Vrcholný model dosavadní řady je u CTS model CTS-V, ošem tem má kompresorem přeplnovanou V8... každý holt volí trošku jiné řešení, takže ono je přímé provnání někdy dost složité.
Choď na začiatok a znovu (alebo po prvýkrát) si prečítaj, čo písal LJ: "myslim ze tady je jasny dukaz,ze asi tezko,v nemecku nemaji takovy vykon ani V8". Takže to bol on, kto tu začal motať V6 a V8 a mne to neprišiješ, hoci sa o to (chabo) snažíš. ;-)
Ako priamo porovnateľné som dal budúce M3 (ktorého presné parametre sa ešte nevedia, každopádne to bude určite viac, ako doterajších 309 kW e teda i viac, ako CT-S).
Pokud je ti jedno zda provnáváš V6 A V8 tak asi nemá smysl tu dál diskutovat. To můžem začít porovnávat atmoséry a kompresory či turba a začít psát že taková 2007 Audi A8 4,2 nestíhala konkurenci.
Protože Jaguar měl ze 4,2 400 Hp, ne.
Co na to že s kompresorem, to je přeci fuk ne. V8 sem, V8 tam, kompresor a turbo sem.....
Slovíčkariš. Bavíme sa o porovnateľných autách a Ty argumentuješ, že také parametre nemá ani nemecká konkurencia s V8. Dal som Ti príklad, že nielenže má, ale má to už pár rokov a pri M3 ide fakticky o ukončený model starej generácie, ktorý je nahradený novou a onedlho bude aj M3. Tá bude mať presne rovnakú koncepciu motora (preplňovaný šesťvalec) a či sú turbá dve či tri je jedno.
A to sa bavíme o bežnej strednej triede sedanov, schválne som neargumentoval Nissanom GT-R, ktorý má z porovnateľného motora neporovnateľne vyšší výkon, lebo to by nebolo fér porovnanie. Stačí ten 3er a vidíme, že špička je niekde inde. A to neriešim, či je rozmerovo CT-S konkurencia strednej, alebo vyššej strednej triede. Ak by sme sa bavili o M5 či RS6, zase sme niekde úplne inde.
Já měl "relativně" 3 novější ameriky - Stratus měl tedy pravda motor Mitsubishi V6 OHC.
Sebring 2,7 V6 DOHC už byla ale vlastní kontrukce a 203 HP z 2,7 V6 nebyl ve své době špatný výkon.
HEMI V8 je stará americká OHV klasika, ale i tak se motor neztratí v moderní době, spotřeba je porvnatelná s evropskými V8 kolem 4-5 litrů, i díky vypínání válců.
Já vím, že skončila. Taky jsem o jejich nových jednotkách mnoho neřekl, protože s nimi nemám moc zkušeností. A na to, co jsem projel, jsem si nestěžoval. Mám sice radši vysokootáčkové osmiválce s pěkným rykem, ale v sedanu na každý den dám přednost točivému momentu.
Tak ta éra tch 5ti litrů co měly 160 HP už právě dávno skončila.
Já mam jediný problém s tím, že jsou lidi kterým vadila jak tahle doba, kdy ty ameriky měly mizerný litrový výkon, tak jima ale vadí i současná doba kdy mají stejný nebo i lepší litrový výkon jak evropa/japonci.
Co byste teda už kurnik chtěli?
Spotřeba je taky stejná :-)
Jsou to motory kolem 310-320 kW, takže porovnatelné. Z pohledu běžného zákazníka je celkem jedno, jestli je to dvanáctiválec, nebo šestiválec. Důležitý je výsledek. Když to zvládnou se šestiválcem, dobře.
Nejdřív si stěžuješ, že Němci nedostanou stejný výkon ani z osmiválce, teď ti najednou připadají vyhnané nadoraz. A ty se divíš, že jsem to označil za nesmysl? Nepopírám laditelnost poctivých amerických osmiválců, nebo jejich výdrž, jsou to potentní základy. Ale pro to jsem nikdy v běžném autě neměl pochopení, výkon chci už z továrny a nevadí mi si za něj zaplatit. Tahat se s pětilitrovým osmiválcem a mít usmrkaných 160 koní, to mi opravdu přijde směšné. Výjimkou budiž pickupy a offroady.
Já mám v tomhle případě problém chápat váš, jako nadšenců do amerik, postoj. Sám jsem trochu zamáčkl slzu a povzdechl si, že automobilový svět opravdu spěje, kam spěje. Jásání nad nadprůměrným (v dnešní produkci) litrovým výkonem u přeplňovaného motoru prostě nechápu. A k tomu to brát jako důkaz, že jde o lepší jednotku... Ničím se nelišíte od protistrany, která americké motory haní.
