Jestli něčím nové SX4 rozhodně lákat nebude, tak je to design. Minimálně v očích evropských zákazníků. A přitom malá "SUV" jsou největším hitem v evropě, mimo ní se tolik neprodávají.
Měli to nechat opět navrhnout italy a prodeje by byly jistě větší.
podle mě je to chyba, protože suzuki s sx4 bodovalo právě na tom že nemělo žádnou smysluplnou konkurenci(která by byla podobně drahá) takže sx4 vlastně byla bezkonkurenční nabídka jak cenová tak i vzhledová(viz soul nebo juke) tímto se bude muset pustit do tvrdého boje s Mokkou, Qashqaiem nebo Yetim a to podle mě nebude tak lehoučké
měli nechat SX4 stejně malé jak bylo a do třídy Qashqaie poslat například automobil jménem SX5
Naprosto souhlasím. Ale to se dalo čekat - zatímco design první SX4 měli na starosti Italové (Fiat), druhou generaci navrhovali Japonci, takže bylo již předem jasné, že takový krasavec jako předchůdce to určitě nebude... :'-(:no::no:
presne tak, s dizajnom to dobabrali, mali ponechat predok a zad ako z konceptu a bolo by z toho lifestylove auto. Takto dizajn neurazi, ale ani nepreda. Budu to mat v tej konkurencii tazke, je to velmi vyvazene auto, ale nema nijake vyslovene lakadlo...
Ja se na todle auto moc tesil.. stara sx4 (spatny vyhled sikmo vpred, maly kufr, nemoznost mit tempomat pro benzinovou verzi ?*$#@?) rozhodne do ni jdu.. cena je v pohode.
tak výhodou suzuki bylo že vůbec staví auta, které nemají přímou konkurenci a docela jim to vycházelo viz SX4, splash je také velice zajímavé autíčko, a mohlo být i Kizashi-zajímavé auto se zajímavou technikou-zabila ho motorizace, pohon, cena a nedostatek možnosti konfigurace-kdyby přidali diesel, menší benzín, kombi, nějakou základní výbavu za 450k s motorem okolo 90kW byl by z toho možná byl trhák: menší auto segmentu D s kvalitními jízdními vlastnostmi, dobrým interiérem, designem...jenže Kizashi se zařadí definitivně do rubriky neúspěšných vozů tady na acz... :no:
No, když nic jiného, tak bude mít tohle Suzuki alepoň jednoduše zapamatovatelný jméno... ;-) Kaškaj se uchytil úplně neuvěřitelně, nevidím v tom Suzuki nějakou výraznou kopii, jistě by ale rádi zkopírovali ta prodejní čísla. A na to bych si nevsadil.
suhlas, cela nova sx4 bude padat na cene, ktora bude mozno 30% vyssia, ako terajsia sx4 - bude to podobne, ako stary ford fusion a novy b-max, stary fusion ak by bezala vyroba, tak sa predava dobre dodnes, zatial co u b-max, co mal byt naslednik fusionu museli znizovat vyrobu o 50% - napr. neverim, ze by sa u nas CR+SR predalo tolko starych sx4, ak by cena bola vyssia o 30%
to js si zrovan nemyslim. nemelo konkurenci, pac tento segment byl teprve v plenkach. nyni je uz situace podle meho by to spis byla skoro konkurence carensu a pod, vcetne zmineneho yetiho a qasqhaie. oproti yetimu a mocce bude mit vyhodu velikosti a oproti carensu zase 4x4....navic si myslim , ze i cenove bude postavena na stejen urovni, takze by teoreticky mohlo uzmout z obou trid/segmentu. jetsli to tak nakonec bude nevim, ale dle meho soudu se jedna o vyborne vybalancovany auto.