auto mohlo vypadat a je úplně mimo realitu. Poslední fotka je zase upravená auto.cz, kdy zkusili odebrat maskování. A fotka zepředu, jak jedou obě dvě auta? Tam je jasné maskování, aby auto vypadalo jako Octavia. Přesto když se člově zadívá pozorněji (zrcátka, kapota, kliky u dveří), tak je to jasný Superb.
Avatar - skejpa
skejpa
a nebo udelaji kompromis obojiho, hrana tam neni a jizdni vlastnosti, respektive tuhost zustane. nekdo tohle umi, nezapominej 😄 me tech 80 litru, co davaj navic, neohromí. radsi bych nemel tu hranu a mel pouzitelnejsi kufr...
Avatar - white label
white label
Ale musíš přece brát jen tu "větev" diskuse s názvem: "Škoda kombi neumí a....". Co napsal "jeje" potom, nebo v jiné "větvi" je přece něco úplně jiného, co už "Dinar" vůbec nemusel číst...

Ta dvojitá podlaha není dobrá jen na nějaké nářadí, nebo "skrýš" pro kufřík apod., výhoda je v tom, že když ji složíš nebo vyndáš, můžeš využít maximálně možnou hloubku kufru téměř až na "dřeň", kdežto u jediné "podlahy" se jedná o konstrukční kpompromis... buď snížíž hranu karoserie téměř až na úroveň dna karoserie v kufru, a to za cenu velmi "nezpevněné" zadní části karoserie, nebo přizpůsobíš jedinou pevnou podlahu o něco vyšší zadní hraně karoserie, za cenu určité ztráty "skutečné" hloubky kufru... 😉
Avatar - skejpa
skejpa
cituji jeje (o 3 prispevky vys nebo tak nejak): "Takže srovnávám Superb kombi a Mondeo kombi zatím z dostupnejch informací..."

ta vetsina neni vetsina. mondeo treba tu druhou podlahu nema a mazda 6 ji taky nema - maji rovnou podlahu a v pripade mazdy 6 se ti udela rovna i po sklopeni sedacek, na coz staci jedno zatahnuti aby se to samo sklopilo 😄 . passat ten ma hranu, starej avensis ma takovou minihranu, C5ka to nema tady v testech vyfoceny, laguna ma rovnou.

podle me to s tou dvojitou podlahou neni tak horky. mimoto se mi zda celkem nepouzitelna. maximalne na nejaky naradi...
Avatar - skejpa
skejpa
ted si tak rikam, ze taky nevim proc to resim 😄
Avatar - quicky
quicky
nerozumiem tym poslednym dvom fotkam, preco su uplne ine svetla na kazdej... a este ked si to porovnate s tym prvym zaberom, tak tam je este aj iny naraznik, ale ta prva fotka mi pripada, ze sa niekto len hral vo photoshope. Ked si vsimnete na tej fotke z predu,kde je najprv sedan a potom kombi tak to vyzera skor jak octavia!!! Kazdopadne som zvedavy co z toho spravia, ale myslim ze to bude nechutna krabica v porovnani s passatom alebo mondeom, o insignii sports tourer ani nehovorim. tak snad bude aspon prakticke...
Avatar - Johnny_P
Johnny_P
srovnej audi A4 avant a A6 avant, proč mají tak podobná světla?
Nevím proč to u superba někdo řeší ;-\
Avatar - white label
white label
Tady se pleteš... "jeje" nic nesrovnával s novým supem v kombíku, ale ze současnou produkcí Škody - O2 kombi (příp.F2 kombi), přečti si tu větev až do základu... Většina kombíků s "rovnou" podlahou ji má vytvořenou tzv. druhým, dnem, neboli dvojitou podlahou (za příplatek i u Octávie), která ovšem tímto omezuje maximální hloubku zavazadlového prostoru... 😉
Avatar - www.skodaoctavia.cz
www.skodaoctavia.cz
Navíc auto nemá být nějaký stěhovák. Má to být reprezentativní combi. Pro chlapíka v sáčku. Který tam nebude dávat paletu cihel. >😁
Avatar - www.skodaoctavia.cz
www.skodaoctavia.cz
Asi máš šedej zákal a nebo koukáš na jiné fotky
Avatar - www.skodaoctavia.cz
www.skodaoctavia.cz
Až budu chtít rovnou záď koupím si tranzita
Avatar - www.skodaoctavia.cz
www.skodaoctavia.cz
Rovná podlaha jde do octavie dokoupit. Dvojitá podlaha se to jmenuje.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
www.skodaoctavia.cz
Zadní světla u sedana nejsou zrovna hezká. A spoustu lidem se nelíbí. Proto možná udělali usedlejší světla.
pretoze bud ho ma, alebo ho chce mat a paci sa mu a ine auta neregistruje. 😉
Avatar - skejpa
skejpa
kdyz pominu tu hranu v kufru, tak tedy musim rict, ze ty svetla sou dost divny. to z toho delaj octavku nebo golfa v kombiku ? proc tam nedaj nejaky majestatnejsi svetla jako ma sedan ? tohle je fakt tak octavkouidni, ze to uplne snizuje charakter vozu. to uz bych vazne radsi poridil tu octavii (kdyz uz by to teda musela bejt skodovka) a aspon bych usetril 😄
Avatar - skejpa
skejpa
jezis proc sem porad montujes mondeo. ses jak nemocnej. je spousta dalsich kombiku co tu hranu nemaj...
