No tak to sme pubertiaci asi viaceri.Zial japonske automobilky to bud dodrbu zvonka alebo zvnutra.Dokonca aj oboje.Samozrejme cest vynimkam.To ze v Japonsku prevladaju Toyota a Nissan bude kvoli preciznym interierom.Vsak? ;-)
sice je to take vacsie aygo [odkaz] vs [odkaz] ale musim povedat ze exterier sa mi paci,,,, interier ale uz podstatne menej.... nissan ma momentalne s interiermi dost problem... jak note tak micra ci kaskaj su interierove hruzy..... posobia zvnutra lacno a zastaralo ... myslim ze hadzat fotky kaskaja zvnutra lebo note nema zmysel..... a porovnavat to s konkurenciou... to by nissan prehral na celej ciare
já komentuju ceny v článku, ne vaši švagrovou, nejlevnější za 240, s klimou +30 tisíc, tedy 270.000,-Kč, nevím jestli je příplatek za metalízu, a se silnějším motorem, v nejnižší výbavě 320.000,- + (asi) 30.000,- za klimu, takže 350.000,- za motor se 72kW + klimu a nějaké pitominy. To mi přijde tak o 100.000,- předražené.
ano, první Micra, která se mi líbí, jenom nechápu ty ceny, čehunská filozofie - lepší prodat za rok jednu předraženou Micru (ideálně nejdražší na světě), než 1000 Micer za normální cenu, opět vítězí
možná to měl formulovat jinak a hlavně kultivovaněji.fakt je ten, že nissan prodává téměř pět miliónů aut a pokud by bylo něco špatně, tak takové prodeje mít nebude. jak už jsem psal, facelift micře prospěl a naživo ten interiér vypadá lépe (má ho švagrová) ;-)
předchozí generaci prostě nebude mít nikdy. Pořád to je taková nafouknutá nekonkrétní hrouda bez jasného designového jazyka. Předchozí generace s žabími světly vypadá ještě dnes moderněji než tato nová generace a svým výrazným pojetím se také k Nissanu víc hodí.
Tvoje starosti. Mrkni do JAP na vozový park a Nissan s Toyotou vedou, jsou všude, takže kdyz opustís své Slovenske viděni světa, nebudes psát blbosti, čau z Hirosimy.BTW: i zde, v sídle Mazdy na ulicích vládnou výše uvedené :-! To ze se interiér nelíbí jedním pubertakovi neznamená ze se nelíbí jinde, složité pochopit?