Jestli sedláky myslíš jako dobré hospodáře, tak to s tebou souhlasím. Konkurent pro VW jsou všechny automobilky, které jim berou prodeje tedy i Hyundai. S tím vrcholem by jsem byl vzhledem ke spolehlivosti opatrnej.
Vw je posledních pár let na vrcholu automobilového průmyslu, a místní diskutéři tady můžou prskat řvát, dupat nožkou, ale to je prostě fakt, ještě je tady BMW, ale to je ještě jiná pohádka, Vw přináší velmi vysoký standart pro spoustu lidí, za relativně dobrou cenu, ano Vw nikdy nebylo lepší, je na vrcholu užívejme si to !!!!!!!
Hnujdaj jsou šroty auta pro sedláky, je to low the end, hujda by měla spíše hledat konkurenty u dacie a ne u vw který je vrcholem automobilového průmyslu, ale jasné každý looser má svůj vzor, ke kterému vzhlíží :-)
Hnujdaj jsou šroty auta pro sedláky, je to low the end, hujda by měla spíše hledat konkurenty u dacie a ne u vw který je vrcholem automobilového průmyslu, ale jasné každý looser má svůj vzor, ke kterému vzhlíží ;-)
To byla reakce na MT, ale na těch 16.75" už bys mě neukecal... ;-)
Jinak na běžném asfaltu funguje líp 18", než 19" i u hodně rychlých hh typu RS3, FoIIRS, MRS...
Problém je ovšem sehnat pěkné origo 18" třeba na RS3 a takový FoIIRS už má 19"ky dokonce v základu, což považuju spíš za danajský dar.
U nás opravdu bývala nejprodávanější výbava trendline, higline se brával častěji až k Passatu. Dlužno ovšem dodat, že právě u minulých g. Golfu, nebyl častěji (na českém trhu) comfortline (neplést např. s comfortedition u G6) vůbec v nabídce.
To byl G6. U G7 to platí v nižších verzích (určitě Trendline - automatická dvouzónová klimatizace), u Highline jsem si v ČR ničeho navíc nevšiml. Ale třeba na volant jsem asi ani nekoukal. Prostě nic, co by mne praštilo do očí. Určitě jí však něco chybí - hned první na ráně jsou xenony.
Německý Highline mohu vzít pomalu bez příplatků. Chybí mi hlavně navigace.
Edit: Tak jsem se na volant podíval, v ČR i Německu je multifunkční.
Zajímavé. V Německu asi 57% Comfortline, ale už je to nějaká doba, co jsem viděl prodejní čísla. Trendline se prodávala méně než GTI, je to snad třetí nejméně prodávaná verze (po R a GTD). :-)
Oproti Fiatu mají horší materiály i daleko zvučnější automobilky. Nevím o tom, že by VW používal nějaké lepší materiály spíš naopak. Ten rozdíl je ve výborném až puntičkářském zpracování.
to si tie materialy olizoval? ;-) bohuzial vacsina s tebou suhlasit nebude.... co viem tak ceed chvalia aj v nemeckych testoch za kvalitny interier a podobne aj i30... nabuduce skus aj zahryznut nielen lizat >:D:yes: uvidis ten rozdiel :yes:
Jasně, mě hrozně pobavilo to tvoje "zmírnění" na 16.5", možná kdybych ještě chvíli otravoval, dostali bychom se na 16.75". ;-) Tak jsem to sem bez větších souvislostí hodil.
Tak za prvé, i příznivci Japonců ti potvrdí, že jejich sestavování výbav je přinejmenším zvláštní a leckdy hodně omezující, když chceš něco, dostaneš k tomu řadu věcí které vůbec nechceš. A že nenabízej sociální modely ? Ale jdi....A za druhé, VW má prostě v rámci mainstreamu snad nejpropracovanější systém individualizace pro ty, kdo si chtějí auto sestavit přesně podle svých představ. Já to zas tak nutně nevyžaduju, ale to na věci nic nemění.