Avatar - skejpa
skejpa
:yes: >😒]
Avatar - skejpa
skejpa
to je spis spatny ne ? >😁 co kdyz ty chces novy a manzelka nechce >😁 ja takove pripady znam. duvodu je spousta. nechce aby to na lidi pusobilo jako, ze sou bohaty, nechtej si zvykat na nove auto, nove (vetsi) nechce protoze se s tim bude blbe parkovat... ja bych rekl, ze to neni nic vyjimecnyho kdyz manzelka nechce nove >😁 (pokud uz to stare neni na odpis samozrejme 😄 )
Avatar - skejpa
skejpa
srovnava preci superb. zastavas se tady zbytecnosti. vsichni vime, jak jde skodovka po litrech a jde, jak je vidno, prez mrtvoly, kdyz to takhle cpe i do superbu. jak pisou lide nademnou. neni to standard a pokud s tim vozem jezdi i neznejsi pohlavi, pak tu blbou hranu bude asi pekne zatracovat.
uprimne receno me to nejdriv ani nenapadlo. myslel sem, ze vsechny kombici maj tu hranu rovne ale jak je videt, skoda si jde vlastni cestou 😄 simply clever ? clever sou tak leda lidi, co delaj reklamu pro skodovku na velkej kufr. jinak by tam taky mohlo viset simply never..
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Pokud je ta fotka prava a ze Superba konecne zmizi ty hnusne rendlikovske zadni skupinove svitilny, bude to urcite krok spravnym smerem. Ted uz jen to prizvednout, zamontovat 4 motion, a udelat face lift oskliveho fabiovskeho cumaku a idealni rodinny vuz bude na svete. Jen lituji toho, ze ta budka neni vztadu hranatejsi. Takhle to sice vypada elegantne, ale je to na skodu prakticnosti.Treba kocarek, nebo lednicka se v tom bude vozit spatne.
Avatar - white label
white label
To u mě nehrozí, já se totiž pravidelně holím i dole... 😉 >😒]
My hovorime, ze mas z toho chlpate dlane. >😁
Navtech
Myslíš, že jí bolí hlava, když si chceš přehrnout? Pochybuju.
Avatar - white label
white label
Znáš to... co ti zbývá, když už máš "od toho" na pravačce "tenisový loket"... :no: >😒]
Avatar - gld
gld
ženu bolí hlava? to sem ale nepatrí navtech 😉
Navtech
Třeba levačkou, jak si zvyklej... >😁
Avatar - gld
gld
vidlami?
Avatar - gld
gld
to je iba nahrávka, ja chcem smeč >😁
Navtech
Nebyla, ale můžeš to přehrnout 😉 >😁
Avatar - white label
white label
"Superkombi" dnes koupíš pomalu na "každém rohu"..., ale "Superbkombi" je (bude) prostě jen jedno... :yes: 😉 >😒]
Avatar - white label
white label
...naprostý souhlas... :-!
Avatar - white label
white label
Asi dnes čekáš marně..., řek bych, že už byla včera v 11:15... 😉
Avatar - gld
gld
..už bola? 😄
Je to tak, nové škodovky jsou hnusné, bohužel, ale nutno nechat dvojkovému superbu, že je to první pohodlná škodovka. A než tady někdo začne křičet, že má jedničkového superba a má se tam jak v bavlnce - ať se sveze v něčem jiném ve stejné třídě.
blabol? Ved podla tvojho vyjadrenia, ak nebude nakladacia hrana ako si Ty predstavujes, tak nekupis take auto aj keby bolo najlepsie na svete.Takze to mas jednoznacne prioritu. 😉
jeje
Psal jsem tam, že je to jedno z mnoha kritérií... Zkus se nad tím textem ještě jednou zamyslet, než příště plácneš opět nějakej nicneříkající blábol...
jeje
Jestli ta tvoje žena člověče není nešťastná z tebe... >😁 >😁 >😁
To zase skodofka timto modelem ukazala... :no: Od fobie po superba jeden velky hnus... ;-\
RS
To třeba moje žena je hrozně nešťastná, kufr jak stodola, žádná nakládací hrana, pět kočárků tam dá vedle sebe a pak ta roletka, ach ta roletka... využitelnost kufru uplně mizerná. 😒
jeje
To je těžký ti něco vysvětlovat, když lepším autem než je Oktávka jsi ještě nejel... 😉 A těch je...
no ale ze ma mondeo strasne blbo vyriesenu roletku v kufri a ze sa s nou hrozne blbo manipuluje, oproti super jednoduchemu ovladaniu v Octavke, to Ti nevadi. 😉
jeje
Třeba Mondeo bez nakládací hrany... >😁 Asi tak...
ozawasan
ty zádě bych řekl nejsou v pohybu - to by se mu nepovedlo tak hezky blejskout trávu a nepohyblivé kolo.....
Avatar - white label
white label
Ty máš manželku co si chce raději nechat staré auto, než mít nové... :yes: ...to si opravdu šťastný muž..., tak nevím na co si potom ještě stěžuješ... :😉 >😒]
tuntija
Jasne ze trochu prehanim. Ja to vlastenecky prekousnu a preziju, ale hadej se pak s manzelkou ze novou oktavku nechce protoze ten starej Peugeot/Opel/Ford se ji ridil lip a nalozila si tam sama jak horske kolo tak kocarek 😉
az po tebe kolego. 😉
teda mat taketo priority a len podla nich si vyberat auto nie je vobec rozumne.Ja pozeram na dolezitejsie vlastnosti auta, ktore robia z priemerneho auta auto nadpriemerne. :no:
Avatar - white label
white label
...bys mohl vyprávět, co... >😁
RS
To jsem si poprvé také myslel, ale kdyby sis prohlédnul všechny fotky tak zjistíš, že to je foceno v pohybu na výjezdu z dálnice. Nutno však podotknout, že kvalita fotografií je na takovou bleskovou akci trošku podezřele vysoká 😉
len nekric, ani sa nenazdas a bude to tu. 😉
Avatar - white label
white label
To jsou ovšem auta nejen bez nakládací hrany... :no: 😉
Avatar - white label
white label
Ale já s tím zatím problémy nemám, možná až jednou budu vozit kočárky už od vnoučat... :yes: 😉
RS
Třeba Logan MCV a Lada Priora Kombi bez nakládací hrany... viel spass >😁 😉
no to je uz luxus pre takych dedkov ako si Ty. >😁
ozawasan
Samozřejmě se mohu mýlit, ale ta z provozu - ta nebude od škody - ty zádě ale - no asi takhle - nemusí to být přímo - designed in škoda, ale, pokud to tak peeečlivě tají, měl fotograf podivuhodnou náhodou štěstí na světlo, podmínky, auta stála zcela v klidu umytá na příhodném místě - nikdo okolo neběhel s plachtou - auta nemají ani náznak maskování - tomu se říká pro automobilové paparazzi - ku.va štěstí.... Automobilky zkrátka tenhle marketing skvěle zvládají - napínají, poodhalují, aby jim případný zákazník dopředu neufujazdil ke konkurenci a spekuloval, že se mu vyplatí chvilku ještě počkat.....
