Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf Variant: Sedmičkové kombi (ne)oficiálně

Na Síti sítí se začínají objevovat oficiální fotky kombi sedmé generace Golfu. Samotný Volkswagen zatím mlčí.
Zpět na článek
Avatar - guze
4. 3. 2013 13:44
Re: BOMBA..!!
Nesmíš brát vážně takovýhle výlevy pár jedinců ;-)
Avatar - dal
4. 3. 2013 12:49
Re: Das Auto
Jestli sedláky myslíš jako dobré hospodáře, tak to s tebou souhlasím. Konkurent pro VW jsou všechny automobilky, které jim berou prodeje tedy i Hyundai. S tím vrcholem by jsem byl vzhledem ke spolehlivosti opatrnej.
4. 3. 2013 11:45
Re: z tohto pohladu
ty topper mazda 6 je okopírovaný bawor...tak asi tak :'-(
4. 3. 2013 11:41
Re: Das Auto
A navíc se liší i výbava jednotlivých stupňů. Uvidíme, jak to bude u Mk7. Základ není špatný, ale přeci jen bych očekával, že si lépe povede střed.
4. 3. 2013 11:40
Re: KOMBITURBO
Vw je posledních pár let na vrcholu automobilového průmyslu, a místní diskutéři tady můžou prskat řvát, dupat nožkou, ale to je prostě fakt, ještě je tady BMW, ale to je ještě jiná pohádka, Vw přináší velmi vysoký standart pro spoustu lidí, za relativně dobrou cenu, ano Vw nikdy nebylo lepší, je na vrcholu užívejme si to !!!!!!!
4. 3. 2013 11:34
Re: Das Auto
Dokud ten kompromis nebolí, tak komu by vadilo, že něco ušetří, že. :-) Jenže ono to většinou není tak bezbolestné.
4. 3. 2013 11:23
Re: Das Auto
Hnujdaj jsou šroty auta pro sedláky, je to low the end, hujda by měla spíše hledat konkurenty u dacie a ne u vw který je vrcholem automobilového průmyslu, ale jasné každý looser má svůj vzor, ke kterému vzhlíží :-)
4. 3. 2013 11:19
Re: Das Auto
Hnujdaj jsou šroty auta pro sedláky, je to low the end, hujda by měla spíše hledat konkurenty u dacie a ne u vw který je vrcholem automobilového průmyslu, ale jasné každý looser má svůj vzor, ke kterému vzhlíží ;-)
Avatar - white label
4. 3. 2013 10:34
Re: pohrebak
To byla reakce na MT, ale na těch 16.75" už bys mě neukecal... ;-)
Jinak na běžném asfaltu funguje líp 18", než 19" i u hodně rychlých hh typu RS3, FoIIRS, MRS...
Problém je ovšem sehnat pěkné origo 18" třeba na RS3 a takový FoIIRS už má 19"ky dokonce v základu, což považuju spíš za danajský dar.
Avatar - white label
4. 3. 2013 10:32
Re: Das Auto
U nás opravdu bývala nejprodávanější výbava trendline, higline se brával častěji až k Passatu. Dlužno ovšem dodat, že právě u minulých g. Golfu, nebyl častěji (na českém trhu) comfortline (neplést např. s comfortedition u G6) vůbec v nabídce.
4. 3. 2013 09:52
Re: Das Auto
To byl G6. U G7 to platí v nižších verzích (určitě Trendline - automatická dvouzónová klimatizace), u Highline jsem si v ČR ničeho navíc nevšiml. Ale třeba na volant jsem asi ani nekoukal. Prostě nic, co by mne praštilo do očí. Určitě jí však něco chybí - hned první na ráně jsou xenony.

Německý Highline mohu vzít pomalu bez příplatků. Chybí mi hlavně navigace.

Edit: Tak jsem se na volant podíval, v ČR i Německu je multifunkční.
4. 3. 2013 09:47
Re: Hm...
Bude. :-) (Mluví se o 605, nebo 610, jestli se nepletu.)
4. 3. 2013 09:42
Re: Das Auto
Zajímavé. V Německu asi 57% Comfortline, ale už je to nějaká doba, co jsem viděl prodejní čísla. Trendline se prodávala méně než GTI, je to snad třetí nejméně prodávaná verze (po R a GTD). :-)
Avatar - dal
4. 3. 2013 08:51
Re: Das Auto
Nevím co je na tvrdých plastech hnus. Když jsi zmínil japonce, tak zrovna Honda používá hodně tvrdých plastů a myslím si, že je to OK.
Avatar - dal
4. 3. 2013 08:47
Re: BOMBA..!!
Oproti Fiatu mají horší materiály i daleko zvučnější automobilky. Nevím o tom, že by VW používal nějaké lepší materiály spíš naopak. Ten rozdíl je ve výborném až puntičkářském zpracování.
Avatar - 3_diamanty
4. 3. 2013 08:40
Re: BOMBA..!!
to si tie materialy olizoval? ;-) bohuzial vacsina s tebou suhlasit nebude.... co viem tak ceed chvalia aj v nemeckych testoch za kvalitny interier a podobne aj i30... nabuduce skus aj zahryznut nielen lizat >:D :yes: uvidis ten rozdiel :yes:
Avatar - woody-alien
4. 3. 2013 08:15
Re: pohrebak
Jasně, mě hrozně pobavilo to tvoje "zmírnění" na 16.5", možná kdybych ještě chvíli otravoval, dostali bychom se na 16.75". ;-) Tak jsem to sem bez větších souvislostí hodil.
Avatar - woody-alien
4. 3. 2013 08:12
Re: Das Auto
Tak za prvé, i příznivci Japonců ti potvrdí, že jejich sestavování výbav je přinejmenším zvláštní a leckdy hodně omezující, když chceš něco, dostaneš k tomu řadu věcí které vůbec nechceš. A že nenabízej sociální modely ? Ale jdi....A za druhé, VW má prostě v rámci mainstreamu snad nejpropracovanější systém individualizace pro ty, kdo si chtějí auto sestavit přesně podle svých představ. Já to zas tak nutně nevyžaduju, ale to na věci nic nemění.
4. 3. 2013 01:15
Re: Das Auto
Nebude to náhodou tým, že japonci neponúkajú sociálne modely, kde jedinou položkou je airbag a príprava na rádio ? U japoncov máš rovnakú kvalitu materiálov u všetkých modelov a aj na ten najlacnejší sa dá pozerať. Keď som minule sadol do jetty v základnej výbave, skoro som sa dogrcal pri pohľade na prístrojovku.Nechcel by som si o ňu udrieť ruku, bola to špička v tvrdosti plastov. Vyššia výbava má mäkčené plasty no ten základ je fakt hnus.
Avatar - Jaros71
3. 3. 2013 23:57
BOMBA..!!
Parádní kombík..!! :yes: :yes: :yes:
Po minulém modelu s hnusným zadkem dávám 1**
Octavia III bude mít co dělat!
VW se probudil a už se těším na nového Tiguana a Tourana..
A pánové..interier je kromě základní verze taky velmi podařený..
Se Cee'dem to nejde vůbec srovnávat.. ;-) tam jsou materiály hoší než ve Fiatu.. :no:
To je osobně v rodině vyzkoušeno..bohužel!
Avatar - white label
3. 3. 2013 23:44
Re: pohrebak
Ty 18"ky (léto) jsem (s adaptivním podvozkem) psal u verze (G6) GTI, u běžných verzí Golfu je 17" palců vhodnější kompromis i s adaptivním podvozkem.
Avatar - miromen
3. 3. 2013 23:20
Re: Das Auto
U nas byla nejprodavanějši vybava a to s přehledem ta zakladni tedy Trendline.
3. 3. 2013 23:16
Myslím...
že todle je už jen broušení už tak dokonalého diamantu. Pánové, máme tu nového krále dané třídy. Není co dodat.

Brawo !!!!! :yes:

Opět se potvrdilo, že vw zaujímá pozici č.1.

:yes: :yes: :yes:
Avatar - miromen
3. 3. 2013 23:03
Re: Tak to si vytlačím ....
Neboj nehažu všechy auta korejske produkce do jednoho pytle.Jak pišeš i40,Cruze nebo Ceed jsou určitě koukatelne modely.
3. 3. 2013 22:57
Re: Tak to si vytlačím ....
ix35 je suverenne najskaredsi Hnujdej. Nepomahaju mu ani alu disky.
Ale i40 v zaklade uz kope uplne inu ligu.
3. 3. 2013 22:55
Re: Ich lieb Dich nicht, Du liebst mich nicht
Vzhladom na to, aku minimalne kozmeticku premenu spravili pri G7 proti G6, je tu zrejme, ze u G6 nasli dizajnovy vrchol svojej Golf-ovej evolucie. Pri 8. generacii by to uz vyzadovalo prekopat od zakladu a nastolit novy zaciatok, na ktorom bude mozne znova stavat.
Uz sa neda ani povedat, ze je G7 krajsi ako G6, je iba iny. Poplatny dobe - zaostreny.
Maximalne dotiahli nejake disproporcie, ale inak nic.
Avatar - Choochoo
3. 3. 2013 22:12
Re: Das Auto
Prohlizel jsem G7 na parkovisti, lehce zapraseny v cevrene barve a musim souhlasit. Nepusobilo to na me nejak vyrazne jinak nez I30. Jednoduchy az levny design, na plechacich v zakladu radsi nevidet. Osobne na me G7 pusobi levneji nez G6. Rozdil trid je znatelny pouze u vymazlenych rendru a fotek z fotoshopu ;-) Ikdyz proti lacinemu sikmemu prolisu zadnich dveri Skodovek vypada Golf asi o tridu jinde ;-)
Jinak rendry s velkymi koly koncenu jdou, o tom zadna ;-)
Avatar - Ozzman
3. 3. 2013 21:28
Re: Das Auto
Ano porovnávám. V novém Ceedu sem nejel ani neseděl. Nýbrž sem seděl v Hyundai I30 Ix35 a pořád je Golf na to lépe :-) Na obranu předchozího Ceeda, tak auto nejelo špatně ani se základní 1.4kou. Podotknu však, že to byla vždy nová auta, takže nemohu soudit poruchovost, jen neochotu převodovek občas řadit zpátečky a jedničky a vůbec její guomvý a nepřesný průběh.
Avatar - Choochoo
3. 3. 2013 20:33
Re: "Novinka" z 26.1.
Svetla nejsou uplne stejna. To spodni zesikmeni svetla je u kombi hezci spise ala G6, u hatche je divne dlouhy. Celkove zadni svitilny hodnotim jako povedenejsi nez u hatche
Avatar - trapid
3. 3. 2013 20:02
Re: Das Auto
Jsi si jistý?
Když jsem cca před dvěma lety chtěl koupit G6, tak český Highline měl ve standardu multifunkční volant, ale německý ne.
Avatar - šmoula nešika
3. 3. 2013 20:01
Re: KOMBITURBO
Počkej, počkej. Ještě nedávno jsi básnil o šesté generaci. A ta sedmá vypadá úplně jinak. To mně vysvětli. Neměl bys to s těmi Volkswageny tak přehánět, máš z toho už vymytý mozek a je to dost i na mě. 8-s 8-s :-O ;-)
Avatar - trapid
3. 3. 2013 19:57
Re: Das Auto
Porovnáváš předchozí generaci, takže první Cee´d s G6 ???
Sorry, ale to je jako porovnávat jablka s hruškami.
Golf v té době už dlouhodobě okupoval trůn nižší střední, kdežto u Kii šlo o první pokus o pořádné auto. Dnes ji beru jako takový mezistupeň, kdežto dnešní Cee´d jako už porovnatelné auto s aktuálním Golfem.
Jistě, technologiemi na G7 Cee´d nemá, ale kvalitou a zpracováním jsou ta auta porovnatelná - přesto si myslím, že G7 je stále o něco lepší.
Avatar - šmoula nešika
3. 3. 2013 19:57
Re: Krása
Já bych nadšení krotil, ale je fakt, že proti 5. a 6. generaci je to mezigalaktický posun.
3. 3. 2013 19:34
G7V
Tep to nezvysi ani po konskej davke adrenalinu, ale konecne lepsie, nez G6 s nadstavbou nakladaku. Konecne sa im to podarilo, uspesne dokoncit myslienku :yes:
3. 3. 2013 18:26
Re: Má ještě smysl uvažovat o Octavii?
asi tak, máš naprostou pravdu. Já pořád nevím, co tady lidi držkujou. Je to jednoduchá politika, aby škodovka měla ještě možnost kam jít cenou dolů. Ty lidi by držkovali, i kdyby ta cena nové octavie začínala na 250, takhle je možnost ještě jít dolů při té startovní ceně
Avatar - dal
3. 3. 2013 17:58
Re: Má ještě smysl uvažovat o Octavii?
Škoda má u OIII určitě cenovou rezervu, tak v případě menších prodejů půjdou ceny dolů klidně i pod G7.
3. 3. 2013 16:56
rozhodně dobrý posun
rozhodně je to posun oproti Golfu Variant IV, V, VI hodně k lepšímu, protože ty minulé byly prostě hlavně protažené klasické golfy a tohle vypadá opravdu dobře. Já už ho teda na fotkách viděl, ale jsem zvědavý na realitu
Avatar - peV
3. 3. 2013 14:50
Re: Das Auto
Tak auto, ve kterém se páčka otierá a šuchá bych nesnesl ani ve vedlejším jízdním pruhu, kterej vůl si tohle může pořídit? 8-s
Avatar - 3_diamanty
3. 3. 2013 14:33
Re: z tohto pohladu
no to je nejaky render.... na oficialne foto si asi este pockame..... :yes:
Avatar - guze
3. 3. 2013 13:52
Re: z tohto pohladu
Přijde mi to jako úplně jiný golf, zadní okno nemá zalomení jako na oficiálních fotkách, spíš je to nějaký pokus o předzvěst jak by asi vypadal (samozřejmě před tím než Golfa ukázali)
Avatar - PeterLuk
3. 3. 2013 13:49
Re: KOMBITURBO
:yes: :yes:

Už sa teším na facelift Jetty, už nech je tu!
Avatar - guze
3. 3. 2013 13:43
Re: Najdi 10 rozdílů
[odkaz] to musíš mít ale dost špatné oči, nejsi slepec?
Avatar - 3_diamanty
3. 3. 2013 13:28
z tohto pohladu
to az taka hitparada nie je:
[odkaz]

ale posun oproti starsim golfom kombi citelny je aj ked mne sa 6tka kombik zdal elegantnejsi ale ocenujem ze novsia geenracia vyzera uz solidnejsie aj ked trosku kostrbato hranato :yes:
Avatar - Hotwire
3. 3. 2013 13:20
Re: KOMBITURBO
ten zadny pohlad sa moze smelo rovnat s vytvormi od krala designu (audi). za mna gold variant 1* :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
3. 3. 2013 13:19
Re: Krása
Jo a dopadne jako v tom filmu, jak pak vybírali drátem žloutky ze spár a i po měsíci byl cítit sirovodík.... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
3. 3. 2013 13:18
Re: Ich lieb Dich nicht, Du liebst mich nicht
Moje výhrada se týkala jen G7. Passat (CC), Touareg, Polo ty jsou vpohodě až velmi dobré.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 3. 2013 12:55
Re: Ich lieb Dich nicht, Du liebst mich nicht
Já viděl takovou tu namodralou metalízu.
3. 3. 2013 12:54
Smekám!
Tak todle se chlapcům opravdu povedlo. Nádhera! ;-) :yes: :yes: :yes:
3. 3. 2013 12:20
Re: ...
Když ho ještě neměli, tak co tam vystavovali? :-O Jen ta lana na stažení pružin? >:-[]
3. 3. 2013 11:56
Najdi 10 rozdílů
Najdi 10 rozdílů Audi,VW,Seat,Škoda... Promiňte,ale já to vidím vše na jedno brdo...
3. 3. 2013 10:53
Re: ...
Pri prezentacii GTI 7 ešte nez ho vobec mali...aby podzvozok vyzeral efektne nizko,ako GTI...stiahli ho lanami a cim vsetkym,aby bol znizeny..bolo to na nejakom autosalone 2012...
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2013 10:39
Re: Má ještě smysl uvažovat o Octavii?
přesně :yes:
mimochodem i Golf VI Variant JE opravdu pohledný, jen to nebyl ten klasich Golf Popo...
Avatar - Ham.
3. 3. 2013 10:08
Rozvor
Zdá se, že Variant zůstává na stejném rozvoru jako Golf HB takže OIII si udržuje výrazný prostorový odstup jak u verze liftback tak u kombajnu a žádný souboj v rámci koncernu jak tomu bylo u starého varianta a OII se nekoná.
3. 3. 2013 09:50
Re: ...
Právě u té Octavie. :-) A nejspíš i při focení/ prezentaci Rapidu.
3. 3. 2013 09:50
Re: ...
Jen jim to občas ujede, viz například poslední rendery Golfu (GTI myslím), kde jim chyběla část paprsku na modelu kola. Barvy a kompozici zvládají většinou dobře.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2013 09:48
Re: POPROSIM
To byl jen "výkřik do tmy" >:D
3. 3. 2013 09:44
Re: Pre porovnanie
Právě v tom. Když se podívám na plechy na boku, tak v tom vidím styl Audi. A nová zadní světla se také podobají na Audi (už ne jejich optika). Rozhodně ne auto jako celek, třeba zadní dveře nejsou Audi ani náhodou. Tím, že to auto vybrousili, mi přijde, že se přibližují ke stylu Audi.

