Ekonomika
peter_ko
0
a ty na čom šlapeš??? pikenko??? >😁
Přejít do diskuze
Němci Oktávku kupují, protože to JE německé auto.
Zeptejte se těch Němců...
Nevěřím, že to tady na auto nikdo neví - myslím v redakci, ne na diskuzi.
Je to smutný...
Zeptejte se těch Němců...
Nevěřím, že to tady na auto nikdo neví - myslím v redakci, ne na diskuzi.
Je to smutný...
A este su vyhradene typy aut pre rozne urovne riadenia, takze by mozno chcel A4 s najslabsim motorom a zakladnou, vybavou, ale moze len passat, mondeo, insingnia. Ale ked ho povysia, tak hura do A4, MB C alebo BMW3 ale uz nie passat, mondeo, insingnia. Tak to je, z open spaceu na taky voz nedosiahne ani nemec, iba ten jeden za tym sklom a zaluziami
A po 2 svetovej vojne zostala ich fabrika v eisenachu v Stalinovej zone, takze zacali vyrabat hrnce, auta az neskor, to len na doplnenie vedomosti
Tabletky na pochopenie ironie by sme mohli vyvinut, poslal by som ti zdarma rocnu davku. Ak si to precitas este raz, tak som pochvalil to, ze uz v Sarisi nevarite Gambrinus. Velky Saris nie je v Cechach, ale na Slovensku. Matador boli pneu z Puchova, este vcera bol Puchov na Slovensku , siel som okolo. A za ich kvalitu hovori, ze som ich reklamoval a vratil ( matador aquila boli hlucne hadam aj ked auto stalo). Mal som ich na prvej octe. Z prvomontaze boli continentaly Po zjazdeni som veril slovenskemu vyrobku, nastastie iba chvilu. Bol to maly krok pre matador, ale velky preslap pre mna. Vratili sme 8 sad, vsetky, ktore sme kupili. Ak je guze zena, tak ta kresba v nicku vela vysvetluje a potom chapem 😉
Poznáš niekoho čo onanuje nad článkami o autách? Alebo ide o vlastnú skúsenosť? Nechápem ľudí čo musia skoro do každej diskusie ťahať kórejské autá. To bude asi nejaká _ _ _fília, alebo _ _ _fóbia.
Favorit sa zlepsil po predaji skody vw. Vidiet, ze ste sikovni, ked nad vami nemci stoja, ked sa vam iba chce, tak to za moc nestoji 😉 A aj to pivo uz varite kde kade. Gambrinus zo Sarisa stal za ..., este ze ste s tym prestali. Tiez davate do novej Octavie riadenie made in China ? lebo v golfe je, tak aby ste neboli horsi. A pneu MATADOR, to je asi for .
Gratulace..je to pěkný výsledek.
Uvidíme jak to bude s prodeji OIII dále..
Pro mne je zklamáním ta zadní vlečná náprava a sedadla vzaduj jsou dost bídná!
I Rapid je má vzadu lepší.. :-!
Jinak design je povedený a auto dobré.
Tak se prodejům moc nedivím..
Němci vzadu asi nejezdí.. >😁
Uvidíme jak to bude s prodeji OIII dále..
Pro mne je zklamáním ta zadní vlečná náprava a sedadla vzaduj jsou dost bídná!
I Rapid je má vzadu lepší.. :-!
Jinak design je povedený a auto dobré.
Tak se prodejům moc nedivím..
Němci vzadu asi nejezdí.. >😁
V podstatě máš pravdu, ale jak se zdá pro škodovku to není trh na kterém prodejně exceluje tzn. nebudou se psát ódy na to, že prodeje váznou. 😄
Moje přirovnání je dosti mimo (uznávám), tak poupravím, myslíš že Japonci píšou jak se ve francii špatně prodává Civic (83.)...
Moje přirovnání je dosti mimo (uznávám), tak poupravím, myslíš že Japonci píšou jak se ve francii špatně prodává Civic (83.)...
Když tady je článek o tom, jak se Octa prodává v Německu a trhá rekordy, mám dojem že Francie jako druhej největší trh v Evropě by si taky zasloužil samostatnej článek. Ale ano, co se koncernu týká, píše se jen o úspěchu. Ale jinde to je úplně jinak... Takže přirovnání nás vs Japonsko, a nás a druhýho největšího trhu malinko kulhá... >😁 Takže já na zemi zůstal, ale pár jedinců tady lítá v oblacích...
Až na to, že Škoda není česká značka. Bejvávalo, sem tam se ohlédnu za favoritem a 120cítkou, dvanáct set troskou. :yes: Není nad kvalitní český produkt 😄
A ty si myslíš, že Japonci píšou jak se u nás špatně prodává Mazda 3 (100.), hm? Ty se vrať na zem, vždy budeš radši propagovat úspěch, než neúspěch....