Nebude to náhodou tým, že japonci neponúkajú sociálne modely, kde jedinou položkou je airbag a príprava na rádio ? U japoncov máš rovnakú kvalitu materiálov u všetkých modelov a aj na ten najlacnejší sa dá pozerať. Keď som minule sadol do jetty v základnej výbave, skoro som sa dogrcal pri pohľade na prístrojovku.Nechcel by som si o ňu udrieť ruku, bola to špička v tvrdosti plastov. Vyššia výbava má mäkčené plasty no ten základ je fakt hnus.
Parádní kombík..!! :yes::yes::yes:
Po minulém modelu s hnusným zadkem dávám 1**
Octavia III bude mít co dělat!
VW se probudil a už se těším na nového Tiguana a Tourana..
A pánové..interier je kromě základní verze taky velmi podařený..
Se Cee'dem to nejde vůbec srovnávat.. ;-) tam jsou materiály hoší než ve Fiatu.. :no:
To je osobně v rodině vyzkoušeno..bohužel!
Vzhladom na to, aku minimalne kozmeticku premenu spravili pri G7 proti G6, je tu zrejme, ze u G6 nasli dizajnovy vrchol svojej Golf-ovej evolucie. Pri 8. generacii by to uz vyzadovalo prekopat od zakladu a nastolit novy zaciatok, na ktorom bude mozne znova stavat.
Uz sa neda ani povedat, ze je G7 krajsi ako G6, je iba iny. Poplatny dobe - zaostreny.
Maximalne dotiahli nejake disproporcie, ale inak nic.
Prohlizel jsem G7 na parkovisti, lehce zapraseny v cevrene barve a musim souhlasit. Nepusobilo to na me nejak vyrazne jinak nez I30. Jednoduchy az levny design, na plechacich v zakladu radsi nevidet. Osobne na me G7 pusobi levneji nez G6. Rozdil trid je znatelny pouze u vymazlenych rendru a fotek z fotoshopu ;-) Ikdyz proti lacinemu sikmemu prolisu zadnich dveri Skodovek vypada Golf asi o tridu jinde ;-)
Jinak rendry s velkymi koly koncenu jdou, o tom zadna ;-)
Ano porovnávám. V novém Ceedu sem nejel ani neseděl. Nýbrž sem seděl v Hyundai I30 Ix35 a pořád je Golf na to lépe :-) Na obranu předchozího Ceeda, tak auto nejelo špatně ani se základní 1.4kou. Podotknu však, že to byla vždy nová auta, takže nemohu soudit poruchovost, jen neochotu převodovek občas řadit zpátečky a jedničky a vůbec její guomvý a nepřesný průběh.
Svetla nejsou uplne stejna. To spodni zesikmeni svetla je u kombi hezci spise ala G6, u hatche je divne dlouhy. Celkove zadni svitilny hodnotim jako povedenejsi nez u hatche
Počkej, počkej. Ještě nedávno jsi básnil o šesté generaci. A ta sedmá vypadá úplně jinak. To mně vysvětli. Neměl bys to s těmi Volkswageny tak přehánět, máš z toho už vymytý mozek a je to dost i na mě. 8-s8-s:-O;-)
Porovnáváš předchozí generaci, takže první Cee´d s G6 ???
Sorry, ale to je jako porovnávat jablka s hruškami.
Golf v té době už dlouhodobě okupoval trůn nižší střední, kdežto u Kii šlo o první pokus o pořádné auto. Dnes ji beru jako takový mezistupeň, kdežto dnešní Cee´d jako už porovnatelné auto s aktuálním Golfem.
Jistě, technologiemi na G7 Cee´d nemá, ale kvalitou a zpracováním jsou ta auta porovnatelná - přesto si myslím, že G7 je stále o něco lepší.
Tep to nezvysi ani po konskej davke adrenalinu, ale konecne lepsie, nez G6 s nadstavbou nakladaku. Konecne sa im to podarilo, uspesne dokoncit myslienku :yes:
asi tak, máš naprostou pravdu. Já pořád nevím, co tady lidi držkujou. Je to jednoduchá politika, aby škodovka měla ještě možnost kam jít cenou dolů. Ty lidi by držkovali, i kdyby ta cena nové octavie začínala na 250, takhle je možnost ještě jít dolů při té startovní ceně
rozhodně je to posun oproti Golfu Variant IV, V, VI hodně k lepšímu, protože ty minulé byly prostě hlavně protažené klasické golfy a tohle vypadá opravdu dobře. Já už ho teda na fotkách viděl, ale jsem zvědavý na realitu
Přijde mi to jako úplně jiný golf, zadní okno nemá zalomení jako na oficiálních fotkách, spíš je to nějaký pokus o předzvěst jak by asi vypadal (samozřejmě před tím než Golfa ukázali)
ale posun oproti starsim golfom kombi citelny je aj ked mne sa 6tka kombik zdal elegantnejsi ale ocenujem ze novsia geenracia vyzera uz solidnejsie aj ked trosku kostrbato hranato :yes:
Pri prezentacii GTI 7 ešte nez ho vobec mali...aby podzvozok vyzeral efektne nizko,ako GTI...stiahli ho lanami a cim vsetkym,aby bol znizeny..bolo to na nejakom autosalone 2012...
Zdá se, že Variant zůstává na stejném rozvoru jako Golf HB takže OIII si udržuje výrazný prostorový odstup jak u verze liftback tak u kombajnu a žádný souboj v rámci koncernu jak tomu bylo u starého varianta a OII se nekoná.
Jen jim to občas ujede, viz například poslední rendery Golfu (GTI myslím), kde jim chyběla část paprsku na modelu kola. Barvy a kompozici zvládají většinou dobře.
Právě v tom. Když se podívám na plechy na boku, tak v tom vidím styl Audi. A nová zadní světla se také podobají na Audi (už ne jejich optika). Rozhodně ne auto jako celek, třeba zadní dveře nejsou Audi ani náhodou. Tím, že to auto vybrousili, mi přijde, že se přibližují ke stylu Audi.
I tak bych spíš koukal tak na 17". Golf podle mne nepatří mezi auta, která potřebují ohromná kola. Za chvíli budeme mít 20" (pokud je už někdo nenabídl) i u nižší střední, to je šílenost. Teď jezdím 20" zimní, 21" letní, ale na mnohem větším autě se vzduchovým podvozkem. Rozhodně bych to nechtěl měnit (myšleno při defektu). :-)
Já tam to Audi moc nevidím, tedy možná trochu - ve smyslu uhlazených, nerušivých linií, ale já zase mám 1.5 dioptrie, takže na mě neber zřetel. >:D Ať tak či tak, vždycky je lepší, když je auto hezčí než bývalo....nebo ne ? ;-) Radujme se...
Jedna věc se musí nechat, koncern svoje produkty umí odprezentovat.
Ty rendery vypadají moc pěkně - ideálně zvolené prostředí, slušivá decentní metalíza, krásná kola. Když to srovnám s nedávnou prezentací Quattroporte ve vyblité béžové na béžovém pozadí...prostě nebe a dudy.
Jinak hezký, snad i hezčí než hatchback. A to je co říct. :-)
No, pravda je, že G7 je opravdu dobře "nafocenej", možná to zklamání (nebo ani ne zklamání, spíš menší nadšení) pramení i z dealerských konfigurací, kdy máš možnost Golfa vidět ve stříbrné.....anebo ve stříbrné. ;-)
"Ach jo.. kdy už koncern vs zbytek světa přestane válčit "....a kdy Čínani začnou milovat Japonce ? A kdy začne papež propagovat kondomy ? >:D Werich na to odpověď znal - Až opadá listí z dubu. ;-)
Ale k věci. Golf Variant opravdu vypadá celkem k světu, uvidíme naživo.
Tak nějak jsem z nových modelů koncernu VW smutný. Ne že by jim designově bylo zvlášť moc co vytknout, nikde nic nepřečnívá, nic nerazí.. Ale není na nich vidět taky nic pěkného a nového. Žádný pěkný a odlišující detail pro potěšení.. Octavia je na první pohled zaměnitelná s Rapidem (a z některých pohledů i se starší generací), Golf si budou lidé běžně plést s předchozím modelem. Prostě je vidět, že tato auta kreslí marketing - v předchozí generaci se to prodávalo, takže hlavně žádné změny, jedem na jistotu...
Občas když na silnici potkám nový model - jakékoliv značky - tak mě to potěší, prohlídnu si ho, vytrhně mě to ze všedi pracovní jízdy atd. Často potěší i pohled na starší modely, kterých už moc nejezdí ale které dodneška zaujmou právě svojí odvahou - např. starší Citroeny (XM, BX...) Ale pří pohledu na nové zaměnitelné modely koncernu VW tuším, že nuda na silnici bude pokračovat..
Těžko soudit,ale před třemi lety dcera řešila dilema jestli O2 kombi nebo G6 Var. a padlo to na golfa,ve stejné výbavě s 1.4 TSI byl citelně levnější,jen se musela pečlivě vážit barva,ne každá mu seděla.
že bude docházet ke kanibalizaci v rámci koncernu je myslím jisté. Navíc když vezmeme v úvahu rozhodnutí o osazemí podvozků (octavia, leon x golf), vypadá to dokonce jako záměr. Myslím že marketing koncenrnu vw by měl mířit spíš na konkurenci, ale to nevyjde úplně když jsou tyto modely jedné třídy nasazeny na trh prakticky současně, místo aby zákazníky udržoval ve střehu průběžně nasazováním alternativ k výběru...
konečne sa podaril dizajn kombi golf 7!skutočne klobúk dole!tento kombík bude "požierať" vlstných koncernových súrodencov-teda O3 kombi a aj leon kombi, ako maliny.rozhodne sa mi páči. a ak bude cenník golfa7 kombi na úrovni,rozhodne je to ťažký úder celému radu kombíkov nielen vlastného koncernu ale aj iným značnám/kia,hyundai,ford,opel,.../ :yes:
Jsou. Německý Highline u Golfu je mnohem bohatší než český. Také je o nějakých 150 tisíc dražší. I když vezmu Trendline, něco je v ČR navíc a řada věcí chybí. Dovozce si může celkem volně skládat nabídku, továrna individualizaci zvládá.
Nezbývá než souhlasit. Jestli si zachová stejný cenový rozestup k základní karosářské variantě jako bude mít octavia combi (cca 30k), nebude žádný racionální důvod pro koupi škodovky. Stejný rozvor jako OIII, hodnotnější a ergonomičtější interiér, znatelně bohatší základní výbava, víceprvek nejen pro vrcholnou motorizaci.
Po dorovnání výbáv pak nebude mít OIII sebemenší šanci.
IMHO to nejsou fotky, ale jasný rendery, je to poznat mj. na budíkách při pohledu seshora a pak úplně loženě při předobočním pohledu na sedačkách, na fotce by takový odlesky nikdy nehodily....
Jenže Bora měla i hranatý předek oproti Golfu. Mne se dříve Bora sedan líbila, ale dnes už to není taková hitparáda, když přišla Jetta, tak Bora sedan dle mého názoru zestárla o 5 let vedle ní:) Kombik je pěkný a hranatý zadek + celkem vysoký = dobrá využitelná plocha kufru :-)
Já to chápu:) Jen dodávám zkušenost s koupí VW, kdy highline nebyla v nabídce >:D Stejně ta comfortline měla v sobě vše potřebné včetně stříbrných lemů oken :). To jsem pozoroval u Passatu, kde toto ve výbavě Comfortline chybělo. Podle mě sou ty konfigurace Trend/Comfort/High stejně nastavené pro každou zemi jinak :-) Vem si nabízenou Comfort edition s kterou se nyní nabízí třeba zase ta Jetta. Opět v ceníku highline není, přitom sem ji někde ve skladovkách viděl :-)
Plechové má jen Trendline. Uvidíme, jak bude vypadat ve skutečnosti, menší budou podle mne stačit. No maximálně bude člověk nucen připlatit si za adaptivní podvozek, aby zachoval dostatečnou míru komfortu.
