.... kromě dvou čísel (roční produkce a roční prodej) už jenom spekulace, vykřičníky a celé je to zakončené otazníkem....
Osobně by mě docela zajímalo, jak se prodávala předchozí generace, jaké je prodejní srovnání předchozího Viperu vs. předchozí Corvette a jak jsou na tom letos atd.
Prostě něco, co bych mohl nesměle nazvat něčím jako "analýza"....
Já vím, chci moc.... ale aspoň teda ta fotka se povést mohla.... :'-(;-)
já si naopak myslím že samotné jméno Viper a koncepce toho auta je 1000x silnější, než to, jestli se to značí jako Dodge nebo SRT....
Ale nemá smysl to řešit, protože bez nějakého smysluplného průzkumu u amerických zákazníků je to jen plácání do větru.....
Díky za reakci. Samozřejmě to nelze tvrdit s naprostou jistotou. Na mne to tak ale rozhodně působilo od začátku, co se nový Viper objevil na scéně. A těžko říci, kolik procent zákazníků to ve skutečnosti ovlivnilo. Osobně si však myslím, že to zanedbatelné není :-( . Škoda, byl jsem docela rád, když se Viper vrátil v další generaci. I když jsem kdovíjaký fanda těchto aut nebyl, přeci jen třeba vyhrála 24 hodin Daytony v absolutním pořadí, a to se mnoha GT nepodařilo. Nebo několikrát třídu GT v Le Mans, a to se cení. Jenže to, že jednou jako Dodge, podruhé jako Chrysler, a nyní se vrátili jako SRT považuji opravdu za naprosté marketingové selhání. To už v těch závodech nemusí utrácet vůbec.
Záběr zadku corvetty je tam proto, protože přesně tohle uvidí majitelé viperu nejčastěji. >:D Čímž nechci Viper nijak hanit, starý viper od Carola Shelbyho byl opravdu legendu. A v tom bude asi problém. Viper se těžko nahrazoval, zatímco Chevy po nevýrazných letech stoupá, což je podtrženo posledním camarem, opravdovým velkým americkým V8 muscle carem, ne dokonalým, ale vcelku dostupným. Přiznám se, že žádnou srovnávačku jsem ještě nečetl, ale dle loňského hodnocení nového viperu jsem ani nic jiného nečekal. Bohužel. Na poličce mám model ještě z dob, kdy tohle auto byl kult po boku McLarenu F1.
Od začátku jsem považoval za nesmysl prodávat auto pod nic neříkající značkou SRT, a tak mne neúspěch vůbec nepřekvapuje. Neříkám, že je to jenom tím, ale kdyby se nová Corvetta prodávala jako PBS Corvette, nebo moje Mazda6 se prodávala pod obchodním názvem JSGFK BAKJF6, tak by to chtě nechtě člověka taky ovlivnilo...
Někdy opravdu ty experty na marketing některých automobilek nechápu. Nejsem žádný expert, nicméně určitě by jim občas prospělo, kdyby si přečetli alespoň to málo, co jsem si ze zájmu přečetl sám.
ten zvuk auta je neskutocny...krajsi som este nepocul :yes: aj take lambo sa ma co ucit a navyse chevy ma 7st manual ;-):yes: u mna jasna volba chevy :yes: