Divize AMG zveřejnila podrobnosti k upravenému crossoveru třídy GLA. Dostane stejný motor jako A 45 AMG a světu se poprvé ukáže příští týden v Detroitu.
pre ludi mensieho vzrastu moze byt idealne aj to co je pre teba priemerne ;-)
clovek ktory ma vysku povedzme 1,7 metra ma zenu a jedno male dieta tak nepotrebuje Ecko kombik ako ideal, pre neho bude velkostne idealne rodinne auto aj GLA ;-)
poznam rodiny pre ktore je ideal aj golf alebo astra , kazdy ma ine idealy
Podľa mňa vyzerá výborne, otázkou je, ako bude pôsobiť sériovka na diskoch o tri palce menších a o 2 cm viac zapustených do blatníkov. Mám na mysli to BMW.
No pre mňa sa mercedes stáva mercedesom až triedou E a vyššie. Odhlučnenie kabíny od toho diesla sa proste nevydarilo. Ale je môžné, že som len zhýčkaný... >:D
A to jako proč ne? Kufr to má kolem 400 litrů a vevnitř je místa dost. Každý přece nepotřebuje Octavii nebo kombík od Volva :-). Nemám rád takové jednomyslné odsuzující soudy, které nejsou založené na zkušenosti. Myslím, že na nové platformě vedle B je právě GLA zaměřené na rodiny. Mám starší předfaceliftované C a o GLA budu určitě do budoucna uvažovat.
A je sportvní, ale 4 lidi tam taky vejdou v pohodě, jel jsem s tím na předváděčce. CLA je spíše pro singles. Vzadu je to pro menší postavy na delší jízdy. Ideální je si to sám ozkoušet, když je možnost.
Vidím to podobně, dají si záležet na standardním podvozku, protože na něm vyjede 80% céček, ten vzduch je hlavně marketing - podívejte Luftfederung jako u S-Klasse, kdo z vás to má, pánové?! ;-)
Na druhou stranu to bude optional, takže by mohlo C být ve finále nejlíp konfigurovatelným autem třídy. Na druhou stranu je dost dobře možný, že následně bude stejně nejlepší standartní nastavení, protože bude nejkompromisnější.
Tak to jsi u MB dobře, s tou neuniverzalitou, já s tím mám trochu problém, ikdyž spíše s ohledem na třídy. Eskláda je ve smyslu komfortu ipresivní, éčko si jako manažerské auto tohle zaměření také obhájí, ale o patro níž už v tom vidím problém. Proto si nemyslím, že by céčko postavili se zaměřením ryze na komfort, navíc po tak jízdně podařené generaci, kterou měli teď. Ne, bude to směřováno právě do univerzality, pohodlí a přitom agilita a handling. A tam už vidím vzduch jako problém, zvlášť u tak malého auta, jeho nastavení bude kompromis, pak je ale vzduch zbytečný, přináší jen váhu navíc, univerzálně funkční podvozek dnes lépe než vzduch zvládnou klasická péra s adapt. tlumiči. No, jsem každopádně zvědav, jak bude nové céčko jezdit, F30 je oříšek pro každého. ;-)
Mne sa Céčko ako také páči. Pre mňa ideálna veľkosť. V tejto generácii bude aj na vzduchu a ak ho lepšie odhlučnia, tak to už aj o tom MB komforte. :-)
E 300 a potom nejaký Brabus. To bolo... :yes: No a čo sa týka toho 250CDI, tak napr v ML je skoro nepočuteľné. Tam je fajn a do nejakých 130 ani moc nevieš, že je to iba 4valec. Potom to už akosi moc nejde. Ale starší manželský pár, prípadne mladá vydržiavaná blondínka s tým nebudú mať absolútne problém. >:D;-)
Já mám zase C nejradši. Obecně z postupně odcházející generace se mi řídí nejlíp, stará S-Klasse je zase konejšivá (novou jsem ještě nejel), R-Klasse jsem jezdil rok a když slyším rodinnej ideál, hned jí předstrčím.
Měla spoustu much, ale jako cestovní family koráb fantastická ;-)
Nafta ako taká mi tiež nevadí. Pokiaľ ju nie je nejako extra počuť. A v tom Céčku som mal pocit, že sedím vedľa motora. Proste mi to na Mercedes prišlo moc hlučné v interiéry. Áčku, Béčku som to ešte schopný prepáčiť - sú to také mestské poskakovadlá(aj keď áčko je zase na môj vkus tvrdé ako kameň a spojenie 180 CDI + automat som rozdýchaval asi dva dni), ale Céčko by už malo ctiť ten feeling MB a ten som tam ja necítil.
Ono zatím není co obíhat, pokud vezmeš evropskou prémii, tak X1 čeká na novej model. Q3 se k chlapovi příliš nehodí, Evoque je pořád neskutečně drahej a V40CC prostorově malinká.
Takhle…mě naftovej Medvěd nikdy nevadil už z toho důvodu, že pamatuju časy, kdy oblíbenej taxík bylo naftový piano. Těsně po FL a teď před nástupem novýho modelu se stávající C- Klasse dostala na ceníkový price běžný konkurence, která nic víc než čtyřválce nenabízí. A svezení je prostě jiný.
Samozřejmě, že ideál je šestiválec, ale ani R4 vzhledem k reálným cenám není špatnej kup ;-)
Cečko mám rád. Moc příjemný auto, samo vzhledově jen sedan. Po FL navíc téměř bez chyb. Ale jako uživatel C bych do tohoto nešel. Nicméně proti gustu…však víš.