Když se rozdávala slušnost tak jsi chyběl co? Doporučuji kurz asertivního chování. Byť by jsi byl sebechytřejší a odborníkem na dané téma tak to jak se vyjadřuješ a urážíš ostatní z tebe dělá toho největšího hlupáka. Dokážeš ty vůbec obhájit svoje tvrzení nebo jen napsat názor bez toho rozboru druhých? Jakože na to auto nemají a jsou socky, narážky na původ autora příspěvku a podobně?
Stejné označení základního stupně doslova vybízí ke srovnání. A to dopadá pro Škodu zdrcujícím KO hned v prvním kole 8-s
Jak na tom tedy je Octavia Active ve srovnání s Corollou Active?
elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka - v základu
diody pro denní svícení - snad v základu (?)
16palcová ocelová kola 3500,-
dvouzónová klimatizací 35000,- (pouze manuální!) x Active Plus za 10 000,-
elektrické stahování oken (v Active Plus)
kožený volantem 6500,-
palubní počítač 3500,-
Bluetooth - nelze
zadní parkovací kamera - nelze
rádio s ovládáním na volantu - nelze
Výsledek? U Škody doházím dalších 23 000,- s tím, že beru Active Plus místo klimy. A stále nemám mnohé prvky výbavy, z nichž automatickou klimu považuji za totální debakl Škody 8-s:-!
A teď mi vysvětlete, proč volit tu ožebračenou Octavii? Jo jasně, je to liftback s ultranekonečným zavazadelníkem >:-[]
Ne to si nemyslím a ani nemám potřebu si honit ego v internetové diskusi. Ale vezmu si tvoje připomínky k srdci a začnu na sobě makat abych dosáhnul tvé úrovně diskusního profíka. ;-)
a ty si bol dostatočne kojený alebo ten tik v oku mávaš často?
V článku sa spomína veta o tom, že Corolla je už v základe defacto drahá: "Ten základní nemá nijak nízkou cenu, nabízí však bohatou výbavu."
Podľa mňa manipulačná veta a prosťáček si pod "hlavně levně" dá pre porovnanie Škodu Rapid. Raz darmo, stále sa nám masíruje do hláv, že Rapid a Octavia sú supervozidlá...
Tak dopapaj tabletku a skoč niekam k jazeru, aby si schladil hormóny. (a nenavažaj sa do mňa)
ak si tento model porovnám s modelom Rapid (už len najslabšia výbava Toyoty), príde to dokonca výhodnejšie, ako rovnako naskladaný model Rapidu (porovnávam 1,2 TSI 77kW Active Plus vs. 1,33 73kW Active).
A osobne si myslím, že Toyota je vyrovnanejší voz, ako mnou spomenutý konkurent.
Nechceš říct, že já tady ze sebe dělám bůh ví co? Že ne? Škoda že tu nejvíce šťavnatou pasáž příspěvku stihnul odstranit dřív než na ní někdo stihnul reagovat... to bylo počteníčko ;-) posílání slováků na Ukrajinu a podobně. Upřímnost, znalost? Ano, ale vulgární žvásty ne! Nemám ani tak problém s jeho názorem k tématu... nesouhlasím s ním, ale akceptuju každej názor... co člověk to názor, ale ta forma to je síla.
Vážně? Skutečně si myslíš, že by Corolla s 1,33 udržela krok se 77 kW TSI? Podle mne k ní lépe sedí slabší verze. Rapid (se silnější 1,2) váží 1100 kilo bez řidiče a má výkonnější motor.
teraz mimo hormónov - ty si vôbec nepochopil prvý príspevok, BeranK. Ja porovnávam práve preto Toyotu a Škodu, lebo VYVRACIAM tvrdenie o proklamovanej spokojnosti so Škodou.
Pre mňa je odrb, ak skoro 60% predaných áut Škoda v ČR ale aj v SR ide na reexport a tvrdí sa, "aký je Rapid úspešný". Zvlášť, keď končí v zahraničí ako taxík...
A naschval som aj porovnával tie motory. To, čo je najslabšie u Toyoty je druhý najsilnejší v Škode.
Určitě je třeba Toyotu pochválit za dobře nastavenou cenovou politiku. Pravda, že základní cena startuje trochu výše než konkurence, ale na stranu druhou je velice slušně vybavená (po dorovnání výbavy to bude plus minus stejné i výhodnější, záleší které konkurenty zvolíme). Osobně bych to viděl na ideální kombinaci 1.6 Active + Exclusive Paket :-)
Chcel som porovnať čo najbližší výkon. Pointa mala byť, že Toyota ponúka voz, ktorý sa cenou približuje k tak proklamovanému Rapidu, ale ponúka o kúsok viac.