zlysoused
že se mi víc líbí tak, jak je ta retuše na té první fotce. Klasický kombík-jezevčík. Ta zešikmená záď mi moc nesedne. Ale nechme se překvapit.
Avatar - white label
white label
Možná by to chtělo (do příplatkové výbavy) ještě hydraulickou plošinu... :yes: >😁
boze ja som si myslel, ze sme chlapi a nie babovky. 😄
Ingister2
Ako žš škoda kombi neumí???? Môj Ty dodo...
Dostal som oktávku kombi presne v deň, keď sa narodil môj prvý syn.
Práveže čo manželka ocenila, bolo, že do Oktávky dala celý kočík, bezu toho by ho musela skladať.
Sa Ti vy..rie na hranu...
Chlapče, chlapče, najprv vyskúšaj a potom hodnoť...
jeje
Konečně někdo, kdo ví o čem je řeč... 😉
Avatar - white label
white label
Neber si to osobně, ale nedramatizuješ to "trochu", já se něco kočárků navozil, jak v kombi (A6All), tak v hatchbacku (Golf), ale ten "horor" co popisuješ jsem ani v jednom případě nezažil...
tuntija
Nalozit kocarek to by jeste slo ale vylozit, to je problem. Zkus si to sam - ja mam 188cm a vytahnout kocarek (15 kilo) z Oktavky to je na zpoceni.
V normalnim kombiku kocarek jen tak zajedes a vyjedes jednou rukou protoze tam neni zadna hrana. V Oktavce to je treba zvednout pres hranu, stat uplne na doraz k narazniku (super v zimne kdyz je auto sezadu spinave) nebo zalezt jednou nohou do kufru at mas balanc - jinak to nevylozis. Takze kdo je zvykly vytahnout dite a s ditetem na rukach vytahnout kocarek at si nekupuje oktavku bez dvojiteho dna kufru ...
tuntija
Kombik bez rovneho dna od hrany nakladaciho prostoru pres slozene zadni sedadla az ke prednim je tak trochu uchylny vystrelek, neni moc aut ktere jsou na tom tak zle jako Skodovka.

Nejde o to ze by Skodovka neumela. To je cista vec firemniho postoje k bezpecnostnim prvkum a posedlost kazdym litrem zavazadloveho prostoru.

Ta hrana je duvod k nekoupeni Skodovky nikdy vice jak jednou nechate manzelku s ditetem nebo horskym kolem samotnou. Zvlaste kdyz je zvykla z jinych aut ze ten kocar/kolo jen tak zajede a zase vyjede bez namahy a najednou ve Skodovce je to zoufala situace dostat to kol👋kocar ven. Tech 12 az 15 kilo ve velkem baleni to neni taska s nakupem. To da i mne samotnemu zabrat vydolovat to z Oktavky.
Avatar - Mira328i
Mira328i
..ve skle to mam taky..to se dělalo už před 20lety
ano ja som to vcera videl na AMUSe na webe, ale uz som tuto fotku videl par mesiacov dozadu.
Avatar - white label
white label
Je to možné, ale je to teď v posledním AMuS...
Je fakt, že ze zadu to vypadá dost hrozně...
Tohle odpovídá té první "fotce" tady...
ale tieto fotk yuz tu boli davno ako predzvest noveho kombi SUPERB, ale podla mna to je jednoznacne retuse a nie realita.
Avatar - white label
white label
Tomuhle zdroji bych asi věřil víc...a kdo si koupí poslední německý AMuS může vidět i foto ze zadu včetně shodných zadních světel se sedanem...
[odkaz]
Avatar - white label
white label
Samotná "ploutev" nemá s příjmem rádia nic společného...
jeje
A tvůj nick R3d znamená asi Retard ne? >😁
jeje
Taky když mám možnost volby, tak z tý drtivý většiny aut si nevyberu žádný a koupím si to, kde nemusím podstupovat kompromisní řešení... To je jedno z mnoha kritérií, který dělá z průměrnýho auta ve svý kategorii auto nadprůměrný...
R3d
Nejde náhodou složit ten kočárek? >😁
Avatar - Special-line
Special-line
Proč myslíš že to jsou jejich fotografie?
R3d
Tak to je na každym, jestli chce 580 se schodem nebo o sto litrů míň s rovnou podlážkou. A myslim, že využitelnost se zdaleka nehodnotí jen nakládací hranou, taková Octavia má výbornou využitelnost bez diskuzí. Sešikmené zadní okno je možná malý ústupek designu, ale auto si kupujeme taky očima, nejen podle toho, co se vejde do kufru a taky si teda musí každej rozmyslet, jestli chce pěknýho kombíka nebo Berlingo...
kuko
no keď som ho videl prvýkrát naživo, tak ten kufor vo F2 vyzeral na viac ako má papierovo litrov :yes:
Avatar - Katikakus
Katikakus
>😁 >😁 >😁 :yes:
Avatar - Katikakus
Katikakus
Treba Avensis ma antenu v pravem zadnim okne 😉
kuko
som si myslel, že niekde bude zabudovaná. on ten dotyčný ale túžil po plutvičke alá S80/S40. Tak som mu poradil, aby si to dorobil v rámci tunningu >😒]
kuko
pánové, asi tam máte nějaký komunikační šum 😉
anteny mavaju auta osadene aj v zadnom skle.
kuko
a když nemá ploutev ani prutovku, může to mít integrovanou anténu třeba někde v karoserii? teď jsme tak běhali kolem jedné S60tky a ne a ne najít anténu. A přitom rádio hrálo a ladilo :-!
kuko
>😁

to by se ještě dalo, ale skus na koleně zbouchnout C40 >😒]
kuko
a pak vyrazíme školit drzé tunery v HH >😒]
naozaj to nemam moznost porovnat, nemam s tym osobne skusenosti, ale do starej som pomahal svagrovi nakladat vela krat tovar a voslo tam teda toho dost.
kuko
tak v prvom bode by som možno súhlasil, predsa len pár centimetrov výšky može urobiť svoje, ale ani starú ani novú Fabku som tuším nešoféroval

ale že tam napchajú viac tovaru? to sa mi nechce veriť. minulý rok som pomáhal sťahovať kamarátku a ona má práve F2 v kombíku a ten kufor je fakt parádný - velký, dobre prístupný, hlboký. Zapriahli sme aj vozík (nejaký menší nábytok) a HTP-čko si máklo >😒] ale zvládlo to s hrdosťou (a s tým svojím typickým syčaním >😒] )
To s tim "modernim" designem si vystihnul přesně :yes: Jinak já ted jezdim s FII Combi a musim uznat, že nebejt málo prostru na zadních sedadlech, byla by moje předchozí FI Combi naprosto ideální auto (pro mě😉). Byla samozřejmě hezčí, což si (a čekám za to spršku kamení na mou hlavu) myslím i jejim interieru. A abych se taky vyjádřil k věci, tak Superb Combi vypadá zatim fakt dobře :yes:
Ano skoda nemyslela na rodinu kde krehka maminka (jenz se zrejme neprovdala za gentlemana) 156cm vysoka, naklada supertezky a supervelky kocarek pro jejiho drobecka ktery ve dvou a pul letech vazi 43kilo a proto jeho kocarek pripomina ropny tanker...

ja nevim jestli je to tak velke nestesti jak popisujes. Myslim ze kocarek tam vleze a i Pat a mat by ho tam dokazali nalozit bez ujmy...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
nova RS a Scout vypadaji dobre... U scoutu temer s jistotu muzu rict ze lip nez prdchudce.. To bylo chrastitko na velkych kolech. Novy Scout je masivnejsi... Chlapactejsi...
Avatar - Pierro
Pierro
Někdo chodí v poledne na oběd a jiný píše... 😉 Na hrubky kašli a supa si projeď jakmile bude k dispozici. Já se na něj upřímně také těším... 😉
Ja bych jeste ke kombi pripojil dve veci.. Silny motor a predevsim 4x4!!
Presne tak, z te jedne zverejnene fotky mohu prohlasit ze vypada fajn! Kdo chce stehovat krabice metr krat metr krat metr at si poridi Transita...
predchozi oktavka byla pekna, ale na me pusobila tak nejak bakelitove, chci rict krehce. Takovy narcis na kolech.. Nevyzarovala z ni robustnost.

To superb je nadherny pocin, ma drsny puvab i charisma... I z boku proti nemu nic nemam, s ohledem na to, ze se jedna o komfortni sedan a ne sportovni sportcoupe... ciste zadni pohled se mi uz pozdava mene...
911
pěkné čtení ... škoda těch hrubek (někteří jsme na to citlivější a každá nás dost zabolí...) ... taky by mě zajímalo kde bereš v pátek v poledne čas na takový vypisování ... jinak SUP s batohem je moje volba budoucnosti (hned po Silveradu), takže palec nahoru :yes:
mam par znamych chalanov co robia obchodakov a mali sluzobne fabie1 kombi a teraz im ich vymenili za fabie 2 kombi a vsetci tvrdia, ze v zakrutach bola fabka1 kombi lepsia a tiez ze vedeli do starej napchat viac tovaru.
Avatar - white label
white label
To je na kombi (v garáži) přebouchaná S40... :yes: >😁
white prva fotka je pocitacove retuse.
figurka
Náhodou, napsal jsi to velmi "citlivě".
Já osobně nejsem z designu FII nijak "odvázaný", ale ono hledat v této třídě "odvaz" je docela odvaha. Musím ale říct, že oceňuji nepříslušnost k prvoplánově se zalíbivšímu designu (a lá "ocucaný" bombon), který je teď "tak populární" v této třídě, ale u kterého jsem si téměř jist, že velmi rychle "zevšední". Spíše mě mrzí z mého pohledu až přílišná "strohost", resp. jednoduchost pracoviště řidiče.
Avatar - Mira328i
Mira328i
chyba se vloudila..tady je jen sedan 😄
Avatar - white label
white label
Na té druhé fotce je to určitě tak jak píšeš... ale to zadní světlo je úplně jiné na první a poslední fotce...
ozawasan
aby laskavě přestale své reklamní fotografie vydávat za Spy photos... přece si nemyslí, že jsou čtenáři ***i? Nebo jo? Jinak tahle záď je to povedenější, co bude na trhu(lepší je BMW pětkové řady). Rovnou ať superba kombi trochu přizvednou, hodí pár plastů a dají 4x4 a máme tu kandidáta na bezchybný(skoro) ideální rodinný vůz.... tak hodně štěstí škodovko.....
