Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Designový duel: Opel Insignia Country Tourer vs. VW Passat Alltrack

Nepříliš početnou skupinu outdoorových kombi letos doplní reprezentant německého Opelu - Insignia Country Tourer. Uspěje v porovnání se svým krajanem od Volkswagenu - Passatem Alltrack? Diskutujte!
Zpět na článek
Avatar - kosmonaut
7. 7. 2013 18:12
No hrome
No hrome, v normálních hadrech bych to viděl i přes odlišný přístup na remízu, ale v tomhle terréním outfitu má jasně navrch Insignia. Nečekaně :yes:
7. 7. 2013 23:45
Re: Opel přišel na párty opět pozdě.
Dnes sa nosia ostre hrany?? Povedal kto?
Nie si prilis smrncnuty folcvagnom? Trochu viac nez dost?

BMW, Renault, Citroen, Bentley, Jaguar, AM, Mazda, Honda, Suzuki, Hy/KIA, Smart Opel,....mozeme pokracovat - nikde ziadny doraz na ostre hrany neuvidis.

To, ze trio VW/Skoda/Seat sa zamerali na dizajn pokrajany masiarskym sekacikom este nic neznamena, uz vonkoncom nie ziadny trend.
Avatar - KANKUNEN
7. 7. 2013 20:05
To je spíše sranda než duel
Naživo to bude propastný rozdíl. Insignia je opravdu designově povedené auto a Pašík už je pěkný děda po faceliftu, který je prvoplánově stvořen být nenápadný, aby nikdo nebyl nucen se ohlídnout.
7. 7. 2013 20:06
Insignia neuspěje i kdyby byla ze zlata.
Oni už páni redaktoři určitě něco vyhrabou. Obzvlášť když ještě jistě čistě náhodou vystavují hned vedle recenzi (jiné tam asi nemají) jednoho vopruza co mu stále něco vrže, prý v středovém panelu, a neustále s tím všude agituje. Znáte nějaký příklad kdy v nějakém srovnání na Auto.cz nějaký Volkswagen vysoko na body prohrál s některým konkurentem ? Maximálně plichta modelu který zítra končí.
Avatar - twistedTSD
8. 7. 2013 00:29
Re: Opel přišel na párty opět pozdě.
A to já zas v segmentu C neznám moc pohlednějších HB než Astra. ;-)
7. 7. 2013 23:54
2uo
Insignia vyzera sviezejsie a pristupnejsie, Passat posobi chladnejsie a s odstupom, typicka nemecka frau.
Passat vyzera hodnotnejsie len vdaka mnozstvu chromovych cingrlatok, co je vsak len opticka iluzia.

O povestny chlp vedie Insignia.
Avatar - white label
7. 7. 2013 23:45
Re: Opel přišel na párty opět pozdě.
Souhlas (např. D3 zřetelně "hranatí"), ale na té kulaté vlně dnes nejede jen Opel, ale docela dost třeba i Ford, nebo Renault a minimálně částečně i velká část asijské produkce...
A takové Volvo bylo svého času tak hranaté, že už dál hrananět nemohlo a začalo kulatět... >:-[]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
8. 7. 2013 09:57
Re: Opel přišel na párty opět pozdě.
"Zaoblené tvary se teď v automobilovém designu vůbec nenosí."

Audi je sama hrana, vsak :-)
Fiat 500 je prakticky icosahedron a VW Beetle modelovali podla kocky....
Avatar - PlumJelinek
8. 7. 2013 00:01
Re: Škoda...
Co máš konkrétně namysli? Mě naopak připadá, že Opel za poslední léta (počínaje Insignií, dále Astra, Meriva atd) udělal velký designový skok kupředu. Auta jsou to líbivá, navíc Opel již několikrát vyhrál cenu "nejkvalitnější německé auto". Mě na nich vadí vjemově trochu laxnější zpracování, extrémně nepohodlné sedačky (vyjma Insignie) a některé motory, které jsou buďto příliš líné, nebo příliš hlučné a nebo obojí. Kromě tedy Corsy, ta mi totiž vadí vyjma designu úplně ve všem, hrozný auto. ALE - podobně nepohodlné sedačky mají třeba i téměř nadpřirozená auta od koncernu, laxní zpracování má kde kdo - francouzi, italové... japonci zas v levnějších vozech používají téměř výhradně tvrdé plasty a jejich auta smrdí. Jako celek ale u Opelu žádný opravdu zásadní problém nevidím, proto mě až udivuje, že je lidi často tak nemají rádi...
Avatar - Ozzman
7. 7. 2013 18:39
Re: No hrome
Tak to já to vidím přesně obráceně:) Alltrack je švihák, frajer, kterému zvýšení i oplastování sluší. Insignie na mne působí těžkopádně, ale nemužu říct, že je ošklivá.

Naopak v základních verzí vozů, z kterých tyto outdoorové auta pochází vypadá lépe insignie, ale to je bohužel neduh koncernových vozů :-(
7. 7. 2013 21:12
Re: To je spíše sranda než duel
V teto verzi vubec nudny neni. Ma svih, eleganci. Je to o moc lepsi, nez standart.
Zato insignia vypada tezkopadne a bachrate. Srovnej napriklad prolisy z boku a ucelenost prednich masek. Vypada to jen jako snaha mit taky outdoorovou verzi.
Avatar - white label
7. 7. 2013 22:20
Re: Škoda...
Přesně, tady bije do očí mnohem víc designová "tragédie" Insignie CT, než nějaké vítězství Alltracku... Kdyby proti ní nestálo zrovna něco od koncernu, tak by to vidělo podstatně více lidí... ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
7. 7. 2013 21:26
Re: Duel bez hlasování?
Postavit tie auta vedla seba, tak uvidis Insigniu a kartonovu prepravku na Insigniu.

Tak hadaj, kto vyhral :-)

Ale kedze toto je auto.cz...
7. 7. 2013 20:39
Re: No hrome
Vidím to stejně. Alltracka bych teda extra švihákem nenazval, ale Opel je v tomto případě až zoufalý.
Za mě nejhůře vypadající "outdoorové" kombi střední třídy ;-\
7. 7. 2013 23:29
Opel přišel na párty opět pozdě.
Zaoblené tvary se teď v automobilovém designu vůbec nenosí. Opatrně s nimi operuje jen Mercedes (a to dost dobře), ale jinak jsou dnes vše ostré hrany. Proč Opel v rychlosti nevydá facelift, který by alespoň částečně zostřil křivky jeho vozů mi není jasné. Současná Astra by vypadala zastarale již v roce 2006...
8. 7. 2013 07:41
Re: Opel přišel na párty opět pozdě.
Já nevím, ale přijde mi, že jediné vozy, které mají "ostře řezané" tvary, jsou ty koncernové.
8. 7. 2013 10:48
Favorit
U mě je jasným favoritem Insignia, která se po oplastovaní stala královnou. Insignii velice pomohl i facelift přední masky, ale hlavně interiéru, který byl v minulosti dosti otřesný a všude byla tlačítka jak u kokpitu stíhačky.
Říkejte si co chcete, ale z německých vozů uznávám pouze Mercedes, BMW a Opel, takže ve srovnání s VW bezkonkurenčí Opel.
Avatar - PlumJelinek
8. 7. 2013 00:08
Re: To je spíše sranda než duel
Je to jako tuning. Můžeš vzít obyčejnou Felicii, narvat do ní spoustu peněz za spoilery, kola a lak, ale furt to bude jen Felicie. Stejně tak je to případ těhle dvou. Passat je prostě konzervativní, nenápadný auto a ani tahle úprava z něja nedělá nic víc než jen opět obyčejnýho Passata. Někomu se to může líbit víc, někomu míň, stejně jako tuning, ale na autě jako takovým to nic nemění a žádnej "lepší" passat to z něj neudělá.
Avatar - kosmonaut
7. 7. 2013 22:30
Re: No hrome
Mi přijde, že těm kudrlinkám standardního Opelu to "zdrsnění" plasty prospělo. Passat mi už jeden a půl generace zkrátka nesedí, mám k němu spousta (a pouze) vzhledových výhrad, prostě mi nefunguje, alltrack nealltrack :-)
8. 7. 2013 01:40
Re: 2uo
Je sumafuk, z coho su vsetky tie listy vyrobene, aj keby to mal byt postriebreny plast.
Je to strieborne leskle? je.
To by si vsak ty musel dat dole tie 'lovely' koncernove bryle.

Insignia ma vyhodu farby; vsetky blystiace prvky lepsie maskuje; klucky z niektorych uhlov takmer nevidiet, ze su striebro-leskle. Mat to Passat, v kontrastnej cervenej to je ako past na oko.

S tymi listami z minuleho storocia krot hormon, lebo ich fasoval aj Passat CC [odkaz] a je dost mozne, ze ich fasuje aj P. B8, na vela koncepcnych foto ich ma.
Bude zaujimave sledovat, ako splasnes, az sa tam objavia.
7. 7. 2013 21:29
Re: To je spíše sranda než duel
Pod pojmem ucelenost si zřejmě představuješ těch pár čar podle pravítka že. :-! :no:
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2013 20:46
Re: To je spíše sranda než duel
palec hore ;-)
Avatar - white label
7. 7. 2013 22:11
Re: No hrome
:yes:
Zmíněnou určitou "zoufalost" designu crossové verze Insignie nechtějí nejčastěji vidět ortodoxní odpůrci koncernu, pro které bude vždy lepší vše (a ve všem), co je "nekoncernové". ;-)
Avatar - white label
7. 7. 2013 22:28
Re: To je spíše sranda než duel
Naživo to bude ještě větší rozdíl než na fotkách, samozřejmě v neprospěch nepovedeného pokusu Insignie s CT.
7. 7. 2013 22:56
Re: Škoda...
Dizajn a filozofiu Oplov vidím tragicky naprieč celým portfóliom. Snáď s výnimkou užitkáčov, ale tam sa spoliehajú už výhradne na iných. Opel nejde po ceste, ale priekopou...
Avatar - white label
8. 7. 2013 12:45
Re: 2uo
Díky za tvé vzorně pohotové potvrzení mé předchozí reakce...
Avatar - white label
8. 7. 2013 11:14
Re: 2uo
Ty jsi zase mimo jako obvykle, ani sis nebyl schopen přečíst nadpis..., ale to "kydání" ti jde tradičně od huby i bez toho. :*)
Pro designový duel jsou věci jako "nizsia hmotnost, lepsie motory..." naprosto určující, na rozdíl od množství a velikosti chromovaných detailů. 8-s >:D
8. 7. 2013 02:55
Hrany vs Obliny
V diskuzi jsem si všiml, že se v podstatě řeší jenom to, komu se více líbí hrany a komu zase obliny.

Konkrétně u těchto dvou aut ani nic jiného porovnávat z hlediska vzhledu nelze, oplastování mají obě na uplně stejný způsob chromu taky témeř stejné množství.

Takže hrany obliny, hrany obliny....... pořád dokola. :-)
7. 7. 2013 21:15
Re: Insignia neuspěje i kdyby byla ze zlata.
Tady jde o designovy duel, ktery rozhodnes ty sam. A o vysledek se s nama muzes podelit.
Avatar - white label
8. 7. 2013 12:06
Re: 2uo
K věci opět nic nemáš, tak můžeš jen dál "kydat", zřejmě diskusně nedozraješ nikdy...
Avatar - KANKUNEN
8. 7. 2013 08:51
Hrany x obliny o to tady nejde
jde o to, že Pašík je designově zastaralý a naživo vedle Insignie vypadá jako by to byla nějaká už minulá generace. Kdo to nechápe ať si počká na nový Pašík až bude stát vedle toho současného, tam bude vidět ten pokrok. I když možná někdo bude tvrdit, že tento Pašík je akorát a ten nový je už ufo s malýmy skly a hromadou plechu.
Avatar - white label
7. 7. 2013 22:41
Re: To je spíše sranda než duel
Ale to víííš, že vííím... ;-)
Avatar - white label
8. 7. 2013 00:37
Re: 2uo
Passat má naopak těch "chromovych cingrlatok" méně, ale abys to viděl, musel by sis sundat svoje (už pomalu přirostlé) antikoncernové klapky z očí... :*) >:-[]
Těch masivních chromovaných lišt (vpředu i vzadu), jak ze šedesátých let, a chromovaných klik Insignie sis zjevně nevšiml, stejně jako toho, že (nejen) prahové lišty Alltracku jsou hliníkové, nikoli chromované...
Avatar - Bristol
9. 7. 2013 13:39
Re: No hrome
asi jsme se dost dobře nepochopili: naprosto souhlasím s Tvou reakcí :yes: a rozhodně nejsem příznivcem umělého udržování značek případně dotací z kapes daňových poplatníků-tedy lidí co pracují, ovšem jako automobilového fanouška je mi osobně líto každé zkrachovalé zavedené značky, případně značky v problémech(například osud Alfy Romeo nebo Lancie mne velmi mrzí)-a ten svůj příspěvek jsem psal s ohledem na situaci v našich krajinách-tedy v České Republice kde má koncern skoro 40% trhu-když budeme počítat všechny jeho značky tak třeba i více-nechce se mi jejich market share počítat ale myslím si že budě někde kolem 40-45% dlouhodobě, a to je něco co rozhodně nevypadá jak žádoucí stav, a dle mého je rozhodně pozitivní když tu máme i koncernové antifans v dostatečném množství-tedy že je stav alespoň trochu vyvážený, protože když to otočíme tak každé jedno prodané koncernové auto znamená jedno neprodané auto konkurenční značky, a výsadní postavení na jakémkoli trhu(ať už telekomunikace, energie či automobily) nedělá dobrotu a vždy na tom tratí zákazník v podobě horších služeb nebo vyšší ceny-nebo obojího najednou, ano situace už je rozhodně lepší než před několika lety-například škodovka už si nedovolí prodávat Fabii Junior 1.0 37kW za 250k >:D ale pořád je schopná prodávat Rapid v použitelných výbavách o 100k dráž než srovnatelné P301/Elyseé-promiň to už sem trochu odbočil, každopádně fans a antifans není nic za co by se zdejší diskuze potažmo lidé měli stydět a nebo měli být osočováni...naopak buďme rádi že si je někdo ochoten koupit nějaký ten Opel, Fiat, Alfu, či kdovíco jiného a být s ní spokojen možná stejně jako jiný s VW :yes:
8. 7. 2013 18:16
Re: Škoda...
Mne pripadajú všetky nové Ople ťažkopádne. Ako som kedysi napísal, prerastené Pandy. Nakysnuté obliny, malé okná... Ople sú všeobecne ťažšie ako by sa patrilo a majú menší interiér, ako by sa čakalo od vonkajších proporcií. Nebodujú ani množstvom tlačidiel na palubke, na mňa to pôsobí chaoticky. Čerešničkou na torte je vyosený volant v Merive (voči vodičovmu sedadlu je posunutý viac do interiéru), jej podivný stredový tunel, ktorý nepríjemne prekáža nohám cestujúcich vzadu, a tiež nevydarený druhý pár dverí. Stiesnený interiér Insignie a polmetrový zadný nárazník kombíka hádam netreba ani zmieňovať. Opel nemá nič, čím by ma oslovil, ani motoricky nie, hovorí sa o TSI, TDI, Tce, dCi, HDI, VTi...ale neregistrujem žiadne debaty na tému Opel...
Laxné spracovanie - nejak mi nie je jasné, čo tým myslíš, pritom mám Francúza, jazdím s ním prakticky denne, ani neviem, čo ti vadí na tvrdých plastoch - zatiaľ mi nedichádzajú nejaké zvláštne nevýhody voči tým mäkčeným, navrchu palubky je tá mäkkosť aj tak k ničomu. Malého Japonca sme pre manželku kupovali nového (Yaris) a nevšimol som si, že by v aute čokoľvek nejak páchlo.
8. 7. 2013 13:25
Re: Hrany vs Obliny
Takže v tom případě mám jasno, radši se pořádně přikryju >:D
Avatar - white label
8. 7. 2013 11:22
Re: 2uo
Ty hliníkové prahové lišty jsou naživo, ve srovnání s chromem, kovově matné (nikoli lesklé), podobně jako třeba u allroadu. ;-)
Avatar - white label
8. 7. 2013 11:08
Re: Škoda...
Ano, píšeš, viz tvé "píšem". >:-[]
8. 7. 2013 10:26
Re: Hrany vs Obliny
Cele prieky opat sposobuje iba priroda, niekto rad sexy obliny [odkaz] , niekto sexy hrany [odkaz] >:D
8. 7. 2013 08:13
za mě passat
ač se mi základní passat kvůli stvé strohosti moc nelíbí, tak alltrack je celkem pěkný, bohužel Insignie se mi jako kombi vůbec nelíbí kvůli designu zádě takže mě nenadchla ani tato
7. 7. 2013 22:39
Re: To je spíše sranda než duel
No ale to vííííš že jo :-)
8. 7. 2013 15:30
Re: 2uo
diki za tvoje potvrdenie mojich slov z predchodzej reakcie
Avatar - white label
8. 7. 2013 11:25
Re: Opel přišel na párty opět pozdě.
Jde o trend, ne o to jestli auto vypadá jako balón, nebo naopak jako krabice. A když se podíváš na poslední (třeba tři generace) různých Audi, tak ten trend směrem ke hraně je tam zcela jasně zřetelný.
8. 7. 2013 09:56
Re: Škoda...
To su take tie reci, koncernakov a antikoncernakov. Vsetko na jedno kopyto. Ty sa budes navazat do ludi co nenavidia koncern, pritom pisem to iste ako oni akurat opacne.
8. 7. 2013 09:52
Re: Škoda...
Mne sa praveze tie nove ople pacia, je to novy smer a vcelku sviezi vietor v porovnani s krivkami od korejcov, ci stereotypu vw a skodovky, pripadne cudesnych tvarov novych fordov.
7. 7. 2013 22:16
Re: To je spíše sranda než duel
Nene, pouze staci, kdyz to pasuje :)))
Avatar - Ozzman
7. 7. 2013 21:08
Re: No hrome
Asi takhle, Passat Alltrack oproti obyč passatu je švihákem :-) Osobně v této kategorii za mě XC70 :-)
8. 7. 2013 12:18
Re: 2uo
vidim ze sa stale drzim temy dizajnu ako ma stihol upozornit vyssie >:D labile labile, tebe ten koncernovy mozog tusim uz s vekom tvrdne.
8. 7. 2013 11:36
Re: 2uo
heh, este stale sme vsetci blazni len ty si lietadielko? Takito krcmovi mudrlanti su najlepsi.. Sa mi paci, ako vzdy sa drzis temy a nezapajas do hadok >:D
8. 7. 2013 09:59
Re: 2uo
>:D to sa mi pacia tieto tvoje kydy.. Kedy si das dole ty tie svoje koncernove okuliare? Ak uz chceme pisat netendencne tak hlavnou a podstatnou vyhodou alltracku je jeho nizsia hmotnost, lepsie motory a vyssia svetla vyska, cim deklasuje insigniu a nie vela ci malo chromu. Cim ale straca passat je obstarozny interier, ktoremu nepomohol ani facelift a to moze dost ludom vadit. Mat interier v novom aute navrhnuty niekedy v 2004 je slabota
7. 7. 2013 22:05
Škoda...
Škoda, že Passat u mňa nevyhráva, a Insignia prehráva zásadne vopred s kýmkoľvek...
4. 9. 2013 21:26
Názor na design obou aut
Za mě tenhle duel vyhrála Insignia CT. :yes: Nejsem koncernista ani antikoncernista, jen se mi líbí prostě víc a to ze dvou důvodů. Jedním z nich je designová svěžest, která z vozu pro mě osobně vychází a druhým je neskutečný chlad, vycházející z přední masky Passatu. Pusobí na mě opravdu nepříjemně tím, jak moc strohý a totálně bez emocí je. :-|
Avatar - white label
10. 7. 2013 00:35
Re: No hrome
Firemní prodeje jsou oblíbené diskusní zaklínadlo. Na jednu stranu ano, mají u nich obecně/ v průměru větší vliv obchodní podmínky, ale rozhodně to není tak černobílé, že u soukromých prodejů funguje pouze sympatie ke konkrétní značce a firemních zase jen obchodní podmínky. I o firemních nákupech rozhodují lidé (nikoli roboti), jen na různé úrovni firemní hierarchie. A i ti můžou být ovlivněni sympatiemi ke konkrétní značce podobně, jako soukromá osoba obchodními podmínkami (cena, záruka, servis, dostupnost/cena ND, apod.).
Avatar - white label
10. 7. 2013 00:10
Re: Opel přišel na párty opět pozdě.
U Volva je to jasné, tam souhlas, u BMW/MB je to ovšem v poslední (delší) době mnohem složitější. Jak BMW, tak MB se k hranám (minimálně částečně a v různých formách/podobách) znovu vracejí.
Jako příklad použiji přechod minulé generace Ečka:
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Bristol
9. 7. 2013 22:22
Re: No hrome
myslím že se shodneme na tom že velkou část prodejů ve stěžejních segmentech(segment B, C a D...a dá se říct že určitě i E) tvoří firemní klientela...a tam se nehraje na žádnej fans antifans nebo podobné sentimenty ale jedině a pouze na obchodní podmínky...a všichni ví že drtivá většina firem nakupuje VW, Škodu, Audi, nějakej ten ford, hyundai případně Mercedes pro šéfíky...

potkat neslužebního Superba nebo Passata mi poslední dobou přijde stejně těžké jako potkat nějakou Alfu Romeo...o Octávce to platí stejně, nevím přesně jaký podíl na celkových prodejích mají PO ale troufám si tvrdit že v uvedených segmentech to bude velmi velká část a taky to vysvětluje odstup top 3-5 od zbytku světa...

docela by mne zajímalo jak vypadá žebříček FO, tedy u osob u kterých se dá čekat že do nákupu promítne své osobní preference a dá přednost vozu nejen na základě ceny ale i na základě sympatií...rád bych věřil že tam již situace pro koncern nebude tak jednoznačná
9. 7. 2013 21:01
Re: Opel přišel na párty opět pozdě.
vyjimka :-) co treba Mercedes...BMW...Volvo....atd...ti se zaobluji ci zakulacuji pro...zmenu
Avatar - white label
9. 7. 2013 14:46
Re: No hrome
"Virtuální" funs/antifuns na diskuzích a funs reálně kupujících si tu "svou" značku jsou dvě zásadně rozdílné skupiny lidí. Stačí si porovnat názory v diskusích s realitou našich cest.
Tedy, zatímco aktivní fandění nákupem "svých" značek určitý smysl dává, nekritické fandění (a zejména antifandění) v diskusích naopak nikoli.
Argumentovat v designovém duelu dvou konkrétních produktů osobními sympatiemi (myšleno v obecné rovině, nikoli pouze v rovině designu) k jednotlivým značkám je jen zbytečné plácání mimo téma článku.
Takže "argumenty" ve stylu: "Říkejte si co chcete, ale z německých vozů uznávám pouze Mercedes, BMW a Opel, takže ve srovnání s VW bezkonkurenční Opel.", do racionální dospělé diskuse (pod tento článek!) nepatří, nehledě na to, že zrovna Opel je ze všech německých automobilek nejméně "německý", už 84! let je součástí GM se vším co s tím souvisí, viz např. britský Vauxhall Motors, což jsou v podstatě "GM Opely" s volantem na pravé straně.
Avatar - Bristol
8. 7. 2013 16:05
Re: No hrome
ber to z té lepší stránky: každé neprodané koncernové auto(je jedno z jakého důvodu) znamená jedno prodané nekoncernové auto(libovolné konkurenční značky)-tedy z mého pohledu fandy motorových vozidel jako takových je to pozitivní trend, jelikož bych byl nerad aby umřela jakákoli další klasická, zavedená značka(tímto smutně zdravím SAAB, Rover a brzo zřejmě ještě nějakou italskou značku), a jelikož mám rád konkurenci, a výsostná pozice není v žádném odvětví zdravá tak toto beru jako rozhodně pozitivní trend(alespoň v našich krajinách) v jiných krajinách kde třeba koncern takové prodeje a postavení nemá, by třeba zase prospělo aby víc lidí mělo rádo koncern...a bylo více antifandů...například toyoty nebo fordu :yes: na zostřené konkurenci totiž vždy vydělá potenciální zákazník
8. 7. 2013 15:32
Re: Škoda...
juj aku radost som ti spravil, este doteraz sa musis z toho tesit, co? >:D >:-[]
Avatar - sargis
8. 7. 2013 08:24
kam sa podela...
prikladana statisticka moznost hlasovat za auto? Tuna napr. za moznosti Passat - Insignia - ine na konci clanku? Lebo z diskusii vyplyvaju iba dve veci - koncern dobry/zly lebo hrany, Opel dobry/zly lebo obliny.... dakujem.
9. 7. 2013 09:27
Re: Favorit
Tou poslední větou ses dobře odstřelil.
Je to jakobys napsal: "U mně VW nevyhraje, ani kdyby Winterkorn přijel na praseti a odrážel se husama!"
Takže ne designový duel, ale duel sympatií/antipatií ke značce - a o to tu tak nějak momentálně nejde.
Avatar - white label
8. 7. 2013 16:56
Re: No hrome
Pokud za něco "kopeš" (viz tvá obava o křehkou pestrost konkurenčního prostředí), měl bys za to kopat s vědomím veškerých případných důsledků s tím souvisejících.
Konkurenční prostředí, kde by každá značka vždy přežila primárně proto, aby byla dál co nejpočetnější konkurence, přestává být v podstatě skutečným konkurenčním prostředím.