Toto nieje predobraz Q2 ale noveho Audi TT. Hovori o tom nielen podobnost interieru aky bol teraz predstaveny v Las Vegas ako movy interier Audi TT, ale aj rozmer auta, ako aj typicke poznavacie znaky ako tvar zadnych svetiel, vyrazne obluky blatnikov a prednej kapoty zasahujucej do nich a v neposldnom rade hlinikovy kryt palivovej nadrze....;)
Mas prevdu. Predne a zadne svetla, obluky nad blatnikmi - predne zasahujuce do kapoty (typicky znak Audi TT), zaoblene veko kufra, rovnaky interier...
Kto pochybuje, nech sa pozrie, co predchadzalo premiere minuleho TT:
[odkaz]
No minimálně zadní část pontonu, prostě zadek, tam to TT vidím už od včera, kdy jsem si to prohlížel jinde a čekal až to bude tady, abych to mohl napsat. Mně se ne úplně líbí vnitřní uspořádání zadních světel, k by mi to nesedělo.
Nepovažujem sa tu za žiadneho Nostradama...reagoval som na text autora Auto CZ keď písal o Q2.... to vy ostatný ste to tu začali rozoberať ako, že je a neni to TT3.... Každopádne, od pasu dole to je Audi TT....ale nie ako každé Audi.... ale Audi TT....taktiež rozloženie interiéru....detail a koncept interiéru.... Osobne som ešte pred 11 rokmi vyrastal na TT1 keď že to bolo moje prvé vysnené auto..., takže to auto cítim, poznám ho do detailu....a z tohto konceptu je proste cítiť to Audi TT...či už sa bavíme o vonkajšku ale aj rozložení a riešení interieru...ma typické prvky Audi TT....a už končím túto debatu...dik
Od "pasu dolů" takhle podobně z profilu vypadal už koncept Steppenwolf z roku 2000, takže od "pasu dolů" žádné Nostradámovy schopnosti nepotřebuješ...
To můžeš klidně napsat, že nové TTéčko bude (od pasu dolů) vypadat zase jako Audi.
[odkaz]
Môj názor je presne opačný....myslím si, že tu nám Audi práve odhaľuje postupne časti TT stým, že si skúša aj reakcie na inač typologický pojaté auto... pokiaľ viem, TT je už hotové a tetuje sa, je možné, že bude predstavené už v Ženeve....a toto je kúsok z neho.... Skúsim to inač, predstav si, že by Audi ukázalo TT3 a potom by z neho urobilo túto štúdiu...povedal by si si....hele...TT s baťohem do terénu.... Terénna verzia z TT.... Takže toto je vlastne TT s baťohem....minimálne od pásu dole je to TT...(tým od pásu dolu myslím od spodných liniek okna) ...a myslím ,že dosť reálne...podlaha, dlžka, ponton, zadok a predok...minimálne predné vstupy vzduchu pripomínajú Audi TT RS súčasnej generácie... Samozrejme, že nám neukážu štúdiu TT-čka ako bude vyzerať a potom ho prestavia len s malými úpravami ako hotovú verziu....to Audi tak nerobí.... Takže toto je TT3....pre Vás s Baťohem...aneb postupné odhalovanie nového TT3....:)
Na konci jsi právě narazil na to, jak to chápu já. Podle mne tyhle koncepty nesou některé markanty TT, protože to mají být sportovnější deriváty. TT je ta nejsportovnější forma, kterou v téhle velikosti mají. Proto mi přijde naznačení, jak by mohlo příští TT v některých ohledech vypadat, jako vedlejší. Nemluvě o tom, že se má TT ukázat letos a krátce na to by se mělo začít prodávat. Na změny je podle mne už pozdě.
Jinak jsem zvědavý, jestli TT přiblíží k R. Teď stojí mimo.
Však ano. Psal jsem více či méně vzdálené budoucnosti. Tím méně jsem myslel i to, co má přijít až za rok, ale fakticky už je o tom rozhodnuto, připravuje se výroba. Tedy jedná se spíše o nepřímou formu představení auta veřejnosti, popř. sledování reakcí na části konceptu, které se na budoucím modelu objeví a jejich případné drobné úpravy, pokud to jde. Já netvrdím, že se nemůže objevit i sb v této podobě, ale domnívám se že celkové linie pontonu se objeví i na TT3. Např. zadní světla jsou na tomto konceptu tvarovaná více ke čtverci, což je typické pro TT1, zatímco SUV Audi mají spíše světla jako sedany, obdelníková. Pokud je to crossover kupé, je tedy možné, že se i ponton bude inspirovat a vycházet z TT3.
Otázka dnů/hodin to nebyla, TT 2. g. bylo představeno až v r. 2006.
Ale zepředu a zejména z profilu byla v mnohém ještě podobnější futuristické studii RSQ, která si zahrála ve filmu I Robot a která byla také částečně inspirací konceptu SB a připomínala i větší koncept Le Mans Quattro (R8) z r. 2003.
[odkaz]
[odkaz]
Osobně tedy považuji základní linii za to nejdůležitější. Ano, budou si do nějaké míry podobné, ale TT to není. Rozhodně bych to nenazval předobrazem (možná tohle slovo každý jinak chápeme). A které prvky budou sdílet, je dobrá tipovačka.
S první větou souhlas. Ale ani od samotné značky Audi to přece nemusí být jen TT3. Podobné koncepty obvykle "dohlédnou" dále, než jen k nejbližší premiéře sériového modelu.
Ve finále tedy může mít celkově! tento koncept skutečně blíž např. k plánované Q2, než k TT(3).
Osobně mě dost mrzí, že právě tyhle koncepty Audi (Steppenwolf, SB, Allroad SB) zatím nedostaly sériovou podobu právě s karoserií sb a čtyřmi kruhy na masce. Osobně by mi dávaly mnohem větší smysl (prakticky i designově), než na kupé "mrňavé" TT.
Právě tou maskou si nejsem jistý. Vypadá to na hybrid (je to e-tron, takže je pochopitelné, že se odkazuje na e-tron). Nakonec Steppenwolf i Shooting Brake měly jiné masky než odpovídající TT. Se zadkem bys mohl mít pravdu.
Ale to, že první SB něco napovídal o TT, považuji spíš za vedlejší efekt. Tedy jinak řečeno, nemyslím si, že cílem SB bylo testovat designové prvky TT. Když někdo prohlásí, že tohle je TT, tak rozhodně nečekám, že to celé překopou (protože TT není třídveřový hatchback/ shooting brake) a zbyde z toho pár linek. jossalito nahoře odkázal Steppenwolf, který měl také nějakou podobnost s TT a má blízko právě k tomuto konceptu.
Dobře, ale lze snad očekávat, že koncept Audi představí něco z více či méně vzdálené budoucnosti týkající se zejména značky Audi. Bezpochyby by nějaké příbuznosti šly hledat i u VW, ale to asi není cílem konceptů Audi po estetické stránce. PS. mezi SB Concept 2005 a Sciroccem opravdu podobnost je, v C-sloupku a tím sklonem střechy, ponton je "jasné" TT. Je možné, že i zde se skrývá něco, co uvidíme na nějakém modelu VW, ale spíš bych řekl, že se jedná o koncept výhradně pro potřeby Audi. IROC dost možná vznikal ve stejnou dobu co SB Concept a možnými úpravami podle reakcí na představení SBC. Tvar kabiny sklidil pozitivní ohlasy a tak byl použit i pro IROC, zatímco ponton, s prvky Audi se pro VW použít nedal, tak vlastní.
Následující rok po konceptu SB nepřišlo jen TT2, ale i jasně podobný koncept SB od VW s názvem IROC, ze kterého vzešlo Scirocco, což byl sb, tedy ne kupé jako TT, ani kupé jako předchozí dvě generace Scirocca.
Presne toto som myslel...konecne to niekto pochopil. Toto je predobraz tt samozrejme v terenej forme...ked das prec oplastovanie a zoseknes zadok je to nove tt aj so svojou dlkou 4,2 metru. Nemyslel som tym ze by malo byt tt vo forme terenneho kupe. Staci si spomenut na druhu generaciu A8, ktora prisiela najprv v podobe velkeho futuristickeho kombi ako studia co bol predobraz A8.
Ano, outdoorové prvky ano, ale ten základ - ponton, je velmi tvaroslovím dost podobný tomu, co používá TT. Viz podobnost prvního SB s TT druhé generace. [odkaz]
Myšlenku o víčku nádrže atd. vyslovili jiní, byť s ní mohu souhlasit. A není náhodou, že i první SB koncept byl představen rok před uvedením druhé generace TT, resp. možná to bylo méně, koukal jsem jen na rok, ne přesná data. [odkaz]
Proto jsem napsal, pokud se vůbec něco takového má dostat do sériové výroby. Interiér to může mít inspirovaný TT, ale ten už ukázali na CESu. Pokud jde o exteriér, tak těžko říct, čeho designové prvky ukazuje. Audi chce rozdělit Q/ A/ R, takže předvádění prvků pro TT na Q je celkem nepravděpodobné (ale mám z toho smíšené dojmy).
Já v tom vidím v první řadě předchozí Shooting Brake. [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Nechce se mi hledat lepší fotky. Ten měl také interiér inspirovaný TT, hliníkové víčko palivové nádrže atd. Sice tedy ukazoval něco z druhé generace TT, ale ideově měl blíž Sciroccu.
Nejde ani tak o ty outdoorové prvky, ale o to, že to není kupé. Tohle nemusí být jen (částečný) předobraz konkrétního TT3, tady jsou jasné, tradiční designové prvky Audi od konceptu Steppenwolfu (r. 2000!), přes Shooting Brake (r. 2005!) až po současnou produkci a produkci blízké budoucnosti Audi obecněji, tedy nejen jednoho konkrétního modelu.
Poslednu dobu to vyzera, ze autam staci skutocne iba volant a kolesa. A najma kolesa.
Kabina sa bude musiet kolesam podriadit a vratime sa k rebrinakom.
Tohle a TT? Pokud se vůbec něco takového má dostat do sériové výroby, tak bych to tipoval na agresivněji střiženého sourozence Q3. Rozdíl v délce by se dal připsat třídveřové karoserii. Podobnost interiéru je celkem pochopitelná. Na TT by to byl ohromný skok.