Jak se tady redakce rozplývá nad úspěchem Octy v Německu, tak abychom zůstali na zemi... Ne všude to je růžový. [odkaz] A pro ty, co se jim nechce listovat. Octa je až 95. Je vidět vyvážené zpravodajství... >😒]
Tak to bylo stupid. Tyhle kecy o střední třídě si vymýšlíte sami, takže šup na článek o Ceedu a tam onanovat!!
Všetkých by som posadil do Škody 105, Žigulíka atď a poslal ich do Chorvátska nech si cenia to čo im poskytujú dnešné autá. ;-\
Súhlas, KIA a Hyundai v SK/CZ vlastne len montujú, takže ani VW nieje Slovenské, ani Peugeot, Citroen.... Škoda je síce pôvodne česká značka no je to defakto plne Nemecká značka, či už čo sa týka vlastníctva, technológii, používania motorov, platforiem atď. Rozdiel je hádam "len" v tom, že Škoda má doma aj vývojové centrum... no samozrejme podlieha prísnemu diktátu koncernu. ;-\
Podstatné je ale to, že to funguje a basta. >😁
Podstatné je ale to, že to funguje a basta. >😁
Stejne blaboly se psaly i pred uvedenim starych TSI, jak testovali a blabla a vysledek zname 😉
Kdy si videl naposledy obrezleho Civica? Nemluvim o veteranech cca 20let starych nebo neodborne udelane bouracce. Asi bych ale nevahal mezi 20 let starym obrezlym autem a 2letym s vysypanym motorem 😉 Ja videl nedavno komosovu 8 let starou Octavku RS s orezlym prahem a o starsich modelech ani nemluvim, to uz snad ani nejezdi 😉 Co me prekvapilo vice bylo par novych aut koncernu s vystrikanyma dutinama po koupi, Fabiia II, Passat, Polo. Jojo ta cerna brecka na dverich, prazich to byla nadhera. Skoda akorat dobre vybalancovala kufr oproti Seatu. Dnesni kvalita sla dolu, komfort take a o podstatne mensich penezich jsem neslysel.
Jestli tomu "clever" rozumym, tak se proste zakaznikum vyplati jezdit v horsim aute, ale uspesneho ceskeho vyrobce, ten pocit, hmmm 😉
Tenhle "clever" pristup zbavil auta spolehlivych motoru, nezavisleho zavesni, kovanych ramen a o hlinikovych uz ani nemluvim, slusneho dvojiteho tesneni ve dverich. Z aut se stava "clever" spotrebka. Co neni videt je slusne osizene, 90% spolecnych dilu, stejny design
To vyborne skodovacke balancovani ukazuje uspech Hyundai u soukromniku
[odkaz]
Jestli tomu "clever" rozumym, tak se proste zakaznikum vyplati jezdit v horsim aute, ale uspesneho ceskeho vyrobce, ten pocit, hmmm 😉
Tenhle "clever" pristup zbavil auta spolehlivych motoru, nezavisleho zavesni, kovanych ramen a o hlinikovych uz ani nemluvim, slusneho dvojiteho tesneni ve dverich. Z aut se stava "clever" spotrebka. Co neni videt je slusne osizene, 90% spolecnych dilu, stejny design
To vyborne skodovacke balancovani ukazuje uspech Hyundai u soukromniku
[odkaz]
v italii moc vlastenci nejsou kdyz jsem tam byl tak fiat delal velke reklamy a prosil aby lide kupovali vic domaci znacky a ne nemecke. Samotny Berlusconi upredostnoval audi a8 pred massarati co mu media vycitali. Bohatsi italove jezdi nejradeji v bmw a audi mezi mladymi byl hodne i smart oblibeny,
v cesku zase jezdi same skodovky i kdyz uz ne tolik jak v 90letech. Jinac napr. ve vychodnim nemecku se prodava vic nenemeckych aut.
totalne blbe porovnani a presne opacne 😄 hyundai, kia vlastni a vyviji korejcane, Skodovku zase VW. Cesi ve skodovce jen montuji kola a trochu obmenuji pod dohledem VW design, ktery musi zodpovidat konzervativnimu smeru VW. Cela skodovka je postavena na platforme VW, proto je to nemecke auto. Posledni ceske auto byl Favorit
Nechápu, co s tou cenou pořád máte. U O2 na to nikdo tak nepoukazoval a u O3 se o tom mluví furt, přitom záváděčky O3 jsou jako ceny O2 na konci lifecyclu.
Samozřejmě vím, že ekonomická situace státu a obyvatel ČR a SR je prostě jiná než Německa a Němců.
No jo...holt 40 let komunismu se někde projevit muselo.
Samozřejmě vím, že ekonomická situace státu a obyvatel ČR a SR je prostě jiná než Německa a Němců.
No jo...holt 40 let komunismu se někde projevit muselo.
...Mladoboleslavský model na pomezí nižší střední a střední třídy. A čo sa nám cez noc zmenšila, keď už je len na pomezí?
No občas mi ve zdejších diskuzích pripada, že jsou Češi hotoví spíš z korejské produkce a co je od nás z Čech, na to si rádi plivnou... Takové vlastenectví naruby... 8-s Každopádně mám pořádnou radost, že umíme v ČR vyvinout a vyrobit auto, které má v podstatě světový úspěch... Není moc takto úspěšných věci z naši země.
Vyadil jsem se s sefem skodovky ze do faceliftu to nedaj... Docela se divim, ze nikde nectu kritiku patych dveri... Myslim, ze se brzy zacne prodavat kit bez tech desnych zlomu. Nejak jsem nepochopil toto pojeti nadcasovosti....
Hele, že zrovna tobě na mně něco vadí, mi je nějak u zádele, neboli jinak, dá se to od tebe očekávat. >😁 :yes😒br />
PS: Zkus to raději k autům. 😉
PS: Zkus to raději k autům. 😉
Normální je to možná pro dnešní středoškoláky, nebo vysokoškoláky, co patří maximálně na učňák. (nemám nic proti vyučeným)
Znovu ti opakuji, je to zcela normální a není to špatně. Gramatiku si klidně zopakuj - potřebuješ to. 😉
Ano, ale! Tyto trhy preferují vozy typu sedan. Bohužel to co je pro Čechy to nej (liftback) je tady spíše handicap.
No znám firmy které kdysi když už ostatní vyráběli auta ještě dělali vrtule k letadlům a jak jsou dnes úspěšné. Takže psát že něco bylo je a vždycky bude, není zrovna inteligentní názor.
Tak to ti ten zobák narostl fakt blbě. >😁
A to mi není žádný nářečí, to je paskvil vymyšlený, resp. používaný, aby se ta neznalost jakoby zajímavě cool zamaskovala.
A to mi není žádný nářečí, to je paskvil vymyšlený, resp. používaný, aby se ta neznalost jakoby zajímavě cool zamaskovala.
Konec konců je to hezky napsáno i v tom VW-SM cestovat v Octavii na zadních sedadlech je za trest. No někde jsem četl větu Octavia III konečně Octavia se kterou se dá jet do Chorvatska, nevím jestli to byl článek tady nebo v SM. Nicméně jet do Chorvatska na zadních sedadlech v OIII je jen pro hodně silné nátury.
Na rozdíl od Čechů kteří jsou hotovi ze všeho co je německé. Myslím že naši předci už od Karla IV by se divili. 😉
Máš pravdu. Octavia jakol levné auto nižší třídy dává smysl. Nízká cena + velký prostor = to musí fungovat. V Německu.
Presne jak rikas, tady uz hrajou prvni ligu, v Nemecku ale minimalne Hyundai uz take bude novackem v prvni lize. Jde jen o tu ucinnost marketingoveho tlaku, ktera podle Tebe je nizsi v Nemecku z duvodu nizsi "cenove citlivosti" zakazniku. Podle me je zas nizsi spis z duvodu kvality produkce a mnozstvi domacich znacek. V CR resp. na Slovensku maji korejci jen jedineho domaciho konkurenta, v podobe Skodovky, pak je par etablovanych znacek, ktere desetileti drzi vicemene stejnou pozici na trhu (VW, Ford), a to je vsechno, v Nemecku to maji tezsi.
On mne tady chlapec častuje mnohem jadrnějšími názvy, já jsem se ještě (vědomě) mírnil. Ale líbit si to zrovna od něj nenechám. 😉
octavia je dobre auto.... problem je trosku s tou cenou u nas .... nemci toto neriesia takze preto ten uspech... keby kazdy slovak zarabal priemerne o 200-300 eur mesacne viac tiez by sa mi octavia nezdala taka draha..... bohuzial na nase pomery u nas je to velmi drahe auto...
Ale no taaak...já se klidně přiznám, že mě a mně taky neovládám, "mi" mi nejde přes pysky, protože jsem jak říkáte od tama, ale jestli něco nemůžu, tak je to uraženecký označení čecháček. To sand tady nemáme za potřebí.
Velká gratulace Škodě VW, vždy mě potěší úspěch čehokoliv co se tu vyrábí, jen tak dál. Hezky nám Němci ukazují jak se to dělá. K autu se dá dodat jen že je prostě dobré a za příplatek pár korun je i hezké. Těším se jak tento trend prodeje bude pokračovat a kolik lidí v Čecháčkově to na#ere. :yes:
nuz moc tomu testovaniu asi nedali.
alebo je aj druha moznost, po dvoch rokoch zaruky co motor pri mensom najazde nejako prezije a potom si moze clovek rovno kupit novy motor za svoje.
alebo je aj druha moznost, po dvoch rokoch zaruky co motor pri mensom najazde nejako prezije a potom si moze clovek rovno kupit novy motor za svoje.
Jó, já se tu ztrapňuju dnes a denně, protože jsem si dovolil psát tak, jak mi zobák narostl a velmi často a rád používám nářečí. Což ty nějak nejsi sto pochopit. >😁 :yes😒br />
PS: Já to "mi" tam klidně dát totiž můžu, sice ti to jako Čecháčkovi nezní, ale pravidla to dovolují. 😉
A to ho mají zkoušet na prasatech?
Nebo myslíš, že postavili motor ,odlili formu a hned to cpali do aut, aniž by ten motor někdo zkusil?
Nebo myslíš, že postavili motor ,odlili formu a hned to cpali do aut, aniž by ten motor někdo zkusil?
Nuz ale ked vidis ze kocnern skusa svoje nove motory priamo na zakaznikoch, tak sa clovek takym myslienkam neubrani a podla mna to je normalne.
Ano, ale ta image je stále lokální, Rusko, protože české výrobky mají jakousi historii, zvuk, Čína, protože dlouholetá práce VW, globální image typu Fordu, Toyoty logicky chybí, a myslím, že pro umístění v desítce je nutná, jedno jestli jde o špičkové nebo průměrné auto.
Podmínky jsou stejné, a problém přece není v tom, že by někdo psal o propadáku korejců v Německu, tj. osočování hulením je mimo, podstata je v rozdílu účinnosti marketingového tlaku kia/hyundai na českém, slovenském a zde čísly popisovaném německém trhu. Zatímco u nás už hrají korejci první prodejní ligu, v Německu ne.
Ono je to jedno kolik proda tech jednotlivych modelu, je snad lepsi mit 2 bestsellery a pak zadny jiny komercne uspesny model, nebo prodavat tak nejak vyvazene ve vsech kategoriich?
Pro porovnani uvedu udaje trzniho podilu z roku 2012😒br /> Kia 1,8%
Hyundai 3,3%
Peugeot 2,3%
Citroen 2,0%
Skoda 4,8%
Ford 6,7%
Ford se vyvazene pohybuje kolem 7% kazdej rok, Skoda spise rostla ale v postkrizovem obdobi taky stagnuje a prodava kolem 5%, samozrejme je to tezsi nekam rust kdyz uz maji tak uctihodny podil, ale jak rikam korejci rostou skoro stejnym tempem jako v predkrizovem obdobi. Jediny co jsem tim chtel rict je, ze dlouhodobe ten trend bez odpovidajici kvality udrzovat nelze.
[odkaz]
Pro porovnani uvedu udaje trzniho podilu z roku 2012😒br /> Kia 1,8%
Hyundai 3,3%
Peugeot 2,3%
Citroen 2,0%
Skoda 4,8%
Ford 6,7%
Ford se vyvazene pohybuje kolem 7% kazdej rok, Skoda spise rostla ale v postkrizovem obdobi taky stagnuje a prodava kolem 5%, samozrejme je to tezsi nekam rust kdyz uz maji tak uctihodny podil, ale jak rikam korejci rostou skoro stejnym tempem jako v predkrizovem obdobi. Jediny co jsem tim chtel rict je, ze dlouhodobe ten trend bez odpovidajici kvality udrzovat nelze.
[odkaz]
Najradšej mám mudrcov, ktorí o novej generácii motorov vedia už teraz, že sú pochybné kvalitou! >😁
Ešte nech začnú dávať predpovede a rady typu: ... keď ti na O3 v 80tkm preskočí reťaz, uvidíš! >😁
Ešte nech začnú dávať predpovede a rady typu: ... keď ti na O3 v 80tkm preskočí reťaz, uvidíš! >😁
Hnujdai a NoKia jsou šroty vždycky byly a vždycky budou, nekonkurence schopné auta!!! jo děti běžte si raději hrát na píseček, tam se můžete utěšovat takovými žvásty >😁 >😁 >😁
Viděl, projel a neoslovila mě, takovej monstrózní úspěch nechápu, stejně jako u Nissanu Qashqai a Juke.... Octavie má jeden trumf a tím je prostornost (jak v kabině - ikdyž na šířku by to mohlo být lepší - tak v kufru), jinak ale nevyniká ničím a naopak ve spoustě ohledech je konkurence hodnotnější.
Jenže to je prodej za všechny modely. tedy kolik je na jednotlivé modely? Pár tísích ks. Pravdou je že KIA a spol. na D silnicích moc vidět nejsou.
no vidiš, pak i prodej VW-Škoda bude v česku jiný, než kije a hjůndaje,vidím,že to po několika letch začínáš chápat :-!
V marci 2013 na nemeckom trhu bolo celkovo prihlasenych o17,1% menej aut ako pred rokom, u VW tento prepad za marec oproti 3/2012 predstavoval 21,2%.To len pre upresnenie.
To, ze Nemci budu kupovat, uprednostnovat svoje znacky je zname, navyse samotna firemna kultura vyzadujuca len D auta. Firmy, nakupy do flotil, ziskavaju oproti nenemeckej konkurencii vacsie zlavy (nie len mnozstevne rabaty), extra vyhody pri servisovani a nemaly podiel zohrava aj samotne vyhodnejsie financovanie auta pocas leasingov. Na to, ze je stat tiez dobry nakupca, netreba zabudat. 2/3 az 3/4 vsetkych nakupov robia prave firmy a nie sukromnici.
Bezni smrtelnici sa uz pri rozhodovani do akeho auta/znacky "investovat" svoje poctivo zdanene peniazky inak rozhoduju a je len dobre, ze vnimaju auto trh aj inak ako len cez D okuliare.
Pri sluzobnych autach ma zamestnaec v D na "vyber", resp. je to vo vacsine pripadov dane, ze to musi byt auto z nemeckej produkcie (Skoda tiez), trieda a mantinel pre sumu za auto (ci si zvoli auto so silnejsim motorom a slabsiou vybavou alebo opacne je uz vedlajsie). Dovod preco sa viac preda napr. Passatov a nie Audi A4, Octavii a nie Golofov....nie je len v samotnej cene auta,na to staci vacsinou firmou nastaveny rozpocet ale hlavne v tom, ze pri dienstwagene, ktori je pouzivany aj na sukromne ucely plati vodic, teda zamestnanec ktoremu bolo auto pridelene 1%z hodnoty noveho auta kazdy mesiac+ 0,03centa za kazdy"sukromny" km . A tu uz mnoho zamestnancov si castokrat zvoli "lacnejsiu" alternativu a uprednostnia vyssiu mzdu v cistom ako vyhodu si vozit zadok v drahsiom aute. 😉
To, ze Nemci budu kupovat, uprednostnovat svoje znacky je zname, navyse samotna firemna kultura vyzadujuca len D auta. Firmy, nakupy do flotil, ziskavaju oproti nenemeckej konkurencii vacsie zlavy (nie len mnozstevne rabaty), extra vyhody pri servisovani a nemaly podiel zohrava aj samotne vyhodnejsie financovanie auta pocas leasingov. Na to, ze je stat tiez dobry nakupca, netreba zabudat. 2/3 az 3/4 vsetkych nakupov robia prave firmy a nie sukromnici.
Bezni smrtelnici sa uz pri rozhodovani do akeho auta/znacky "investovat" svoje poctivo zdanene peniazky inak rozhoduju a je len dobre, ze vnimaju auto trh aj inak ako len cez D okuliare.
Pri sluzobnych autach ma zamestnaec v D na "vyber", resp. je to vo vacsine pripadov dane, ze to musi byt auto z nemeckej produkcie (Skoda tiez), trieda a mantinel pre sumu za auto (ci si zvoli auto so silnejsim motorom a slabsiou vybavou alebo opacne je uz vedlajsie). Dovod preco sa viac preda napr. Passatov a nie Audi A4, Octavii a nie Golofov....nie je len v samotnej cene auta,na to staci vacsinou firmou nastaveny rozpocet ale hlavne v tom, ze pri dienstwagene, ktori je pouzivany aj na sukromne ucely plati vodic, teda zamestnanec ktoremu bolo auto pridelene 1%z hodnoty noveho auta kazdy mesiac+ 0,03centa za kazdy"sukromny" km . A tu uz mnoho zamestnancov si castokrat zvoli "lacnejsiu" alternativu a uprednostnia vyssiu mzdu v cistom ako vyhodu si vozit zadok v drahsiom aute. 😉
To máš pravdu, protože Fiesta se vyrábí i ve Španělsku.
Octavii kupují hlavně firmy. Např. v ČR je naprostá většina zde prodaných Oct. firemní a ne jinak tomu je v Německu, kde navíc mnozí považují Škodu za německou značku, tedy z koncernu VW. To nic němění na tom, že úspěch má Octavia zasloužený. :yes:
Octavii kupují hlavně firmy. Např. v ČR je naprostá většina zde prodaných Oct. firemní a ne jinak tomu je v Německu, kde navíc mnozí považují Škodu za německou značku, tedy z koncernu VW. To nic němění na tom, že úspěch má Octavia zasloužený. :yes:
velmi dobre napisane..... korejci sli pekne hore a nebyt tiez narastu kvality asi by taketo uspechy nemali :yes: :yes: :yes:
Na druhou stranu celkem dobre pouzitelne auto na ty nejrapidneji rostouci trhy, Cina, Rusko, a v budovani image je VW group (az na Seat) mimoradne uspesny. Ale zrejme to bude zatim nerealny cil...
Ja tedy v tabulce nevidim udaje ani o servisnich podminkach nebo o delce poskytovane garance na jednotlive modely v Nemecku. A kdyby se soudruh bob podival na celkove nemecke prodeje, pak by asi videl, ze na ty veci reaguji i tam.
Tak to sedi. Lacny VW do firmy, je jedno, ako vyzera a potom to este predaju s malou stratou do CSSR, kde si potruhaju ruky.
Toto ma vystrasilo😒br /> 26 Ford Focus 8-s
ale potom som videl este😒br /> 35 Opel Astra
Toto ma vystrasilo😒br /> 26 Ford Focus 8-s
ale potom som videl este😒br /> 35 Opel Astra
Škoda Octavia byla jedním ze dvou vozů z březnové top ten, který nevyrábí německá značka.
Inu, samozřejmě beru že Ford je americká značka, ale zrovna v případě Fiesty je ta "neněmeckost" diskutabilní. Pokud přimhouříme oko u Fiesty a Focusu, pak je Škoda jediné neněmecké auto v TOP 20 (a 21. je Fabia).
Inu, samozřejmě beru že Ford je americká značka, ale zrovna v případě Fiesty je ta "neněmeckost" diskutabilní. Pokud přimhouříme oko u Fiesty a Focusu, pak je Škoda jediné neněmecké auto v TOP 20 (a 21. je Fabia).
Royzhodne to nebude jen tim, ze je novinka. Treti generace Octavky vypada konecne tak, ze bych si do ni sedl (myslim sudjektivne se mi uz docela libi, a take se do ni dostanu pohodlne, pri tom s 190 cm a 95 kg nejsem zadnej obr, a co se treba prostoru tyce i ta obrezla Honda na tom byla lip).
Proste se povedla, design je takovej, skodovacky VW Group konformni, ale je uhlazeny a nikdo nemuze tvrdit, ze je to osklivy auto.
Ta vyvazenost je taky pravda, jen ty prvky vyvazenosti se v pripade modelu jinych automobilek jsou spise negativa, ale v pripade skody se jedna jen o "dokonalou vyvazenost".
O III je rozhodne lepsi kauf nez Jetta, proto bych rad videl kolik se jich proda v Nemecku.
Proste se povedla, design je takovej, skodovacky VW Group konformni, ale je uhlazeny a nikdo nemuze tvrdit, ze je to osklivy auto.
Ta vyvazenost je taky pravda, jen ty prvky vyvazenosti se v pripade modelu jinych automobilek jsou spise negativa, ale v pripade skody se jedna jen o "dokonalou vyvazenost".
O III je rozhodne lepsi kauf nez Jetta, proto bych rad videl kolik se jich proda v Nemecku.
To nepochybne, zrejme i treba Kia zacina patrit mezi ty kvalitnejsi, jelikoz za poslednich 10 let se prodeje v Reichu docela rapidne zvysily, z cca 26 000 prodanych aut v roce 2002, na 52 000 v roce 2012, v pripade Hyundaie je ten narust jeste vetsi, v Rakousku se dostal z 6 tisic rocne na 19 tisic v roce 2012 a tim je 5. nejprodavanejsi znackou, v nemecku zas z 26 000 v roce 2002 na 100 000 v roce 2012, jestli je to debilitou zakazniku, kupovanim jen nejlevnejsich aut (to uz pro korejce neplati ani v Nemecku), ale neco delaj dobre. Proc mam tedy takovej pocit, ze ta trapna situace, kdy kazdej jouda, kterej nemel na skodovku, nebo ji nenavidel z jinyho duvodu a vytahoval furt korejce, se ted otaci, kazdej zacina nadavat na korejce, jestli to nebude tim, ze se z nich stal silnej hrac i v Evrope.
Tvrdit sice muzete, ze je to dane nizkou cenou, nebo jinymi faktory, ale vsichni vite, ze takove veci by mohli fungovat bez odpovidajici kvality jen par mesicu, let, kdezto oni predvadeji masivni rust jiz 10-15 let. Aby to tak nevyznelo, ze porovnavam kvality korejcu k VW, to mi je uprimne jedno, jen tvrdim, ze to zrejme s tou kvalitou nebude tak spatny.
Tvrdit sice muzete, ze je to dane nizkou cenou, nebo jinymi faktory, ale vsichni vite, ze takove veci by mohli fungovat bez odpovidajici kvality jen par mesicu, let, kdezto oni predvadeji masivni rust jiz 10-15 let. Aby to tak nevyznelo, ze porovnavam kvality korejcu k VW, to mi je uprimne jedno, jen tvrdim, ze to zrejme s tou kvalitou nebude tak spatny.
Taky si nemyslím, že octavia v desítce je reálný cíl. Na to je to moc velké auto automobilky s regionální image.
Proč matroš? Vždyť jen komentuje údaje, které jsou v tabulce článku. Nebo ty z toho vyčteš něco jiného?
Ale ono by to fungovalo, opticky, i na těch patnáctkách, jen by musely být tak o tři centimetry blíže k lemům blatníků. Já bych na to auto ještě narval zástěrky, to by pak bylo vizuální žrádlo. >😁
Statistika prodeje aut za rok 2012 (celosvětová)😒br />
10. Ford Fiesta - 742.037 prodaných aut
35. Skoda Octavia - 409.600 prodaných aut
Hmm, to by museli zvýšit prodeje o více než 80% a tomu moc nevěřím. Jedině, že by se vrhli i na US trh a vytlačili Jettu.
10. Ford Fiesta - 742.037 prodaných aut
35. Skoda Octavia - 409.600 prodaných aut
Hmm, to by museli zvýšit prodeje o více než 80% a tomu moc nevěřím. Jedině, že by se vrhli i na US trh a vytlačili Jettu.
Zrovna u té Okty je to dost extrémní, v základu vypadá opravdu zoufale - 15" jsou opravdu malá kolečka. Přitom stačí tak málo a je to krásné auto.
[odkaz]
[odkaz]
To jsou ti tvrdohlaví Němci, stále si vytrvale kupují Golfy, bavoráky a na kvalitu 777 a olej zdarma až do důchodu vůbec nereagují.
Otázka je, co máš pod tím kloboukem... vypadá to, že to nebude nic extra. 😢
Je jistě zcela nepochopitelné, že si manažeři kupují na nalítání svých 50 tis. ročně po autobánu nějaké 5ery, když by si mohli klidně pořídit RAVku nebo Yaris, pro tyto účely ideální auta... nebo, ne?!
Je jistě zcela nepochopitelné, že si manažeři kupují na nalítání svých 50 tis. ročně po autobánu nějaké 5ery, když by si mohli klidně pořídit RAVku nebo Yaris, pro tyto účely ideální auta... nebo, ne?!
Němčouři kupijí jen kvalitní značky, velký rozdíl oproti našim prodejům, kde je přednostní cena,nikoliv kvalita.
Vůbec nechápu, proč bych měl prodeje dělit na "firemní" a "soukromé". K čemu je to dobré? Má to nějakou vypovídací hodnotu? O čem? A v jaké relevanci?
asi mas pravdu, moze to byt tak ako vravis lebo tie cisla aj 5ky aj passatu su v privatnych predajoch velmi mizerne az sa mi nechce verit v tak slabe cisla..... kazdopadne zoberme si toyotu jak auris tak yaris aj RAVka su skoro vsetko sukromne predaje... toyota ako jedna z mala znaciek skutocne realne predava auta realnym zakaznikom .... klobuk dole
Mi se zadek Octavie líbí. Stejně jako celé auto. Jak píše Dinár, je sice na některých nepodstatných místech ošizené, ale to nijak neubírá z celkového dojmu, že jde o auto postavené na vynikajícím základu a nějaké ony drobnosti, které tu jistým individuím nebetyčně vadí, se dají řešit prostým faceliftem. O prodejním úspěchu nepochybuji.
Mně se na autech poslední dekády, napříč značkami, nelíbí rozchod kol, který je malý pro použitá kola, která jsou tak utopená v karoserii. Nejhorší to snad bylo u E90 před fl, to auto vypadalo jako na dojezdových rezervách, jedno, co tam byl za rozměr kol. Octavia má podobný problém, ale dá se to spravit koly s větším ET. Jinak s tvary problém nemám, jednoduchý design se silnou základní linkou je dle mého gusta. 😉
Neni firma jako firma. Obrovska cast prodeju je de facto prodej soukromnikum, ale formalne je vykazan jako firmemni prodej, protoze ten soukromnik je podnikatelsky subjekt (napr. ucastnici svarc systemu). Zejmena kvuli DPH.
Protři si zrak a zkus ten článek přečíst ještě jednou. Pohádky o tom, jak je Škoda německá si ušetři. Škoda je německá...jako je Huyndai české.
Okrem Nisana Kaškaja tam nie je ani jeden Francúz, ani Talian ani Japonec ani kórejec a ani nič Americké.Čo vyplýva z toho? Čo nie je nemecké,nie je dobré!BOB nie je myslené ako B.B? >😁
P.S Kto by predsa len váhal,nech si tam doplní písmeno L.
P.S Kto by predsa len váhal,nech si tam doplní písmeno L.
po zkušenosti s atmosférou od Hundaje příště radši půjdu do pochybného TSI které alespoň jede než se trápit s línou potvorou.
BMW 3 sa v nemecku dost kupuju na firemne ucely.... 27 percentny podiel privatnych predajov 3ky je velmi slabe cislo .. v podstate len nieco vyse jednej stvrtiny z predajov 3ky ide do sukromnych ruk... kto by to povedal ze z baworaka bude firemny pracant
Proti OIII nemám téměř výhrad, je jednoduše přesně jak píšeš vybalancovaná tak, aby vyhovovala co nejširšímu spektru lidí. Trochu mě straší prolisově nabouranej zadek, ten se zkrátka ne úplně povedl, ale jinak žádný dramata.
Necháme vyšumět emoce po představení a je každýmu jasný, že tohle auto bude bodovat. Nakonec image opravdový kvality a rozumnýho pocitu luxusu vybudovanej OII s nepatrnou ztrátou technický finesy na prodeje nebude mít žádnej negativní vliv
A BMW 3 slušný...obecně všechny vrtule, i když u nevzhledný jedničky mě prodeje překvapujou.