Môj názor - Rapid sa vyplatí kúpiť do hodnoty cca 350k Kč (+ - 10k). Už nad túto hranicu je veľa áut, čo ponúknu viac za rovnaký peniaz (resp. aj Octavia3 je k dispozícií v tejto hladine).
Ale inak áno.
A umíš porovnávat s něčím jiným než s Rapidem? Jiný auto neznáš? A co je ti vlastně po tom, za co kdo svoje auta nabízí? Podobné výlevy svědčí o jediném - nemáš na to, strašně bys chtěl a tak sem ty a tobě podobní pořád vypisujete podobná "moudra" a "úvahy". Co kdo chce, to si koupí, rozhodne trh a tobě to může být jedno.
Proč to neporovnáš třeba s Focusem nebo (aktuálně) s novou Mazdou ? Asi nějaký mindráček nebo už dokonce syndrom.
Pred pár dňami som videl (v Bratislave!) a vyzerá celkom dobre, zvlášt zozadu a z profilu. Na ten predok si ešte budem musieť zvyknúť, ale ináč je peknä a pomer cena/výbava výborný. :yes:
skvělá fotka, ještě lepší obsah. Dokonale vyvážený profil. Kola rozhodně více úměrné než u Octavie III, která i na 16p. kolech vypadá dost podměrečně.
Jistě, styl Toyoty je zkrátka jiný, k přímočaré prvoplánovitosti kabaně má opravdu hodně daleko. Styl je ale jednoduše tak výrazně podněcující, že neustále nutí auto vnímat, neustále dává na obdiv vnitřně promyšlené linie :yes:
Za vzhled dávám 1***, lépe to dopadnout téměř nemohlo. Pravda, americká verze je mnohem provokativnější, ale evropská je zkrátka provokativně decentní. To je to správné pojmenování. Provokativně decentní :yes::yes::yes:
Nejde jen o prvky výbavy jako takové. Podstatné je, o voze jaké třídy se bavíme. A od vozu nižší střední třídy už prostě mám určité nároky i na výbavové prvky. Automatická klima patří mezi ně.
Jsou pak samozřejmě dvě možnosti - vůz výbavový základ neplní, z druhé strany je ale alespoň levný. To je pro mě férový přístup. No a pak ta druhá - vůz levný není a přesto výbavové prvky postrádá. Přesně případ Octavie v ČR 8-s
U mě jsou tedy požadavky zatím stále v pořadí pohodlí kabiny a až poté velikost zavazadelníku a jeho přístupnost. Jízdní vlastnosti dnes nemá příliš smysl přeceňovat, není vyloženě špatného vozu v této třídě. Kde jsou i v každodenním provozu velké rozdíly - to je komfort jízdy. A tady si Octavia III zrovna příliš dobře nevede.
Tak volba už je na čistě osobních potřebách. Když pominu motor, převodovku (holt v základu je nabídnuto to co je) atd tak za nezbytný standard považuji přední okna v elektrice, manuální klimu a víc nepotřebuji... snad jen palubní pc a dokonce se přiznám, že tu klimu pouštím jen v ucpaném městě jinak na dálnici a okreskách mám stažená trochu okna a v autě je dobře i bez klimy... ale pro extrémní případy je to podstatná věc. Nějaký kožený volant a podobně klidně oželím. Možná bych dal té Octavii přednost a to navzdory tomu, že nebude tak vybavená jako Corolla. Vůz si vybírám především podle toho jak se mě s ním, jede, jak mě sedí ergonomie daného auta, prostornost... Takhle na monitoru mě neoslovuje ani Octavie a ani Corolla. To jestli mě bude auto hýčkat koženým paketem je naprosto druhořadá věc ktérá při rozhodování jaké auto nehraje roli, al každý máme jiné potřeby.... někdo jde po výbavě a někdo po pocitech při jízdě.
A v čem jako? Já v klidu jsem, potěšilo mně, jak se ozvala klasická skupinka pitomců, kteří prostě na AUTO.cz píšou jenom proto, aby kamkoliv zatáhli škodovku. Divím se, že se Rapid a škodovka nekomentuje i u formule jedna.....
Takže hochu, kdybys trochu rozumněl autům (vím, tady v diskuzích bys patřil k výrazné menšině...), tak bys pochopil, co je velikostně a typově tahle Toyota a uvědomil by sis, že porovnávat ji s koncernovým low-endem není vůbec na místě. Ale napovím ti - Ford Focus sedan, Mazda 3 sedan, Opel Astra sedan, Honda Civic sedan.....a nebo SEAT Toledo, Peugeot 301, Citroen Elysee.......
Já někomu říkám, co má dělat? Když někdo píše kraviny a zapleveluje tady normální diskuzi, tak se ozvu. Protože je to o Toyotě a ne o Rapidu a permanentně anynonymně prezentované závisti. Ale to je na tebe asi moc složité. Individuum tvého typu (tvůj láskyplný výraz komoušek hovoří za vše...stejně jako ta úžasná fotka) se mně dotknout nemůže.....
Takže ti majitele kteří mají už nějakou dobu s 1.2TSI najeto přes 100tkm a někteří 200tkm+ dostali zřejmě asi nějaké speciálně upravené jednotky. Kde na ty bludy chodíš/chodíte ? Jinak k té Toyoti 1.3 je konkurence slabší varianta 1.2TSI 63kw a to bez debat.
Já myslím, že po 300tis km nebude držet 77kW (když to bylo nový) TSI s 1.33 krok ani náhodou. Protože TSI už bude dávno ve šrotu, ale 1.33 bude v polovině životnosti :-)
jj jinak do sto tis bude TSI držet dech, jen pár oprav a výměn turba >:D
To jsou asi tak největší rozdíly mezi TSI a motory Toyota. Jinak samozřejmě TSI 77kW je rychlejší. Je to o prioritách ;-)
Může mi prosím někdo vysvětlit, proč japonská elektronická velmoc zakomponovala do palubní desky ty šílený digitální hodiny s třemi kolíčky na seřizování, tedy přesně ty stejné, které v autech frčely v osmdesátých letech? 8-s:no:
Na tu jsme zvědav taky, na fotkách a si nejhezčí malý sedan. Dneska jsem si v koloně prohlížel aktuální Auris a nevypadá zle. Rozhodně Toyota udělala v designu velký krok vpřed, stejně velký vpřed jako (bohužel) Honda vzad. No ale Mazda, to je celkem jistota....tam si myslím, že ošklivky nedělají.
Tak ono srovnání OIII a Corolly končí v prvním kole už jen proto, že naši kapitalističtí přátelé ze Země vycházejícího slunce do tohoto auta jaksi zapoměli dát to podstatné - motor. Protože to nejvýkonnější, co lze koupit, bude 1.6-ka, která je co do jízdních parametrů srovnatelná se zcela podprůměrnou a prakticky základní tržní motorizací OIII - silnější verzí 1.2-ky.
K porovnání je lepší slabší TSI, protože už i to svými parametry základ Corolly překonává. Corolla pak určitě cenově lépe nevychází, spíše naopak, ale Rapid zase vůbec nelze vybavit dvouzónovou klimou ani kamerou.
Smát se musím nad tím, jak upřímnost, znalost prostředí a pravda, je zde méně ceněna, než pokrytectví, blbost, trapnost a dělání se pěkným.
K čemu tohle? 8-s:no:
Cena opravdu není špatná, ale auto pro které se nakonec rozuhodnu se mi musí v první řadě líbit, a tenhle design je opravdu zoufalý - takový humpolácký, neotesaný a k tomu ten nesmyslně dlouhý přední převis... Kdyby se třeba konala soutěž o nejméně elegantní nárazníky, tahle Corolla by určitě zvítězila... >:D A vzhled palubky je také mírně řečeno podivný, či spíše ošklivý. Pro evropské oči tohle auto určitě není dělané, tohle si koupí jen člověk bez vkusu.
Ty víš, že mám tik v oku? A odkudpak? My se známe osobně? Já s lidmi z dálného východu nekamarádím, takže asi sotva..... Svoje moudra si vypisuj někde na ukrajinskym serveru, tam ti možná někdo bude rozumnět. Tam to máš podstatně blíž.
Takže jsem se docela trefil. Syndrom, mindráček a ještě sebeprezentace - takže o tobě teď vím, jak jsi na tom byl s kojením, že máš asi tik, cpou tě tabletami a máš rozhozené hormony - pokud vůbec víš, co to je.....
Ale jdi vrkale, to si myslíš, jak jsi mně ti nandal, viď....tvoje vesměs dementní reakce mně potěší vždycky, akorát ne vždy mám chuť na ně reagovat. Tentokrát chuť mám. Člověk má rád jistoty, takže mně potěšilo, že od tebe je tady příspěvek tvé standardní úrovně - tedy umolousaný slint, jako vždy......
To je jeden pohled na věc, že lepší auto se nabízí za stejné peníze jako menší a lehce ošizené. Tak to zatím je.
Druhý pohled je, že Škodovka nepůjde s cenou níž, pokud bude za tyhle prachy dobře prodávat. A ona za ně celkem slušně prodává a tím pádem i slušně vydělává.
A v okamžiku, kdy bude nucena zase trochu zlevnit, už bude mít vývoj modelu a raznice prakticky zaplacené, kterýmž pádem zase bude vydělávat....
V jedné věci máš pravdu - mainstreamové auto nižší střední by se nemělo srovnávat s o půl třídy menším lowendem. Srovnání s Focusem, Golfem nebo Astrou by bylo víc na místě.
Me zas ta vybava az tak bohata neprijde, mozna v porovnani s nekterymi znackami to tak muze vypadat, ale jine znacky nabizi podobny zaklad i levneji nebo za stejnou cenu nabidnou vic.
Jízdní vlastnosti má dobré snad každé současné nové auto... minimálně v rámci rychlostních limitů májí dobré jízdní vlastnosti všechna auta, ale rozdíl je v tom komfortu, hlučnosti... to je prostě věc která se z papírů a fotek nevyčte takže si dovedu představit, že bych upřednostnil Octavii před Corollo byť bych za stejné peníze u Corolly dostal více výbavy. Pravda Octavie není zrovna etalonem pohodlí, ale myslím, že zrovna základní verze na 15" na tom nebude vůbec zle.
Byť jsem zastáncem atmosfér tak tady říkám rovnou že do 1,33 bych nešel. U auta této velikosti je 128Nm málo... To TSi má 160Nm a v podstatně větším rozsahu otáček. Jasně Corolla je 6q a Octavie 5q, ale převodovka to nejspíš nespasí.
Těžko soudit, Corollou jsem nejel, ale takhle od monitoru mě to auto nijak zvlášť neoslovuje.
Musím říci, že je veliká škoda, že i předchozí model nebyl s tímto motorem nabízen. Po vyzkoušení Corolla Sedan 1,8 AT se spotřebou 7l v cizině jsem měl jasného favorita. :-(
Souhlas, mně se nelíbí ty mohutné nárazníky, přední by mohl prohrnovat zasněženou cestu ostatním. Jo a ještě páka (volič) automatické převodovky je taky celkem hrůza.Cena je přiměřená a spolehlivost značky snad bude platit i u tohoto modelu.
není. Zprvu jsem si též říkal, proboha jak tohle mohli... Jenže jediná estetická "vada" je, že interiér je prostě jiný. Ale že je něco jiné neznamená, že je to špatné. A interiér Aurisu je velmi zajímavý, a vlastně i dobře promyšlený.
[odkaz]
Jak ta oblouková linie kapličky přístrojů přechází do středového tunelu, kombinace materiálů, pravděpodobně velmi pohodlná sedadla, dostatek místa na praou řidičovu nohu, ... jediné, co bych vytknul je umístění panelu navigace příliš nízko. Nicméně Octavia nebo Golf jej mají na naprosto stejném místě... Osobně ale považuji za mnohem lepší řešení např. v A3, tam by podle mě měla být navigace umístěna.
K porovnání ten výše uvedený (jinak bych ho sem nedával) Rapid v základu:
[odkaz]
Já za sebe uvedu, že Rapid není špatný zpředu, z předu 3/4. Zezadu je pěkný. Ale ať si udělá názor každý sám.
PS Ještě že bylo napsáno ''pejorativní tón'' v závorce, protože jinak bych to bral jako POZITIVNÍ kritiku :-) Podle mě aktuální design Renaultu je absolutně na špici. Dneska jsem jel za novým červeným (metalíza) Cliem a byla to nádhera.
Cena dobrá, to souhlasím, ale ta motorizace bohužel nic moc. Diesel je velice slabý. Automobilka by měla dodat diesel alespoň s 90kw. Benzin již docela ujde, ale 110kw žážehový motor by nebyl na škodu.
S rapidem, kam se cpou přeturbené TSI motory nelze srovnávat. TSI=Totálně Špatná Investice.
Osobne vidim problem v tom, ze je to sedan. To na europskom trhu (aspon v mainstreame) nie je velmi oblubena karoseria. Skoda, mohli urobit (aj) liftback. Bolo na co historicky nadviazat, ved aj niektore Corolly boli liftbacky (okrem toho tusim aj Carina)...
Lenze Toyota zrejme berie Corollu ako globalny model, a tam velmi na Europu ohlad brat nemoze. V Azii ani Amerike liftbacky nie su velmi oblubene, tam sa presadi skor sedan...