ale to určitě by se chytlo, ale nevím kolik by stály manipulační a servisní náklady za auto, které umožní prodej vozu v zemi ( tj. poplatky za dovoz, náklady v prodejně za manipulaci, clo apod.) Tyto náklady pak zdražují vstupy a tak zvednou cenu tohoto vozu. Jako v případě prodeje značky TATA
Hlavně by asi byla celkem drahá evropská homologace, a vybudování prodejní-servisní sítě. A pak je další otázka, jak nastavit cenu, a jestli by se náklady na tyhle opičárny vrátily.
Taková trochu silnější Felicia to bude... Kdyby tohle u nás prodávali za rozumnou cenu (tj. pod 200 tisíc) koncem 90. let, mohli s tím mít slušný úspěch.
Dneska by museli jít dost pod 150 - to auto je viditelně starší koncepce a Íránský původ na tržní hodnotě nepřidá: Navíc by museli vybudovat aspoň minimální servisní síť a jak už jsem naznačil - cenově o dost podlézt Dacii Sandero...