PS: kdo by si jen na začátku 90. let minulého století pomyslel, že ta škodovka takhle roztáhne křídla, že?
Avatar - white label
white label
Právě jsem chtěl napsat, že Fordy mají taky pruty a ještě k tomu vpředu... (včetně Focusu RS...)
Já ty pruty taky sice nemusím, ale není to momentálně ještě nic vyjímečného ani ve "středním" mainstreamu...
V kompaktech je neměl už Golf V, ale od modelového roku 2007 se k nim nesmyslně VW (úspor.opatř.) vrátil, aby je později u rocca a Golfu VI zase vypustil...
kuko
tu v Prahe má zvieracie záchranka F2 v kombíku - žlté, nejaké nálepky, maják, elektróny. A takto vyzerajú fakt dobre. Ale kde zohnať ten maják >😒]
ja sa priklanam ku kukovi, mne sa fabka 2 vobec nepaci.Stlacena a vytiahnuta do vysky a kombi sa mi nezda o nic lepsie ako kratka.Ja som z nej velmi sklamany.Jedine co sa pohlo dopredu je kvalita interieru. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Čekal snad někdo nějakou myšlenku? Asi ne, mentálněcoswortí impotence pokračuje.
Avatar - Dinar
Dinar
Zbytečně to hrotíš, zůstanem-li v mainstreamu, tak mondeo má prutovku (dokonce vpředu) a insignia bez navigace taky.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
POZOR neplet si to s Feliciou. 😄
to co je V40? 😲
kuko
á konečně nějaký správný kombista :yes: je nás tu čím dál míň 😉
Avatar - Mira328i
Mira328i
No s předkem to moc nejde,viď >😒]
kuko
ano, určitá podobnost (třeba ten půlkruhový přechod střechy do zadní části) je zřejmá, ale ta výška.... 😉
RS
Sice pozadu, ale zato s nejlepšim driftem. :yes: >😒]
kuko
četls to vůbec? Já tam nepsal nic o Š120 >😒]
Avatar - Mira328i
Mira328i
a není? vzhledem ke konkurenci ve střední třídě?? >😁
Mercedes C,BMW 3,AUDI A4,Volvo V40,FORD Mondeo,Opel insignia...kdo je mezi nima jako zaostalej >😁 >😁
je zname, ze Mondeo kombi ma najlepsi kufor co do rozmerov, aj dlzku aj sirku, ale vyskou zase zaostava, ale urcite je jeho kufor lepsie vyuzitelny ako u konkurencie.Ale ruku na srdce kolko krat ho v zivote bezna rodina napraska uplne do plna? Osobne nevidim ziadny problem napraskat do kufra octavie kocik a batozinu pre 4 aj 5 clennu rodinu a to ide o auto nizsej triedy ako mondeo, kde je uz spominany rozdiel na dlzku 30 cm oproti Mondeu.
RS
Drtivá většina aut vždy měla a stále má nakládací hranu a najednou z toho děláš vědu? 8-s Někdy je to zkrátka technicky/cenově nebo vzhledově neřešitelné. Tvrdit, že kvůli schodu je kufr mizerný, to je opravdu vtip dne 😉
jeje
Jen tady mírním přehnanej optimismus na základě toho co vidím a na základě toho, co už Škoda dokázala v minulosti navrhnout...
este si ten kufor v Superbe ani nevidel a uz robis predcasne zavery. :no:
RS
Možná vám uniká, že někomu se zkrátka a jednoduše líbí verze Combi více něž jiné varianty. Já třeba sedany moc nemusim, resp. nevidim na nich nic lepšího natož hezčího. 😉
jeje
Usuzuju z toho co vidím na Octavii (jak dělá Škoda kombíky dodnes), že Superb bude mít taky tak blbě řešenou nakládací hranu. Takže srovnávám Superb kombi a Mondeo kombi zatím z dostupnejch informací...
Avatar - chlapecx
chlapecx
jo tagle se to dá chápat, jako objektivní hodnocení😄
Avatar - chlapecx
chlapecx
no já bych to řekl jinak, kdyby nebyl vysokej a úzkej jak hatch, tak podle mě kombík se proti FI zase tolik nezměnil.... e mu hodně podobnej, jen vychází z designu dvojky, ale je podobnej kombi 1... jinak přesně tak, vynijkajícídesign fabie 1 ocení všichni až nyní když vidí tu krabici...
Avatar - Dinar
Dinar
Podstatné je, že se tam ten kočárek v pohodě vejde, a k němu ještě další bagáž, což, zmiňuješ-li kočárky a tedy mladé rodiny, je velmi potřebné, a rozhodně to nelze říct o každém 4,5m dlouhém kombíku. Srovnávat oktávku s o 30cm delším mondeem je opět velmi marťanské. 😉
jeje
A z vyšší střední je bez konkurence Mercedes E a Volvo V70...
[odkaz]
Avatar - Pierro
Pierro
souhlas. doslova a do písmene. 😐
jeje
Btw. kdyby jsi chtěl vědět, jak má vypadat kufr v kombíku, tak nakoukni do Mondea 😉
kuko
ale Righte, není se zač omlouvat. Je to tvůj názor a nevidím v tom žádný problém, že ho vyjádříš nahlas. A že budeš v menšině? :-! Rozumný člověk je schopen diskutovat a respektovat názory druhých

Já si na tu F2 furt nemůžu zvyknout. Kombík ještě jakš takž maskuje optickou výšku, ale F1 byla podle mně velice vyvážená a ve své třídě bylo to napojení kombi-zádě vyřešeno téměř dokonale :yes:
A ten předek, který vlastně pokračoval i u O2 se mi líbil pro svoji jednoduchost a takovou nenápadnou eleganci.

