Kdepak, to nebyla ironie. Často tady lidi plácaj moudra aniž by si přečetli pořádně článek nebo se podívali na galerii. Takže - to bylo myšleno vážně. ;-)
Představuji si to takto: Sériové Twingo dostane motor vzadu do podlahy, běžné verze sport nějakou ostřejší modifikaci tohoto motoru a jako třešnička na dortu limitovaná série s motorem V6 místo zadních sedadel. To by byla paráda. :yes:
Jseš bystrej, o to nic, ;-) ale my se tady bavíme už o tom, jestli zůstane RWD i pro sériové Twingo, ne jenom u tohohle konceptu.Viz.první wawrisův příspěvek.
Nevím, školy nemám, ale prohlíd jsem si obrázky. Na obrázku 11, 13 a 17 se kouří od zadních kol, tak tipuju fakt zadní náhon. Pak jsou tam nasávací otvory v zadních sloupcích a velké výdechy v zadním nárazníku - to určitě není kvůli tomu, aby nesmrděly v kufru syrečky. Na obrázku skeletu - nebo jak to nazvat - ( 38 ) je vidět poloosa na zadku, na předku ne. A taky si dost dobře nedovedu představit, že by se nějaký V6 vešel do prostoru v předu, co je tam vidět.
Od VW, který na to byl sám, logický krok. Úspěch ti dopředu nikdo nezaručí. U Rencka to podle zatímních informací vypadá na vše vzadu, ale jak to bude doopravdy...
Je to možné. Pokud skutečně bude sdílet platformu se Smartem, tak jsou jen dvě možnosti - vše vpředu, nebo vše vzadu. Daimler sdílením ušetří tak jako tak. VW tuhle cestu opustil proto, že chtěli platformu kompatibilní s MQB. Nechtělo se jim riskovat, že by v případě neúspěchu vyhodili spoustu peněz oknem. Renault má v téhle třídě dostatečně silnou pozici na to, aby si podobný krok mohl dovolit risknout.
Bude to asi zase (jako třeba to Clio V6 a R5 turbo maxi) maximálně malosérie pro podporu image a třeba i pro pár "bláznů". Ale i tak - je to dobře, je to dobře, je to dobře. :-)
Tak to je parádní Čertova krabička... >:D:yes: O té sérii, těžko říct, psalo se, že nové Twingo bude základem pro Smart, s motorem vzadu a zadním náhonem.[odkaz] Na V6 bych si ale nevsadil. >:-[]
Myslíte, že ten RWD pohon bude zachován i pro sériové Twingo? Koncept už vypadá ve značně pokročilém stádiu vývoje, na druhou stranu se mi pořád nechce věřit, že by v dnešní době katování kostů někdo prodražil vývoj a výrobní náklady miniauta něčím tak "zbytečným" jaké je zadní náhon.
Pětistovku možná silueta lehce připomíná, avšak rencek mi příjde stále dostatečně svébytný. A jestli to vážně bude zadohrab, tak to bdue EPIC WIN a příští Twingo RS asi budu chodit oslintávat do autosalonu >:D
dyť to je koncept! A jestli to v poněkud méně šílené podobě, ale se stejným základem, dojde sériové výroby, tak to bude ještě lepší kladivo na horské a podhorské silničky, než je současné Twingo RS. :-):yes:
Ta pětistovka tam je vidět, na druhou stranu tu R5 v tom vidím také a o nic méně. Já jsem za, po těch přeplácaných hrůzách typu Clio IV, či Captur je tohle nadmíru sympatické. A pokud dotáhnou do prodeje koncepci vše vzadu, což se bohužel nakonec nepovedlo VW Upu, byla by to paráda. A navíc v porovnání s F500 i taková pěkná výměna koncepcí :-)
Moc pěkný koncept malého sportovního vozu. Nový Renault Twingo bude jistě zajímavý a stylový vůz, obzvláště pak ve verzi sport od Renaultsportu. Je to takový R5 v moderním kabátě. Jen tak dál!