robi super marketing svojim investiciam. Paradne je, ze tie reci o vykone, vahe a spotrebe u Mazdy aj funguju. Na zakaznikov to plati, maju pocit, ze za svoje peniaze maju hi-tech. Plus ozivia Wankel :yes::yes:
Takéto rozmýšľanie je typické pre bezpohlavné VW, ktoré všetko vidí cez excel tabulky. Pre Mazdu je wankel vec prestíže. Nie je to stratový projekt, lebo je to marketing. To že majú wankel, im pomáha aj v predaji klasických modelov.
a v čom by ten šesťvalec asi tak predávali? respektíve v čom by ten šesťvalec dokázali predať? predávať v takom množstve, aby sa im ho oplatilo vyvíjať? tvoj príspevok je len ďalší výkrik do tmy...
mazda vie čo robí a robí to dobre...
Myšlenka byla do budoucna - tedy jednou budou muset. Což nemusí být pravda, kdo ví, s čím počítají do budoucna. Ale něco silnějšího nejspíš potřebovat budou.
Mně se Mazda už dávno zalíbila právě kvůli Wankelům, a nejsem si jistý, zda bych si ji tentokrát koupil, kdybych nebyl ovlivněný i její slavnou historií s Wankely. Možná ano, protože nový vůz se opravdu povedl, ale vím, že celkový přístup automobilky si mne získal dříve, než jsem Skyactiv poznal na vlastní kůži. Nemám prostě rád uniformitu, hraní na jistotu, nudu, kopírování ostatních, downsizing apod. Být sám sebou, resp. takovým nenápadným, ale jiným, v pozadí, tuto mou představu Mazda splňuje prakticky dokonale. A jsem rád, že se jí daří, že nový marketing zabírá i na ty, co třeba Mazdu v minulosti moc rádi neměli.
Nejen Evropa je svět. V USA by těch šestiválců mohli prodat celkem dost a v Evropě by to sice nebyly vůbec zázračné prodeje, ale mohlo by to pomoci image Mazdy.
čítal si poriadne môj príspevok? ty si myslíš, že v tej 6ke by tých šesťvalcov predali toľko, žeby sa im ho oplatilo vyvíjať? nechci ma rozosmiať... bola by to len veľmi okrajová motorizácia, čo sa týka predajov. a kto v dnešnej dobe bude vedome investovať do stratových projektov? len idiot! a tí dúfam v mazde nie sú ;-)
Šestka je dost velká na to, aby se do ní šestiválec hodil. Pokud by Mazda chtěla trošku pozvednout image a třeba překročit stín středního mainstreamu jinak než velikostí, byl by šestiválec zajímavý.
Souhlas, Mazda je teď na vlně. Jen škoda, že nemaj fabriku i v Evropě aby tady mohli víc tlačit na pilu. Ale kdo by se v dnešní době do Evropy hnal, když i evropské automobilky odsud utíkají...
Jak jim pomaha Wankel pri prodeji normalnich modelu, kdyz bezny auta kupujici clovek ani nevi, ze nejaky Wankel existuje a kdyby to vedel, tak je mu to uplne jedno, protoze on kupuje nromalni auto?
Image-neimage, raz ten 6-valec budú musieť vyvinúť, lebo ešte majú v portfoliu aj CX-9, ktorá celkom frčí na všetkých trhoch s výnimkou europy. Táto by so 4-valcom nešla...
Oziveni Wankelu, ktery nikdy poradne nefungoval a ktery jednu fabriku zkrachoval a zadne jine nikdy zadne penize nevydelal je opravdu vyborny napad. :-) Clovek by rekl, ze to ze se nejaky napad nepodarilo za padesat let dovest do provozovatelneho stavu je dost dobry napad k oznaceni slepe ulicky vyvoje a jit nekudy jinudy.
A proto plánuje další generaci... Bez prodejů v Číně by to mohly být zisky nezajímavé, nebo by i mohli mít problém získat zpět investované peníze (což je dobře možné, vzhledem k tomu, kam mířili - šetřením by se tam nedostali), ale aby nedokázali pokrýt náklady na výrobu? Například Audi uvádělo, že musí prodat 10 tisíc A8 ročně, aby to pro ně bylo zajímavé. Minulý rok vyrobili 10.190 Phaetonů (a zhruba 70% skončilo v Číně, zbytek v Evropě). VW není Audi, ale tohle nevypadá tak špatně. V Evropě se prodává podobně jako Jaguar XJ.
Dnes se do toho přimíchal marketing. VW si myslí, že Phaeton jim poslouží pro zvýšení, nebo udržení prestiže v USA. Přesněji řečeno, že podobné auto v nabídce je důležité. Je to zvláštní výrok, ale myslím asi měsíc starý. Uvidíme, co udělají s novou generací. Phaeton, jak je dnes, je dinosaur.
souhlas. Než strkat prachy dalších padesát let do bezedné díry jménem Wankel tak 6válec by jim pomohl výrazně zvýšit image a tím i prodeje ostatních 4válcových motorizací.