Fiat zlevnil model Bravo, provedení 1,4 Ice, které je vybaveno klimatizací, nyní stojí 294.900,- Kč. Květnové ceny všech verzí jsou o 50 až 60 tisíc Kč levnější, než jsou standardní ceníkové ceny.
Klidně bych zůstal u slova "konzervativní" (zákazníci)..., ale samozřejmě jen co se týče designu... v technice je to dnes v této třídě třeba u toho Civicu spíš právě naopak...(TFSI, DSG, DCC, park. asist., zadní náprava, 4-motion atd.)
Já ti nic "nerozhováram", ani nejsem tak naivní, abych si myslel, že k vůli mé reakci změníš na cokoli názor... :-!
Píšu jen svůj pohled, stejně jako ty, tak nevím v čem je najednou problém...?
Navíc tě pro sympatii k jednomu modelu aspoň hned necpu do "šuplíku" s logem Hondy... ;-)
a u Teba bol aky pobyt v komore s korejskymi prospektami? Dufam, ze si hrdy majitel spickoveho korejcana >:-[] , ktoreho nadcasovost Ti potvrdil aj predajca...
Nemyslim konkretne na motory aj ked papierova hodnota je cosi ine ako real... ale 1.6 v nafte je podarena to uznam aaa tym som asi zacal a aj skoncil...netvrdim, ze VW so svojimi 1.4 a 1.6 je technicky vrchol, skor naopak, ale zato sa na nic nehraju a nepredbiehaju sa v tom, ze kto dalej doští...
A zostatkova cena? a nezanedbatelna polozka pre viacerych, cize image? A kvalita spracovania ( nemyslim ta naoko, ale vnutornosti)a vyber materialov?
Ale kazdy ma pri hodnoteni kvality auta ine preferencie...
Jsem příznivec nejen! některých! VW...a GTI ke Golfu prostě patří...i GTI je také především Golf se vším co k tomu patří...a nevšiml jsem si, že bych tu nesmyslně argumentoval jeho designovými detaily, jako ty u "tajpáru"...
Golf se i u běžného modelu obejde bez plexi a dalších "ozdob", které nepotřeboval ani dodnes designově "dokonalý" Civic ze začátku devadesátých let...vedle něj současný Civic vypadá jako pouťová "atrapa"...
Až vyrastieš, pochopíš. Tvoja myšlienka, že ich nemáš vybrať svoj smer hocijaký je úbohá. A nikde tu nepíšem o tom, že ich treba učiť: Tam tvoje pekné, ten smer je o životnom smere. Že si to nepochopil? Nuž, veď sám si decko.
ale runflaty su este stale o dost drahsie ako klasika a nie su tak lahko zohnat, ked ich prave najviac potrebujes a navyse pri nich trpi aj zivotnost podvozka, ale myslim, ze maju viac zapornych ako tych kladnych vlastnosti.
Vis, ze me runflaty zase ay tak neiritovaly? Minimalne s vedomim, ze nemusim stat u krajnice s heverem, nebo cekat na asistencku nez dojedou. To, ze je snizeny komfort beru jako dan za vyse uvedene a v nekterych pripadech snizena moznost opravy pneu dtto. ;-)
Nech si svy hochu pro jiny. Tva obhajoba Fiatu je tak chaba, ze se mi chce brecet...a pritom Fiaty beru jako velmi slusnou konfekci, Tve perly zde vsak vsechno stavi do uplne jine roviny. Delas tu uprimne Fiatu ostudu.
Jsem rad, ze pravnika nemam mezi prispivateli webu! :-)
Proč bych neměl reagovat, ty Hatelisty, to je tvůj boj, vlčku, jedinou emoci, kterou vě mě dokážou tvé texty vyvolat je veselost, prostě se rád zasměju.
K věci, chápu tvé kličky, teď směrem k Fabii, ale o to, že dnes nové generace vyjíždějí často na upraveném podvozku předchůdce je věc známá, nijak neudivující, a v tom co jsem tu připoměl tento fakt sám o sobě roli nehraje. Mě šlo jen a pouze o tvou krátkou paměť, kdys tvrdil, že Bravo nebude mít s podvozkem Stila nic společného, a to v reakci na mé tvrzení, že vyjede právě na podvozku toho stila. Častoval jsi mě tehdy svými in(j)ektivami, aby ses, až se informace potvrdila, k věci dále raději s cudností sobě vlastní nevyjadřoval. Na poměrně mladého člověka máš docela špatnou paměť, ale co už. ;-)
Nevím,... než to uděláte, ještě si to pořádně prověřte. U nás toury nakoupili jako služební pro nižší manažery a nakonec po doplnění výbav to vyšlo přes 400tis. za kus, i když původní nabídka byla o dost nižší. Prodejce (z Písku) nás nakonec na těhle "starejch hlučnejch pracantech" dost natáh (- nevím, co v tom bylo víc). Možná si raději připlaťte, nebo se poohlédněte po předváděčce OII - je to nebe a dudy. No a podle OI je nové bravo skvělé ve všech směrech, to si vyzkoušejte. Zdravím a ať už se rozhodnete pro cokoliv, ať vám to slouží podle vašich představ.
Tak si na tu "IMAGE" přišel nakonec sám...
A platí to nejen u aut...
Auta s "dobrou pověstí" se prodávají dlouhodobě lépe,
než ty s tou "zlou"...
Dobrá pověst se buduje těžce a dlouze,
zlá lehce a krátce...a platí i to, že může (pouze dočasně!) přežít i aktuální stav, ale ani to není zadarmo, stejně jako ona(pověst, image) sama...
Tak ty považuješ bohaté "zdobení" plexisklem a falešné výfuky za inovativní odvahu...?!
To já dám zase raději přednost tomu obyčejnému, nudnému, předraženému, ale na nic si nehrajícímu "GTI" z toho Wolfsburgu...každý přece máme nějaké "úchylky"...
P.S. Sice ne na prvním místě, ale jako bonus dostanu k tomu GTI
i tu IMAGE, jak si o ní tady v souvislosti s Golfem psal...
Ale copak, problémek?
Pokud za výc***u nedostatečnost považuješ vzdělání starší dcery-právník,který pracuje v dost dobré advok.kanceláři v Praze,pak ano,jako rodiče jsme totálně selhali, navíc nám tam hovoří anglicky.Jezdí měsíčně 3-4tkm.Docela dobře.Osm let bez nehody, ťuky ťuk.Má své druhé auto.Ano, nebylo to VW.Dokonce to nebude ani BMW-jako malé holce jí v Brně na stánku BMW odmítli dát prospekt s tím, že dětem prospekty nedávají.Odvětila jim tehdy,že až bude velká,že si bude vydělávat a BMW si nikdy nekoupí.No a na stánku se náramně smáli.Už jí běžně chodí nabídky na auta a ty od BMW zásadně vyhazuje.Drží slovo.BMW nikdy.Dělá nám radost.Mladší brzy zamíří na jinou VŠ.JJ,selháváme totálně,neprodukujeme socky,co čekají na dávky...
Uplácet děti si musí ti(slušelo by se napsat chudáci),co jim kupují Porsche...to ti poví každý psycholog, nebo i psychiatr.Abych ti udělal radost,starší zcela vážně zvažuje nějaké Subaru.V naftě,jak jinak.Zdravím F601 :-!
Tak jestli dělá primáře třeba na porodním (gynekolog) a umí si auto rozebrat a složit i přes výfuk, tak to si může klidně dovolit koupit i toho Hyundaie... :yes: >:D
"Až tu budou všichni 18ti letí jezdit alespoň
v nových Aurisech..." nějakou méně katastrofickou vizi tam nemáš...a to zdaleka nemyslím jen toho Aurise...
Přeji hezký zbytek zkráceného pracovního týdne... ;-):yes:
Nechci Ti kecat do výchovy, ale měl bys klukům vysvětlit, že "nejlepší auto na světě" je Rolls Royce - nebo má přinejmenším copyright na ten slogan ;-)
A co je divného na tom, když holka k osmnáctinám dostane Aurise? Já bych sice určitě volil jiné auto, v dané situaci zřejmě ojeté, ale to ještě neznamená, že je to něco špatného. Důležité je, aby se v tom autě dobře jezdilo JÍ...
O MUDr. Getz >:D snad dOcentně pomlčíme, ne? Co říkáš? Ovšem toho Aurise bychom mohli probrat. Co je to za nesmysl kupovat osmnáctiletému dítěti auto? To sis vybájil, nebo tím supluješ svou nějakou rodičovskou nedostatečnost?
Chlape, já su neni z Prahé, už s tim dej pokoj! Já sem z Prahy, asi jako ty bydlíš na Stodolní. Nebo jó? Moje obuv jsou holiny od fy. Prada a vidle mojí taktovkou. >:D
tak proč Leon stojí 299tis?
Megan za stejné prachy. Zbytek je do 40tis navíc. Takže najednou máme ze superdumpingových cen standardní ceny své třídy. Jupí jej
Tak ako to zhrnúť? Snáď jedine s tým, že Bravo je neskutočne krásne auto, preto musí Fiat nútiť zákazníkov superdumpingovými cenami, aby si čo i len obhliadli showroom Fiatu... >:D A pritom všetkom- len tupec si kúpi GOLF-a, ktorý je absolútne nepochopiteľne najpredávanejší šunťák Európy a nie Bravo... :-O
Tak toto je skutočne vynikajúco povedané :yes:
Jednoznačne, radšej vychovávať deti s tým, aby obdivovali PORSCHE, hoci by to možno hneď nerobili, než aby hovorili, že Avantime je naodvážnejší návrh v dejinách ľudstva, ktorý sa vyrábal vo väčších počtoch...
to už bude taký geront ako je teraz 507 adolescent...z toho vyplynie otázka:
Prečo Bravo, bravo Golf, prečo vlastne bravo Bravo a prečo nie Golf???? >:D >:-[]
tak ten náš staroch má najeto jenom něco kolem 120tis. Loni absolvoval omlazovací kúru (nějaký silenbloky, tlumiče - táta v něm vozil dřevo :-! , komplet tepování - pes si taky zajezdil, ale motor byl podle mechaniků bez problémů, takže jenom olej a svíčky) a pak ho nafasovala sestra. Jinak je to neskutečný držák :yes:
slovne načrtol, aby som to upresnil, lebo ty budeš schopný pochopiť to tak, že Klaudius kreslil nového Touarega >:D
videl nejaký kus v továrni a zatiaľ ho len veľmi zbežne popísal, tak som zvedavý, nemôžem? :-)
s tou Deltou to je trošku divné, vačšinou tu fakt človek vída nové kúsky celkom rýchlo po uvedení na trh. Napr. prvú 500tku som videl snáď skor než som čítal test, v umývarke krásnu bielu.
Deltu som stretol jednu v bordó, tá bola perfektná, a potom bielu s čiernou strechou, tá tiež nevyzerala zle.
Já už ho nenastartoval ani z kopce. Teď mě dokonce v zadu upadnul vejfuk z nějakýho gumovýho silenbloku. To povinný ručení a baterka je asi dražší, než to auto a nevim, jestli i zadarmo neni drahý. Nevim, co s tim ;-\
ale iste, je ich neúrekom, všetko vec vkusu, nikomu to neberiem a napísal som to sám za seba...osobne by som sa k Audi v tejto triede neuchýlil a asi už v žiadnej triede...X5 by to v mojom prípade istilo, i keď Cayenne by bol určite tiež v užšom výbere ;-) zvedavý som i na nového Touarega, Klaudius minule niečo načrtol...
Naši ho kupovali před 13, taky holobyt-style a taky za podobnou cenu :-! , a to byla nějaká skladovka! A dodnes jezdí jak drak, Q7 mu uhýbají už zdálky
no jo, kdo měl tehdá vědět, že na sobě budeš makat, mrskat jazyky.... >:-[]:-!
človeče dosť neskoro, v BA stretnem Deltu aspoň dva-trikrát do mesiaca, nie je ich tu veľa, ale nejedná sa o jeden a ten istý kus...mám asi šťastie na striedajúce sa 4 kusy, cena je stále dosť šialená :-) ale som rád, že naživo zaujala viac ako na fotkách, v mojom prípade to vlastne nebolo inak, i keď ja, ako italodizajnmil >:D , som ju baštil i na foto...slušné kombi však Fiatu v dnešnej dobe určite chýba a kabrio by určite tiež nebolo na zahodenie, je až nepochopiteľné, keď si človek uvedomí, že južanskému výrobcovi niečo také chýba v ponuke (odhliadnuc od 500-ky)...inak tá 500-ka ako mini-retro-autíčko je fakt trefa, tých je tu už docela dosť... :yes:
však práve pretom som tú Lineu bral len tak na pol - sice vychádza z GP, ale velkosťou je viac menej v nižšej strednej.
Ale proste chýba kombi. A pekné kabrio by sa tiež šiklo.
Deltu som konečne uvidel v piatok, a následne v pondelok live. Je parádná, ovela lepšia ako na fotkách :yes:
Podľa mňa už keď si vyberal auto v tom momente si vedel, že si kúpiš Bravo aj keby boli Focus, Octavia atď. x krát lepšie a svojím akože výberom si sa len tak, ako pri tých spomínaných nie vždy objektívnych testoch snažil utvrdiť, že Bravo je naj a sám dobre vieš , že nič iné ako Fiat by si nekúpil. Tak ako pre GTI- ho bude podpriemerný Fox etalónom triedy, lebo je to VW, tak pre teba je Fiat špička.
Hm,zajímavý názor.Věšet se skrz auto-sice nerad do aut míchám medicínu (jo, v rodině stále skvělý primář,opět si nedávno koupil dalšího Hyundaie a dětským pacientům či jejich rodičům to stále nevadí....ó hrůza,že?)....pak nevím: asi bys něl navštívit odborníka přes duši,jen tak, pro jistotu. Věšet se skrz Aurise mi připadne jako věc k malému zamyšlení se sám nad sebou...Protože psychika lidí je "sviňa" a jeden nikdy neví,pak je dobré to nepodceňovat a jít raději včas.Ale vím, že to byla jen laciná nadsázka a vážně to nemyslíš.S kým by se tu lidé přeli,že?Auto.cz by už nebylo tím, čím je dnes. BTW: až všichi mladí v 18. letech budou jezdit alespoň novým Aurisem,pak tato země bude zcela jinde,než je dnes,nebo se moc mýlím?Přeji hezký zbytek pracovního dne. :-):yes:
Ja na neho mam,ale v zivote by som si ho nekupil,lebo je skarede jak cesta do roboty.Keby som chcel silou mocou VW podobnej velkosti,kupim si Scirocco.Golfa nikdy a to bol kedysi Golf IV moj sen ;-\
v tomto prípade súhlas...ide o to, že sú i takí, ktorí za každú cenu skáču za Golfa a ako dobre vieme, tak svet potrebuje istú rovnováhu, tak sa potom netreba čudovať, že niektorí príliš kopú za jeho oponentov/konkurenciu...
tiež scestná myšlienka...na cestách stretávam prevahu kusov Brava, ktoré nie sú zrovna základnou verziou, práve naopak, dosť z nich je i v najvyššej výbave Sport...ide o to, že človek, ktorý to kupuje si môže kúpiť "chudobnejšie" vyzerajúci Golf v o stupeň nižšej výbave, ale kúpi si práve to Bravo, lebo ponúka lepší pomer cena/úžitok...naopak Golfy stretávam prevažne v základe, málokto si kúpi plnú paľbu s DSG, takže to kľudne môžeme obrátiť, že mnohí si radšej kúpia chudobnejšie vybavený a vyzerajúci Golf aj preto, že im poskytuje (resp. títo ľudia si to myslia) istý status, chcú patriť vyššie, ale pritom na tie vyššie méty doopravdy nemajú...toto považujem za väčšiu blbosť... :no:
:yes: Dítě může být "blázen" do vážné hudby a tatínek s "vysněnou" 911 může působit jako totální "exot"..... I když..... přijít dcera v 18ti, že chce new beetle v kabriu a růžový, tak si řikám, kde jsem udělal "chybu".... ( a nedej bože syn ) >:D
vyňadrím sa za seba, i keď sa pýtaš wolffa...Linea nie je karosériou č. 2 od Brava, skôr klon medzi GP a Bravom, takže na to ani neprižmuruj...taliani inak sľubovali kombi ako od Brava, tak dokonca i od Delty, ale nejako je ticho...teraz majú asi viacej roboty so špekuláciami ohľadne Chryslera a Opla :-)
Soudný lidi přesně pochopili, co jsi chtěl říct, pro mně má tvůj první příspěvek hlavu i patu, ale někoho holt nepřesvědčíš....kdo nekoupí Bravo není člověk hop hop hop !!!! Duševní úroveň zhruba stejná jako magoři za sparťanskou brankou. Co naděláš.
Pravdu máš i s tím, že dneska jezdí všechna auta - poslední auto, co jsem viděl stát u silnice byl snad 20 let starý accord - měl vylomené kolo....to, čeho se týká dnešní kvalita, jsou jiné věci. A tady můžu porovnávat poslední dvě auta - Alfu 156 co jsem měl a Mazdu 6, co mám teď. A co je pro mně určující, je fakt, že v Mazdě jsem něměnil zatím nic s výjimkou brzdových destiček a mám najeto přes sto tisíc a v Alfě po 70 tis. by ten seznam byl na tři strany - destičky dvakrát, tlumiče, horní ramena, ale i takové věci jako lambda sonda apod. Drnčení a vrzání začalo hned, zatímco v mazdě vrže občas lehce, ale velmi lehce sedadlo. Ale objektivně - s Alfou jsem dojel vždycky, nikdy jsem s ní nezůstal nikde trčet. Otázka je, že to ke konci byl vztek a bezmoc a taky sto tisíc na nejrůznějších opravách během 4. a 5. roku vlastnictví.
napíšem to inak...pre niekoho môže byť Golf dizajnovo nudný, až hrozný, ponúka i priemernú, ba na dnešné pomery až podpriemernú techniku spočívajúcu v základnej motorizácii - vec pohľadu a názoru, niekomu môže stačiť...v globále je to však auto, ktoré, ako si napísal, si mnohí berú, či je stále považované, za etalón triedy (vyplývajúce i z histórie Golfu ako najdlhšie vyrábaného automobilu s rovnakým názvom v danej triede a /spolu/zakladateľa triedy)...v konečnom dôsledku to bude aj tak vo väčšine prípadov o tom, o čom píše vyššie exctenar, výber spočívajúci v momentálnych osobných preferenciách a tiež nezanedbateľnom pomere cena/úžitok...a to, že niekto napíše, že by prerazil svoje dieťa za to, ak by prišlo na Aurise je úplne scestné, je to výber toho konkrétneho človeka/dieťaťa, tak prečo mu mám vnucovať iba a iba svoje myšlienky a svoj životný postoj, keď si bude kupovať auto, tak bude mať už svoj rozum a vlhké sny jeho otca ho vôbec nemusia zaujímať (a už vôbec nie o žltej 911-ke)...ako otec by som niečo také neurobil, pretože ak by sa to auto s prepáčením sr.alo, tak by ma dieťa oprávnene mohlo obviňovať zo zlého výberu, takto bude zodpovedné za svoj výber samo, tak to má byť, a už vôbec by som svojmu decku nič nevnucoval, pretože by sa mu to o to viac sprotivilo ;-)
hele Wolffe, nevíš jeslti zmutuje Bravo i do nějaké kombi varianty? Tohle mi nejde přes palici, jak v současné době si můžou Fiaťáci dovolit v téhle třídě přijít jen s jednou karoserií (no fajn, s přihmouřením oka můžeme brát Lineu jako karoserii č.2).
Přec Marea Weekend i Stilo v kobmíku byly velice povedené! ;-)
:yes: Golf je hroznej, Golf je nudnej, Golf má hroznou techniku, Golf má tragický motory..... Ale pořád je používán jako jakási reference v dané třídě a dokonce konkurence na něj poukazuje při uvedení nových modelů..... >:D
Hele nereaguj ne mě... stejně ti nemohu a nechci odpovídat...
Jen poznámku.. tvoje tvrzení je zajímavé a bylo by ještě zajímavější, pokud by si byl schopen tvoje tvrzení doložit... Nicméně. Já bych měl snad jednu otázku. Je podvozek na Fabii II nový oproti Fabii I? Podle mne ano (byť mají základ, platformu totožou), podle tebe pradvěpodobně ne. Stejné je to s tím Stilem a Bravem... Je mi to jendo... Kdyby si ty auta projel, tak víš, o čem je řeč... takhle opět jen tlacháš..., ale jaksi nemám potřebu se s člověkem jako ty dohadovat. POdvozek mého auta je stabilní, enní extémně uskákaný, já sem s ním spokojený. Najde -li se hatch, který je na tom líp, pak přeji majiteli takového auta ať toho plně využije...
nejaký ventílok, či ventílky ma nezaujímajú...pre mňa to auto štýl postráda, pre teba nemusí...dôležité je to, že je to neokrôchaná krava, ktorá jazdnými vlastnosťami príliš, resp. vôbec nevyniká oproti napr. neprémiovému Touaregu...
a že sa ich nájde nemálo...ono stačí nemať uvedenú verziu motora na piatych dverách a razom sa môžeš postaviť aj T-Jetu >:D to ego, to ti nezoberie ani Bravo, ktoré ťa "naloží" v dlhom tiahlom ľavou zadnou...no to už tvoji kolegovia nebudú vedieť, lebo vystúpiš z 59kilowattového Golfa a to ti dáva dostatočnú dôležitosť i oproti kolegovi, ktorý prišiel do práce na Brave 5 minút pred tebou...a o to ide... >:-[]:no:
Nesouhlasím s poslední větou. Já totiž udělal totéž a mne jako jediní dva rozumní konkurenti zbyli v této třídě Bravo a P 308 a Octavie. Megan nový v té době nebyl, takže ani pes neštěkl, Na Civicu mi vadí jeho vzhled, na Aurisu kvalita (která naprosto neodpovídá pověsti co toyota má) stejně tak jako u Focusu + neodpovídající motorizace, Ceed ani I30 nenabízí v této třídě to co ostaní konkurenti a Golf byl výběhový model bez adekvátních motorů. Zbytečně paušalizuješ, ale každý má jiné priority... Možná by hodně účastníkům zde prospělo, kdyby si uvědomili, že oni nejsou pupek světa... A věř mi, kdyby jiná automobilka v té době připravila podobné auto Bravu, tak bych ho i vzal...leč se tak nestalo... Dokonce sem v té době byl velmi rozhodnut zkusit i něco jiného než Bravo, ale nic mne skutečně nepřesvědčilo. Kdybych byl méně náročný motorista, tak sem měl teď asi Focus, případně kdybych Fiatu nevěřil a nebyl ochoten za něj vysolit tu pálku a šel cestou jistoty vzhledem k známostem tak Octavii (na kterou sem měl slevu o které se zde jedincům asi ani nezdá). A i přes to sem vybral pro mne vhodnější, lepší a kvalitnější auto - Bravo, neb sem prostě vybíral za moje, mnou vydělané peníze (nekradu).
Já, aby bylo jasno sem schopen se bavit o slabých stránkách Brava, nicméně slabou stránkou není jistě to, že se ho prodá míň než auta Y (těch důvodů je několik a nejvýznamějším je jen jedna karosářská varianta a vyšší cena doposud vzhledem ke konkurenci) a nebo nedej bože, že je to Fiat (tak jako jsou lidé, kteří mají problém s tím, že je něco renault a nebo VW, tak jsou i lidé, kteří mají problém s Fiatem, tak to chodí). Pro mne, který si yvbral konkrétní auto je u zadku, že se bravo nenabízí jako kombík, nebo, že nemá DSG převodovku...já si yvbral specifikaci přesně takovou jaká sedí mě... Myslím, že je to clekem jasné... CO chci říct..., že každý, kdo si vybral Golfa bez DSG převodovky a s motorem 1,4 TSI má v Bravu velmi dobrou a o něco málo (ted teda více) levnější, prostornější alternativu.
Lenže, Fabia ani nie v najdrahšej výbave sa dá kúpiť za toľko čo základ Brava... Bravo je vraj krásne auto. Dajme si jedno také horšie a pretože je to krásne auto, núti Mercedes-Benz zákazníkov, aby si ho kúpili za menej peňazí, Mercedes-Benz C. Vieš si predstaviť, že jeho základna cena je taká, ako nie Octavia Elegance 2.0 FSI, ale ako Octavia Ambiente? Veď to úbohé.
Neviem čo je na prémiovosti smiešne. AUDI Q7 je pre ľudí, či nepotrebujú s auto jazdiť do ťažkého terénu. A že nemá štýl, to ihneď letí do ventilku. Na to dám krk.
prečo hneď oponuješ ďalším Fiatom? máš nejaký problém alebo mindráky? Q7 je zbytočne prerastená, ale i to je cesta, Audi chcelo postaviť auto, ktoré bude medzi SUV výnimočné aspoň veľkosťou, keď už ničím iným vyniknúť nemôže...a kto chce menšie (veľké) SUV, zamieri k Touaregu, ktorý je lepšie využiteľný ako Q7...no sú i takí, ktorí potrebujú sťahováky a hlavne "prémiový" kus >:D
>:D >:D Jasné. Ihneď všetci utekáme do showroomu Fiatu. Inak volf, tá myšlienka, že auto, ktoré je strašne pekné, musí nútiť ľudí extra nízkymi cenami, aby si ho kupovali, tá je fakt zúfalá.
on pozeral ten "štýlový" reklamný kus s bielou strechou >:D na vrch vždy rozhodne biela :yes: >:D ak nie si schopný pochopiť to, tak tiež patríš medzi tých, čo nosia ružové džíny >:-[]
Stejná blbost jako, že kupec Brava neuvažuje o Golfu. :-)
Golf prostě může za tuto cenu nasadit pouze těch 59 kW, a to je dost málo, druhá věc je ta, zda se najdou inteligenti, kteří jsou ochotni dát jim přesto přednost. (těm 59) :-)
Q7 roztrhá na cucky sama seba...mastodontné auto, ktorému chýba akýkoľvek štýl...to nie je SUV, to je náklaďák... ;-\ no i to je cesta, pre ľudí, ktorí majú potrebu prezentovať sa čo najobjemnejším kusom... 8-s
U těchto cenových akcí se vždy ukáže síla image. Fusion za cenu solidního obutí na bavorskou sedmu jde na dračku nejen proto, že je levný, ale proto, že současně získáváš Ford. Bude zajímavé, jak v tomto kontextu zaboduje Bravo. No... tak to sledujme.
Heh, co me vzdycky pobavi je, kdyz se snazi nejaky platonicky fanousek v podstate jakykoliv znacky dokazat krasu oblibenyho automobilu prostrednictvim plivani na nenavideny VW. Nedavno jsem se byl podivat na Megana asi u trech dealeru a pokazde jsem uz skoro ve dverich slysel neco ve smyslu "a hlavne ten novy Megane, to je uplne nova generace, komplet vsechno novy, ne jako novej Golf, kterej je vlastne jenom upravenej starej Golf". Zajimavy je, ze u VW podobny choutky plivat na konkurenci nemeli. Skoro to vypada, jako by nektery obhajci tech "top" designovych skol meli z "nudnyho, sedyho, porad stejnyho..." VW poradnej mindrak. :-)
Zkus si odpovědět na otázku,co se od auta této třídy a ceny v EU očekává a zjistíš,že asi ne dokazovat někomu,že na to mám,ale že se jedná o spotřební zboží pro každodenní užití,město,mezi městy,něco po dálnici.Dcera si vybrala Aurise,je mi fuk,že za to dám víc než za Mégane či Bravo.Pokud by chtěla uvedená,má jedno z nich, nebo C4, nebo P308 atd.Nelvíc se nám líbí-když to má být o estetice Lancia Delta,ale do města-viz spodní hrana spoileru.Plus neúměrná cena.Ale v plánu bylo i MiTo.Určitě by jezdilo.Dnes jezdí každé auto.
No, ale koukám, že dceru jsi zatím tak úplně ze řetězu nepustil... ;-) Trochu mě překvapuje ten tvůj dovětek, cituji: "...a tím to pro mne končí". To já když jedu se svými dětmi v autě (jsou to malí kluci) a kolem nás profrčí devětsetjedenáctka, tak zezadu slyším - tatínku, devětsetjedenáctka, nejlepší auto na světě, viď. A já na to - jasně, kluci, jednou si ji každej koupíte. A kdyby přišli v osmnácti s Aurisem... tak se pověsím na první hrušce... >:D;-) Totiž, abys mi dobře rozuměl... v tvých větách zní podivná až alibistická odtažtost.
Kolik meganů jsi za posledních 12 let viděl stát u silnice s poruchou? Já ani jednoho. BTW:podle TÜV, byť to není kritérium spolehlivosti, ale jen jak kdo auto přiopravil na německou STK,resp.jak je důsledná,je Renault hodně vysoko, jen si to dohledej :-! Renaulta nemám. Mám M6.
Tak toto nechápem. Bravo, to neskutočné úžasne auto, auto, ktoré ešte svet nevidel, auto, ktorému čo sa dizajnu týka GOLF nesiaha ani po členky sa musí predávať za menej než Fabia, najpredávanejšie auto na trhu? No toto. Kto by to bol povedal...
Hele s temahle konspirativnima teoriema to na me nezkousej, faktem je, ze v jinych nez estetickych ohledech to Bravu moc nejde, jinak by byly jeho prodejni cisla urcite nekde jinde. Vzdyt treba v takovy Italii jsou jiste predevsim domaci media, ktery analogicky s tema z ostatnich zemi v reklamach a testech propaguji hlavne domaci produkty. No a jak sam vis, neb to tady GTI uz asi 158x opakoval, stejne se v Italii proda vic Golfu nez Brava. Ja sam jsem si nedavno kupoval v diskutovany tride auto, a driv, nez jsem se rozhodl o konkretnim modelu, zevrubne jsem prosel nabidku takrka vsech v Cesku pusobicich znacek. No a nakonec mi jako hlavni kandidati vypadly Megane a Golf, pricemz druhy jmenovany se stal konecnym vitezem. Rad bych pritom podotknul, ze nejsem zarytej fanda ani odpurce snad zadny znacky. O autu se zkratka rozhodujes i z jinejch hledisek, nez je jeho vzhled, byt i ten patri mezi klicovy faktory a nikdy bych nechtel auto, ktery by se mi nelibilo. V tvym pripade padla volba samozrejme na Bravo, ale uznej, ze ty kdyby sis koupil auto od jakykoliv jiny znacky, musel by sis pripadat jako uplnej idiot.
K tomu bravu, nešlo o to, jestli je jeho podvozek naprd nebo ne, bylo to před tím, než tím autem mohl kdokoliv jet, dokonce před tím, než o něm začalo vycházet více informací, tys tvrdil, že bravo je podvozkově zcela nové auto a se stilem nemá společného nic. Ach, ta paměť je tak krátká, krátká, a je to marný, je to marný. Tak nic, běž zas vylívat vodu ze zadních světel, bravomane. ;-)
Proti tomu nemám připomínek. Stilo bylo mega praktické, o což se Bravo opravdu nesnaží, byt místa je tam dost a kufr je taky řekl bych dostatečně velký..., ale už to enní ten malý stěhovák alá Stilo... Ale jak říká klasik..není ten aby vyhověl všem...
Nevím,proč by se mělo řešit,jestli si někdo koupí Bravo nebo něco jiného.Postrádám důvod.V Itálii to bude asi víc prodávané,než jinde.Takže o nic nejde.BTW:dcera dostala k 18.narozeninám fin. limit 400tis a měla si vybrat.Je objednán červený Auris.Je to její volba,já jí to odsouhlasil,zaplatím a tím to pro mne končí.Věděla,že je dobré se vyhnout autu na naftu s DPF filtrem.Proto je to benzín 1,33.Tak se kupují auta.Každý podle sebe a ne podle toho,jestli mi GTI či wolff doporučí Golfa6 či Bravo2.Naše love,naše volba. :-!
žeby paralela so ženami? ostatné vždy ohovárajú tú najkrajšiu :-);-)
videl a čítal som i testy, kde hodnotenie pre Bravo vyznelo dosť pozitívne, ono je to vždy vecou vnímania a samozrejme i zaujatosti ľudí...osobne mám s Bravom oproti Stilu problém v tom, že Bravo pôsobí na mňa omnoho stiesnenejšie, čo je viac, či menej daňou za skvelý dizajn...inak je to samozrejme posun vpred...
Octavka Tour s 1.6kou stoji 309 tisic, kdyz uz porovnavas s akcni nabidkou Fiatu, tak vem v potaz i akcni nabidku Skody. A mimochodem - umeni je prodavat auta za vic penez a ne za min, to je totiz mnohem jednodussi. A jak tak koukam na prodeje zminovane Octavie Tour, Skode to v tomhle ohledu opravdu jde. Naopak Fiat by se nad sebou mel zamyslet - nebo si myslis, ze tohle razantni snizeni cen (kolikate uz od prichodu Brava?) prichazi proto, aby Fiat rozveselil milovniky italskych aut na auto.cz Fiat zlevnuje, protoze musi, neb s vyssima cenamu mu to evidentne nejde.
By mě zajímalo co?
Nicméně je zajímavé a důležité naspat, že v těch testech, které zmiňuješ Bravo s přehledem i přes výše zmíněné poráží československý etalon Ceed... a jaksi mám i osobní zkušenost s majiteli Ceedu, že si jejich auta neodváží do srovnání s Bravem postavit... TAdy aspoň vidíš, že vše je o úhlu poheldu a nastavení srovnávacích měřítek.. Smao, bych byl rád, kdyby Bravo všechny testy vyhrávalo,a le to jaksi z geopolitického hlediska placené reklamy našich motomagaínu není možné... Jako stále tvrdím, že enní možné aby nevyhrálo auto, jeho velká fotka je v tom magazínu na přední straně, uprostřed a zadní straně u obou stran... Snížení plascené reklamy pro takového vydavatele a hrozba s tím související myslím, že dokáže zamíchat pořadím nejdenoho testu... A když už nemůžeme objektivně vyhrát, tak to musíme alespoň kulantně zaonačit...
P.S. Abych byl objektivní, tak Fiat už pár podobných testů vyhrál a všiml sem si, že i v tomto případě se jedná o vydání ve kterých Fiat velmi angažovaně reklamoval... Ať si každý udělá obrázek sám..
Hele to nemá cenu...
Když sem byl nepřihlášený, tak sem si přečetl co místní GuDinár píše... a je to škoda mluvit.. Neustálé osobní útoky, byť už na něj nereaguju (neb s takovým pastevcem koz pro mne diskuze nemá smyls) a mám ho v hatelistu, takže ani reagovat nemůžu a nechci.. Jedinou poznámku si dovolím.
Víš milý hochu, věc se má tak, že když napíšeš to, že je Bravo na podvozku Stila tak je to v podstatě hovadina, protože to prostě není zaměnitelný podvozek.. platforma ano...,ale na tom sem neviděl a nevidím dosud nic špatného, protože každý kdo ty dvě auta projede sám pozná ten rozdíl... Ono i v rámci motorizací jsou v Bravu podvozky odlišné a například i u F 500 jak sem teď nově zjistil je úplně jiný podvozek u 1,4 než u 1,2 a JTD..., ale je to marný, je to marný, je to marný... tím chci jen říct, že sem se pravděpodobně čertil, když někdo napíše to, že podvozek v Bravu je o ničem, protože je to podvozek Stila a není tam žádný vývoj... totéž se dá adaptovat i na to BMW..., ajk je výše správně uvedeno. to, že nastavení, tlumiče, brzdy atd...jsou úplně jiné je jaksi už asi detail.
mno cece a ver tomu ze i po ni koukame, se znamym ve Skode co ma jako zamestnanec 50 dolu nam vyjde v kombiku s klimou na nejakych bratru 270, a i kdyz to nejni zazrak techniky ale osvedcenej bezudrzbovej pracant, tech 60-70 litru uspory proti treba Focusu nebo i30 nam za to si stoji, radsi je projezdime... :-)
Jenom bych upresnil, ze tempomat, airbag i radio stoji kazdy 10 tisic zvlast a ne dohromady. Jinak souhlas s tim, ze Bravo patri k designove spicce nizsi stredni a i mne se libi interier, byt ho muzu hodnotit pouze na zaklade kratke staticke prohlidky. Bohuzel prakticky ve vsech srovnavacich testech, ktere jsem mohl cist, ho radi na samy chvost tridy, na cemz asi neco bude...
No, když to srovnám s designově tak asi 15 let starou oktávkou 1.6 tour za 329 tis., kterou furt bezostyšně prodávají s výbavou a bezpečností žalostnou, a s dieselovým motorem 74 kW ze starší fábie combi je to ještě podstatně dražší, tak se mi to zdá velice solidní nabídka. ;-)
Mně jo, od posazu (bravo má děsné sedačky) přes řazení, řízení až po jízdní vlastnosti je megane ve všem lepší. Motor 1,4t v meganu jsem nejel, 1,4T fiatu je výborný, je to ale jediné, co je na tom autě zajímavé.
No já nevím. Mě se nezdá, že by byl Megane o moc vymakanější. Taky to není žádná extratřída a navíc ve vnitřku mě smrdí. Interier mě přijde příjemější u Brava a s technikou jsou na tom obdobně. V obou případech nicmoc podvozek a slušné motory.
Vzpomínám, když jsem tu před příchodem brava napsal, že vyjede na podvozku stila, co tu tehdy Wolff předváděl. Pak, až to auto vyšlo, už se k tomu nějak nevracel. :-);-)
Jinak, jistě, ono z hlediska podvozku nemáš zásadní rozdíl ani mezi E39 a E60 tam je, jak říkáš, největší změna v tom, že celý předek rámu E60 je z hliníku. Teď to zas bude ocel a podvozek opět jen pilovačka. Hlavně se prý zaměřují na sladění s runflaty, což je největší problém E60. Jsem v tomto ohledu ale dost skeptický, podle mě je to trochu kvadratura kruhu. ;-)
Megane máš za 300 1,6 s ESP a klimou... a to je IMO lepší nabídka. Ohledně sázky na nejistotu, nechci tu rozebírat statistiky, ale minimálně s Fiatem si nemají co vyčítat :-).
Vsak je to pravda, proc tvrdit, ze ne ;-) . S evoluci se navic budeme setkavam cim dal tim casteji. Nota bene, treba nove BMW 5 bude spis de-revoluci oproti soucasnemu modelu...hliniku v konstrukci vyrazne ubude.
"Může tomuhle něco konkurovat?" Tím si v podstatě odpovídáš. Bravo golfu nekonkuruje, golf je s podobným motorem možná i sto tisíc dražší, přesto se jej prodá víc, trh prostě tato dvě auta jako přímé konkurenty moc nechápe, patří sice do stejné třídy, ale kupec golfa o bravu neuvažuje.
Ta cena za 1.4T-jet Dynamic + 10tkc. za tempomat, airbag a radio s MP3, naprosto skvela nabidka. Tohle auto me chytlo za srdce hned od zacatku, spickovy design, vyborny podvozek (ve tride ale ne nejlepsi) a libivy a prijemny interier...mohl jsem ho mit, kdyby Fiat nabidl moznost nulove akontace...mno, dostala prednost Dvojka. Nicmene vybirat auto ted (zmenila se i financni stranka >:-[] ), je jasne rozhodnuto, ty ceny jsou skvele. Bravo je pro mne proste svym designem na uplne spicce nizsi stredni, Bravo Fiat, Bravo Bravo :yes:
Ale no Wolffe poznám x ľudí, ktorí nie sú nijak postihnutí a Bravo si nekúpia iba preto, lebo sa im v tejto triede páčia iné autá a Bravo je pre nich dizajnovo nic moc chápeš ? Niekomu sa viac páči focus, megane, ceed, golf .... , ale pre teba , ako Fiat fanatika je to asi ťažké pochopiť. >:D
Zobudte sa vsetci a utekajte co najdalej od korejcanov!!!
Pred par rokmi to platilo 3-nasobne, teraz uz len 2-nasobne...
Snad v buducom desatroci sa dotiahnu... aj ked im to neprajem...
tak kdyz to rikal prodejce, ze maj kvalitni auta, to teda bude urcite zasasdni informace :-))) jinak nevim, za 300 mam s klimou snad vetsinu aut stejny tridy, tato obycejna 1,4 nijak extremne nevybocuje, spis je to o tom ze Fiat byl donucen se cenou alespon priblizit konkurenci.... kolik stoji i30 s klimou a spickovym motorem 1,4 80 kW?!?
v značkovom servise Autovalušek (VW, škoda, Fiat, AR..) mi bolo povedané, že tak kvalitné auto ako nové Bravo dlho nemali...výhodou je hlavne veľa spoločných dielov s predchádzajúcim Stilom a tým "vychytanosť" prípadných problémov. dizajn je samozrejme subjektívna vec...hlavne vo výbave šport je to naozaj jeden z najkrajších kompaktov mainstreamu. Vo všeobecnosti je talianska automobilová dizajnová škola č.1 na svete, samozrejme sa tu najde x odporcov tohto tvrdenia, pre ktorých je merítkom automobilovej krásy krabicoidno-funcionalistická dizajnová škola jedného koncernu u ktorého pomali neroznáme už ani tkz. generačné obmeny jednotlivých modelov, lebo pri strate invecie sa obmedzia na kozmetické retuše vydávané za nové generácie a dokonca o tom presvedčia novinárov masu neznalej automobilovej verejnosti a niektorých papagájov na tomto médiu.... >:-[]
Co dodat, skvělé ceny za krásné a velmi dobré auto. Konečně se u nás dají koupit nová auta (alespoň některá) za podobné ceny jako při dovozu z ciziny, např. z Německa. Jsem zvědav na reakci konkurentů.
Bravo bylo vždycky můj favorit v této kategorii a teď to platí dvojnásob. Jako nejlepší poměr cena / výkon vidím 1.4 T-Jet 120 koní Dynamic, ale sám bych si připlatil za 1.4 T-Jet 150 koní ve verzi Sport. :yes::yes::yes:
Levnější už rozhodně není, nicméně je za dobrou cenu...(ona ta výbava tam je decentně okleštěná u těch levnýc verzí) Však ať se perou o zákazníky to je v pořádku... Bravo má určité trumfy v rukou, pak jde jen o to co chce zákazník... Mimoto Renault je stále ještě si myslím dcentní sázka na nejisotu..., i když je fakt, že na novou Lagunu sem nic šatného neslyšel... :yes:
Tak to ej jasné..ale já nepředpokládám (aniž ybch se těch lidí chtěl dotknout), že by slepí lidé a mentálně postižení kupovali nová auta... Všem ostzatním předpokládám, že se líbí... Normální lidé můžou případně z důvodů nějakých vlastností (třeba chce někdo malý kugr, nebo chce málo místa pro nohy atd..., pak volí jiné auto) preferovat něco jiného, ale design toho auta je v porovnání s konkurencí špičkou...