je fakt že když jedu po německý dálnici tak potkat něco z osmdesátek je docela svátek...většinou to jsou ale Transportery T3 a dodávkový MB plný německejch pankáčů >:D
myslím,že reálná cena by byla do 100tisíc..ale jediná šance jak obejít nové euronormy by byla ta,vyrábět to jako auto pro 15tileté s nějakým dvouválcovým motorem z motorky
momentálně se počet 4taktů v ČR zvyšuje >:D než začal platit bič v podobě znovuzavedení ekodaně pro auta přihlášená přes ZTP se sem z Maďarska dovezl celkem slušnej počet
Ale zajímalo by mně,kolik jich jezdí v běžným provozu.Většina už jich je v říši jen jako auto na srazy (i podle RZ 04-10 apod.kdy jezdí jen sezónně)
U nás jich je ještě v běžným provozu docela dost
mezi registrovanými a provozovanými. Odhlášené auto je v Německu pořád registrované, neplatí se za něj daň ani pojištění a lze kdykoliv zpět přihlásit. Nad naším systémem depozita RZ by se Němec usmíval, nebo možná popadal za břicho......
na obojí tam byly pořadníky..Waranů bylo ještě míň...sehnat třeba 4Taktního Warana kombi se šíbrem je nadlidskej úkol.Největší šance je dovýzt něco ze země paprikáše,protože oni v rámci RVHP dostávali největší příděl osobáků z ostatních zemí RVHP...navíc mají lepší podnebí,takže i zachovalejší auta
Zajímalo by mě, kolik ještě jezdí jiných aut v Německu ze 60. až 80. let, respektive jejich poměr tehdy a teď k trabantům. Myslím si totiž že tyhle náhražky auta zas tak rychle neubyly :-)
no ked si vezmes ze v nemecku jazdi ja neviem 150 milionov aut a mozno aj viac... ..... tak 32 000 je proste nic .. to je doslova nula ...kusovka.. to je ako stretnut na slovensku bentley alebo rolls royce ;-) proste statny sviatok