Bude zajímavé tohle postavit vedle A4 Avant.
3. 3. 2013 09:35
Re: Ich lieb Dich nicht, Du liebst mich nicht
;-)
3. 3. 2013 09:34
Re: pohrebak
I tak bych spíš koukal tak na 17". Golf podle mne nepatří mezi auta, která potřebují ohromná kola. Za chvíli budeme mít 20" (pokud je už někdo nenabídl) i u nižší střední, to je šílenost. Teď jezdím 20" zimní, 21" letní, ale na mnohem větším autě se vzduchovým podvozkem. Rozhodně bych to nechtěl měnit (myšleno při defektu). :-)
3. 3. 2013 09:03
Re: ...
To někdy dělali?
Já jsem zachytil akorát pružiny stažené páskou na prezentaci Okty :-)
3. 3. 2013 08:55
Re: ...
Nezapomeň na snížený podovozek a podložky pod kola, aby auto vypadalo nízké a s široce rozkročenými koly.
Avatar - woody-alien
3. 3. 2013 08:34
Re: Pre porovnanie
Já tam to Audi moc nevidím, tedy možná trochu - ve smyslu uhlazených, nerušivých linií, ale já zase mám 1.5 dioptrie, takže na mě neber zřetel. >:D Ať tak či tak, vždycky je lepší, když je auto hezčí než bývalo....nebo ne ? ;-) Radujme se...
3. 3. 2013 08:32
...
Jedna věc se musí nechat, koncern svoje produkty umí odprezentovat.
Ty rendery vypadají moc pěkně - ideálně zvolené prostředí, slušivá decentní metalíza, krásná kola. Když to srovnám s nedávnou prezentací Quattroporte ve vyblité béžové na béžovém pozadí...prostě nebe a dudy.

Jinak hezký, snad i hezčí než hatchback. A to je co říct. :-)
Avatar - woody-alien
3. 3. 2013 08:31
Re: Krása
Tak jen houšť, vejce jsou drahý a při takové soběstačnosti máš na G7 Variant našetřeno než bys řekl švec. ;-)
Avatar - woody-alien
3. 3. 2013 08:26
Re: Ich lieb Dich nicht, Du liebst mich nicht
Ne zrovna nejpěknější.....koukám, že úlohu "eufemismus" bys měl ve škole za 1 s hvězdičkou. >:D :yes:
Avatar - woody-alien
3. 3. 2013 08:22
Re: Ich lieb Dich nicht, Du liebst mich nicht
No, pravda je, že G7 je opravdu dobře "nafocenej", možná to zklamání (nebo ani ne zklamání, spíš menší nadšení) pramení i z dealerských konfigurací, kdy máš možnost Golfa vidět ve stříbrné.....anebo ve stříbrné. ;-)
Avatar - woody-alien
3. 3. 2013 08:18
Re: pohrebak
Jj, jak psal white label - s adaptivním podvozkem na 18" komfort jako na 16". Pravda je, že po mém nátlaku "ubral" na 16,5". >:-[]
Avatar - woody-alien
3. 3. 2013 08:15
Re: POPROSIM
"Ach jo.. kdy už koncern vs zbytek světa přestane válčit "....a kdy Čínani začnou milovat Japonce ? A kdy začne papež propagovat kondomy ? >:D Werich na to odpověď znal - Až opadá listí z dubu. ;-)

Ale k věci. Golf Variant opravdu vypadá celkem k světu, uvidíme naživo.
Avatar - woody-alien
3. 3. 2013 08:07
Re: Das Auto
Z toho by Japonce trefil šlak....individualizace je pro ně sprostá urážka... ;-) >:D
3. 3. 2013 07:58
Re: Ich lieb Dich nicht, Du liebst mich nicht
Tak nějak jsem z nových modelů koncernu VW smutný. Ne že by jim designově bylo zvlášť moc co vytknout, nikde nic nepřečnívá, nic nerazí.. Ale není na nich vidět taky nic pěkného a nového. Žádný pěkný a odlišující detail pro potěšení.. Octavia je na první pohled zaměnitelná s Rapidem (a z některých pohledů i se starší generací), Golf si budou lidé běžně plést s předchozím modelem. Prostě je vidět, že tato auta kreslí marketing - v předchozí generaci se to prodávalo, takže hlavně žádné změny, jedem na jistotu...
Občas když na silnici potkám nový model - jakékoliv značky - tak mě to potěší, prohlídnu si ho, vytrhně mě to ze všedi pracovní jízdy atd. Často potěší i pohled na starší modely, kterých už moc nejezdí ale které dodneška zaujmou právě svojí odvahou - např. starší Citroeny (XM, BX...) Ale pří pohledu na nové zaměnitelné modely koncernu VW tuším, že nuda na silnici bude pokračovat..
3. 3. 2013 07:52
Re: vw přitvrdil muziku
Karty bude míchat v česko-slovensku nebo světově? :-! Se ptám,neb světové prodeje Golfa a Octy jsou od sebe hodně vzdáleny.
3. 3. 2013 07:49
Re: Má ještě smysl uvažovat o Octavii?
Těžko soudit,ale před třemi lety dcera řešila dilema jestli O2 kombi nebo G6 Var. a padlo to na golfa,ve stejné výbavě s 1.4 TSI byl citelně levnější,jen se musela pečlivě vážit barva,ne každá mu seděla.
3. 3. 2013 07:46
Re: kombi golf 7-požierač vlastných súrodencov
že bude docházet ke kanibalizaci v rámci koncernu je myslím jisté. Navíc když vezmeme v úvahu rozhodnutí o osazemí podvozků (octavia, leon x golf), vypadá to dokonce jako záměr. Myslím že marketing koncenrnu vw by měl mířit spíš na konkurenci, ale to nevyjde úplně když jsou tyto modely jedné třídy nasazeny na trh prakticky současně, místo aby zákazníky udržoval ve střehu průběžně nasazováním alternativ k výběru...
Avatar - Olík13
3. 3. 2013 07:46
Krása
To je paráda :-) , já snad z toho snesu vejce >:D
3. 3. 2013 07:10
kombi golf 7-požierač vlastných súrodencov
konečne sa podaril dizajn kombi golf 7!skutočne klobúk dole!tento kombík bude "požierať" vlstných koncernových súrodencov-teda O3 kombi a aj leon kombi, ako maliny.rozhodne sa mi páči. a ak bude cenník golfa7 kombi na úrovni,rozhodne je to ťažký úder celému radu kombíkov nielen vlastného koncernu ale aj iným značnám/kia,hyundai,ford,opel,.../
:yes:
3. 3. 2013 01:25
Re: Das Auto
Jsou. Německý Highline u Golfu je mnohem bohatší než český. Také je o nějakých 150 tisíc dražší. I když vezmu Trendline, něco je v ČR navíc a řada věcí chybí. Dovozce si může celkem volně skládat nabídku, továrna individualizaci zvládá.
2. 3. 2013 23:27
Re: Má ještě smysl uvažovat o Octavii?
Nezbývá než souhlasit. Jestli si zachová stejný cenový rozestup k základní karosářské variantě jako bude mít octavia combi (cca 30k), nebude žádný racionální důvod pro koupi škodovky. Stejný rozvor jako OIII, hodnotnější a ergonomičtější interiér, znatelně bohatší základní výbava, víceprvek nejen pro vrcholnou motorizaci.
Po dorovnání výbáv pak nebude mít OIII sebemenší šanci.
2. 3. 2013 23:16
Rendery
IMHO to nejsou fotky, ale jasný rendery, je to poznat mj. na budíkách při pohledu seshora a pak úplně loženě při předobočním pohledu na sedačkách, na fotce by takový odlesky nikdy nehodily....
Avatar - Ozzman
2. 3. 2013 23:07
Re: JJ
Jenže Bora měla i hranatý předek oproti Golfu. Mne se dříve Bora sedan líbila, ale dnes už to není taková hitparáda, když přišla Jetta, tak Bora sedan dle mého názoru zestárla o 5 let vedle ní:) Kombik je pěkný a hranatý zadek + celkem vysoký = dobrá využitelná plocha kufru :-)
Avatar - Ozzman
2. 3. 2013 23:05
Re: Das Auto
Já to chápu:) Jen dodávám zkušenost s koupí VW, kdy highline nebyla v nabídce >:D Stejně ta comfortline měla v sobě vše potřebné včetně stříbrných lemů oken :). To jsem pozoroval u Passatu, kde toto ve výbavě Comfortline chybělo. Podle mě sou ty konfigurace Trend/Comfort/High stejně nastavené pro každou zemi jinak :-) Vem si nabízenou Comfort edition s kterou se nyní nabízí třeba zase ta Jetta. Opět v ceníku highline není, přitom sem ji někde ve skladovkách viděl :-)
2. 3. 2013 23:04
Re: Pre porovnanie
Já v tom vidím hodně Audi, takže nevím, jestli se radovat, nebo ne.
2. 3. 2013 22:59
Re: pohrebak
Plechové má jen Trendline. Uvidíme, jak bude vypadat ve skutečnosti, menší budou podle mne stačit. No maximálně bude člověk nucen připlatit si za adaptivní podvozek, aby zachoval dostatečnou míru komfortu.
2. 3. 2013 22:57
Re: Tak to si vytlačím ....
Golf má lakované kliky i kryty zrcátek i v nejnižší výbavě.
Avatar - Aladeen
2. 3. 2013 22:52
Re: Tak to si vytlačím ....
V EU možno , ale na domácom trhu (ČSR) bude vládnuť ako vždy škodovka . Koniec koncov aj tak rozhodne Cena a čo za ňu dostaneš ;-)
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2013 22:48
Re: JJ
bora sa mi pozdavala.... zvlaste predny kukuc bol podareny... ale kombik nie.. ked bora tak sedan... kombik bol tiez ako v pripade golfu 4 taky hranaty pohrebak
2. 3. 2013 22:47
Re: Das Auto
Musíš odlišovat, co se nevyrábí a co se (standardně) nedováží. :-) Nad Highline je ještě Exclusive, kterou nový Golf (zatím) nemá (a ne každý model ji dostane; Golf mezi ně patří, takže snad bude). Pokud nějaký model používá tenhle systém (a nemálo ho nepoužívá - up!, Beetle, Tiguan, Touareg, Phaeton a nejspíš další), tak má všechny tři stupně (Trend-, Comfort- a Highline). V ČR občas něco vynechají z nabídky, protože nepředpokládají, že se to bude prodávat. Jako třeba třídveřový Golf.
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2013 22:46
Re: Tak to si vytlačím ....
a myslis ze v nemecku nepovazuju golf kombik za vlastny? ;-) mas pocit ze by mal mat golf 7 s tymto nejaky problem ze na slovensku a v cechach ho neberieme ako domaci model? >:D

golf si teda tiez najde zakaznika a 100 krat ich bude mat v eu viac ako octavia :yes:
Avatar - Ozzman
2. 3. 2013 22:45
Re: JJ
Nenutim ti ho, mě se líbí, ale volil bych Boru kombi :-) Už to ale nejsou aktuální modely, tak je to jedno.. Prodeje si nepamatuju :-) to sem auta ještě moc nesledoval, ale na silnicích jsou pořád vidět.
Avatar - Aladeen
2. 3. 2013 22:43
Re: Tak to si vytlačím ....
Mne osobne sa Octavia páči viac , ale to je vec vkusu (a reál ukáže všetko) ;-)
Octavia si stále nájde zákazníka , pretože v ČSR ju stále považujú za vlastnú .
A musím priznať ,že nová OIII je fajn auto , urobil som aj Skušobnú jazdu a všetko mi vyhovovalo , takmer mi spadla sánka že som od 94. roku našiel dobrú škodovku >:D
Ešte tak aspoň 2500€ dole + nejaká ta hračka a bude to dobrá kúpa :yes:
Avatar - Ozzman
2. 3. 2013 22:40
Re: Das Auto
Já zkoumal trendline a vypadala taky dobře:) Líp než OctaIII ambiente :-)
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2013 22:40
Re: JJ
no ja si nemozem pomoc ale u 4koveho golfa kombi mi k tomu okruhlemu predku absolutne nepasuje ten hranaty kockaty zadok...... navyzera to dobre... predajnost tohto kombika tiez nebola ziadna slava...
Avatar - Ozzman
2. 3. 2013 22:38
Re: JJ
Nesouhlasím. 4ka vypadala dobře a pořád vypadá, když je zachovalá :-) Hezčí pro mne byla Bora kombi, ale i tak. Za mě je nejhorší 5/6 kombi. Tam právě zadek jakoby neseděl ke zbytku karoserie.
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2013 22:36
Re: Pre porovnanie
golf 7 kombik je samozrejme citelny krok vpred ;-) ale ako pozeram tak s poriadnou fotkou golfu6 kombi si si namahu nedal.... a hodil si sem nejaku podivnu pokrivenu foto.... co povies na vzhlad 6tky kombi na tomto foto:
[odkaz]
nie je to az take hrozne ze?
2. 3. 2013 22:35
Re: Ich lieb Dich nicht, Du liebst mich nicht
U kombi by to mohlo být lepší, protože zadek stávajícího je prostě, jak to říct, ne zrovna nejpěknější.
Avatar - Ozzman
2. 3. 2013 22:35
Re: Das Auto
Comfortline byla u některých modelů brána jako top. Respektive bylo Trendline a pak sis vybral Comfortline( komfortnější výbava kola, sedačky)/Sportline ( sportovnější, kola, podvozek, sedačky). Highline nebyla ( podobně jako dříve u Fordu Ghia/Titanium). Třeba u Jetty, když jsme ji kupovali :-) Nevím, jak je to dnes u VW :-)
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2013 22:31
Re: krajsie ako OIII kombi
a mozno aj lacnejsie ;-)
2. 3. 2013 22:30
Re: Das Auto
Karoserie vypadá celkem povedeně. Tohle je jen render, uvidíme, jak bude vypadat ve skutečnosti.
2. 3. 2013 22:23
Re: Das Auto
Mám takový pocit, že tu testovali jen Highline. Já také v ničem jiném neseděl, takže ani nevím, jestli jiné stupně mají stejné materiály v interiéru; no ne vždy tomu tak je.
2. 3. 2013 22:21
Re: Das Auto
Fotky Trendline snad nikde ani pořádně neuveřejnili, skoro všechno jsou to Highline. Divím se, že to mají na showroomu, protože tuhle výbavu skoro nikdo nekupuje. Zdaleka nejprodávanější byla v předchozí generaci Comfortline.
Avatar - pumpkin
2. 3. 2013 22:16
Pre porovnanie
Toto je ten správny pokrok. :yes:

[odkaz]

[odkaz]
2. 3. 2013 21:41
krajsie ako OIII kombi
Urcite krajsie a lepsie auto ako OIII kombi
Avatar - miromen
2. 3. 2013 21:22
Re: Tak to si vytlačím ....
Golf neni žadny učmouděny korejec ktery i na 16 vypada strašidelně. Takže plastove kličky nebo zrcatka neočekavej.

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2013 21:19
Re: JJ
suhlas ;-) , kombik sa vydaril.... aj 6tkovy vyzeral dobre... ;-)

