Jihokorejská automobilka Hyundai chtěla zdůraznit nulové emise oxidu uhličitého jednoho ze svých aut - ix35 Fuel Cell. Při propagaci však šlápla vedle a reklamu musela stáhnout.
Pán se asi chtěl zabít, když podlehl pí-ár, propagandě a vymývání mozků a pořídil si od monitoru bez znalosti reality ten rádoby stroj. Ono objevit se mi takový neřád v garáži, tak jsem z toho špatný taky 8-s Naštěstí to všechno dobře dopadlo, pán přežil a vymění to opět za normální auto, zazvoní zvonec a pohádky je konec ;-)
Sice trochu nevhodné téma, ale aspoň má nápad, smysl, dobrou pointu...A vůbec nemusíme chodit porovnávat až k tragickým reklamám na prášky, ono se stačí podívat na české reklamy Hyundai. Než ty mozek vymývající namyšlené ptákoviny, to 100x radši tuhle, ač celkem kontroverzní...
O tomto som uz cital clanok na NOVINKY.CZ.... [odkaz] asi 90% diskutujucim sa tato reklama prave velmi pacila a skor ich urazali reklamy typu na pracie prasky...ja sam som tak 50/50. V kazdom pripade ta reklama "zaujme" a o to asi slo.