Nevkládej mi slova do úst - já výkon amerických motorů, ani jejich konstrukci nekritizoval. Ale jestli se tu někdo ohání výkonem u dvojnásobně oturbeného jako konečné ukázky kvality amerických motorů, přijde mi to zcestné. :-)
To víš no, kdo se ve světě amerických aut nepohyboval, neví.
Ten pětilitr měl 160 Hp, jasně. Kvůli emisím a spotřebě, když se s tím zavřeli na dva měsíce do dílny, měl stejně 5ti litr, ale s pár jiejma součástkama najednou 300 HP.
Ted si tohle zkuste s motorem BMW >:D
1) to nepůjde
2) když to náhodou půjde, budou pořizovací nálady asi 6x takový
This is Motor City and this is what We Do.
Imported from Detroit :yes::yes:
Porsche je boxer kde je technická stránka věci jina nez u v6,ale ano motory v porsche jsou dobre,to souhlasím,ja totiž porsche vynechávám když mluvím o německých autech.....
M3 stávající generace je v8 takže objem s tím nema co dělat,u v8 jde mnohem snadněji vytlačit výkon nahoru a příští generace bude mít 3 turba a ne 2,takže srovnávat se to také neda z technického hlediska......
Zeptám se čistě ze zajmu,mate technickou skolu se zaměřením spalovací motory ? Pokud ne,tak nevím proč píšete ze pisu nesmysly,ano jistě příští generace,ale pokud vím napsal jste osmiválcove jednotky a ne šesti,ty budou mít pochopitelně vyssi výkon,pak muzu napsat ze cts ve v8 bude mít výkon vyšší než m5 a e63 a to podstatne,jako uz generace stávající,jenže největší zádrhel u německých vozu je nekde jinde,německé vozy nemají zadnou rezervu,jsou dělaný na doraz a z toho vychází to nejzásadnější pro rozumného zákazníka,nema to životnost,to samé platí pro italská auta,aby jsme nehazeli všechno jenom na němce....
Nikdo neříká, že to bude a priori špatný motor. Jen "LJ" píše nesmysly. Uvidíme, jak si poradí s motory konkurence (tedy jednotkami v S6, 550i, E500, M56).
Najednou, když měl 5ti litr 160 HP, tak se tomu každej smál a zbytek (krouták, životnost, zvuk, jednoduchost, možnost tunningu železa) nikoho nezajímala.
Když to má výkon srovnatelný s evropou, najednou není výkon vše.
Zajímavý....Jednou mluvíte to, jindy ono - podle toho co se vám aktuálně hodí do krámu, že >:D
Ne, že by je neuměli, ale takové motory zatím nedávají do běžných modelů. Zůstávají u takzvaného "soft" přeplňování, tedy víceméně vyhlazování průběhu. Výkon není u přeplňovaných motorů problém, průběh a odezva ano. Navíc šestiválce mívají méně objemné a objem je to, oč tu běží.
Nebo si můžeš vzít aktuální 911 GT3. 350 kW atmosféricky z 3,8 litru. Carrera S má s Power Packem myslím 316 kW.
Daj si túto novinku do kontextu s M3 minulej generácie: na podobný výkon nepotrebovala ani jedno turbo, pritom objemovo mal motor len o štyri deci viac.
A avizovaná nová M3 má mať fúkaný šesťvalec, teda rovnakú koncepciu, ale menší objem a značne vyšší výkon.
Teda motor je to iste dobrý so slušnými parametrami, špička je však stále mimo USA.
coskoro sa budes musiet zmierit s tym ze V8 ostanu asi uz len vo ferrari rollse a lambe a v luxusnych limuzinach..... V8 to ma uz zratane.... z vacsiny automobiliek mizne
mna serie ze sa snazia silou mocou timto "lidem" dokazovat ze vedia...naozaj, V6 s 2ma turbami? to co je? a dokocna v U.S tlaci sa hovori ze bude lahsi ako ten sucastny...z coho ho planuju vyrobit? Pre mna V8 je V8... ale OK,holt, ak si kupim CTS, 2,0T mi bude musiet stacit >:D
musim se smat lidem co budou porad do nekonecna rikat ze americani neumeji udelat motory,ze v nemecku delaji lepsi,myslim ze tady je jasny dukaz,ze asi tezko,v nemecku nemaji takovy vykon ani V8......moc se tesim na verzi CTS-V,ta bude mit 600 koni urcite