najmenej podareny bol asi 4kovy kombik.... kde gulaty obly predok s ovalnymi svetlami nesedel s hranatym zadkom [odkaz] - vyzera to akoby sme spojili dve rozne auta dokopy
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2013 21:18
Re: Tak to si vytlačím ....
tak v zaklade to samozrejme nebude tak dobre vyzerat ale mne osobne sa to paci viac ako kratky golf.... zmysel octavie vlastne uz teraz je uplne bezpredmetny
Avatar - PeterLuk
2. 3. 2013 21:17
JJ
Kombi sa podarilo, bravo :yes:
Na hatchbacku sa mi ať tak nepáči zadok, zato kombi vyzerá pekne vyvážene. ;-)
Avatar - Aladeen
2. 3. 2013 21:07
Re: Tak to si vytlačím ....
>:D :yes: + Plastové Kľučky , to by mali zakázať predávať pretože keď sa na to auto niekto pozrie tak sa slabšia povaha môže vybúrať .
2. 3. 2013 21:02
Re: Tak to si vytlačím ....
Hm a to ešte si nevidel na 15" plechacoch bez šelijakych okrasnych lištičiek a podobne...a hlavne bez fotošopu! ;-)
Avatar - Aladeen
2. 3. 2013 20:35
Tak to si vytlačím ....
S tým obrázkom budem strašiť neposlušné deti >:D :no: :no: Strašný Hnus ...
2. 3. 2013 20:34
Re: Das Auto
Ten Golf 7 je naozaj v reale menej atraktivny ako na fotkach. Ale VW presne vie, preco to takto robi.
Dnes som bol oskusat OIII a Leon. Nerozumiem, ako mohli sudruhovia tak odflaknut ovladanie zvihania sedadiel. Ta packa sa pri miernom tlaku dovnutra zacala otierat a suchat o plas na boku sedadla!!!
2. 3. 2013 20:32
Super
Na fotkách moc pěkný. :yes: Velká škoda že VW už dělá jen turbomotory. S pořádnou atmosférou by se o něm dalo pouvažovat. :-)
Avatar - aproximus
2. 3. 2013 19:54
vw přitvrdil muziku
nový variant se jednoduše poved :yes: takový baby passat. teď ještě dobrou cenu a má našlápnuto výrazně zamíchat kartami mezi kombíky C segmentu. :yes: ještě kdyby tak byl i v gti :-!
2. 3. 2013 19:27
Re: Octavia
:yes: nie je o čom, Krásne auto,prečo uvažovať o Embéčke??
2. 3. 2013 19:26
KOMBITURBO
Myslím, že každý, kdo se vnímavejma vočima zahledí zhluboka na horní karoserii, musí než uznale kývnout. Efekt zádi je v daném karosářském segmentu nebývalý. Vyčkejme tedy ještě údajů o velikosti nákladového prostoru, a pokud i tohle bude uživatelská "krása", pak tu máme model, který se (logicky v partnerství s naší Octavií) může okamžitě řadit na první příčky třídy.

Ještě jednou jsem prohlédl snímky, tomu pojetí nelze nic vytknout, není třeba ani mnoha slov, myslím že stačí uznalé - :yes:

P.S. Čistota linií, vyváženost, absolutní designová jistota.

BRAVWO :yes: :-!
Avatar - Nyphon
2. 3. 2013 19:23
Octavia
No, rozhodně vypadá líp než tohle [odkaz] , ale podle mě to na Octavii III Combi nemá [odkaz] , ten zadek je strašně bachratý. A to nejsem žádný fanda Škody, ale rozhodně pokrok.
Avatar - Ozzman
2. 3. 2013 19:08
Re: "Novinka" z 26.1.
Ok, tak to potom jo :-)
Avatar - Ozzman
2. 3. 2013 19:08
Re: Das Auto
Rozdíl tam je, nebudu srovnávat novou Kii s G7, ale obě předchozí generace. Až ty auta budeš mít, nebo aspon jezdit, poznáš to :-)
2. 3. 2013 19:06
Re: Das Auto
Jen jsem použil tvůj nadpis, můj příspěvek nebyl namířen proti tvému textu. Ale mé očekávání vychází třeba z testů na auto.cz a tak jsem trochu zklamán, čekal jsem třídní rozdíl, ale on tam není. Je to jen o vkusu a požadavcích kupujícího.
Avatar - .StenLi.
2. 3. 2013 19:05
Re: "Novinka" z 26.1.
A taktiez by si mohlo auto.cz trosku viacej preliezt tovarensky VW portal AMS a vedelo by ze objem kufra je uz davno znamy a je to 605l, co v spojitosti s nizsou cenou a krajsim a hodnotnejsim interierom, lepsim utlmenim atd.. posiela Octaviu 3 do nezaujmu...
Avatar - .StenLi.
2. 3. 2013 19:03
Re: "Novinka" z 26.1.
Je to iba nalepka.. pod nou su take svetla ako na tu uverejnenej fotke.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 3. 2013 19:02
Ich lieb Dich nicht, Du liebst mich nicht
Mě naživo G7 zklamal, je to opravdu jen taková refreshnutá šestka, na fotkách je působivější, než ve skutečnosti. Uvidíme, jak kombi.
Avatar - Ozzman
2. 3. 2013 18:57
Re: "Novinka" z 26.1.
Ten Golf na fotkách má jiná zadní světla, než ten, co je zde, nebo to je ještě zamaskované? Vidím tam určité prolisy na kufru... Nicméně, ty světla, co má golf zde vypadajá lépe.
Avatar - Ozzman
2. 3. 2013 18:54
Re: Das Auto
No já nikdy netvrdil že je to vrchol, nýbrž jistou úroveň ty auta mají... Máme/ měli jsme doma jak VW, tak i jiné výrobce. Nemůžu říct, že VW je někde úplně jinde, ale určitě to zas taková hrůza není ba naopak... Spíše se podívej na slícování a použité materiály té Kie vs VW, ale třeba i Renault, na který dost lidí nadává ( jeho interiéry u vybavenějších Megánů či Lagun nejsou vůbec špatné, otázka je co to vydrží, naše LII pak vrzala jak stará postel:D) .. A pak si zase sedni do té Kii :). Porovnávej porovnatelné.. tzn výbavové stupně ( low vs low či top vs top). Jestli se ti nelíbí design.. to je čistě tvůj pohled a ten ti brát nemůžu :-) Jinak nechápu jak ten Auris.. je vevnitř stejně plastový jako Golf :).
Rapid mne také nenadchl.. za ty prachy, jenže až půjde cena dolů, tak proč ne.. jen.. jels někdy ve Felicii?:D To snad zase nee :-)
Avatar - .StenLi.
2. 3. 2013 18:53
Re: "Novinka" z 26.1.
Uz mozete zmenit titulok na "oficialny".
Avatar - rohYpnol
2. 3. 2013 18:48
Má ještě smysl uvažovat o Octavii?
Upřímně - tohle je o řád povedenější než trojková Octavia. Jsem opravdu zvědavý na ceny, jsem si téměř jistý, že Golf Variant bude cenově výhodnější než Octavia III, přitom s bohatší základní výbavou a doufejme že i s víceprvkem vzadu s 1.4 TSI...

Po poněkud rozpačité minulé generaci je tohle ten správný zářez. Čistý styl, nadčasovost a elegance. Pokud ještě přijde ve verzi Alltrack... Skvělé :yes:
2. 3. 2013 18:48
Krása
Po zrůdnosti V a VI. generace konečně krásný kombík :yes: :yes: :yes:
Avatar - .StenLi.
2. 3. 2013 18:46
"Novinka" z 26.1.
Tu je Variant uz davno odhaleny.. kazdy vidi ze pod nalepkou su take iste svetla ako na hatch. [odkaz]
2. 3. 2013 18:37
Re: Das Auto
Zvenku vypadá povedenější než HB ;-) ,ale jaká je realita? Takle čekám na maminu před obchoďákem a hele naproti je salon VW, tož zašel jsme zhlédnout onu německou superkvalitu. Vstoupím a procházím kolem nabušené A6 biturbo za 1,7 milionu,raději nesedám ještě by mi pokazila správný pohled.Chci být objektivní a nezaujatý . Na řadu přichází golf, usedám dovnitř, zavírám dveře, výbava trendline, koukám 10 minut a nic. Opravdu jsem se snažil najít ten vrchol designu a kvality, ale nenašel jsem ho. Plasty vyplňující středový tunel vypadají stejně lacině jako u Ceedu, a ten volant, to je snad vtip - tenký patvar jak z kolotoče,výplně dveří jak by smet. Jestli je toto špičkový design, tak sorry. Golf vypadá opravdu lépe na fotkách, oproti tomu třeba Auris, nebo M6 vypadá v reálu podstatně lépe. Pak jsem přestoupil do Rapidu, to je kapitola sama pro sebe, opravdu bych ho nechtěl ani řídit a přitom pohlédnout na palubovku - made in felicia, brrrr. A to nejsem žádný odpůrce Škody či VW. Rychle pryč na nákupy.
Avatar - Atlis
2. 3. 2013 18:36
pohrebak
pohrebaky su uplne mimo moj zaujem, ale co sa tyka golfu, kombajn vyzera lepsie ako nemastny-neslany hatch. na fotke z hora a zo zadu dokonca lahko pripomina minulu generaciu 3er kombi :yes:

bohuzial, na uliciach budeme vidat skor kusy biele, strieborne alebo cierne, na plechacoch a to uz nebude take terno ako ta modra + 19"
Avatar - 3_diamanty
2. 3. 2013 18:30
musim povedat ze to vyzera dobre
:yes: :yes: :yes:

skutocne ma to stavu ;-)
Avatar - sargis
2. 3. 2013 18:19
Re: no...
Neviem, ked si tu niektori davaju Passata, tak si asi daju aj Golfa...ale na myslienkove procesy v ich hlave sa ma nepytaj :-!
2. 3. 2013 18:18
Doufám...
...že ten zadek zase nezvorají jako minule. U G7 by to byla tuplovaná škoda.
Avatar - Ozzman
2. 3. 2013 18:14
Re: no...
Na plakát nad postel patří Ferrari, Lamborgini a jiné unikátnější vozy:D Proč by si tam někdo dával Golfa ?:D
Avatar - sargis
2. 3. 2013 18:08
no...
Pekne, neokazale, klasicke, konzervativne, fotrovske a fleetove...ale na plagat nad postel a vlhke sny to bude iba pre minimum diskuterov ;-\
Avatar - Ozzman
2. 3. 2013 17:58
Re: Das Auto
Když na to koukám, tak v téhle plné polní se mi líbí i více než Passat :-) Nuž, počkejme na reálnější fotky, nebo na zkušenost "na vlastní oči" :-) Golf 7 hatch je na fotkách také moc hezký a v reálu v základu zas tak nevybočuje :-) Ale to asi žádné auto.. :-)
Avatar - Ozzman
2. 3. 2013 17:55
Re: POPROSIM
Tak to tak neprožívej:) Golf 7 Kombi vypadá k světu. Stejně bys mohl psát o Topperech pod Kia/Hyu, nebo jiných onanistů z řad Mazdy 6 >:D Každý má něco :-) Stejně tu GTI jen mistrně nasrává lidi, skvěle se mu to daří >:D a některé jeho postřehy jsou pravdivé :-) Čti to pořádně a pochopíš :-) Ach jo.. kdy už koncern vs zbytek světa přestane válčit >:D Aspon na tomhle fóru :-) Tak se nesnižuj k nadávkám, to chytří lidé nedělají :)
Avatar - matii
2. 3. 2013 17:54
Re: Das Auto
Vypadá opravdu hezky a kompaktně.
Avatar - tompavelek
2. 3. 2013 17:52
AutoTip
Pokud vím tak, v jednom z letošních čísel časopisu AutoTip vyšel článek o Golfu za polárním kruhem. A tam byly všechny verze, včetně GTI, GTD, BlueMotion, Variant a ještě další. Byly tam fotky a všechno.. ;-\ A jinak se mi Variant opravdu líbí a když bude navíc s 4motion, tak to podle mě bude ideální a dokonalé auto.. :-)
2. 3. 2013 17:52
POPROSIM
nachystajte handry___o chvilu pride GTI a jeho řitolez Jelito...
Bude tu nablvane od tunajsich vsevedov, ktori nepoznaju Jaguar od Maserati a viacprvok od torzky...
Avatar - Ozzman
2. 3. 2013 17:51
Das Auto
No.. vypadá hezky, ne že ne :-) Po předešlé generaci, která vypadala jak slepená ze dvou ( hlavně zadek nic moc) toto za mě nejhezčí golf 7 ! :-) Už se na něj těším :-) Skoro se mi chce říct, líbí se mi více než OIII kombi :-)