bora sa mi pozdavala.... zvlaste predny kukuc bol podareny... ale kombik nie.. ked bora tak sedan... kombik bol tiez ako v pripade golfu 4 taky hranaty pohrebak
Musíš odlišovat, co se nevyrábí a co se (standardně) nedováží. :-) Nad Highline je ještě Exclusive, kterou nový Golf (zatím) nemá (a ne každý model ji dostane; Golf mezi ně patří, takže snad bude). Pokud nějaký model používá tenhle systém (a nemálo ho nepoužívá - up!, Beetle, Tiguan, Touareg, Phaeton a nejspíš další), tak má všechny tři stupně (Trend-, Comfort- a Highline). V ČR občas něco vynechají z nabídky, protože nepředpokládají, že se to bude prodávat. Jako třeba třídveřový Golf.
a myslis ze v nemecku nepovazuju golf kombik za vlastny? ;-) mas pocit ze by mal mat golf 7 s tymto nejaky problem ze na slovensku a v cechach ho neberieme ako domaci model? >:D
golf si teda tiez najde zakaznika a 100 krat ich bude mat v eu viac ako octavia :yes:
Nenutim ti ho, mě se líbí, ale volil bych Boru kombi :-) Už to ale nejsou aktuální modely, tak je to jedno.. Prodeje si nepamatuju :-) to sem auta ještě moc nesledoval, ale na silnicích jsou pořád vidět.
Mne osobne sa Octavia páči viac , ale to je vec vkusu (a reál ukáže všetko) ;-)
Octavia si stále nájde zákazníka , pretože v ČSR ju stále považujú za vlastnú .
A musím priznať ,že nová OIII je fajn auto , urobil som aj Skušobnú jazdu a všetko mi vyhovovalo , takmer mi spadla sánka že som od 94. roku našiel dobrú škodovku >:D
Ešte tak aspoň 2500€ dole + nejaká ta hračka a bude to dobrá kúpa :yes:
no ja si nemozem pomoc ale u 4koveho golfa kombi mi k tomu okruhlemu predku absolutne nepasuje ten hranaty kockaty zadok...... navyzera to dobre... predajnost tohto kombika tiez nebola ziadna slava...
Nesouhlasím. 4ka vypadala dobře a pořád vypadá, když je zachovalá :-) Hezčí pro mne byla Bora kombi, ale i tak. Za mě je nejhorší 5/6 kombi. Tam právě zadek jakoby neseděl ke zbytku karoserie.
golf 7 kombik je samozrejme citelny krok vpred ;-) ale ako pozeram tak s poriadnou fotkou golfu6 kombi si si namahu nedal.... a hodil si sem nejaku podivnu pokrivenu foto.... co povies na vzhlad 6tky kombi na tomto foto:
[odkaz]
nie je to az take hrozne ze?
Comfortline byla u některých modelů brána jako top. Respektive bylo Trendline a pak sis vybral Comfortline( komfortnější výbava kola, sedačky)/Sportline ( sportovnější, kola, podvozek, sedačky). Highline nebyla ( podobně jako dříve u Fordu Ghia/Titanium). Třeba u Jetty, když jsme ji kupovali :-) Nevím, jak je to dnes u VW :-)
Mám takový pocit, že tu testovali jen Highline. Já také v ničem jiném neseděl, takže ani nevím, jestli jiné stupně mají stejné materiály v interiéru; no ne vždy tomu tak je.
