Novinky
Fyziku neoklameš, ale salámy a aktivní stabilizátory udělají svoje. A Octavia RS není žádné ostré náčiní, pouze rychlý liftback/ kombi.
No překvapivě... čím víc bude zatáček, tím to bude mít těžší, to je fakt, ale ten obrovský výkonový rozdíl se někde prostě musí projevit.
Tyhle tanky jsou překvapivě rychlé. Mégane RS Cup by mohl být jiný příběh, ale Octavii RS by měl ujet, zatáčky, nezatáčky.
Ale ono je to spíš SUV, zatímco RR je klasický off-road... a jestli se dá věřit tomu, co píšou na fastestlap tak
[odkaz]
by to té Oktávce klidně ujelo
[odkaz]
by to té Oktávce klidně ujelo
Já bych hlavně takový auto snad ani neprodukoval. Udělat luxusní teréní auto a pak se tomu snažit navlíct sportovní kabát mi přijde už moc najednou. Silný motor je jedna věc, ale jestli to ujede Oktávce RS, tak na to bych moc nevsázel. Ono fyziku neošálíš, takže to bude těžkopádný jako prase. Na rovině se to asi rozjede na závratnou rychlost, ale jak přijde trochu zatáčkovitej terén tak by se tomu počítám to RS ztratilo.
Jak bys vyjádřil jedním slovem odklon od klasického houpavého Range? Mně to označení celkem nevadí... Obzvlášť, když k tomu dokážou /a oni nepochybně dokážou i v příští genaci/ dodat nějaký atomový reaktor místo motoru. Taková Octavia RS uvidí jenom zadek a přitom má v názvu nejen S, ale i R😄
U velkého range mi trochu víc sedel vzhled jeste krabicoznejsi minule generace. Na range sport mi tenhle trochu evoque trochu range styl sedí. Kvikal bych leda blahem mít kterýkoliv znich.
Není to tak špatné, mě se to líbí, ale mám problém s koncovkou výfuků. Proč míří dolů, měla to i Audina a už to zrušila. Nevypadá to pěkně 😒
Range Rover Sport. Tohle spojení jde dohromady jako suchá voda nebo studenej oheň >😒] Sem zvědavej kdy udělají třeba Dacia Lodgy racing edition.
Jsou to zatím jen 2 3/4 pohledy, ale...u mne RRS designově ztratil ;-\ Až příliš ho přitáhli k Evoque a přitom cena tam cílena určitě nebude. Ztvárnění plastového "náblitku" na zadním nárazníku je diskutabilní...pouhé zvětšení prvku nemá stejný efekt jako na Evoque, i když i tam je to násilné... No, uvidíme naživo, ale po RR je to zklamání...pro mne analogie GL a M.
Vyzerá nádherne! :yes: :yes: Taká zlatá stredná cesta medzi Ewoquom a klasickým RRkom.
Akurát škoda, že je to len RR s predkom a zadkom Ewoqu. Kam sa podela originalita, kreatívnosť?
Akurát škoda, že je to len RR s predkom a zadkom Ewoqu. Kam sa podela originalita, kreatívnosť?
😄 Jak jsem měl trochu problém strávit design velkého Range, tak tohle mi celkem padlo do oka.
Nějak přestávám stíhat zrychlující se svět, jeden den automobilka avizuje představení modelu příští měsíc, den na to se objeví fotky a další den už to auto mají někteří i otestováno. Vžůům, to je cvrkot.
Osobně nemám problém s firemním designem, kdy se jednotlivé modely liší velikostí a pár detaily, a nový RR sport se mi líbí, ale jsem zvědav, kolik kvikotu se tu na téma "to samé jen jiná velikost" bude ozývat směrem k Range Roverům.
RR - 190 PS/tuna
O2 RS - 143 PS/tuna
Nesmíš zapomínat, že RR váží jako 2 civilní auta, takže těch 500 koní má s čím hejbat. Není to zas tak extra silný auto. S přihlédnutím k hmotnosti je to jako normální auto s 250 koňma.
Velká hmotnost je pak dost na závadu v zatáčkách, kde si myslím by RS mohla mít navrch. Setrvačnost neošálíš velkým výkonem. No můžeme tady teoretizovat, ale stejně se pravdy nedoberem. Docela by mě ten souboj, ale zajímal. 😉