Necháme vyšumět emoce po představení a je každýmu jasný, že tohle auto bude bodovat. Nakonec image opravdový kvality a rozumnýho pocitu luxusu vybudovanej OII s nepatrnou ztrátou technický finesy na prodeje nebude mít žádnej negativní vliv
A BMW 3 slušný...obecně všechny vrtule, i když u nevzhledný jedničky mě prodeje překvapujou.
suhlas... motoricky by som tiez do tych ich pochybnych TSI nesiel a do diesla uz vobec... takze skoda je out aj u mna...
u mna O3 vypadava uz len ptre TSi a to, ze mam osobnu zlu skusenost s lepkavostou tych aut, lepia sa na kazdeho okoloiduceho 😒 . Inak za cca 25t by sa uz dala nakonfigurovat zakladna verzia stahovaka 8-s
octavii sa bude v nemecku darit o tom niet pochyb.... ved pre nemcov je skoda vlastne takmer domaca znacka a octavia tu bola vzdy uspesna podobne ako aj v rakusku a svajciarsku... podla mna sa v marci predalo z tych 5000 kuskov urcite este aj dost starsich O2 ktore su velmi vydarene a ktore ludia asi vykupuju kym este su... inak octavia urcite narobi pruser aj rapidu... ten cenovy rozdiel medzi 63KW rapidom a 63KW octaviou je relativne maly....
chcelo by to este jeden clanok s nazvom😒br />
citigo - druhe najpredavanejsie auto danska [odkaz]
zaujimavy je aj fakt ze ceed je po golfe v dansku druhe najpredavanejsie auto v nizsej strednej triede... kto by to povedal
chcelo by to este jeden clanok s nazvom😒br />
citigo - druhe najpredavanejsie auto danska [odkaz]
zaujimavy je aj fakt ze ceed je po golfe v dansku druhe najpredavanejsie auto v nizsej strednej triede... kto by to povedal
No kedze vsetky auta nad nou (okrem Golfu a Pola) su relativne drahsie, tak som na to prisiel >😁
dobré prodeje se dají očekávat. Ale přes ten typicky čecháčkovský křik sebedeklarovaných NEčecháčků, pro které je škodovka s.h.i.t, a lepší je cokoliv od obrezlého civica po novučičký hyundai, není důvod předpokládat, že by octavia III nebyla prodejně úspěšná. Podle mého je to auto od Škodovky dokonale vybalancováno tak, aby přesně odpovídalo aktuální době, která se dá charakterizovat jako, "nechceme ustoupit od dosaženého komfortu, přestože už na něj jaksi nemáme, takže chceme pocit stejné kvality ale za podstatně menší peníze." Což neplatí jen pro automotive. A takto přesně OIII funguje, svým zaměřením i tím jak je provedena, silná v tom, čeho si reálně uživatel cení, odrbaná tam, kde to uživatel jako zásadní necítí. Věci jako ústup od multilinku jistě nejsou pro autofanoušky k pochvale a zcela jistě nepotěší ani větší užití tvrdých plastů, ale v tom je právě umění Škodovky v nalezení balance mezi ještě in nebo už out. Myslím, že právě tohle mnohem více "clever" než "simply" umění balance bude tím, co v blízké budoucnosti rozdělí evropské automobilky na úspěšné a neúspěšné. 😉
tak ako vo francuzsku dominuju francuzi a v taliansku taliani a japonsku japonci a v korei korejci a rusku rusi a v cechach cesi a v svedsku svedi a amerike americiania tak dominuju v nemecku nemci ... ak si si nevsimol nic vynimocne to teda nie je ze su nemecke znacky v nemecku vpredu 😉
tento pokus o provokaciu ti nevysiel 😉
tento pokus o provokaciu ti nevysiel 😉
sukromny predaj je u octavky zhruba jedna tretina z celkoveho predaja [odkaz]
najviac ma prekvapil auris... sukromne predajne na urovni takmer 80 percent su velmi pekne :yes: klobuk dole
najviac ma prekvapil auris... sukromne predajne na urovni takmer 80 percent su velmi pekne :yes: klobuk dole
Místní adolescenti o a rejže klub se jistě shodnou a budou hulákat, že je to podfuk.
Kdo Octavii viděl a projel, tak úspěch chápe. :yes:
Kdo Octavii viděl a projel, tak úspěch chápe. :yes:
No vyzera to, ze Nemci zacinaju setrit (alebo iba firmy)? 😄 😄
Asi sa im pacia tie 1,6TDi :😉
Este by som chcel vediet kolko je Fleet a kolko sukromny predaj.
Asi sa im pacia tie 1,6TDi :😉
Este by som chcel vediet kolko je Fleet a kolko sukromny predaj.
a vykoupili skladovky OII 😉. Myslím to i trochu vážně, O2 bude ještě zpětně doceněná. Zamyslet by se měli u Fordu. Stačilo rozvinout příď současného Mondea nebo FII po FL a ne dělat Astona i z pick-upu s výsledkem kapr.