Fotky Trendline snad nikde ani pořádně neuveřejnili, skoro všechno jsou to Highline. Divím se, že to mají na showroomu, protože tuhle výbavu skoro nikdo nekupuje. Zdaleka nejprodávanější byla v předchozí generaci Comfortline.
suhlas ;-) , kombik sa vydaril.... aj 6tkovy vyzeral dobre... ;-)
najmenej podareny bol asi 4kovy kombik.... kde gulaty obly predok s ovalnymi svetlami nesedel s hranatym zadkom [odkaz] - vyzera to akoby sme spojili dve rozne auta dokopy
tak v zaklade to samozrejme nebude tak dobre vyzerat ale mne osobne sa to paci viac ako kratky golf.... zmysel octavie vlastne uz teraz je uplne bezpredmetny
Ten Golf 7 je naozaj v reale menej atraktivny ako na fotkach. Ale VW presne vie, preco to takto robi.
Dnes som bol oskusat OIII a Leon. Nerozumiem, ako mohli sudruhovia tak odflaknut ovladanie zvihania sedadiel. Ta packa sa pri miernom tlaku dovnutra zacala otierat a suchat o plas na boku sedadla!!!
nový variant se jednoduše poved :yes: takový baby passat. teď ještě dobrou cenu a má našlápnuto výrazně zamíchat kartami mezi kombíky C segmentu. :yes: ještě kdyby tak byl i v gti :-!
Myslím, že každý, kdo se vnímavejma vočima zahledí zhluboka na horní karoserii, musí než uznale kývnout. Efekt zádi je v daném karosářském segmentu nebývalý. Vyčkejme tedy ještě údajů o velikosti nákladového prostoru, a pokud i tohle bude uživatelská "krása", pak tu máme model, který se (logicky v partnerství s naší Octavií) může okamžitě řadit na první příčky třídy.
Ještě jednou jsem prohlédl snímky, tomu pojetí nelze nic vytknout, není třeba ani mnoha slov, myslím že stačí uznalé - :yes:
P.S. Čistota linií, vyváženost, absolutní designová jistota.
No, rozhodně vypadá líp než tohle [odkaz] , ale podle mě to na Octavii III Combi nemá [odkaz] , ten zadek je strašně bachratý. A to nejsem žádný fanda Škody, ale rozhodně pokrok.
Jen jsem použil tvůj nadpis, můj příspěvek nebyl namířen proti tvému textu. Ale mé očekávání vychází třeba z testů na auto.cz a tak jsem trochu zklamán, čekal jsem třídní rozdíl, ale on tam není. Je to jen o vkusu a požadavcích kupujícího.
A taktiez by si mohlo auto.cz trosku viacej preliezt tovarensky VW portal AMS a vedelo by ze objem kufra je uz davno znamy a je to 605l, co v spojitosti s nizsou cenou a krajsim a hodnotnejsim interierom, lepsim utlmenim atd.. posiela Octaviu 3 do nezaujmu...
Ten Golf na fotkách má jiná zadní světla, než ten, co je zde, nebo to je ještě zamaskované? Vidím tam určité prolisy na kufru... Nicméně, ty světla, co má golf zde vypadajá lépe.
No já nikdy netvrdil že je to vrchol, nýbrž jistou úroveň ty auta mají... Máme/ měli jsme doma jak VW, tak i jiné výrobce. Nemůžu říct, že VW je někde úplně jinde, ale určitě to zas taková hrůza není ba naopak... Spíše se podívej na slícování a použité materiály té Kie vs VW, ale třeba i Renault, na který dost lidí nadává ( jeho interiéry u vybavenějších Megánů či Lagun nejsou vůbec špatné, otázka je co to vydrží, naše LII pak vrzala jak stará postel:D) .. A pak si zase sedni do té Kii :). Porovnávej porovnatelné.. tzn výbavové stupně ( low vs low či top vs top). Jestli se ti nelíbí design.. to je čistě tvůj pohled a ten ti brát nemůžu :-) Jinak nechápu jak ten Auris.. je vevnitř stejně plastový jako Golf :).
Rapid mne také nenadchl.. za ty prachy, jenže až půjde cena dolů, tak proč ne.. jen.. jels někdy ve Felicii?:D To snad zase nee :-)
Upřímně - tohle je o řád povedenější než trojková Octavia. Jsem opravdu zvědavý na ceny, jsem si téměř jistý, že Golf Variant bude cenově výhodnější než Octavia III, přitom s bohatší základní výbavou a doufejme že i s víceprvkem vzadu s 1.4 TSI...
Po poněkud rozpačité minulé generaci je tohle ten správný zářez. Čistý styl, nadčasovost a elegance. Pokud ještě přijde ve verzi Alltrack... Skvělé :yes:
Zvenku vypadá povedenější než HB ;-) ,ale jaká je realita? Takle čekám na maminu před obchoďákem a hele naproti je salon VW, tož zašel jsme zhlédnout onu německou superkvalitu. Vstoupím a procházím kolem nabušené A6 biturbo za 1,7 milionu,raději nesedám ještě by mi pokazila správný pohled.Chci být objektivní a nezaujatý . Na řadu přichází golf, usedám dovnitř, zavírám dveře, výbava trendline, koukám 10 minut a nic. Opravdu jsem se snažil najít ten vrchol designu a kvality, ale nenašel jsem ho. Plasty vyplňující středový tunel vypadají stejně lacině jako u Ceedu, a ten volant, to je snad vtip - tenký patvar jak z kolotoče,výplně dveří jak by smet. Jestli je toto špičkový design, tak sorry. Golf vypadá opravdu lépe na fotkách, oproti tomu třeba Auris, nebo M6 vypadá v reálu podstatně lépe. Pak jsem přestoupil do Rapidu, to je kapitola sama pro sebe, opravdu bych ho nechtěl ani řídit a přitom pohlédnout na palubovku - made in felicia, brrrr. A to nejsem žádný odpůrce Škody či VW. Rychle pryč na nákupy.
pohrebaky su uplne mimo moj zaujem, ale co sa tyka golfu, kombajn vyzera lepsie ako nemastny-neslany hatch. na fotke z hora a zo zadu dokonca lahko pripomina minulu generaciu 3er kombi :yes:
bohuzial, na uliciach budeme vidat skor kusy biele, strieborne alebo cierne, na plechacoch a to uz nebude take terno ako ta modra + 19"
Když na to koukám, tak v téhle plné polní se mi líbí i více než Passat :-) Nuž, počkejme na reálnější fotky, nebo na zkušenost "na vlastní oči" :-) Golf 7 hatch je na fotkách také moc hezký a v reálu v základu zas tak nevybočuje :-) Ale to asi žádné auto.. :-)
Tak to tak neprožívej:) Golf 7 Kombi vypadá k světu. Stejně bys mohl psát o Topperech pod Kia/Hyu, nebo jiných onanistů z řad Mazdy 6 >:D Každý má něco :-) Stejně tu GTI jen mistrně nasrává lidi, skvěle se mu to daří >:D a některé jeho postřehy jsou pravdivé :-) Čti to pořádně a pochopíš :-) Ach jo.. kdy už koncern vs zbytek světa přestane válčit >:D Aspon na tomhle fóru :-) Tak se nesnižuj k nadávkám, to chytří lidé nedělají :)
Pokud vím tak, v jednom z letošních čísel časopisu AutoTip vyšel článek o Golfu za polárním kruhem. A tam byly všechny verze, včetně GTI, GTD, BlueMotion, Variant a ještě další. Byly tam fotky a všechno.. ;-\ A jinak se mi Variant opravdu líbí a když bude navíc s 4motion, tak to podle mě bude ideální a dokonalé auto.. :-)
nachystajte handry___o chvilu pride GTI a jeho řitolez Jelito...
Bude tu nablvane od tunajsich vsevedov, ktori nepoznaju Jaguar od Maserati a viacprvok od torzky...
No.. vypadá hezky, ne že ne :-) Po předešlé generaci, která vypadala jak slepená ze dvou ( hlavně zadek nic moc) toto za mě nejhezčí golf 7 ! :-) Už se na něj těším :-) Skoro se mi chce říct, líbí se mi více než OIII kombi :-)