Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Subaru WRX se prohání na šotolině

17 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Po nádherném konceptu příjde tento H. Accent. Subaru se snaží zlikvidovat svoji legendu. Subaru by okamžitě mělo postavit Justy R5 nebo WRC v modré barvě se zlatými koly a tento skutečný sport vrýt do žil Subaru WRX a WRX Sti s designem konceptu.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To ano, ale rozhodně ty samé jízdní vlastnosti by se prodávaly v kabátu konceptu mnohem lépe a majitel tohoto auta by byl potěšen i pohledem na auto. Osobně mám rád auta skvělá a zároveň hezká.
ryccardo
U tohodle auta jsou podstatný jeho jízdní vlastnosti. Ostatní je vedlejší 😉
_MT_
Rozhodně se snáze kupuje auto, které se ti líbí a zároveň dobře jezdí. Nakonec, kolik lidí skutečně využije schopnosti WRX? Zbytečně si tím zužují cílovou skupinu.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Je až podivuhodné, jak moc se konceptu vzdálili (prakticky nic z něj nepoužili)...Na druhou stranu, už bylo i hůř. 😉 [odkaz]
ryccardo
To seš ta první skupina kupujících o kterých píšu. Kdybych na ní měl tak bych si jí ze stejnýho důvodu koupil taky. Píšeš o Subaru, ale já mám na mysli konkrétně WRX. To je ten důvod proč jsem zmínil ty dvě kategorie lidí, který si tohle auto koupí. S normální Imprezou zase takovou pozornost neupoutáš, když někam přijedeš, takže na honění trika je to nevhodný. WRX je už jiná třída. S tou výbavou máš pravdu, ale zase skupina lidí jako ty a já nějakou směšnou výbavu u takovýhodle auta řešit nebude, protože není podstatná. Naprosto souhlasím, že WRX si kupují fandové (ti si ji koupí v manuálu aby využili její potenciál a užili si radost z jízdy) Těm co si chtějí jen honit triko to pak stačí v automatu, protože žádný automobilový znalec a nadšenec by automatem tohle auto nikdy nezkazil 😉
Avatar - JDM
JDM
no na honění ega určitě ne , koupil jsem si ji protože je to rally legenda , protože to byl takový můj malý splnitelný sen 😄 protože mě auta a řízení aut baví a považuji to za svůj koníček . Hodně málo fakt hodně málo lidí si koupí subaru s výbavou octávie z r.2004 za milion jen aby si honil ego. Tyhle auta si kupují fandové a ti co od auta čekají víc než aby je vozilo do práce a nebo dělalo parádu před obchoďákem 😉
ryccardo
Co se ti na tom nezdá. A proč ty sis jí koupil?
Avatar - JDM
JDM
ty si odkud spadl? >😁
ryccardo
WRX si koupí ten kdo chce WRX, buď kvůli tomu, že je blázen co si chce hrát na rallye závodníka. Nebo má malý péro a potřebuje všem ukázat, že má na WRX (těch bude asi menšina) Ten kdo nechce výkon WRX nebo si nepotřebuje honit ego si koupí něco slabšího co ho nesežere na palivu a servisu 😉 Takhle nějak vypadá ta cílová skupina zákazníků. Visáž na tom nic nezmění.
ryccardo
Faktem je že ta visáž šla udělat líp, ale třeba to ještě půjde trochu vylepšit nějakým sport packetem.
ozawasan
v Anglii určitě - tedy RHD - dvoulitry se 165kW - a pár kusů 2,5(169kW) jako LHD, ale skutečně moc jich nebylo - víc jich bylo v praktičtější kombi verzi. Myslím tím roky od 2002 - ne krásná GTéčka.
jinak těch 195kW bude asi mezikus, jako bylo dřív WRX se 169kW pro WRX STi s 221kW. Protože se mluví o dvou výkonech 195 a kolem 230kW. Takže tohle 195kW beru jako "méně výkonné" a asi v něm taky nebude nastavitelný Cdiff apod. fíčury. Co se týče nadprůměrné odolnosti - no - měl jsem Forestera s 2,5 169kW, ale honit jsem ho zase až tak nehonil, ale dost motorů v STíhačkách je rozebraných a znovu složených s lepšími písty, ojnicemi etc. - páč dostávají na ***ku - takže zase až tak bych se nehádal, že je to nad průměrem. To bych spíš fandil starým dvoulitrům 😉
_MT_
Myslíš tohle? "Ale WRX udělalo lepší dojem." WRX jsem tady použil jako označení sedanu (a tedy předchůdce této kreace). Nicméně první věta platí, tedy jde o WRX STI. Prodávali vůbec v Evropě WRX (tedy sedan, ale ne STI)?
ozawasan
myslíš vlastnosti wrx - tzn. toho mezistupně se 169kW? Tak to je podle mne zase pro "běžné" ježdění mnohem lepší, než STíčko. Vlastnosti Stíčka jsou na denní provoz tak nějak moc - zbytečné a drahé. Jasně, že nastavitelný diff je skvělá fíčura, ale při normálním provozu ji stejně většina lidí ma na "auto" a nehraje si s tím. Navíc poměrně dost STíček projde časem tuningem a v dost případech lidé překopávají motor - řekněme z touhy mít tam fakt to nejlepší 😉. WRX je méně náchylné(zase - jak se to vezme) a ještě s rozumnou- do jisté míry 😉 spotřebou na - pro někoho - běžné ježdění. Se spotřebou kolem 10litrů, aniž bys musel vyloženě brzdit provoz. Toho Lineartronicu bych se vyloženě nebál - zatím neexistují zprávy, že by se to kakáovalo. Což jistě neznamená, že to může klekat, ale u dieselů se ty zprávy vynořily poměrně rychle, zatímco tady nic tragického zatím nekoluje. Spíš si myslím, že kdo bude chtít ostřejší subaru, tak ten Lineartronic je dobrá volba - i s ohledem na spotřebu.
To jak to vypadá - inu - raději to komentovat nebudu - protože, když přišla bugeye, tak jsem málem zvracel a to jsem si nemyslel, že se mi ještě jednou bude líbit, když uvidím to, co přišlo po 2007....... Ale zase - Evropa pro Subaru není hlavní trh - je to pro amíky, kde se jim daří - tenhle rok mají 28 procent nárůst lfl na SA trhu- takže asi tak.....
_MT_
Jel jsem jen WRX STI. S Imprezou před fl. jsem nebyl spokojený. Ale WRX udělalo lepší dojem. Možná také záleží, o jakých schopnostech se bavíme. Šlo mi tedy o podvozek a pohon všech kol. I když do značné míry je to jen má domněnka (založená na pověsti), protože jsem nikdy neměl Subaru tak dlouho, abych mohl z vlastní zkušenosti prohlásit, že je nadprůměrně odolné.
Mig_35
Předchozí generace měla k STI tak daleko, že nebyl problém s využitím schopností, protože žádné nebyly😄
K tomuhle autu by se hodil automat, třeba i dvouspojka, jen ne to avizované CVT.
Provocateur
Co se týče R5, tak se o Subaru mluvilo spolu s Fordem, Citroenem, Peugeotem a Škodou před více jak rokem. Zatímco ostatní už jezdí, popř. testují, tak o Subaru ani zmínka.

Do WRC by bylo bláznoství se pouštět. Po skončení Fordu a příští rok Citroenu to bude za dva roky šampionát zase jen dvou automobilek. A "porážet" Ogiera ve spojení s VW bude pro soupeře podobný oříšek jako Loeba s Citroenem. A moc automobilek se nevrhne do podniku, kde nevidí moc šanci na vítězství. U Hyundaie je to jiná, tam se potřebují hlavně zviditelnit...