Ekonomika
cendakocour
0
Ale nadruhou stranu má přece koncern několik zcela svébytných značek z nichž si můžeš vybrat. >😁
Přejít do diskuze
A proč by je propouštěli ? To je jako kdyby si nemocný uřízl hlavu. I když, na počítači se bez ní občas psát dá.
akorát velkou tlamu , teď masku co vypadá unirvezální se všechny čínské značky a teď budíky tak, aby je kryl volant. 10 let jim chcípal za studena motor 1,4, ale s tím nic neudělali.
PSA nemá problém s odbytem, ale náklady na výrobu jednoho kusu, drahou pracovní sílu ve FR, ...
no ak by zostal len "silný" VW a zvyšok konkurencie by padol, tak takáto budúcnosť sa mi nepáči.
To budem radšej kupovať konkurenciu, len preto, aby tu nezostal jediný výrobca.
To budem radšej kupovať konkurenciu, len preto, aby tu nezostal jediný výrobca.
To je normální sled událostí. Nedá se dlouho vyrábět se ztrátou. Pokud dělám něco, co lidi nekupují a neumím lepší výrobky za příznivou cenu (samozřejmě v rentabilním množství), tak následuje krach. Za pár let se trh vyprofiluje a zůstanou jen silní výrobci a hromada automobilek zanikne. Je to jediný způsob úspěchu na přesyceném trhu.
"...propouštět zaměstnance ale nebude"
Verim, ze toto vo Francuzsku ani nie je mozne a hrozi za to minimalne ozancenie nepriatel francuzskeho socializmu. PSA to skusa asi tak, ze presidli zamestnanca 500km daleko, co v normalnej krajine by sa ten clovek bud prestahoval alebo by si nasiel inu pracu. Tu to tipujem na strajk 😉
Verim, ze toto vo Francuzsku ani nie je mozne a hrozi za to minimalne ozancenie nepriatel francuzskeho socializmu. PSA to skusa asi tak, ze presidli zamestnanca 500km daleko, co v normalnej krajine by sa ten clovek bud prestahoval alebo by si nasiel inu pracu. Tu to tipujem na strajk 😉