Jinak uvnitř je F2 velice povedená, myslím materiálově, spracováním, prostorově (no možná šířka kapánek zaostává). Přístrojovku sice nemusím, ale jinak težko něco vytknout :yes:
jeje
Tak to kup manželce bude z toho "majstrštyku" určitě nadšená, až bude rvát kočárek přes tu hranu superkufru >😁 >😁 >😁
nevsimol som si tvoj odkaz, tak ja som ho tam dal tiez. 😉
jeje
No z jednoduchýho prostýho důvodu např. manipulace s kočárkem... Pokud dokoupíš mezipodlahu, tak se ti sníží logicky výška a díky splývající zádi se tam už nevejde.
Avatar - Dinar
Dinar
Praktičnost kufru octavie kombi, mmch. jeden z jejích hlavních prodejních argumentů, může popírat jen naprostý ignorant nebo Marťan, raději bych, abys byl to druhé, bylo by to pochopitelnější.
kuko
souhlas, O1 v kombíku byla jedna z nej v nižší střední. Z jejich souputníků se mi ještě moc líbil Civic Aerodeck :yes: a třeba Marae Weekend :yes:
Avatar - Special-line
Special-line
Proč je tím mizerná? Nachápu. Pokud tam schod nebude, bude se jen líp nakládat. Na to se dá dokoupit mezipodlaha. Využitelnost se ale měří podle víc měřítek než jen schod.
Avatar - igor77
igor77
suprkombi co prevalcuje vse od insignie po avensis :yes:
Avatar - Special-line
Special-line
Ale mezipodlaha se dá samozřejmě doinstalovat.
jeje
Splývavá záď je neuvěřitelně nepraktická věc a popírá samou podstatu kombi a kočárek napodél, případně větší krabici tam už pak nedáš... Další nepochopitelnou věcí je, že všechny kombi od Škody mají vždy schod mezi nakládací hranou a spodkem kufru (Octavia, Fabia), aby mohli vydeklarovat ohromujících 580 l, ale využitelnost takovýho kufru je naprosto mizerná...
Avatar - sansk8
sansk8
Jo sice to tak vypada ale kouknu se pořádně, že ten spodek světel je nastavenej folíí. Dá se to poznat i podle těch výsuvnejch ostřikovačů.
jeje
Přesně tak, tohle řešení popírá samou podstatu kombi a kočárek napodél tam už pak nedáš... Škoda nemí vyrábět kombi, protože mají vždy schod mezi nakládací hranou a spodkem kufru (Octavia, Fabia), aby mohli vydeklarovat ohromujících 580 l, ale využitelnost je naprosto mizerná...
Avatar - Dinar
Dinar
Podívej se znova, to druhé auto (kombík) není oktávka zcela určitě. Má jiný tvar zadního bočního okna, jiný zadní nárazník, jiná zadní světla (nenech se zmást červenou páskou) i jinak tvarované zadní víko. Je to superb kombi, jistě, ve stylu O2, a to je dobře. 😉
GTI
>😁 Tak to je tarasnící přímo na komoru... :yes:
Avatar - Pierro
Pierro
Řekl bych čtrnáct a nějakej ten měsíc. Nejdeš na oběd hombre?? 😉
white pozri na ten odkaz co som sem dal, to nebude O2, je to moc velke.
Avatar - Dinar
Dinar
328i? To budeš taky patnáct let pozadu, co?!
Avatar - Special-line
Special-line
To určitě, já to bral jen pro orientaci.
Avatar - Righ
Righ
Tak s timhle si dovolim silne nesouhlasit, i kdyz tady mozna budu v mensine. Mne prijde druha fabka vyrazne hezci nez prvni - hlavne diky roomsterovske pridi pusobi veselejsim, svezejsim a celkove modernejsim dojmem, naopak prvni generace se mi se svyma "sklopenyma ocima" a nudnymi tvary zda az prilis nevyrazna, fadni a jakoby "uslapla". Nevnimejte pritom tuhle kritiku jako ozvenu skreku mistnich antiVW hochu, kteri podobnymi frazemi odsuzuji pausalne veskerou produkci koncernu, ja naopak VW a specialne Skodu hodnotim velmi vysoko. Zaroven netvrdim, ze je druha Fabia designersky skvost, zvlast zezadu na me purosbi diky tvaru svetel a patych dveri vzhledem k vysce az prilis uzka (to jsem objevil Ameriku, co 😄 ), ale celkove jde rozhodne o krok vpred oproti.
ta prva fotka podla mna je retuse, zatial ofocialne zabery neexistuju
pozrite so tento clanok, cele sa mi to zda nejake divne.
[odkaz]
Avatar - Mira328i
Mira328i
Co chceš od škodovky střední třídy...
..jsou 15let pozadu...
Avatar - Special-line
Special-line
Tak první fotku mám tu s logem auto.cz, tak o tom jestli to je Superb nebudem pochybovat, no a na poslední jsou úplně jiné zadní dveře, jiný plech kolem bočního kufru okna, které je navíc vyhřívané, jiný střešní spoiler, přibyl prolis na pátých dveřích, tím pádem jsou světla úplně jiná, prolis na zadním blatníku je podstatně ostřejší, lem blatníku je opticky širší.
a jde to i bez prutu, že? konečně!!! doufám,že to bez prutu jen s ploutví dají konečně do seriovky!
