Novinky
0
Koukam, ze vsichni, co ste uz pridali prispevek, ste borci a zvladli byste jet s takovou spotrebou. Samozrejme za pouziti vsech podvodu, ktery ste uz vypatrali. Gratuluju. A zavidim.
Přejít do diskuze
Asi ne, když to výrobce doporučuje 😄 C3 Picasso taky neni žádné peříčko.
Máš na mysli 17" ráfky? Tam je to úplně běžné, ty se hustívají klidně i na 3 bar. U 195/55/16 mi to přijde víc, než obvyklé, ale doporučení výrobce je doporučení výrobce...
Máš na mysli 17" ráfky? Tam je to úplně běžné, ty se hustívají klidně i na 3 bar. U 195/55/16 mi to přijde víc, než obvyklé, ale doporučení výrobce je doporučení výrobce...
Použitá pneumatika je vyvinuta jako vysokotlaká se vším všudy. Nemůžeš to srovnávat s přehuštěnou normální pneumatikou. Tyhle by zas blbě fungovaly nahuštěné na běžný tlak 2 bar. Ale na závodění to asi nebude, a na naše rozbité silnice taky ne...
Na tolko si mozeme nahustit aj nase bezne pneu a vysledok bude prinajmensom rovnaky. Pretoze ak original maju byt cca 2.0ATM, tak pri 2.9 bude citit kazdy kamienok a bude sa viac opotrebovavat stred pneu, ale zaroven menej sediet auto v zatacke, kvoli uzkej gume, ktora bude spolupracovat s cestou.
Co z toho, ze usetrim deci, ak naburam?
Co z toho, ze usetrim deci, ak naburam?
O tom netřeba hovořit, protože lehkoběžné pneumatiky modelů Ibiza Ecomotive se dle udání Seatu hustí vpředu na 2,9 bar a vzadu na 2,7 bar.
tak tak, a este by som dodal ze podobnu spotrebu by spravil s kazdym druhym dieselom v tento triede.