Plejády neudržely tajemství jménem Subaru WRX. Před pár dny unikly snímky, ukazující pravděpodobný vzhled ostrého sedanu, a nyní k nim přibyly základní informace, tak si to pojďme shrnout.
To trojkové GTI by muselo být ne upraveno, ale zcela nově vyrobeno - je konstrukčně a technicky tak rozdílné od sedmičkového, že jde o naprosto jiná auta.
Co se týká Imprezy WRX, tak poslední generace nabízela proti generaci z roku například 2005 prakticky jen lepší motor 2,5l s vyšším výkonem, jízdně to bylo na plichtu, brzdy měla 2005 horší.
Tahle fungl nová (ano, nikdo ji ještě nejel) těžko bude znamenat kdovíjakou revoluci, bude to jen víc (možná spíš i míň - 2,0l motor = větší turbolag) stejného.
Ten dvou a pul litr kdyz prisel byl opravdu velkym upgradem proti puvodnimu preplnovanemu dvoulitru, ktery byl na bezne jezdeni skoro nepouzitelny. Takze navrat k dvoulitru nemusi byt zrovna velka vyhra.
Tohle Subaru praktikuje už léta a zdá se mi, že celé Subaru je jen "one hit wonder", pokud má někdo starou Imprezu GT s nějakými úpravami jako hračku, uvažovat o novém WRX stále nemusí, nepolepšil by si
Pro koho je tohle auto vlastně určeno?
Pro pár skalních příznivců?
To by snad ani nebylo Subaru, kdyby to bylo hezké auto. Snad jedinkrát, kdy se jim to podařilo to bylo u minulé generace Legacy (ještě ta poslední generace s bezrámovými okny). To bylo opravdu krásné auto se štíhlým profilem, vyváženými proporcemi a hezkými liniemi, hlavně tedy ve verzi kombi... :-):yes: