Nechci ti kazit radost, ale s tím kralováním ti ty předpovědi moc nevycházejí. Aby P308 nedopadla jako ti tvoji předchozí lví králové (P208, P2008). Zatím to vypadá, že se P308 přiblížil špičce třídy. Pořád ale něco ztrácí - absence dvouspojek, pomalý palubní systém,....). Uvidíme, zda to bude stačit alespoń na krále Francie. Mimochodem u Renaultu, který zatím dokázal menší lvíčky zkrotit (P208, P2008) by se měl učit, jak udělat pořádný palubní systém. Ten sice uvedení R-linku docela dlouho protahoval, ale výsledek je excelentní. Ve srovnání palubních systémů Renault s R-linkem vyhrál před Connectem od Audi.
1. R-Link - Renault 85%
2. Connect - Audi (78 %)
3. Comand - Mercedes (75 %
4. IntelliLink - Opel (73 %)
5. Touch 2 with Go - Toyota (68 %)
6. ConnectedDrive - BMW (67 %)
7. Connect Apps - Citroën (54 %)
1. Cenikove ceny jsou u PSA pouze orientacni. Realne ceny jsou o 20 procent nižší.
2. Ceny PSA v CR jsou uplne jinde nez v UK/FRA. Rozdil je klidne i cca 25-30 procent.
Suma sumarum, nebude problém poridit to auto v zakladu za 300 papiru.
aj na slovenske ceny asi bude treba este trosku pockat ale nejake to zvezenie uz je tu:
[odkaz] vyzera to ze mame noveho levieho krala v segmente ;-):yes:
Tak buď hodnotí služby (které nemusí být nutně dostupné v každé zemi, nebo mohou mít i různou kvalitu), nebo hodnotí systém. Některé automobilky nabízí více systémů (a v různých modelech se někdy liší) a uvedení jejich označení pro balík online služeb vypadá amatérsky. Nicméně s tím, co psali, více méně souhlasím. Tím spíš mě zaráží, že mluví o ConnectedDrive místo o iDrive Professional atd.