Avatar - white label
white label
Kliky ano, ale podívej se na tvar zadního světla na první a poslední fotce...úplně jiné světlo...a na těch posledních dvou fotkách žádné přelepené zadní světla nevidím...
loydl
...bude z toho najkrajsia Skoda sucasnosti (kedze ten face octavii moc nepomohol)...
Avatar - white label
white label
..myslím, že podobně se dá mluvit i o Octavii kombi...ty jsou ovšem povedené obě a ta druhá před face, asi vůbec nejvíc...
Avatar - Special-line
Special-line
Není to O2 koukni se na kliky a na přední světla. Ty jsou nastaveny bílou fólií. Takhle pravý světlo nevypadá. Stejně tak ostřikovače jsou ze Superba. Tvar fólie je přirozeně volen tak aby O2 připomínal, aby si toho všimlo co nejmín lidí.
h.onzyk
jinak více fotek zde [odkaz]
Avatar - white label
white label
Světla jsou na první "fotce" vidět pouze z boku a podle té budou spíš dost podobná těm v supu sedan...
Na posledních dvou fotkách je zřejmě v kombíku pouze O2 po face...
kuko
tak tak, Fabka 1 byla dokonalá a myslím, že vetšina z nás to ocenial až po příchodu druhé generace 😉
Avatar - Pierro
Pierro
hele ty jeden bajkaři a pohádkysto, víš kde se fasujou mokrý hadry a jak se jmenuje ta "milá" paní co tě jedním z nich vezme po hubě???? >😒]
h.onzyk
Fotky nejsou od Lehmanna, nafotili je redaktoři serveru autosme.sk, na tomto serveru byla první várka fotek k vidění už v úterý či ve středu, druhá přišla den po té první a byla zveřejněna i na idnes.cz
Avatar - white label
white label
Samozřejmě, že kromě první "fotky" se jedná už pouze dvojici sup + O2 combi face... to si toho opravdu skoro nikdo nevšiml...?Předpokládám teda, že celá diskuse je vlastně jen o první "fotce"...
Avatar - Mira328i
Mira328i
Ježiš to je zase pohádka... >😁
Avatar - Pierro
Pierro
No tak po zhlédnutí těch několika málo fotek budu trochu střízlivější v závěrech a nebudu tu hodnotit něco, co nikdo z nás ani neviděl. Nicméně - opět a jako vždy je tu dost mudrlantů a odborníků, kteří již teď mají jasno, jak bude nové kombi Superb hnusné, jak nemožné budou převisy, jak neharmonicky bude působit dlouhá záď a podobně...
Takže udělejme si malou sondičku do historie přátelé. Není tomu tak dlouho co se pěly oslavné chorály na auta typu Forman či lehce později Felícia Combi. Tenkrát bylo tvým snem mít některé z těchto žihadel, kam se ti do kufru vešel krom basy píva i svázanej dottore a mrtvá tchýně... Doba šla dál a tvé konto (snad tedy) úspěšně rostlo a na světě se objevil nový etalon. Oktávia kombi. Konečně auto, se kterým jsi mohl vyškolit sousedovo jeté Mondeo z Německa... Čas letěl jako zběsilý, děti vyrostli, zeťák dnes valí tříhrnek v nové Fábii Kombi, synátor vozí biomlíko m Roomstru. Ty zatím laskavě poklepáváš na kapotu své Oktávky Kombi která vystřídala svou starší sestru téhož jména co parkovala po pět let ve tvé stodole. A rok se sešel s rokem, soused už má přeci jen olítanou A6 v 1,9 TDI a tvé Oktávce začíná již odzvánět. Druhá dcera je v požehnaném stavu, a svatební dárek je nasnadě. Co však zbude tobě?? S Johny Deerem přeci jen v husákově tichu (až pojedeš do práglu na čumendu) moc parády nenaděláš. A teď právě přichází tvůj čas, tvá šťastná doba.
Takže dej si svého každodenního prcka po ránu, vyměň si gerontopemprsku, nech doma tepláky i ty nový gumáky a baret od Jardy z hospody, ohol to svoje tejdenní strniště (v tvejch pětapadesáti už nebudeš zarostlej za bejčka ale leda tak za vola) oblíkni sváteční oblek co ti koupila Maruš ke kulatinám, vyčisti si kopyta (jo a bacha na slámu) a běž koupit lístek na bus do Boleslavi. Tam zaklepej u škodovky na saloně, slušně pozdrav a zeptej se jestli by tě neprovezli s novým Superbem. Jo tím v kombíku. Uvidíš, když si ráno nezapomeneš vyčistit zuby a nebudeš to přehánět s kořalkou, dočkáš se. Najdeš to na cos celý život čekal. Postivé, luxusní české auto, se kterým se nebudeš muset stydět ani na výprodejích v Drážďanech. Tak pamatuj, tohle je tvá cesta, tohle je tvůj prostor tohle je tvá škoda. Škoda jen, že zatím musíš s tím výletem do Bolky ještě chvíli počkat. Ale neboj, oni ti počkají... Trpělivost nosí svoje plody.. 😉
Avatar - Johnny_P
Johnny_P
To je stejný jako kdybys řekl že roomster je zepředu stejný jako fabia II ;-\
Prostě si jsou zezadu s octavií podobní, to bych neřešil :-!
GTI
No, vypadá to dobře, co dobře... výborně. Jenom je potřeba vědět, co v případě kombi znamená slovo "výborně". Jsou dvě špičkové školy - tradiční, takřka dřevní, jistě - VOLVO a pak ta zesportovněná, reprezentovaná především nejkrásnějším kombi planety - A6 AVANT. Co tedy dělá kombi kombíkem? No především střecha a zadní víko. Střecha nesmí upadat, odstrašující příklad znáš sám, nesmí být pohledově zboku zatěžkaná plechem a spolu se zadními bočními skly musí tvořit jeden harmonický celek.

