Novinky
marek.g
0
v profících bylo žluté eRko a ta 120 byla myslím taková tmavší cihlová
Přejít do diskuze
Jo Anglie tam byly Škodovky hodně populární. Ať už prodejem nebo vtipy. Řada 742 (105/120) se tam jmenovala zase Estelle. Hodně jim v tý době pomáhal sport. John Haugland byl klasa. Taky v seriálu Profesionálové bylo někdy vidět eRko či 120 LS.
Prostým dělením vychází roční produkce F1 i F2 cca nastejno, nějakých 200.000ks /rok a jestli zůstane F2 ve výrobě předlouhých 9 let, tak to číslo bude obdobné. Nutno však říct, že F1 přišla na trh s něčím převratným, v té době v rámci třídy neběžným, což se v dnešní konkurenci už těžko stane.
V neděli dávali Četník a četnice. U každé nehody se tam válela na střeše Š100. Cenově to byla asi stejná situace jako každý druhý záběr v Kobře 11, kde lítaj vzduchem Felicie 😄 😄
Jinak celkem zajímavý trh byla vždy Anglie, tam se škodovce relativně dařilo. Škoda Estate (Forman) tam byla populární.
Jinak celkem zajímavý trh byla vždy Anglie, tam se škodovce relativně dařilo. Škoda Estate (Forman) tam byla populární.
No Tour se ma snad jeste dva roky vyrabet, tak snad mu to do tech kulatin (1 500 000 aut) vyjde!! 😄 moc bych mu to pral!! me zase zarazí pocet neco malo pres 400 tis prodanych novych Fabii...uz je na trhu dva roky! Myslim, ze druha generace tu prvni se skoro 1,8 mil prodanymi kusy nedozene ani nahodou...uz jen proto, ze ve Skodovce asi urputne pracujou na nastupci, kdyz vidi ty jeji "uspechy"...me osobne se kratka Fabie libí, ale jsem jeden z mala.
Meli klimosku primo z fabriky. Predstavuju si, ze to fungovalo tak, ze verze s klimou byly odlehceny, protoze nepotrebovaly brzdy. Potrebujes zastavit - zapnes klimu a auto stoji. 37 kW ja 37 kW 😄
Trošlu mě překvapily jeho čísla, myslel jsem, že už má víc prodaných aut, když se dělá tak dlouho. O to víc je fascinující, že Tour ještě nepřekonal Felicii. Její čísla jsou ohromná, prodávala se pouhých 7 let, z toho poslední dva roy vlastně pořádně jen kombík a taková cifra! Nevěděl jsem to a dost mě to překvapilo. Toto bych vrazil do huby pochlebníčkům, co nadávají Felině do zmetku a křápu.
Jen tak dál Škodo!
Jen tak dál Škodo!
Mně se to (naopak) zdá "logické"
PS: Vždyť to zde (ekonomicky) trochu "funguje" až POSLEDNÍCH 18 let (předtím přec takový "ekonomicko-politicko" OBUVOVACí pokus probíhal - myslím že "socialismem ke komunismu" se NAZÝVAL 😄 )
PPS: Já občas na koncern vw (no vlastně už skor👋málem ... PORSCHE 😉 ) trochu "nadávám", ale jeho "Thalia-verze" pol a golfů atd. NEjsou "špatné" (no maličko PŘEDRAŽENÉ - hlavně v ČESKU (!) bývají 😉 )
Pěkný den 😄
PS: Vždyť to zde (ekonomicky) trochu "funguje" až POSLEDNÍCH 18 let (předtím přec takový "ekonomicko-politicko" OBUVOVACí pokus probíhal - myslím že "socialismem ke komunismu" se NAZÝVAL 😄 )
PPS: Já občas na koncern vw (no vlastně už skor👋málem ... PORSCHE 😉 ) trochu "nadávám", ale jeho "Thalia-verze" pol a golfů atd. NEjsou "špatné" (no maličko PŘEDRAŽENÉ - hlavně v ČESKU (!) bývají 😉 )
Pěkný den 😄
Kdysi jsem viděl nějaký dobový prospekt nebo snad reklamu. A musím říct, že to působilo dost komicky. Ale i tak mne to překvapilo.
Gratulace škodovce! :yes:
Gratulace škodovce! :yes:
Ano je to tak. Dřív ani Škdovka nedokázala ukojit náš trh, ještě aby trhala nějaký prodejní rekordy. Škodovky se prodávaly v cizině hodně pod cenou. Š 105 byla levnější než Citroen 2 CV. Ale vyvážely se i do Kanady což mě celkem fasinuje.
:yes: přidávám se ke gratulaci.někteří by nejradši viděli z Boleslavi vyjíždět Logany naštěstí se tak neděje.ty čísla dělá e😜ort to je jasné dřív byly Škůdky na západ od nás až na nějaký ten Rapid nebo 110R neprodejné.