Jak jsem si tak se zájmem přečet tu výměnu názorů, dospěl jsem k názoru, že u Vašich oponentů se opravdu dostavila určitá fáze schizofrenie, vysoce pravděpodobně pak spojená s krizí vlastní identity....
Já sice CHÁPU že NEvíte jak se z té šlamastiky bajek a pohádek dostat, přesto mne (opravdu!) MRZÍ že mi už NEodpovíte (neumíte odpovědět.. ;-\
..takovou "zajímaVWou" identitu jste si přitom vymyslel (není zrovna TOHLE ta schizofrenie, o níž tu padla řeč? ;-)
Jak vidím (přes své NABUBŘELÉ SEBEvědomí) NEtušíte dokonce ani CO TO JE "povinná registrace" v diskuzích.. ;-)
PS: Já si stojím za svými znalostmi zkušenostmi a názory docela "v poho" :-)
Třeba že Lamborghini Egoista je poněku "pozérské" aerodynamicky a z pohledu bezpečnosti NEsmyslné auto - za mnohem zajímavější považuji například
Velmi se mi líbí, jak zkoušíš povinnou registraci. >:D >:D Už vidím, jak někdo někde diskutuje pod rodným číslem, či číslem OP, pasu atd... Cokoliv jiného je o lhaní či nelhaní diskutujícího. No a že zrovna ty by jsi o sobě něco prozrazovala. >:D Nenech se vysmát a raději přemýšlej, jak ustát diskuzi bez zbavování se oponentů díky "povinné registraci".
Osobně nemám NIC proti anonymním diskuzím - pokud je někteří NE"zodpovědní" nenarušují vulgaritami apod.
PROTO se postupně většina diskuzí mění a jsou "povinně" jen pod registrací - což mne samo o sobě nijak zvlášť "neobšťastňuje" - ale (viz třeba zrova vy) asi to jinak NEjde
(ach, a že VY to/něco NEchápete neznamená že JÁ jsem schizofrenik ;-)
PS: Víte co se stane až i zde bude povinná registrace? Já budu (moci) psát STÁLE STEJNĚ a TO SAMÉ (narozdíl od vás :-)
Takže mohu ZOPAKOVAT, toto (Lamborghini) je takový "prvoplánovaný design", upřednostňuji a za lepší považuji "čistší" design (ať z důvodu aerodynamiky nebo třeba nebezpečnosti při srážce - jak zde někteří zmínili
Pěkný den (třeba raději v LaFerrari :yes:
Udělej si pořádek ve své schizofrenii. Nejdřiv píšeš, že díky anonymitě ukazuji své právé já a pak mám dál ukázat své pravé já ? Co sakra chceš ? >:D >:D
Diskutuji poměrně jednoduchou a přímou formou. Ano, někdy přitvrdím. Mne se naopak absolutně hnusí tvé překrucování, podsouvání, vytrhávání z kontextu a ignorování. Co mne dovedlo k takovým reakcím ? Prakticky hned od počátku tvé vytrhávání z kontextu a podsouvání. Nejnižší možná diskuze. Velmi často tvůj standard. Hnus teta, hnus. O autech to zpočátku právě bylo. :no:
Ano - to co si v realném světě NEmůžete dovolit, tady pod anonymitou.. 8-s
PS: Přesně kvůli takovým jako vy, kteří (jako)skryti v anonymitě se ukazují ve svém PRAVÉm JÁ) se postupně na všech diskuzních fórech zavádí povinná registrace - smutné :-|
PPS: Trénujete kam "níž" to zvládnete? ;-)
UKAŽte své PRAVÉ JÁ - UKAŽte co je ve vás :-)
A pak si připomeňte počátek vlákna, CO vás dovedlo k TAKOVÝMto reakcím - docela DĚS BĚS HRŮZA, čeho jste schopen, že? ;-)
Zkuste to příště O AUTECH a (zvládnete-li) BEZ tet apod.
Přesně o tom to je, super! Presně tyto posuny jsou z reality a je to o tom vývoji nejen techniky, ale o smyslu předvádění se/ ježdění a závodění. Prostě člověk se vyvíjí. Začne na pozérských autech (třeba F do Pařížské) a vyspěje ke koncernovému, osvědčenému, spolehlivému závodnímu autu s SPZ a místo závodění na dálnici si na víkend zajede na Nordschleife nebo si dá nějaký amatérský závod v Brně, Slovakiaringu a pod. O GT-R bych mohl napsat román, ale shrnu to. Jedno z elektronicky nevjvyspělejších aut, takový Playstation, s kterým může "závodit" i běžný řidič. Ale mělo své neduhy, přehříval se mezinápravový diferenciál po 10 minutách driftování, často odcházela převodovka (díly neexistovaly, tedy jen výměna za novou 500.000,-), praskaly kotouče. To auto se na běžmé okruhy především pro svou váhu vůbec nehodilo a na silnici bylo až příliš rychlé. M3- čistá zábava. Nejlépe E46, skvělé vyvážení, atmosférický, relativně lehký motor. Na driftování není lepší sériové auto a i na okruhu se s ním dají zajet velmi slušné časy.
Tetka zde v diskuzi opět naplácala přes 1000 slov, ale k popisu vlastních zkušeností na to stačily pouhé dvě slova "Ano JSOU". Tohle muselo přesvědčit asi úplně každého... že absolutně neví, o čem je řeč. :-!
Nebo taky člověk, kterého už nebaví pózovat po nábřežních kolonádách, ale chce konečně začít řídit. Tedy naprosto přesně ví, co chce. Pokud by na pózování po nábřežních kolonádách vyměnil Californii za GT3 RS, tak by to opravdu trouba byl.
Je to obecně uplně stejný případ, jako když někdo přejde "zpět" z GT-R na M3, z Turba na GT3 (RS). A zatím jsem neslyšel nikoho, kdo by to nové auto chtěl používat jako to staré. Resp. ano, ale chtěl od auta víc. Vždy to souviselo s vývojem majitele řidičsky.
Možná už jsi měl možnost se svézt a jestli ne, tak nabízím svezení, dál od těch, co si hrají na nejchytřejší na židli před svým monitorem. Pak ta stručnost bude samozřejmostí. Po jízdě v powerslidu, dlouhém řízeném driftu v dešti za plné rychlosti v GT3, na běžné okresce už nebudeš potřebovat se s nikým dohadovat, jestli je to levné koncernové auto pro zchudlého řidiče:-)) A na ta nepříjemná, nasebeupozorňovací velká a malá písmena v textech "tety" Kylie už nereaguji, jak jsem slíbil. Navíc snaha reagovat na úplně vše je komická, chodící encyklopedie nebo spíše sedící google-wikipedie, gratuluji:-)
Takže TOTAL TROUBA - který zaplatil 5 milionů aby zjistil že nechce sice vysoce výkonné ale hlavně pohodové cabrio postavené (asi hlavně) pro "ploužení" po nábřežních kolonádách (jedno zda v Nice nebo někde v Kalifornii), ale ostrý v podstatě závodní okruhový vůz s homologací pro silnice - prostě OD STĚNY KE STĚNĚ =´takže (jak jsem už řekla) TOTAL TROUBA ;-)
Děkuji figorko. Přesně o tomhle dospění jsem mluvil. A taková GT3 4.0 na okruhu je opravdový závodní zážitek, přitom si např. do Zeleného pekla dojedu, tam kroužím ostrá kola celý den a pak po vlastní ose zase domů. Tak se dělá auto! To je zážitek, o kterém se pozérovi v rudém kabrioletu může jenom zdát, zmůže se akorát na vysmívání těm, co z jeho klubu odchází pravdu závodit... No a o Porsche CUP nebo RSR se nemusím zmiňovat, to je liga nejvyšší, ta váha vs. výkon, brutální podřazování, brzdy, kdy ztrácíš přetížením vědomí...
:yes::-):yes: >:D:yes: >:-[]:yes:
PS: Ten se vám opravdu POVEDL, jossalito :yes:;-):yes::-):yes: >:D:yes: >:-[]:yes:
PPS: Ještě trochu (jak dělají holubičky) vrkůůůů - ještě PŘÍDAVEK, prosím Prosím PROSÍM :-)
Díky jossalito za věcný příspěvek a objasnění ohledně Kylie. Tento rok méme naplánováno mnoho testování zajímavých aut, rád Ti soukromě pošlu termíny pro ČR, svezení není problém. Kdo má zájem, řekne svůj subjektivní názor a nesnaží se tu jen honit triko a ukazovat, že všechno ví nejlépe, ten je vítán.
:yes::yes::yes::-)
..a NEjsem teta - ani v reálu ani vaše - tak to NEŘÍKEJTE! :no: ;-\ :no:8-s:no:
PS: A teď KONKRETIZUJTE svůj URÁŽLIVÝ BLÁBOL nebo se omluvte - máte-li na to (ať na to první nebo na to druhé - myslím že, jako obvykle, jen "plácáte" ;-)
Proč hned "obhajovat"? Jen mi přišla nevěrohodná kombinace vašich (opakovaných) a trochu "shazovacích" tvrzení o "pozérském" Ferrari v kombinaci s tím že jste (minimálně) dva modely značky měl. Věrohodnosti nepřidal ani popis tak zásadní porouchovosti (obou nebo více) vozů, že už si nikdy žádný vůz značky nekoupite. Ať chcete nebo ne, to je VELMI NEOBVYKLÉ
Mimochodem vaše "moc velké problémy" s Ferrari modely byly zřejmě ještě v dobách, kdy zastoupení značky pro českou republiku měl p. Holubovský, že? S ním (jeho servisem) jste (byl) tak nespokojen?
Porsche Carrera GT je sériovka? Nepodsouvejte mi prosím taková slova, tak jsem se nevyjádřila. :-|
Ano, kdo má praktické zkušenosti s drahými, nebo i velmi drahými vozy ví že v nižší poruchovosti jejich hodnota není - jsou víceméně stejně poruchové jako cokoli jiného, vzhledem k "extrémním" výkonům někdy možná i víc..
Co se Porsche 911 týče, považuji ho za VELMI DOBRÉ auto - jen se nepřechází z Ferrari na 911, ale (spíš) obráceně.. :-)
PS: Když jste tak "všímavý" jak píšete, tak KONKRETIZUJTE - máte-li co, ráda "osvětlím/vysvětlím" + čemu "evidentne nerozumim" (abych vás citovala) se RÁDA dozvím ;-)
To, že je místní teta, obyčejnej diskuzní pozér, to tu již kde kdo ví. Vlastní zkušenosti nahrazuje vyčtenými a zaslechnutými nesmysly, které považuje za axiomy. Výše to opět potvrdila, vlastní zkušenost nula, ale huba plná keců a klišé.
Já nemám sebemenší problém věřit tomu, co jsi napsal, byť osobní zkušenost nemám, ale zprostředkovanou ano a naprosto stejnou (u dvou kusů F). Ty prostě víš. :-!:yes:
Nepotrebuji pred vami cokoliv obhajovat a vidim, ze i kdybych vam ofotil svou kartickou F owner member, stejne byste hledala, jak oponovat.
Pausalizovat mohu jak se mi zlibi, tedy F je a vzdy bude lepsi Fiat. Ale mate pravdu, mozna i ten Fiat bude spolehlivejsi. Kdo chape, pochopi.
Jasne, Carrera GT je seriovka a tedy si radsi poridite pozereske F.
Argument ze cim mene ks, tim lepsi auto? Ok, ja preferuji spolehlivost a srvisovatelnost, k cemu je mi unikatni kus, kdyz neni servis a u auta nebude jistota presunu z A do B? Porsche je osvedcene a prave temi vyrobenymi kusy je o to spolehlivejsi. Na okruzich seriova 911 vydrzi to, o cem se F muze jen zdat. F pojede domu na plataku a Porsche bude krouzit a krouzit...
Ostatni vase prispevky necham bez komentare. Nemam tolik casu na zbytecne diskuse jako vy.
Vsiml jsem si, ze mate nezvaldatelnou potrebu vyjadrovat se u vsech ke vsemu, i kdyz tomu evidentne nerozumite nebo minimalne s tim nemate zadnou praxi, narozdil od mnohych diskutujicich, kteri VI, o cem pisi.
A na zaver, souhlasim s Ferren a dalsimi, vase podivne pouzivani velkych a malych pismen je velmi neprijemne na cteni a na lusteni nemam chut ani cas, takze kdyz nezacnete psat normalne, tak se vasim prispevkum radeji vyhnu.
nemam nic moc co dodat k te vasi debate,jen takova technicka.....Kylie,to vase podivne pouzivani malych a velkych pismen dela jakykoli text co napise extremne neprijemnym na cteni. netusim jetsli to ma nejaky specialni ucel, a aspon se pokuste zamyslet nad tim jestli je to nezbytne....
Skvělé,Uchvatné,bez kazu,chybičky,Perla,Klenot....co tak jej nazvat Lamborgini Hanneman,Jeff by si to zasloužil a mám zato,že by jej to potěšilo. :yes::yes::yes:
1) ok vícero modelů nezlobilo MOC, ale jen tak "moc" - že ŽÁDNÉ Ferrari už NIKDY NEchcete..
..i přesto že Ferrari jako jediná značka nabízí neomezenou záruku kdy v případě jakéhokoli problému přijede asistence (a to i pro stařičká Ferrari třeba z 50tých let) a je-li potřeba zapůjčí vám náhradní vůz. Odcházíte od značky s omezenou nabídkou max. 7 tisíc kusů ročně na (pravděpodobně) Porsche, značku s plánovanou produkcí 200.000 ks ročně - tak (to) GRATULUJI ;-)
2) zvláštní že jako majitel (dokonce) NĚKOLIKA Ferrari tenhle "princip" NEznáte NEvíte.. :-|
A jak se vám líbílo v továrně? Doufám že jste VYUŽIL (jako "několikanásobný" kupec) nabídku na návštěvu a prohlídku..
3) já psala že další Ferrari (dnes nejraději FF) mi do garáže SMÍ (rozumím - VÁM NEee
4) Ital jako Ital mi příjde zhruba stejně "mimo" jako "Ferrari je jen takový lepší Fiat"
..ale je fakt že hodně lidí na věci takhle "nacionalisticky" pohlíží (mně byla třeba taková Alfa vždy daleko lepší zajímavější atd. výrobce aut než Volkswagen - ale "každému dle jeho gusta.." - abychom si rozuměli, přes to "gusto" považuji "paušalizovaní" typu "Ital jako Ital" za PĚKNOU BUBOST
Mimochodem co říkáte třeba na Fornasari?
5) skoro "k NEvíře" tohle NEznat/NEvědět. Mám-li vašemu SKVĚLÉMU VTIPku rozumět správně - velmi malosériových vozů Ferrari a Lamborghini jste potkal určité množství a o několi "pozérů" více řídilo Ferrari = (dle vás) je to OBRÁCENĚ :-)
6) Není zač, RÁDO se stalo ;-)
Jestli jste měl opravdu "všechny generace PASSATu" [odkaz] jste o dost starší než-li já - i tak si musím "vrtět hlavou" nad vaším "Měl jsem všechny generace VW Passat a byl jsem s nimi spokojenější než s několika (s kolika vůbec?) Ferrari" :-)
TATO generace Passat je (jen) facelift (byť je označovaná jako nový model - to ale jako majitel určitě VÍTE), ta příští snad už bude OPRAVDU nová..
7) Ale MÁME o čem diskutovat = POVÍDEJTE ;-)
8) Přechod z Ferrari na Porsche 911 (při všem respektu k němu) je hodně, ale Hodně, ale opravdu HODNĚ NEzvyklý - ale krize už trvá dlouho, MNOHO lidí přešla na levnější, nebo dokonce levné modely..
..a já NEsouhlasím s tím BRISTOLem - je stejně JINÝ jako předchozí modely..
..a na dálnici bude stejně sebejistý jako Fighter.
PS: A teď prostě JE doba "velkých změn v pohonných jednotkách"
(a "dál" než je 8mi litrový V10 přeplňovaný dvěma turbodmychadly ve Fighter už stejně jít NEšlo.. :-)
Už to tak hrozné není,sedadlo uprostřed se mi líbí nejlepší rozložení váhy a vypadá že tam bude slušný výhled,díky absenci dveří bude auto velmi tuhé,určité kouzlo to má
No jak Veneno tak i tenhle Egoinsta, jsou až moc komoplikované. Jako by si u Lamba vyhlásili soutěž, kdo udělá co nejvíc komplikovaný design (dá-li se o designu vůbec mluvit) >:D
Bylo by zajímavé tohle něcojakoauto prohnat přes testy EuroNCAP alá bezpečnost chodců - sekalo by to lidem nohy na potkání ;-)
1. Nezlobil mne MOC, ale moc, jak rikam, nepodsunujte prosim, takto se ja nevyjadruji.
Tech modelu bylo vicero. Vyndavani motoru kvuli dratku na alternatoru probehlo v F360 spider. Ale byly jeste mene spolehlive modely.
2.Nevim, o tuto znacku jsem po nekolika tragickych zkusenostech zcela ztratil zajem.
3.v poradku. ja jsem zadna dulezita slova z vasi vety nevynechal.
4. Klidne si mohu dovolit pausalizaci- Ital jako Ital, tedy znovu opakuji, za mne je F lepsi Fiat.
5. Ne nevedel. Protoze takto pausalizovat se to rozhodne neda. Naopak, v F jsem zazil vice pozeru, tedy to plati obracene.
6. Jsem pocten, ze jste si dala tu praci se podivat i na muj profil, evidenten vas me komentare nenechali chladnou. Dekuji. Mel jsem vsechny generace Passatu a naprosta spokojenost (oproti F). Nadcasovy design, kterym se pak zacaly dalsi znacky inspirovat, technika, bezpecnost. Tesim se na dalsi generaci nebo jak rikate vy, facelift.
A Carrera GT? Troufnu si rici, ze vy jste ji pravdepodobne neridila, takze predpokladam, ze o spojce jste si nedke spise precetla. Pak ale nemame o cem diskutovat. To auto se zvukem otacek zubni vrtacky, vysoko posazenou radici pakou, nizkym tezistem nema v mych zkusenostech konkurenta. Jen si opravim to auto snu, z hlediska servisu a cen nahradnich dilu je velmi narocne. Ale Porsche je narozdil od konkurence "drzak" jak na dlouhych, tak kratkych okruzich. A tam, kde F praskaji kotouce, P krouzi, krouzi a krouzi. Navic dily jsou mnohem levnejsi, nez u konkurence. Takove GT3 4.0 je lahudka ridit, doporucuji.
auta od lamba ci uz original tovarenske alebo studie amaterskych dizajnerov v poslednej dobe iba priberaju hrany a nasavacie otvory,invecia a posun v dizajne NULA bodov.mozu to pouzit ako definiciu PRVOPLANOVOSTi.
1) jaký že model vás (tak MOC) zlobil (že jste se to rozhodl "paušalizovat" na celou značku? A s jakými modely ve třídě to srovnáváte? Já měla jednou Subaru a v záruce mi měnili celý motor = je to značka s nejporuchovějšími vozy na světě?
2) No problem, NE LaFerrari ale ŽÁDNÉ Ferrari (kdo chce kam.. :-)
Mimochodem, že vám LaFerrari NEprodají, když v garáži už nějaké máte ale VÍTE, že?
3) mně OPĚT smí ;-)
4) neděkujte, kamarád v česku má (překvapivě spolehlivý) Fiat Scudo 1.9 JTD (to víte, hudebník, člen České filharmonie - ten moc peněz nemá) - že bych tam NAROZDÍL OD VÁS viděla nějaké spojení s Ferrari (mne dnes nejvíc "bere" FF) to tedy rozhodně NEeee (v čem jí vidíte vy?
5) ano Lamborghini jsou proti Ferrari "pozérská" auta - to jste NEvěděl? ;-)
A ještě jednou ANO = Ferrari FF je opravdu téměř "rodinné auto" :yes::-)
6) já tedy přesně naopak všem "(nejen) víkend s Ferrari" DOPORUČUJI, ale "každému dle jeho přání" = vám faceliftovaný Volkswagen Passat 6. generace.. ;-)
..a nic proti Porsche Carrera GT, ale dnes už jsou LEPŠÍ (super)sportovní vozy + i ve své době měl "malé mínus" EXTRÉMně "složitou" (náročnou) práci se spojkou - tak "mnoho štěstí" :-)
No to bychom také mohli říkat "Tohle není Lamborghini, zbylo z něj jen jméno"
+ mně se tenhle nový model (pod vedením Frazer-Nash) líbí, a to jak vzhledově tak technicky :yes::-)
Hodne si texty druhych prizpusobujete k obrazu svemu, pak diskuse s vami nema smysl, mate pouze svoji subjektivni "pravdu", ktera je vetsinou sak jinde. Tedy:
-Spravne FUJ za poruchovost F, tolikrat v servisu jsem nemael zadne sve auto. A treba drobna oprava pretaveneho dratku k alternatoru? Jerabem se musi vyndat cely motor. Uz nikdy vice.
-Nepsal jsem, ze LaFerrari mi do garaze nesmi, jak jste podsunula. DO garaze mi nesmi F obecne, radeji spolehlivejsi vuz.
-Jaksi vam vypadlo zcela zasadni sluvko "UZ" kdyz uz parafrazujete neci text Tedy spravne je: F mi do garaze UZ nesmi.
Za lepsiho Fiata diky. Jen smutne je, ze to je fakt.
A jeste drobnost k vasim prispevkum vyse. Lambo ze je oproti F pozerske auto? Aha, tak v tom pripade F bude zrejme rodinne auto?:-) Urcite se to neda generalizovat, ale v F jsem videl prevazne pozery a to vcetne mne. Kdo dospeje uz se nad tim co ma v garazi zamysli. F tak si max. pujcit na vikend z pujcovny a jezdit v dosahu servisu, vikend nedoporucuji.
Ano - taková trochu "prvoplánovaná" atraktivita (bez přehánění, já bych OPRAVDU dala přednost tomu Bristol GT - který navíc i reálně BUDE
PS: Už se na něj MOC těším :-)
Ano JSOU - co u vás..?
..a FUJ - to za to "VELMI PORUCHOVÉ, takový LEPŠí Fiat" :-)
To "(LaFerrari) mi do garáže NEsmí" - na to komentář NEmám ;-)
..snad jen: "Mně by tedy SMĚLO" :yes::yes::yes::-)
PS: Mimochodem ten "takový lepší Fiat" - to bych skoro nominovala na ZLATÝ VENTILEK :yes:;-)
Jo toto vase osobni zkusenost? V diskusich davam pouze na osobni zkusenost a ta mi rika, ze F je celkove velmi poruchove, rekneme takovy lepsi Fiat a ke mne do garaze uz nesmi. Lambo melo napr. uzasne meziplyny pri podrazovani (Gallardo SE), zvuk i podvozek naprosto famozni a ani jednou v servisu. Takze Fku rikam paaapaaa:-)
To jedno, které je takhle tvarované (F-117), tak bylo navržené, protože v té době měli k dispozici jen velmi omezený výpočetní výkon - zmenšením počtu ploch zjednodušili úlohu (podobně jako jsou kružnice aproximovány n-úhelníky). Ostré hrany se dnes používají jen na specifických místech - třeba ve spárách.
Dokonalé, jedinečné, skvostné. Poslední hledané "vejce", vtepané do obručí tepen všech šoférských snů. Dárek z nejmilejších: firemní markanty vybroušené do klenotního brusu, řvoucí, ďábelská, nebeská krása, navždy zakletá do výkladnice světa silničních dní. Auto pro jednoho, jistě, vždyť garážová asociace je nepřehlédnutelná: též vždy dokonalý, též vždy skvostný, a též vždy na vrcholu jedinečný. Jedinečný jako LAMBORGHINI.
Ano, četla jsem že Porsche 918 se předělává (zvyšuje se výkon) aby bylo "konkurenceschopné" ;-)
PS: Já se moc těším (jsem zvědavá) spíš na ten Bristol (to je "odvždy" mně velmi sympatická značka :yes::-)
Ešte k tomu náskoku. Audi má možno viac skúseností s autami na baterky vďaka LeMans ako Ferrari ktoré tie (produkčné) autá takisto ešte ešte nevyrobilo ale už vypredalo :-) Takže koncern túto technológiu má no dostane ju e-tron a Porsche 918 nie Lambo.
Zaťiaľ je to Italdesign Parcour a však ja to beriem ako hotovú vec :-)
[odkaz]
Tu máš video ako je Ferrari vždy o hodne rýchlejšie ako krabica >:D
[odkaz]
Máte PRAVDU - NEmám "pochopení" pro ty (dle mne zcela "nesmyslné") hrany u škodovky :-)
Mám "pochopení" pro čistý design v kombinaci s progresivní technikou :yes::yes:;-)
[odkaz]
Přiznám že Lamborghini Parcour NEznám (audi Q7 variantu zvanou URUS ano :-)
PS: Přes "normální" zpomalovací práh přejede i Ferrari (a stále bude - a o HODNĚ - rychlejší než jakákoli "krabice", tedy SUV :-)
PPS: Chápu že Lamborghini je o "macho" designu, tenhle konkrétní mne ale nijak zvlášť "neoslovil" ;-)
PPPS: Když už "tento design", tak (jednoznačně) Bristol GT (jehož Wankel + 4 elektromotory mne "berou" i po technické stránce :yes::yes::yes::-)
[odkaz]
Súhlasím že je Ferrari technologický líder. Nemyslím si že by sa malo Lambo snažiť dobiehať Ferrari a vyrábať nejakú odpoveď na Enzá* ako McLaren. Nečakám od Lamborghini žiadne GT ani hi-end superšport alebo nejaké duplikaty produkciu s koníkom v znaku ale niečo šialené - Urus a Parcour.
Ps: zaujímal by ma čas na kolo LaFerrari vs Parcour keby trať obsahoval jeden retardér >:D
Popletl jste si abecedu - Lamborghini bylo (od)vždy "tím druhým", tím technicky "pozadu" - jen HRUBÁ síla (a i tak na sofistikovanější techniku Ferrari NEstačilo.. ;-)
..takový NÁSKOK DÍKY TECHNICE v praxi :-)
Nehrozí spraviť takto hranatý produkčný superšport. Je pekné že sú stealth lietadlá takto tvarované ale sú tak aerodynamicky nestabilné že dá sa s nimi letieť len preto že majú nejakú obdobu vzdušného ESP ktoré to neustále koriguje.
Nebo jiným zemědělským strojům, jako třeba řezačka kukuřice ? Díry z výfuku má jistě veliké, tak ještě přidat nějaký "sportovní přívěs" na řezanku a je to !
Opäť populizmus. LaFerrari? Neviem nič o tom že by koncern začal robiť do autíčka na baterky.
Myslím že tvár dnešnej štúdie evokuje podobné pocity ako vo svojej dobe Countach a to je presne to od čoho tu Lamborghini je - šokovať nie byť nejakým béčkovým Ferrari či Ferrari 2.
Nemyslím si, že by existovala doba v historii kdy by měla široká veřejnost pochopení pro nadčasové designové studie lamborghini. Je jen otázkou času jak rychle se tyhle ostré hrany dostanou na normální automobily, u Škodovky už to třeba začalo, viz partie rapidu kolem SPZ [odkaz]
S temi chodci mne to take napadlo. Asi maji nejakou vyjimku, kdyz vsechny automobilky musi prizpusobit design bezpecnosti chodcu. Ale design je to originalni, nazivo to bude velmi atraktivni auto.
Mno ono ten designér bude mít zřejmě krizi egoismu >:D Nevím, jestli to vypadá více jako okapotované vozítko Marsu nebo auto z PC série CARMAGEDON :-) Ale bylo by to dobré auto na lámání nohou lidí na přechodech >:D Na můj vkus jako celek ani nenadchne ani nezklame, ale chtělo by to leche uhladit, nebo alespoň odebrat některé přeplácané prvky, pak by to možná šlo... I když zlatý starší Lamba, ta se poznala hned, teď člověk neví, jestli to ta změť naohýbaných a ostrých plechů přijela z Polska, Ruska nebo Itálie...
Fuj to je odporné auto,tak snad už aby se Lamborghini dostane přes tu svou dizajnovou krizi,protože tohle je hnus,Vemeno je taky odporné,ale s porovnáním stímhle je Vemeno krásné