Škoda dělá krásná kombi v kompaktní třídě, a jak na to koukám, krásné kombi bude dělat i ve třídě střední. Přesně jak nahoře píše Dinar, to, nad čím se u sedanu nejásá, to zmizí a nastoupí styl "kombioctávka" tedy dokonale vybalancovaný mix klasiky, sportovnosti a moderny. Dominantní, jistá a panovačná příď, vzadu zakončená zcela přirozeným (!) tvarem kombi karoserie. Padá to do voka, co?

P.S. Máme se na co těšit, BRAVO ŠKODA :yes:
Avatar - marek.g
marek.g
dobrý postřeh.na tom druhém snímku je to druhé auto opravdu vypadá jako octavka po liftu.alespoň podle světel.velikostně oproti Supovi vepředu je,ale stejně velké 😐
Avatar - hattori_hanzo
hattori_hanzo
V tom případě se na ty fotky koukáš neskutečně špatně. 8-s
Avatar - Mira328i
Mira328i
..hnus...ale ono je to jedno na tak ošklivým autě s kolama uprostřed a velkýma převisama...
pokud se dobře dívám na ty fotky tak se nejedná o superb combi ale o běžnou octavii.....podívejte se na tu fotku zepředu-ve předu superb normál a za ním oktávka a z boku je to normální oktávka akorát s dodrbanejma světlama.....lehman má vždycky spy photos uplnš nanic,takže si myslím že takhle to určitě nebude.....je to jen další kachna od lehmana,jako vždycky....je jen smůtný že na to všihni čumíte jako ´´odborníci´´ plno keců a nikdo nic.....
Avatar - marek.g
marek.g
to je fakt.je to tam takové nejasné a vypadá to,že nakonec budou ty světla daleko víc zakousnuté do blatníků
100oktanu
...nebudou "ála FI Combi" ale úplně jiné. 😉 Ono se stačí pořádné podívat na to maskování a jde tam vidět, že nejen, že je kousek nastaven červenou reflexní fólií, ale i kousek pro změnu zakryt fólií v barvě karoserie... ten tvar bude odpovídat víceméně téhle jedné starší a dost povedené fotomontáži(snad jako jediná ze všech možných +- odpovídala realitě)😒br />
[odkaz]
_Teddy_
ok, to je vec nazoru. Na mna posobia tie clenite predne svetla trochu rusivo (predchadzajuca octavia mala predok krasne dizajnovo cisty), ale pripustam ze niekomu inemu sa mozu pacit...
Avatar - Dinar
Dinar
Přijde ti, že by měla A6ka avant malý kufr? Já jsem naopak rád, že u superbu nešli cestou volvoidních tvarů, při rozvoru a celk. rozměrech superbu by z toho byla taková podlouhlá krabice, podobně esteticky "zdařilá" jako např. vectra kombi.
_Teddy_
Dost mozne, ze kombik bude vyssie v predajnych cislach, ako sedano-liftback. Napokon, Superb mieri aj medzi fleet cars, a tam su kombiky obecne v oblube koli vacsiemu kufru a lepsiemu nakladaniu. Ja sice osobne na kombiky nie som, ale u superb-kombi cakam velku uspesnost...
Avatar - Dinar
Dinar
Přesně tak, ale předek facelift nepotřebuje, ten je naopak na velkou pochvalu.
Jan Gutbayer
Myslím, že ta extrémně zešikmená záď ála Audi je chyba... Podobnou nabídku prostoru už nabízí liftback, který je navíc i hezký. Kombi nabízí navíc jen možnost využít i prostor nad linií oken, čili je potřeba ho člověku, toužícím po kombi, nabídnout... A ta šikmá záď velmi limituje...
_Teddy_
No je aspon vidiet, ze combik ma vzadu normalne svetla, a nie tie korejsko-lagunovske slize co ma superb sedan. Za toto skodovke tlieskam! Predok sice asi bude povodny (to caka na facelift), ale ten zadok vyzera dobre...
911
S karosérií kombi získá SuperB zcela novou skupinu kupujících a až budeme někdy v budoucnu hodnotit prodeje jednotlivých karosářských verzí, kombi bude ve vedení. Je hodně lidí (včetně mne) kterým se skutečně nelíbí sedany a naopak velmi líbí kombíky a na Superb kombi čekají. :yes:
RS
Řekl bych, že jde vidět celkem kulový a nic světoborného odhaleno nebylo. To že bude Superb Combi klasických škodováckých tvarů o tom netřeba, nějaký paskvil ala 207 nebo Ceed by asi těžko prolezl linkou, takže lze očekávat "jen" něco ve stylu přifouklé Octavie. Každopádně jsem přesvědčen, že tohle Combi bude trefa do černého, Škoda kombíky umí :yes:
BeranK
Taky si myslím, škodovka ty kombíky uměla a umí, jenom ten od Fabie II se moc nepoved, ale to není kombíkem, to je celá ta trochu zvláštní krabice.....přitom kombíček od jedničky byl snad nejhezčí malej kombík, co jsem v našich evropských končinách viděl.
Avatar - 12Eagle
12Eagle
Aj keď Octavia kombi je pekné a praktické a veľké auto, Superb kombi bude to, čo chýbalo veľkým cestovateľom a naviac je to VELICE pekné kombi. To sa podarilo. A je európske. 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Buďme rádi za ty dary, konzervativní v tomto případě znamená lepší, jsem rád, že ta korejská zadní světla u kombi nebudou, navíc i profil vypadá dynamičtější než u sedanu, tohle kombi nebude vyvolávat komentáře typu, dobrý, všechno motory, zpracování, prostor, ale ten design, konečně superb bez kompromisů. U mě za jedna. 😄 :yes: