Dokázali by to viacerí, napríklad aj v Čechách alebo na Slovensku, ale samotný systém a štát kladú takýmto aktivitám také prekážky, že sa ani nedivím, že sa do toho nikomu nechce. Dick Kvetňanský by vedel rozprávať. Aj u Kaipanu si zažili a zažívajú svoje. Žiaľ, tento špinavý, takzvane demokratický systém radšej napchá vrecká cudzincom ako domácim firmám...
Obdivuji takové lidi, co jdou do velkého rizika díky svému nadšení pro věc - tedy pro sportovní auta. A pokud jejich design bude stejně povedený, jako u toho loga, tak určitě nejsou bez šance ;-):yes:
No jo. Ale drahým sporťákům se daří. Navíc jako malosériový výrobce bude mít výhodu tho, že se jej nebude týkat spousta evropských regulačích opatření.
znacky s tradici maji vetsinou i tradici v tom ze je vede nekdo kdo dotoho penize neleje a tedy ho netrapi ze to vede spatne a do zahuby
maloseriova znacka ma dnes moznost velkeho uspechu, jen nesmi mit jeji vedeni v ocich jen dolarky :-)
ja osobne bych asi ciste do plne vlastni koncepce nesel a spise to radsi postavil na osvedcene platforme treba od Lotusu, ale drzim mu palce a verim ze to dokazou :-)
Mne sa zdá že nejaký David Brown kúpil kedysi Aston Martin a zachránil ho pred krachom. Bol to výrobca traktorov. Preto ten názov modelu DB. A zachovalo sa to až dodnes. Neviem či je podobnosť mien čisto náhodná. :-)