Novinky
volvo s60
0
Na kazdem kole 1! >😁
Přejít do diskuze
Podle původního návrhu byla např. stanovená pokuta pro výrobce 95 eur za každý překročený gram CO2 v roce 2015. Má-li V8 emise 242 gramů je nad limit 120 g celých 122 gramů x 95 = 11590 euro tj. 295545 Kč.
Pochybuji, že bys byl ochoten si klidně bez problému připlatit navíc tři sta tisíc korun.
Proto musí vyrobit dost takových chcípáků, aby mohli produkovat i větší motory, za cenu, v pokud možno, přijatelné výši.
Pochybuji, že bys byl ochoten si klidně bez problému připlatit navíc tři sta tisíc korun.
Proto musí vyrobit dost takových chcípáků, aby mohli produkovat i větší motory, za cenu, v pokud možno, přijatelné výši.
Píši o úpadku značky BMW do mainstreamu. S tím nemá Brusel nic společného, protože se začínají evidentně zaměřovat na jinou cílovou skupinu. Co se týče příjmů - nižší.
A za nadprodukci CO2 si klidně já osobně bez problému připlatím v ceně auta a v jeho spotřebě ve chvíli, kdy toto bude bude nějak výjimečné. Ne že na cestě mezi dvěma okresními města potkám pár naprosto obdobných aut jen s tím rozdílem, že místo třílitru tam bude tříhrnek s třetinovým výkonem.
A za nadprodukci CO2 si klidně já osobně bez problému připlatím v ceně auta a v jeho spotřebě ve chvíli, kdy toto bude bude nějak výjimečné. Ne že na cestě mezi dvěma okresními města potkám pár naprosto obdobných aut jen s tím rozdílem, že místo třílitru tam bude tříhrnek s třetinovým výkonem.
Pláčeš hezky, ale na špatném hrobě. Běž plakat rovnou do Bruselu.
Věřím, že když budeš průběžně platit za BMW veškeré pokuty za nadlimitní produkci emisí CO2, tak se nějakými tříválci nebo hybridy asi až tolik zabývat nebudou a dál v bavorácích budou R-šestky a V-osmy.
A jestli si myslíš, že sleduješ úpadek BMW, máš o potenciálu téhle automobilky silně zkreslené představy.
Věřím, že když budeš průběžně platit za BMW veškeré pokuty za nadlimitní produkci emisí CO2, tak se nějakými tříválci nebo hybridy asi až tolik zabývat nebudou a dál v bavorácích budou R-šestky a V-osmy.
A jestli si myslíš, že sleduješ úpadek BMW, máš o potenciálu téhle automobilky silně zkreslené představy.
Je velmi smutné sledovat úpadek této značky do mainstreamu značky, která byla po dlouhá desetiletí v určitých směrech výjimečná, sice dražší, ale čitelná. V budoucnu jí asi zůstane už jen to druhé ...
Dle tohoto článku v roce 2015 nasadí do svých vozů motory, kterým se ještě nedávno svět vysmíval (tříválce). A k tomu ještě motory, které až na ty 2 nejvýkonnější, jsou dnes již pár let standardem ve výrazně levnější nižší třídě. Dle názvu exkluzivní 30i s dvoulitrem?
K tomu vyjedou s motorem 114i, kdy v benzínové 1.6-ce přeplňují na výkon 75kW 😢 a v dieselu tam hodí 1.6-ku 16d se 70kW? Skutečně k pláči.
Dnes je BMW asi automobilkou, která nejvíce využívá SW výkonových variant motorů. Takže když potkáte na cestě tuctové 30d, tak je v něm skoro stejný motor, jako v prémiovém M 50d (protože člověk už pomalu ztrácí přehled, koli turb tam vlastně je na ten vyhoněný motor navěšených).
Dle tohoto článku v roce 2015 nasadí do svých vozů motory, kterým se ještě nedávno svět vysmíval (tříválce). A k tomu ještě motory, které až na ty 2 nejvýkonnější, jsou dnes již pár let standardem ve výrazně levnější nižší třídě. Dle názvu exkluzivní 30i s dvoulitrem?
K tomu vyjedou s motorem 114i, kdy v benzínové 1.6-ce přeplňují na výkon 75kW 😢 a v dieselu tam hodí 1.6-ku 16d se 70kW? Skutečně k pláči.
Dnes je BMW asi automobilkou, která nejvíce využívá SW výkonových variant motorů. Takže když potkáte na cestě tuctové 30d, tak je v něm skoro stejný motor, jako v prémiovém M 50d (protože člověk už pomalu ztrácí přehled, koli turb tam vlastně je na ten vyhoněný motor navěšených).
:yes: :yes:
Pěkné auta...design jde zase u BMW nahoru..
Motory bohužel ne...3.válce tam asi fakt nepatří!!!!
Možná do řady 0..!! :no:
Pěkné auta...design jde zase u BMW nahoru..
Motory bohužel ne...3.válce tam asi fakt nepatří!!!!
Možná do řady 0..!! :no:
Slyšel jsi už někdy sametový šestiválec, ten nádherný vnitřní pocit nenahradíš tříválcem. Je to stejné jako housle nahrazovat nějakýma hracíma krabičkama.
kedy akzdy uvazoval takto ako ty tak dnes jazdime 16valcami o vykonu 77kw... ako v r 1933 😉
Kam ? Ze začátku do bazarů a později na veteránské srazy. 😄
Pokrok nezastavíš. Normálně jezdila auta se šoupátkovými rozvody, s dvoutakty pak s Wankely a kde jsou teď?
Já už si svého veterána držím, atmosférickou 545.
Pokrok nezastavíš. Normálně jezdila auta se šoupátkovými rozvody, s dvoutakty pak s Wankely a kde jsou teď?
Já už si svého veterána držím, atmosférickou 545.
Nejak sa mi v tabulke stratil ten šesťvalec - alebo že to bol šesťvalec s objemom 2,0l?
To asi nie, ak má každý valec 0,5l.
Niekde je chybička...
Zvažoval som ďalšie BMWéčko, ale ešte počkám na zázrak X2 a X4 - uvidíme...
To asi nie, ak má každý valec 0,5l.
Niekde je chybička...
Zvažoval som ďalšie BMWéčko, ale ešte počkám na zázrak X2 a X4 - uvidíme...
Čeho jsem se to dočkal? Mám už čtvrté BMW řady 3, ale pokud by se to dostalo i do ní tak s BMW končím i když nerad. 😢
Pokud chci něco lepšího, tak začnu uvažovat o prémii, ale přece si teda nekoupím sprostý tříválec. To se fakt počítá s tím, že lidem půjde jen o ten znak. To spěje k tomu, že bude titulek, nový 3er má kufr 611 litrů, ale kam půjdou skuteční fajnšmekři.
Když čtu takový titulek jako u tohoto článku, je mi na zvracení. Ale BMW asi nic jiného nezbývá, tlak z Bruselu je totiž brutální... Ovšem pravé BMW pro mě vždycky bude zadokolka s řadovým benzinovým nepřeplňovaným šestiválcem a manuální převodovkou!
Jen abychom se za pár let nedočkali toho, že "efektnivnější" přední pohon a "úsporný" tříválec dostane taky řada 3, to by byl opravdový konec BMW... 😒 😒 😒 :no: :no: :no:
Jen abychom se za pár let nedočkali toho, že "efektnivnější" přední pohon a "úsporný" tříválec dostane taky řada 3, to by byl opravdový konec BMW... 😒 😒 😒 :no: :no: :no: